بسته
خبرخوان

بلاگ

آیا دامنه وبسایت حتما باید com. باشد؟
0 آیا دامنه وبسایت حتما باید com. باشد؟
آیا دامنه وبسایت حتما باید com. باشد؟
نام برند شما و URL وب سایتتان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند. دامنه یک وب سایت نام یکتایی است که وب‌ سایت شما از طریق آن شناخته می‌ شود. نام دامنه شما عنصر کلیدی وب سایت شماست. نام دامنه می تواند باعث موفقیت یا شکست شما شود، بنابراین انتخاب یک نام دامنه که با کسب و کار شما کار می¬کند، حیاتی است. دراین پست در مورد اهمیت های یک دامنه خوب و مناسب و پسوند های دامنه صحبت خواهیم کرد.
چگونه مشتریان خود را از دست ندهیم
0 چگونه مشتریان خود را از دست ندهیم
چگونه مشتریان خود را از دست ندهیم
به دست آوردن مشتری جدید یک چالش بزرگ برای هر کسب و کار نوپایی است. شما ناامیدانه تلاش می کنید تا نام خود را به بازار عرضه کنید و آنها را با بازاریابی، برند تجاری و تبلیغات گران جذب کنید.
FAQ چیست؟ | اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ
0 FAQ چیست؟ | اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ
FAQ چیست؟ | اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ
آیا می دانید که صفحه سوالات متداول FAQ چیست؟ آیا می دانید که این صحفه می تواند در سئو نقش داشته باشد؟ آیا می دانید که کاربرد صفحه سوالات متداول چیست؟ آیا می دانید که اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ چقدر است؟ در صورتی که می خواهید در این زمینه یعنی صفحه سوالات متداول و پاسخ پرسش های فوق اطلاعاتی دقیق و مبسوط کسب کنید توصیه می کنیم که تا انتها این مقاله را مطالعه کنید.
اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟
0 اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟
اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟
در این مقاله قرار است که در خصوص اهمیت طراحی صفحه اول یک وبسایت مطالبی را مطالعه کنید و نیز اصول طراحی صفحه وبسایت را در اختیارتان قرار دهیم.در این جا مطالبی را مرور می کنیم که با آگاهی از آن ها و در نهایت لحاظ کردن آن ها در هنگام طراحی صفحه اول وبسایت می توانید که به موفقیت های بعدی خود بیفزایید.
5 اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی
0 5 اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی
5 اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی
از زمانی که سرویس ایمیل شروع به کار کرد توانست که کاربردهای مختلفی داشته باشد و افراد زیادی با استفاده از آن در حیطه‌های متفاوتی بخشی از روند کار خود را ساده‌تر کنند. این روزها نیز ایمیل‌ها یکی از کاربردهایی که دارند این است که در بخش بازاریابی به کار گرفته شوند تا مدیران برخی از پیام های تبلیغاتی را به کاربران ارسال کنند.
تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟
0 تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟
تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟
اگر شما هم جزء کسانی هستید که به تازگی وارد فضای اینترنت و فضای وبسایت ها شده اید و بسیاری از مفاهیمی که در این حوزه بکار گرفته می شود برایتان جدید و گاهی مبهم است توصیه می کنیم سلسله مقالات آموزشی مان را در این وبسایت دنبال کنید. زیرا که در بخش مقالات آموزشی بسیاری از مهم ترین مفاهیم تخصصی که در حوزه طراحی وبسایت و فضاهای آنلاین بکار گرفته می شود را در مقالات اختصاصی و مجزا مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله نیز می خواهیم به مهم ترین تفاوت هایی که بین  UI و UX وجود دارد اشاره کنیم. در بخش های مختلف سعی می کنیم که تمامی اطلاعات را در این زمینه به بیانی ساده و روان در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید تا تمامی ابهاماتی که در خصوص این دو مفهوم وجود دارد را برای شما برطرف سازیم.
4 اشتباه در کسب رضایت مشتری
0 4 اشتباه در کسب رضایت مشتری
4 اشتباه در کسب رضایت مشتری
همه ما اشتباهاتی را در خدمات مشتری داریم. خطاها بخشی مورد انتظار از هر کاری است. با این حال، چشم پوشی از خطاهای استراتژی خدمات مشتری شما می تواند به معنای واقعی ضربه به رضایت مشتری، حفظ مشتری و در نتیجه موفقیت کسب و کار شما باشد.
توضیحات متا چیست و چگونه در جذب ترافیک به ما کمک می‌کند؟
0 توضیحات متا چیست و چگونه در جذب ترافیک به ما کمک می‌کند؟
توضیحات متا چیست و چگونه در جذب ترافیک به ما کمک می‌کند؟
یکی از مهم ترین تگ هایی که باید در تولید محتوا در یک صفحه وبسایت و در بخش مخصوصی از اطلاعات یک مقاله بدان توجه کنیم توضیحات متا است. توضیحاتی که به عنوان توضیحات متا ارائه می شود تا حدودی برای کاربران قابل مشاهده بوده و باعث می شود که آنان قدری با محتویات یک صفحه آشنا شوند. اما مهم ترین و اصلی ترین نقشی که متا دیسکریپشن دارد این است که موتور های جستجو بتوانند به درستی محتوای یک صفحه را ارزیابی کنند. در نتیجه می توانند به درستی روند رتبه بندی و بررسی کیفیت یک محتوا را مورد بررسی قرار دهند.
کپی رایتینگ چیست؟
0 کپی رایتینگ چیست؟
کپی رایتینگ چیست؟
کپی رایتینگ به روندی اشاره دارد که در آن یک نویسنده دست به تولید محتوا می زند تا محصولات یا خدماتی را به متضاضیان معرفی کند. تولید محتوا توسط یک کپی رایتر لزوماً متن است. در حقیقت ما محتواهای مختلفی داریم که متن یکی از انواع آن است و کپی رایتینگ نیز به همین مورد محتوایی اشاره دارد.
اهمیت فوتر در طراحی سایت ( قسمت پایین سایت )
0 اهمیت فوتر در طراحی سایت ( قسمت پایین سایت )
اهمیت فوتر در طراحی سایت ( قسمت پایین سایت )
طراحی سایت یکی از مهم‌ ترین بخش های یک کسب و کار می باشد که برای طراحی آن باید عوامل مختلف را در نظر بگیریم تا در نهایت یک طراحی سایت ایده الی که مورد پسند کاربر باشد را در اختیار افراد قرار دهند. وب سایت دارای بخش های مختلفی می باشد از جمله هدر، بخش بدنه یا Content و فوتر که هرکدام در جایگاه خود نقش مهم و تاثیر گذاری دارند. در این پست در مورد فوتر و نقش آن بیشتر صحبت میکنیم
CTR چیست؟ تکنیک‌های افزایش نرخ کلیک چیست؟
0 CTR چیست؟ تکنیک‌های افزایش نرخ کلیک چیست؟
CTR چیست؟ تکنیک‌های افزایش نرخ کلیک چیست؟
CTR یا "Click Through Rate" اصطلاحی است برای نسبت بین تعداد کلیک‌های دریافت شده به نسبت تعداد بازدیدها. CTR یک شاخص بسیار مهم در دنیای بازاریابی دیجیتال است. در واقع، CTR اثربخشی ارتباطات آنلاین را کمی می‌کند. این معیار برای اولین بار به نظر می‌رسد که اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین را اندازه گیری می‌کند و سپس به همه موارد قابل کلیک گسترش می‌یابد.
چرا فروشگاه تجارت الکترونیکی شما باید به طور کامل در دسترس همه کاربران باشد؟
0 چرا فروشگاه تجارت الکترونیکی شما باید به طور کامل در دسترس همه کاربران باشد؟
چرا فروشگاه تجارت الکترونیکی شما باید به طور کامل در دسترس همه کاربران باشد؟
دسترسی برابر به وب برای همه افراد بسیار مهم است زیرا همه مردم باید بتوانند به یک میزان از امکانات برخوردار شوند و به اطلاعات و خدمات عمومی دست پیدا کنند. اجرای یک سایت با قابلیت دسترسی کار بسیار صحیح، کاربردی و درستی است. قابلیت دسترسی به وب برای همه اقشار مردم با هر نوع شرایط و معلولیت ها، بر درآمد شما نیز تأثیر می گذارد. در ادامه این پست همراه ما باشید....
اینستاگرام مارکتینگ
0 اینستاگرام مارکتینگ
اینستاگرام مارکتینگ
امروزه اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌ های اصلی مورد استفاده در کمپین‌ های بازاریابی تبدیل شده است که البته بی دلیل نیست: این شبکه اجتماعی، طیف وسیعی از مخاطبان گوناگون دارد که از تعامل با برندهای مورد علاقه خود لذت می ‌برند و این به نوبه خود باعث افزایش اثربخشی اقدامات بازاریابی می‌شود. در این پست در مورد یکی دیگر از بخش های بازاریابی دیجیتال، بازاربابی شبکه‌های اجتماعی صحبت میکنیم. با ما همراه باشید...
تجربه مشتری (CX) چیست؟
0 تجربه مشتری (CX) چیست؟
تجربه مشتری (CX) چیست؟
تجربه مشتری به تمامی احساساتی که یک مشتری در خصوص خرید از یک فروشگاه دارد اطلاق می گردد. در واقع این احساسات گاهاً از پشتوانه دلایل منطقی برخوردار است و احساساتی معقول محسوب می شود. این نوع تجربه های مشتری در تمامی حیطه های کسب و کار وجود دارد. به جهت این که کسب و کار هایی که مشتری محور هستند باید کاملاً رضایت و نظر آن ها را جلب کنند نیاز است که نظر سنجی هایی در زمینه تجربه آنان داشته باشند تا آگاه شوند که چقدر در فعالیت هایشان موفق بوده اند.
11 ابزار مهم برای تحلیل رقبا در سئو
0 11 ابزار مهم برای تحلیل رقبا در سئو
11 ابزار مهم برای تحلیل رقبا در سئو
مانند هر استراتژی ارتباطی یا بازاریابی، تجزیه و تحلیل وب سایت رقبا توسط اکثر آژانس ها و سایر متخصصان سئو انجام می شود. تجزیه و تحلیل رقبا برای ادامه رقابت و جا افتادن در تحقیقات بازار ضروری است، چرا که مشخص می کند که کدام شرکت ها در زمینه فعالیت شما می توانند سهم بازار را از شما بگیرند.
جایگاه زنان در کسب ‌و کارهای آنلاین
0 جایگاه زنان در کسب ‌و کارهای آنلاین
جایگاه زنان در کسب ‌و کارهای آنلاین
یکی از نشانه‌ های توسعه در هر جامعه ‌ای، فضای کسب و کار زنان است. زنان به عنوان یکی از مهم ترین سرمایه ‌های انسانی، می ‌توانند نقش بالقوه ‌ای در فرآیند توسعه بخش های اقتصادی هر جامعه‌ ای ایفا کنند و کسب و کارهای آنلاین یکی از همان مواردی است که زنان می ‌توانند نقش تاثیرگذاری در آن داشته باشند.در ادامه این پست به نفش زنان در کسب وکار های آنلاین میپردازیم. با ما هراه باشید...
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها