در حال بارگزاری ...

5 روند در بازاریابی محصولات B2B

5 روند در بازاریابی محصولات B2B

استراتژی بازاریابی B2B شما همیشه در حال پیشرفت است و این نکته مثبتی است! برای جلب بیشترین میزان بازدید به وب سایت تجارت الکترونیکی خود و تبدیل درصد زیادی از بازدیدکنندگان به مشتری، باید همواره در تلاش باشید.

خواسته های خریداران B2B  به سمت شفافیت، تجربه عالی خریداران از خرید خود و همچنین سرعت در خرید تغییر کرده است. Insight Technology  گزارش می دهد، "مشاغل در جستجوی سرعت، شفافیت و سادگی خریدشان نسبت به عادت های سنتی خرید، هستند.

برخی از تغییرات توسط بحران COVID-19 ایجاد شده است. حتی در این صورت، 79 درصد شرکت های B2B می گویند که تغییراتی را که در طی این همه گیری بیماری ایجاد کرده اند، حداقل برای یک سال پس از آن حفظ کنند.

بیایید برخی از روندهای برتر بازاریابی محصولات B2B و چگونگی انعکاس آنها در وب سایت تجارت الکترونیک را بررسی کنیم تا شما را برای رشد طولانی مدت آماده کند.

5 Trends in B2B Product Marketing

1. سوپرشارژ CX

شرکت ها کشف کرده اند که فروش آنلاین یک امر ضروری برای کسب و کارشان است. بنابراین باید بیش از هر زمان دیگری با شرکت های آنلاین رقابت کنید و تجربه مشتری شما از خرید در فروشگاه شما باید خاص و منحصربفرد باشد.

مشتریان B2B و B2C با توجه به هزینه حمل و نقل، سرعت تحویل و توانایی پاسخگویی به سوالات خود ، انتظارات بیشتری نسبت به گذشته دارند. مطالعه انجام شده توسط مک کینزی نشان داد که مشتریان B2B چت آنلاین را به عنوان ویژگی شماره یک، از یک وب سایت تجارت الکترونیک می خواهند و سایت را ارزیابی می کنند.

2. SEO

بهینه سازی موتور جستجو با تغییر رو به افزایش به سمت هوش مصنوعی سریع تغییر می کند. برای رتبه بندی خوب در گوگل، به طوری که مشتریان شما را به آسانی پیدا کنند، به ترکیبی از اصلاحات فنی و محتوای عالی نیاز دارید. وب سایت های B2B امروز باید با انسان و الگوریتم صحبت کنند. استراتژی SEO شما نیز نیاز به توجه مداوم دارد. رویکرد SEO  را فراموش نکنید و آن را تنظیم کنید.

این سه روش مناسب را برای افزایش SEO تجارت الکترونیک خود دنبال کنید:

  • محتوای های مفید و طولانی درمورد زمینه کاریتان یا محصولاتتان و همچنین موضوعاتی که مخاطبان B2B شما به آنها توجه و علاقه دارند ایجاد کنید.
  • با استفاده از منابع معتبر و تحقیقات اولیه، تخصص و اقتدار و اعتماد خود و وبسایتتانرا نشان دهید.
  • مثل همیشه، تحقیق مداوم در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید و کاملاً همه چیز را با در نظر داشتن کلمات کلیدی SEO بنویسید.

nopCommerce به طور خاص برای آدرس های اینترنتی و نقشه سایت های سازگار با موتورهای جستجو طراحی شده است و شامل بسیاری از ویژگی های خارج از جعبه است که به رتبه بندی وب سایت تجارت الکترونیک شما در جستجو کمک می کند.

3. فیلم های محصول B2B آموزنده

90٪ از خریداران B2B در طی تصمیم گیری برای خرید محصول بیشتر به دنبال فیلم های محصول هستند. آنها می خواهند قبل از خرج کردن پول کاملاً مطلع شوند و غالباً باید از سهامداران زیادی خرید کنند. آنها می خواهند محصولات شما را درک کنند، آنها را در عمل ببینند. اگر میخواهید فروش خوب داشته باشید و چرخ فروشتان طولانی باشد، برای خریداران محتوای ویدیویی ایجاد کنید.

این یک تصور غلط است که خریداران B2B کاملا منطقی هستند و تصمیمات احساسی نمی گیرند. مشتریان دوست دارند اطلاعات کافی و مناسب از محصولی که میخواهند بخرند داشته باشند، بنابراین مرتباً فیلم های محصول را بسازید و به اشتراک بگذارید. یک کانال YouTube ایجاد کنید و فیلم های خود را در صفحات محصول فروشگاه تجارت الکترونیکی خود قرار دهید.

4. امنیت و انطباق وب سایت

در حالی که هرگز نباید از امنیت و انطباق به عنوان یک "روند" استفاده کرد، اما به لطف چندین مورد نقض داده اخیر و پراهمیت اطلاعات و قوانین جدید، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته اند. با اجرای GDPR در سال 2018، قانون حریم شخصی مصرف کنندگان کالیفرنیا (CCPA)  در ژانویه 2020 و قانون سپر نیویورک، در مارس 2020، حریم خصوصی وب سایت مورد توجه قرار گرفت. بسیاری از کشورهای دیگر و ایالات متحده قوانین حریم خصوصی خود را دنبال می کنند. همچنین توجه به انطباق ADA برای وب سایت ها افزایش یافته است. بعلاوه، به عنوان یک خرده فروش تجارت الکترونیکی، اطلاعات حساس شخصی و پرداختی را مدیریت می کنید و شما وظیفه دارید از مشتریان خود محافظت کنید.

ایجاد سایت تجارت الکترونیک در nopCommerce شما را برای موفقیت در این زمینه آماده می کند. امنیت یکی از اصول کلیدی است که در Microsoft .NET، بستری که nopCommerce بر روی آن ساخته شده است، تعبیه شده است. nopCommerce تمام الزامات قوانین اتحادیه اروپا و کلیه الزامات انطباق با PCI را برآورده می کند.

 5. واقعیت مجازی و افزوده شده

مشتریان B2B می خواهند "قبل از خرید" امتحان کنند زیرا متوسط هزینه B2B آنها نسبتاً زیاد است.

با استفاده از فناوری، می توانید به آنها در مرکز و وبسایت خود، به آنها کمک کنید تا محصولات شما را در دنیای خود پیش از خرید کامل، تصور کنند.

واقعیت مجازی  (VR)به مشتریان B2B راهی می دهد تا خود را در تجربه محصول شما غرق کنند. واقعیت افزوده  (AR) به آنها امکان می دهد محتوای شما را با دنیای واقعی اطراف خود ترکیب کنند. هر دو تجربه به طور فزاینده ای توسط خرده فروشان استفاده می شود که می خواهند تأثیر زیادی بر خریداران بالقوه بگذارند. VR و AR می توانند انگیزه های قدرتمندی برای فروش باشند، به ویژه هنگامی که با انواع مناسب پیام های بازاریابی ارائه می شوند. با یک توسعه دهنده وب سایت همکاری کنید که می تواند به شما در مورد چگونگی ایجاد این تجارب و تلفیق آنها با وب سایت تجارت الکترونیک شما مشاوره دهد.

بستر مناسب تجارت الکترونیکی را برای B2B انتخاب کنید

انتخاب nopCommerce به عنوان پلتفرم تجارت الکترونیکی شما در حال حاضر شما را یک قدم جلو می اندازد، زیرا طیف وسیعی از ویژگی های عالی بازاریابی را همراه با امنیت و ادغام های متعدد خارج از جعبه ارائه می دهد. ناپ کامرس برای همه اندازه های تجاری کار می کند، فروشندگان را قادر می سازد هزاران محصول ارائه دهند، ارزهای مختلفی را بپذیرند و با تامین کنندگان و خدمات حمل و نقل ادغام شوند. ایجاد سایت تجارت الکترونیکی خود در nopCommerce به شما امکان می دهد آخرین تغییرات بازاریابی محصولات را داشته باشید و برای تغییرات بعدی آماده باشید. برای کسب بهترین نتیجه، با یک آژانس شریک ناپ کامرس و توسعه دهندگان مجاز ناپ کامرس همکاری کنید.

 نوشته شده توسط: فاطمه چراغعلی

مطالب اخیر

انصراف از نظر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها