بسته

جدیدترین روشهای تبلیغات و بازاریابی در ایران و جهان

جدیدترین روشهای تبلیغات و بازاریابی در ایران و جهان

جدیدترین روشهای تبلیغات و بازاریابی در ایران و جهان

شناخت جدیدترین متدهای تبلیغات و بازاریابی دنیا میتواند در توسعه کسب و کار و افزایش فروش تاثیر محسوسی داشته باشد.

در این مقاله به جدیدترین روش های بازاریابی و جدیدترین روش های تبلیغات در دنیا و ایران میپردازیم . اگر میخواهید با طرح جدیدی موجب رونق کسب و کار خود شوید و همزمان با  افزایش بازده تبلیغات شاهد کاهش چشمگیر هزینه تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود شوید ؛ به شما توصیه میکنیم این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید .

جدیدترین روشهای تبلیغات و بازاریابی دنیا را بشناسیم !

در دنیای تجارت امروز؛ آنان که اطلاعات بیشتر و بروزتر دارند موفق ترند. این جمله ایست که صاحبان کسب و کار موفق در هر کجای دنیا به آن اعتقاد دارند . قبل از معرفی جدیدترین متد تبلیغات و بازاریابی به شما تضمین میدهم اگر این مقاله را تا پایان مطالعه کنید و تنها 50% از روش های معرفی شده را در سیکل تبلیغات و بازاریابی خود بگنجانید بزودی از رقبای خود سبقت چشمگیری خواهید گرفت و میان رقبای صنف خود اول خواهید شد .

راه اندازی وب سایت حرفه ای

1- راه اندازی وب سایت حرفه ای با هدف اطلاع رسانی !

برای راه اندازی وب سایت خود کافیست ابتدا ثبت دامین مرتبط با برند تجاری تان را انجام دهید و در نهایت با خرید هاستینگ و سفارش طراحی سایت به یک شرکت طراحی سایت معتبر اقدام به راه اندازی سایت خود نمایید . وب سایت شما به نوعی یک واسطه اطلاع رسانی آنلاین و کم هزینه به حساب میاید و مشتریان شما با مراجعه به سایت شما میتوانند تمام اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما را به دست آورند .

 " هر روز که بگذرد ارزش وب سایت شما بیشتر میشود "

2- راه اندازی فروشگاه اینترنتی با قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی !

اگر محصولات و خدمات شما قابلیت فروش آنلاین را دارد به شما توصیه میکنیم در اولین فرصت سفارش طراحی سایت فروشگاه  خود را به یک شرکت طراحی وب معتبر بدهید . راه اندازی فروشگاه آنلاین به کاربران شما و نمایندگان و بازاریابان محصولات وخدمات شما کمک میکند تا حتی در دور افتاده ترین شهرها امکان بازارسازی برای شما وجود داشته باشد . قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی در حدود یک / صدم هزینه راه اندازی یک نماینده فروش و یا یک / هزارم هزینه راه اندازی یک شعبه رسمی خواهد بود

3- بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر معتبر دنیا !

  بهترین زمان برای افزایش رتبه سایت در گوگل یا یاهو و سایر جستجوگر ها ؛ حداقل 2 ماه پس از طراحی سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی است . پس از راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی اولین گام افزایش رتبه و رنک سایت یا فروشگاه اینترنتی در موتورهای جستجوگر معتبر دنیا میباشد . بهینه سازی سایت با هدف افزایش رتبه صفحات سایت در نتایج جستجوی کاربران در گوگل ؛ یاهو ؛ بینگ و . .  سایر جستجوگر ها میباشد که این افزایش رتبه موجب افزایش بازدید سایت یا افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی و در نهایت موجب افزایش تاثیرگذاری  تبلیغات و بازاریابی از طریق وب سایت در فضای مجازی میباشد .

4- تبلیغات اینترنتی در بهترین سایت های ایران و جهان !

بنرهای تبلیغاتی ؛ تبلیغات متنی و لینکدار ؛ انتشار مقاله و خبر با هدف تبلیغات و . .  سایر تبلیغاتی که در بهترین سایت های ایران و جهان برای وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما انجام میگردد . هزینه تبلیغات اینترنتی بستگی به رتبه سایت تبلیغاتی مورد نظرتان دارد . اگر میخواهید از ارزش یک سایت برای تبلیغات آگاهی حاصل کنید کافیست نام سایت را در www.alexa.com وارد نمایید و رتبه سایت مورد نظرتان را در ایران و جهان مشاهده نمایید.

دقت کنید !

 برخی از سایت ها دارای رتبه پایین و بازدیدکننده کمی هستند ولی با هدف دریافت وجه از طریق بازاریابی تلفنی یا حضوری به شما وعده بازده بالا و تبلیغات موثر را میدهند . توصیه میکنیم قبل از پرداخت حتی 1 ریال به اینگونه سایت ها وارد سایت الکسا شده و رتبه سایت را استعلام کنید

 تبلیغات اینترنتی در سایت های مرتبط

5- تبلیغات اینترنتی در سایت های مرتبط با محصولات و خدمات !

تبلیغات هدفمند همیشه بازده بالایی دارد . سایت های خبری ؛ بازی و سرگرمی ؛ تجاری و . .  تبلیغاتی هستند که بصورت تخصصی در مورد محصولات و خدمات شما تبلیغات و بازاریابی انجام میدهند . چنانچه تعرفه تبلیغات در اینگونه سایت ها برای شما مناسب است ؛ درنگ نکنید ! در اولین فرصت ممکن سفارش تبلیغات بنری و لینکدار خود را به سایت های مرتبط با محصولات و خدمات خود بدهید .

6- ارسال ایمیل تبلیغاتی و گروهی !

ارسال ایمیل گروهی فقط در صورتی برای شما مفید است که راه اندازی سایت خود را با محتوای مفید و لینک های صحیح انجام داده باشید . طراحی ایمیل تبلیغاتی خود را به همراه زمان بندی ارسال ایمیل های گروهی و انبوه به شرکت های معتبر و با سابقه در این رابطه سفارش دهید . اگر هنوز طراحی سایت انجام نداده اید بهتر است ایمیل تبلیغاتی ارسال نکنید ؛ چراکه 90% کاربران پس از مشاهده ایمیل تبلیغاتی بر روی تصاویر یا لینک های ایمیل کلیک میکنند

مراقب باشید !

 در اینترنت آگهی هایی با عنوان ارسال میلیونی ایمیل ؛ ارسال ایمیل به یک میلیون یا بیشتر ایمیل فعال و یا آگهی های مشابه با هزینه بسیار کم  دیده میشود که متاسفانه به دلیل عدم بررسی کاربران اینگونه آگهی ها دارای اعتبار نبوده و گاها یک/صدم تعهد داده شده هم ایمیل ارسال نمیکنند . بهتر است سفارش ارسال ایمیل تبلیغاتی خود را به شرکت های معتبر بازاریابی و تبلیغات اینترنتی بدهید تا از کم فروشی و سوء استفاده های احتمالی جلوگیری نمایید.

7- ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند !

هم زمان با راه اندازی وب سایت خود یک پنل ارسال پیامک دارای بانک شماره موبایل کشوری شامل شماره موبایل مشاغل طبقه بندی شده و بانک شماره موبایل محله ها با تفکیک کد پستی را تهیه کنید . ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره موبایل محدوده ای خاص و یا شماره موبایل مدیران صنفی خاص در زمان مناسب و با متن مناسب در افزایش فروش و توسعه بازاریابی شما تاثیرگذار است

8- انتشار خودکار در شبکه های اجتماعی و وبلاگ های معتبر !

شبکه های اجتماعی مطرح دنیا دارای پتانسیل بالایی برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات شما هستند . علاقه کاربران به شبکه های اجتماعی موجب شده تا بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به یک تخصص تبدیل شود . تبلیغ در شبکه اجتماعی صرفا انتشار یک لینک یا ویدئو یا مطلب نیست ! برای تبلیغات صحیح و انتشار میلیونی مطلب یا تصویر محصول یا خدمت خودتان حتما به یک متخصص تبلیغات در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایید .

بازاریابی اینترنتی

9- بازاریابی اینترنتی توسط سایت های تخفیف گروهی !

وب سایت های مزائده ، مناقصه ، قرعه کشی ، بازی و سرگرمی و حراجی ها و نمایشگاه های مجازی هر کدام سیستم های متنوعی را برای بازاریابی و فروش محصول در اختیار ما قرار میدهند . بهترین سایت های تخفیف گروهی را انتخاب کنید و به چند سایت مناسب با فروش بالا محصول یا خدمت خود را با هدف همکاری در فروش بسپارید . سایت های تخفیف گروهی این امکان را به شما میدهند تا آگهی های تخفیف دار یا فروش ویژه خود را به جای معرفی در سایت خودتان و یا صرف هزینه و تبلیغات در سایت های دیگر توسط سایت های تخفیف گروهی انجام دهید

انتخاب یک سایت تخفیف گروهی مناسب!

اغلب سایت های تخفیف گروهی به دلیل نیاز به تخفیف 60% الی 90% در جستجوی خدمات و محصولاتی هستند که با وجود این تخفیف باز هم برای تولیدکننده منفعت به همراه داشته باشد . بهتر است سایت های تخفیف گروهی را بیابید که برای عرضه و فروش محصولات شما علاقه نشان دهند و یا برای فروش محصول یا خدمت شما یک برنامه یکساله زمان بندی شده به شما ارائه دهند . اگر محصول خاص است ؛ قبل از مذاکره با سایت تخفیف گروهی سابقه فروش سایت تخفیف گروهی را دنبال کنید و میزان موفقیت سایت را در فروش محصولات یا خدمات خاص ارزیابی کنید .

10- ساده سازی در مجوز نمایندگی های اینترنتی محصولات و خدمات !

جدیدترین شیوه بازاریابی الکترونیکی که در ایران نیز استقبال شده است ، ساده سازی پذیرش نمایندگی فروش به شرکت ها و موسسات و یا حتی اشخاص است . در این روش شرکت اصلی برای نماینده فروش یک وب سایت استاندارد مطابق با الگوهای سازمانی خود راه اندازی نموده و انواع ابزار و امکانات را در اختیار نماینده فروش برای آغاز فعالیت قرار میدهد . نماینده فروش با استفاده از وب سایت (ممکن است وب سایت راه اندازی شده یک فروشگاه اینترنتی متصل به درگاه بانکی شرکت اصلی باشد ) در فضای مجازی تبلیغ میکند و محصولات یا خدمات شرکت اصلی را بازاریابی نموده و به مشتریان جدید خود محصول یا خدمت مورد نظرشان را ارائه می نماید .

سود نمایندگان فروش مجازی چقدر است !

پورسانت نمایندگان فروش در شیوه پذیرش نمایندگی فروش الکترونیکی به دو شیوه انجام میشود . روش اول کسر مبلغ پورسانت و پرداخت مابقی مبلغ به شرکت اصلی است و روش دوم پرداخت کل مبلغ به شرکت اصلی و محاسبه پورسانت و پرداخت هفتگی یا ماهانه و سالانه از طرف شرکت اصلی میباشد .

11- تمرکز بر روی محصولات و خدمات تخصصی و اصلی تولیدکننده !

فروش تخصصی یک محصول از یک گروه بهتر از فروش محصولات در گروه های متنوع است . اگر تولیدکننده چندمحصول یا خدمت متفاوت هستید بهتر است برای فروش هر محصول یک وب سایت تخصصی راه اندازی کنید و برای فروش هر محصول تبلیغات تخصصی همان محصول را انجام دهید . آمار فروش نشان دهنده استقبال مشتریان از فروشگاه هایی است که محصولاتی خاص از یک گروه را بصورت تخصصی میفروشند

مثال :

 فروشگاه جوراب و فقط جوراب فروشی معادل یک فروشگاه پوشاک عرضه کننده محصولاتی مانند پیراهن ، تیشرت ؛ جوراب ؛ کت و شلوار و.. خواهد داشت. در یک کلام! اعتماد خریداران به فروشگاه ها و شرکت های عرضه کننده یک محصول از یک گروه جنسی بیشتر است.

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها