بسته

آینده فروش آنلاین در سال 2021

آینده فروش آنلاین در سال 2021

پیش مقدمه آینده فروش آنلاین 

در سال 1995، یک کتاب به عنوان اولین کالای آنلاین در آمازون به صورت آنلاین سفارش داده شد.

حدود 20 سال بعد، صنعت تجارت الکترونیکی بیش از 2 تریلیون دلار آمریکا در سراسر جهان فروش داشته است. اما الان مثل سابق نیست.

در واقع تجارت الکترونیکی انقلابی در خرده فروشی ایجاد کرده است. این روش برای پاسخگویی به نیازهای متغیر مردم و سهولت خرید آنلاین برای مشتری امروزی تکامل یافته است.و در سال 2021 تجارت الکترونیکی دچار تحول بزرگتری خواهد شد.

بنابراین، اگر هنوز در مورد آینده تجارت الکترونیکی نگران هستید، این روند تجارت الکترونیکی به شما ثابت خواهد کرد که تجارت الکترونیکی فقط به سرعت در حال رشد نیست، بلکه برای ماندن در اینجا است. و شما نیز می توانید برای اطمینان از رشد مداوم فروشگاه آنلاین خود، این پیشرفت های تجارت الکترونیکی را در تجارت خود بگنجانید.

برای اینکه تجارت الکترونیک خود را در سال 2021 به سطح فروش بالایی برسانید، اول مطمئن شوید که از این روندهای نوظهور در صنعت تجارت الکترونیک استفاده می کنید.

چشم انداز بازاریابی آنلاین در سال 2021

با شروع سال جدید، بازاریابان دور هم جمع می شوند تا تغییرات و فروشی را که در این 12 ماه اتفاق افتاده است ارزیابی کنند و تلاش دارند تا آنچه را که در پیش رو است را تعیین کنند.

در سال گذشته یک سال تحت سلطه تحول دیجیتال بوده است ، اما 12 ماه آینده چه چیزی پیش روی ماست؟

البته ، ما نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم ، اما با استفاده از دانش جمعی خود و همچنین برخی منابع قابل اعتماد که به شما ارائه می دهیم

اما سالی که گذشت،سال بسیار متفاوتی بود.چرا که همه گیری ویروس COVID-19 دامنه فعلی بازاریابی دیجیتال را تغییر داده و چالش های جدیدی را به وجود آورده است که شرکت ها پیش از این با چنین پدیده ای روبرو نبودند.بر اساس آماری که وبگاه InfluencerMarketingHub منتشر کرده است:

97٪ از بازاریابان مشارکت در بازاریابی غیر حضوری را تجربه کرده اند
69٪ علاقه کمتری به تبلیغات داشته اند، بنابراین قصد دارند هزینه تبلیغات را کاهش دهند
74٪ کمتر در شبکه های اجتماعی پست می گذارند زیرا بسیاری از افزادی که کار حضوری داشته اند، به نوعی اخراج شده اند
در نتیجه، برندها انتظار دارند تغییرات غیرقابل برگشتی در بازاریابی دیجیتال ناشی از همه گیری COVID-19 ایجاد گردد، و این تغییرات همچنین بر روند حاکم بر بازاریابی در سال 2021 تأثیر خواهد گذاشت.

رشد سریع فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی رشد سریع خود را ادامه می دهد

این امر برای بسیاری از افراد می تواند یک فرصت بازاریابی عالی برای سال 2021 باشد.
به دلیل همه گیری ویروس کرونا و کاهش رفت و آمدهای حضوری و فیزیکی، مصرف کنندگان بیشتری برای خرید کالاهای خود به اینترنت هجوم می آوردند که باعث افزایش گسترده فروشگاه های اینترنتی گردیده است.

آمازون اخیراً اعلام کرده است که مشاغل کوچک و متوسط ​​آنها در جمعه سیاه نسبت به سال گذشته 60٪ افزایش فروش داشته اند.

این نشان دهنده این است که فروشگاه های اینترنتی به صورت جدی در حال رشد و افزایش است.
قطعا سال 2021 سال دیگر خرید آنلاین مشتریان است. 

فروشگاه اینترنتی به یک ضرورت تبدیل می شود

به دنبال اوج گرفتن تعداد فروشگاه های اینترنتی، طبیعی است که بازاریابی دیجیتال نی به همان محبوبیت رسیده است.
با در خانه ماندن بیشتر افراد، مفهوم بازاریابی در مکان هایی مانند مراکز خرید بیلبورد،پخش تراکت و ... بی اثر شده است و بازاریابان بیشتری به شبکه های اجتماعی، گوگل و به طور کلی اینترنت کوچ کرده اند.
اگر قبلاً یک برنامه ریزی برای بازاریابی دیجیتال نداشته اید، 2021 زمان تعیین تغییر شکل دیجیتال شما خواهد بود.
دلایل زیادی برای انتخاب فروشگاه های اینترنتی نسبت به فروشگاه های سنتی وجود دارد، از توانایی تعامل با مصرف کنندگان تا اندازه گیری آسانتر نتایج از طریق ابزار تجزیه و تحلیل. امسال زمان مهمی خواهد بود تا مطمئن شوید که یک برنامه بازاریابی دیجیتال جامع دارید

اینده فروش آنلاین پس از کرونا

آینده تجارت الکترونیکی پس از کرونا

بدون شک، یکی از بزرگترین تأثیرات در روند تجارت الکترونیکی در سال 2021، COVID-19 خواهد بود.

با تعطیلی دولت ها در سراسر جهان فروشگاه ها و اجرای محدودیت ها برای کاهش تردد عموم، برای ماهها در تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا ، افراد بیشتری برای خرید اقلام به خرید آنلاین متوسل می شوند.

قبلاً، Jeff Bezos ، غول تجارت الکترونیک آمازون، به دلیل افزایش تقاضای مشتری برای محصولات و خدمات آمازون ، تقریباً 24 میلیارد دلار ثروت خود را دیده است.

و کارشناسان پیش بینی می کنند که تأثیر ویروس کرونا نه تنها باعث افزایش کوتاه مدت تجارت الکترونیکی می شود بلکه حتی برای بعد از COVID-19 نیز باید در اینجا بماند و مزایای پرداخت غیر حضوری باعث تغییر رفتار دائمی به سمت خریدهای دیجیتال می شود.

در حقیقت، تحلیل گران بازار می گویند که صنعت تجارت الکترونیکی بزرگترین ذی نفع در همه گیری ویروس کرونا خواهد بود.

از سوی دیگر،برخلاف تأثیر مثبت COVID-19 بر فروشگاه های آنلاین، ضرر سنگینی را به فروشگاه های سنتی وارد کرده است.

نقش رسانه های اجتماعی در تجارت الکترونیک

تعداد خریداران رسانه های اجتماعی نیز به سرعت در حال افزایش است.

با معرفی دکمه "خرید" در فیس بوک و Instagram Checkout ، رسانه های اجتماعی نقش مهمی در دنیای تجارت الکترونیکی دارند.

رسانه های اجتماعی شیوه زندگی روزمره خود را تغییر داده اند، از جمله نحوه خرید اجناس.

این یک فرصت عالی برای هر برندی است که می توانند در مورد چگونگی بهبود موقعیت خود در رسانه های اجتماعی فکر کنند، که بستر مناسبی برای کشف هر برند است.

با صرف وقت بیشتر مصرف کنندگان در انواع مختلف رسانه های اجتماعی، مشاغل تجارت الکترونیکی می توانند از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای افزایش احتمال کشف توسط مخاطبان هدف خود کمک بگیرند.

مشاغل اینترنتی می توانند فروشگاه های آنلاین خود را به راحتی با سایت های رسانه های اجتماعی پیوند دهند تا مردم بتوانند مستقیماً از طریق رسانه های اجتماعی از آنها خرید کنند.به عنوان مثال اینستاگرام و فیس بوک به طور مداوم ویژگی های خود را به روز می کنند تا امکانات راحت تری را برای خریداران آنلاین فراهم کنند.

این شبکه های اجتماعی به عنوان کانال هایی برای ایجاد ارتباط با هر برندی را فراهم می کنند و این فرصت هرا به برند ها می دهند تا کشف و دیده شوند.

زیرا رسانه های اجتماعی به عضوی همیشگی از زندگی روزمره هر شخص تبدیل شده اند، و به همین دلیل قدرت آن برای تأثیر بر روند تجارت الکترونیکی افزایش می یابد. به همین دلیل هر برندی باید رویکردی متمرکز بر خرید در رسانه های اجتماعی را اتخاذ کنند.

نقش شبکه های اجتماعی در فروش

سخن اخر

درس مهم سال 2020 این بود که هر کسب و کاری باید وارد فضای اینترنت شود.

سال 2020 به پایان رسیده است و این یعنی زمان آن رسیده است که به آینده نگاه کنیم و استراتژی های بازاریابی 2021 خود را برنامه ریزی کنیم.

 

نویسنده: امین اصلانپور

مطالب اخیر:

الگوریم دزد دریایی گوگل

گوگل پنالتی یا جریمه گوگل چیست؟

برای داشتن یک سایت خوب چه کارهایی باید انجام دهیم؟

یک هاست خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ریتارگتینگ چیست؟ فروش بیشتر با بازاریابی مجدد

 

 

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها