بسته
خبرخوان

نوشته های وبلاگ  "2021"  از "دی"

UGC چیست؟
0 UGC چیست؟
UGC چیست؟
User-generated Content یا UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر به کامنت ها یا نظراتی گفته می شود که از سوی کاربران در زیر یک مقاله یا محتوای تصویری یا صوتی، نگارش شده است. حتماً می دانید که این دسته از کامنت ها چقدر اهمیت دارند . از یک جهت که رویکرد مثبت کاربران را در یک وبسایت و فعالیت های آنان را نشان می دهد. از سوی دیگر نیز در مواردی به قدری این دسته از محتواها ارزش مند هستند که تبدیل به محتوا اصلی یک صفحه می شوند.
پرسونای مشتری چیست؟
0 پرسونای مشتری چیست؟
پرسونای مشتری چیست؟
پرسونای مشتری(شخصیت مشتری) یک مدل ذهنی از ویژگی های یک مشتری ایده آل است و به طور کلی شامل اطلاعات دموگرافیک (سن، جنس، محل زندگی و شغل) واطلاعات روانشناسی (انگیزه ها، علاقه ها، دوست نداشتن ها) است.به عبارت دیگر، پرسونای مشتری توصیف کننده این است که مشتری ایده آل شما کیست، زندگی روتین خود را به چه طریق سپری می کند، با چه مسائلی روبرو است و چگونه تصمیم می ‌گیرد.
قیف فروش چیست؟
0 قیف فروش چیست؟
قیف فروش چیست؟
هرکسی که فروشگاه اینترنتی داشته باشد، برای تبدیل بازدیدکننده وب سایت خود به مشتری واقعی، باید یک قیف فروش ایجاد کند. اگر موفق به انجام این کار نشوید، به سختی می توانید درآمد کسب کنید. هدف از ایجاد قیف فروش این است که کاربران را از یک مرحله به مرحله دیگر منتقل کنید تا زمانی که آماده خرید شوند.
ویدیو مارکتینگ چیست؟
0 ویدیو مارکتینگ چیست؟
ویدیو مارکتینگ چیست؟
ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی یعنی استفاده از ویدئوها برای تبلیغ و بازاریابی محصول یا خدمات شما به منظور افزایش تعامل در شبکه های دیجیتال و اجتماعی، ایجاد تعامل و هدایت فروش است، که در واقع بخشی از دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. قرار دادن ویدیو در لندینگ پیج ها میتواند نرخ تبدیل را بیش از 80٪ افزایش دهد. 90٪ مشتریان نیز می گویند که ویدئوها به آنها در تصمیم گیری خرید کمک می کنند.
افیلیت مارکتینگ چیست؟
0 افیلیت مارکتینگ چیست؟
افیلیت مارکتینگ چیست؟
کارآفرینان باهوشی که یک کسب و کار پر رونق را اداره می کنند می دانند که برای رشد آن تجارت همیشه کارهای بیشتری می توانند انجام دهند. یکی از این راه ها استفاده از سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است.
CRM چیست؟
0 CRM چیست؟
CRM چیست؟
CRM مخفف "مدیریت ارتباط با مشتری" می باشد و به تمام استراتژی ها، تکنیک ها، ابزارها و فن آوری های استفاده شده توسط شرکت ها برای توسعه، حفظ و جذب مشتری گفته می شود. نرم افزار CRM به مشاغل اجازه می دهد تا بر روابط شرکت خود با مشتریان، همکاران، تأمین کنندگان و غیره تمرکز کنند. با وجود CRM حرفه ای، یافتن مشتری جدید، جلب اعتماد آنها، ارائه پشتیبانی واجد شرایط و ارائه خدمات اضافی در کل روابط بسیار آسان تر می شود.
اهمیت داشتن تبلیغات خلاقانه برای هر کسب و کار
0 اهمیت داشتن تبلیغات خلاقانه برای هر کسب و کار
اهمیت داشتن تبلیغات خلاقانه برای هر کسب و کار
عموماً تبلیغات توسط کسب‌وکارهایی انجام می‌شود که می‌خواهند برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود در بازارهای مختلف تلاش کنند. در این پست در مورد تبلیغات و تبلیغاتی که بیشتر میتواند در ذهن مخاطبانتان ماندگار باشد صحبت میکنیم. با ما همراه باشید...
سوشال مدیا مارکتینگ (SMM) چیست؟
0 سوشال مدیا مارکتینگ (SMM) چیست؟
سوشال مدیا مارکتینگ (SMM) چیست؟
(SMM) خلاصه شده یا مخفف سوشال مدیا مارکتینگ به معنای بازاریابی شبکه های اجتماعی است. در یک دهه اخیر با توجه به رشد و گسترش چشمگیری که در زمینه انواع شبکه های اجتماعی داشتیم روند توسعه فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز صعودی بوده است.
بازاریابی B2B چیست؟
0 بازاریابی B2B چیست؟
بازاریابی B2B چیست؟
بازاریابی تجارت به تجارت (Business-to-business:B2B)، نوعی معامله بین مشاغل است، مانند تجارت با مشاركت تولیدكننده و عمده فروش، یا عمده فروش و خرده فروش. این نوع بازاریابی به تجارتی گفته می شود که بین شرکت ها انجام می شود، نه بین یک شرکت و یک مصرف کننده فردی.
چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟
0 چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟
چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟
تراکم کلمات کلیدی مفهومی بنیادی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. درک چگونگی عملکرد کلمات کلیدی بسیار مهم است ، زیرا این امر می تواند تأثیر مستقیمی بر قابلیت مشاهده محتوای سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و همچنین هزینه های فعالیت های بازاریابی آنلاین شما داشته باشد.
9 ایده ناب برای افزایش فروش اینترنتی
0 9 ایده ناب برای افزایش فروش اینترنتی
9 ایده ناب برای افزایش فروش اینترنتی
این روز ها کسب و کار های مختلف و فروشگاه های اینترنتی و آنلاین به دنبال این هستند که انواع راهکار ها و تکنیک های اساسی و ضروری را فرا بگیرند و با پیاده سازی آن ها روند فروش اینترنتی شان را افزایش دهند. در این مقاله می خواهیم که در خصوص ایده های ناب برای افزایش فروش اینترنتی صحبت کنیم و در این زمینه مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.
آینده فروش آنلاین در سال 2021
0 آینده فروش آنلاین در سال 2021
آینده فروش آنلاین در سال 2021
در سال 1995، یک کتاب به عنوان اولین کالای آنلاین در آمازون به صورت آنلاین سفارش داده شد. حدود 20 سال بعد، صنعت تجارت الکترونیکی بیش از 2 تریلیون دلار آمریکا در سراسر جهان فروش داشته است. اما الان مثل سابق نیست.
الگوریم دزد دریایی گوگل
0 الگوریم دزد دریایی گوگل
الگوریم دزد دریایی گوگل
موتور جستجوی گوگل هر از چندگاهی الگوریتم هایی را به منظور بهبود نتایج جستجوی خود عرضه می کند. و هدف گوگل از انجام اینکار، ارائه بهترین و جدیدترین اطلاعات به کاربران اینترنت است
پنالتی گوگل یا جریمه گوگل چیست؟
0 پنالتی گوگل یا جریمه گوگل چیست؟
پنالتی گوگل یا جریمه گوگل چیست؟
معمولا اکثر ما با اقسام مختلف پنالتی و جریمه در مسابقات ورزشی آشنایی داریم. چنانچه بازیکنی حرکتی دور از اخلاق ورزشی انجام دهد یا از قانون بازی تخطی کند جریمه خواهد شد.
برای داشتن یک سایت خوب چه کارهایی باید انجام دهیم؟
0 برای داشتن یک سایت خوب چه کارهایی باید انجام دهیم؟
برای داشتن یک سایت خوب چه کارهایی باید انجام دهیم؟
نکات زیادی برای طراحی سایت حرفه‌ای وجود دارد که رعایت این نکات، موجب افزایش فروش سایت و افزایش درآمد کسب وکار شما می شود. در این پست چند نمونه از مهم ترین آنها را بیان کردیم. با ما همراه باشید...
مزرعه لینک یا لینک فارم چیست؟
0 مزرعه لینک یا لینک فارم چیست؟
مزرعه لینک یا لینک فارم چیست؟
داشتن بک لینک یکی از روش هایی است که می تواند تأثیر خوبی بر سئوی وبسایت شما داشته باشند. یکی از پارامترهای اصلی موتور جستجوی گوگل برای رتبه بندی سایت ها، تعداد لینک ها و کیفیت لینک هایی است که از دیگر سایت ها دریافت می شود.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها