بسته

چگونه چین با تزریق سرگرمی، تجارت الکترونیک را متحول می کند؟

در حالی که برخی از بخش های اقتصاد در یک واقعیت ناگهانی برای بقا تلاش می کنند، تجارت الکترونیک دوباره با تقاضای گسترده روبرو می شود.

بسیاری از ما به خرید آنلاین و به خانه هایمان متکی شده ایم و در حالی که به نظر می رسد فروشگاه مواد غذایی شما یا سفارش کتاب در سال های اخیرتغییر کمی کرده است.

در تجارت الکترونیک نوآوری بسیار خوبی وجود دارد، در آن جا تجربه آشنا و کسل کننده خریدآنلاین به گذشته تبدیل شده است.

برای پیدا کردن آن به چین نگاه کنید.دو روند اساسی درچین وجود داشت که تجارت الکترونیک را با تغییر اساسی سرگرم می کرد،با افزودن سرگرمی به این ترکیب :خرید اجتماعی و تجارت زنده

خرید اجتماعی

علی بابا بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک چین تاکنون است. شماره دو شرکتی به نام

PinDuoDuo (PDD) است.

  می داند.Twitter یا eBay در سال 2015 فقط تاسیس شد، اما امروز ارزش آن تقریبا 40 میلیارد دلار است و آمریکا ارزش آن را بیشتر از PDD

، از طریق این شرکت مصرف کنندگان می توانند یک محصول را بلافاصله با قیمت بازار خریداری کنند ، یا با دعوت از مخاطبین خود از طریق شبکه های اجتماعی می توانند از قیمت های پایین تری برخوردار شوند تا یک تیم خرید مشترک را تشکیل دهند. هرچه تعداد افراد بیشتری ثبت نام کنند ، تخفیف بیشتر می شود - بعضی اوقات تا 90٪.

تولیدکنندگان و کارخانه ها نیز مزایایی را مشاهده می کنند. به اصطلاح "کارخانه های پین" برای تولید مقادیر عظیمی از محصولات واحد برای فروش در این شرکت ظاهر شده اند و با توجه به مقیاس فعالیت آنها می توانند تخفیف های عمده ای را ارائه دهند.

تجارت زنده: بازگرداندن مجدد اطلاعات

تجارت زنده همگرایی بخار زنده و تجارت الکترونیکی است و در بین مصرف کنندگان چینی بسیار محبوب شده است.

 میزبان تجارت زنده برای تشویق سفارشات سریع ، اغلب با تعداد محدودی از محصولات موجود ، از تخفیف های زمان محدود استفاده می کنند تا حس اضطراری برای خریداران را افزایش دهند. قرعه کشی جوایز نیز روشی محبوب برای میزبانان برای درگیری با بینندگان است و برخی از آنها کالاهای با ارزش و بالایی را به ده ها هزار دلار می دهند.

شواهد اخیر نشان می دهد که محبوبیت تجارت زنده در چین در طول بحران بیماری کووید 19 افزایش یافته است زیرا مردم از مغازه ها و نمایشگاه ها دور می شوند.

بنابراین ، در پشت بخش تجارت الکترونیکی در حال رشد چین ، ابزارها و خدماتی در حال تحول هستند که با خرید این محصول برای خریدار چینی هیجان انگیز تر می شوند. شاید فرصتی وجود داشته باشد

(همچنین بخوانید: ۵ درس از کارآفرینان چینی که چطور بازار جهان را قبضه کردند )

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها