بسته
خبرخوان

بلاگ

رپورتاژ آگهی چیست؟
0 رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی چیست؟
مدیران بازاریابی و وبمستران شرکت هایی که به منظور بهبود جایگاه وبسایت خود در نتایج گوگل به دنبال شیوه هایی نوین و جدید سئو و بهینه سازی وبسایت هستند، بعد از جستجوهای فراوان به این امر پی می برند که وبسایت های آموزش سئو و متخصصین سئو رپورتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین تکنیک ها برای بدست آوردن رتبه اول در گوگل معرفی میکنند
آموزش تغییر سایت از http به https
0 آموزش تغییر سایت از http به https
آموزش تغییر سایت از http به https
در این مقاله به صورت کاملا اصولی تبدیل پروتکل http به پروتکل https را توضیح خواهیم داد و چگونگی انتقال صحیح از پروتکل ناامن HTTP به پروتکل امن HTTPS را به صورت واضح بیان می ‌کنیم
نکات طلایی که باید در تولید محتوا بدانیم!
0 نکات طلایی که باید در تولید محتوا بدانیم!
نکات طلایی که باید در تولید محتوا بدانیم!
کیفیت، در دنیای تولید محتوا حرف اول را می‌زند. دیگر دوران کپی برداری از مطالب به سر رسیده و همه به دنبال محتواهای یونیک و دسته اول هستند، بنابراین پیدا کردن مهارت لازم در تولید محتوا باید جزء مهم ترین و اولین اولویت هر مدیرسایت و سئوکاری باشد. در این پست نکات کلیدی لازم برای نوشتن یک محتوای خوب و پرکلیک را برایتان شرح میدهیم.
چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟
0 چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟
چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟
مقوله افزایش سرعت ‌سایت یکی از پر اهمیت ترین و تأثیرگذارترین موضوع موجود در بازاریابی اینترنتی محسوب میشود بهتر است پیش از اینکه به مبحث اصلی موضوع خود وارد شویم، چند مورد از عواملی که نباید این مسئله را دست کم گرفت را بیان کنیم
گوگل ادوردز چیست؟
0 گوگل ادوردز چیست؟
گوگل ادوردز چیست؟
در این شیوه فرد تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می‌کند تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود
افزایش فروش فروشگاه اینترنتی
0 افزایش فروش فروشگاه اینترنتی
افزایش فروش فروشگاه اینترنتی
روشن است که تغییر نوع مارکتینک از شکل سنتی آن به شکل مدرن تا حد زیادی تکنیک های بازاریاب را نیز تغییر داد. برای مثال تصور کنید که در گذشته صاحبان کسب و کار ها برای این که بتوانند در بازار و در بین رقبای خود مشتریان زیادی به مغازه یا دکان خود جلب کنند تلاش می کردند که شرایط ویژه ای را فراهم کنند. برای مثال با فروش اقساطی این امکان را فراهم می کردند که افراد بیشتری با هر وضعیت مالی ای که دارند برای خرید اقدام کنند.
سئو محلی (Local seo) چیست؟
0 سئو محلی (Local seo) چیست؟
سئو محلی (Local seo) چیست؟
سئو محلی(Local Seo) به نوعی یکی از مفاهیم جدید سئو می‌باشد که در آن کسب و کارهای محلی خود را به موتوئر جستجوی گوگل معرفی میکنند.
URL چیست و چه کاربردی دارد؟
0 URL چیست و چه کاربردی دارد؟
URL چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر به نوار ابتدای مرورگرتان در بالای همین صفحه نگاهی بی‌اندازید، می‌توانید یک نمونه از URL را ببینید. به بیان ساده تر، URL همان آدرس صفحات هر وب سایت می‌باشد.
در توضیحات محصول چه بنویسیم؟
1 در توضیحات محصول چه بنویسیم؟
در توضیحات محصول چه بنویسیم؟
در این مقاله، ما با ارائه ی چند نمونه به شما توضیح خواهیم داد، که چگونه محتوای محصول مناسب بنویسید. برای تولید محتوای محصول خلاقانه نیاز به کمی هنر است، اما این قوانین ساده، می تواند تضمین کند که لیست محصولات فروشگاه شما پرمعنی، قابل اطمینان، متقاعد کننده و برای موتورهای جستجو بهینه باشد.
سئو منفی (Negative SEO) چیست؟
0 سئو منفی (Negative SEO) چیست؟
سئو منفی (Negative SEO) چیست؟
سئو منفی، که "SEO Black Hat" نیز نامیده می‌شود، شامل استفاده از روش‌های مخرب در سایت شما برای خدشه‌دار کردن شهرت شما در گوگل و سرقت در رتبه بندی‌های موتور جستجو برای کلمات کلیدی است که استفاده می‌شود.
PBN چیست؟
0 PBN چیست؟
PBN چیست؟
احتمالاً با مفهوم کلاه سیاه آشنا باشید. این مفهوم به مجموعه تکنیک هایی اشاره دارد که برخی از وبمستر ها با آن تکنیک ها می خواهند به شکل غیر قانونی روند بهبود سئو وبسایت شان را پیش ببرند. بنابراین به جهت این که تکنیک هایی غیر قانونی هستند و به نوعی می خواهند که الگوریتم های گوگل را دور بزنند و به نحو غیر صحیح برای وبسایت رتبه بگیرند در صورتی که از سوی گوگل این اقدامات تشخیص داده شود جریمه های سنگینی را برای وبسایت ها در نظر خواهند گرفت.
رونق فروشگاه اینترنتی و تغییر جهت در بحران ها
0 رونق فروشگاه اینترنتی و تغییر جهت در بحران ها
رونق فروشگاه اینترنتی و تغییر جهت در بحران ها
با شروع بیماری کووید 19 و طی چندین ماه گذشته، روند زندگی تغییرات زیادی کرده است. شرایط بد اقتصادی فرصتی را برای کسب و کارها ایجاد کرده است تا بتوانند از این بحران ها برای افزایش فروش فروشگاه آنلاین خود استفاده کنند. در این مطلب به تغییرات جهان پس از کرونا و رونق فروشگاه های اینترنتی در این دوران میپردازیم. با ما همراه باشید...
سئو خارجی (Off-page seo) چیست؟
0 سئو خارجی (Off-page seo) چیست؟
سئو خارجی (Off-page seo) چیست؟
سئو خارجی (Off-page seo) به اقدامات انجام شده در خارج از وبسایت برای بهبود رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) گفته می‌شود. این فعالیت‌ها باعث دریافت سیگنال از سایت‌های دیگر به سایت شما می‌شود. مهم‌ترین آن‌ها نیز ساخت بک‌لینک یا همان لینک بیلدینگ می‌باشد. در واقع لینک بیلدینگ مهم‌ترین فاکتور سئو خارجی از میان بیش از ۲۰۰ فاکتور موجود در رتبه بندی گوگل است.
سئو داخلی (On-page- SEO) چیست؟
0 سئو داخلی (On-page- SEO) چیست؟
سئو داخلی (On-page- SEO) چیست؟
سئو داخلی که از آن با عناوین On-Site SEO و On-Page SEO نیز نام برده می‌شود و منظور از آن، هم بهینه سازی محتوا و هم کدهای HTML وب سایت است. در نقطه مقابل سئو داخلی (On-Page SEO)، سئو خارجی یا Off-Page SEO قرار دارد که عبارت است از لینک های خارج از سایت شما و افزون برآن سیگنال‌هایی که از محیط اینترنت به سوی سایت شما ارجاع داده می‌شوند.
استراکچر دیتا چیست؟
0 استراکچر دیتا چیست؟
استراکچر دیتا چیست؟
استراکچر دیتا(Structured Data) در حقیقت یک کد با یک آرایش خاص است، که از طریق آن تمامی اجزای یک صفحه مانند تصاویر، ویدیوها، متون و… به طور واضح مشخص می گردد. در نتیجه موتورهای جستجو مانند گوگل، از ماهیت هر صفحه و نوع محتوای آن آگاهی پیدا میکنند و در نتایج جستجو وبسایت را به شکل بهتری نشان می‌دهند
الگوریتم تازگی محتوا چیست؟
0 الگوریتم تازگی محتوا چیست؟
الگوریتم تازگی محتوا چیست؟
همواره در سئوی وبسایت، موضوعاتی وجود دارند که که اکثر وبمستران به آن اهمیت خاصی نمی دهند شناخت الگوریتم های گوگل به وبمستران و سئوکاران، در درک بهتر کارکرد گوگل و نوع رفتار این موتور جستجو با انواع وب سایت ها کمک خواهد کرد الگوریتم تازگی محتوا نیز مانند دیگرالگوریتم های گوگل تنها با هدف بهبود کیفیت نتایج جستجو بوجود آمده که نقش مهمی را در رتبه بندی هر چه بهتر وب سایت و رضایت بیشتر کاربران از سایت را ایفا میکند.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها