بسته

هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین

هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین

هدیه تبلیغاتی

مهم ترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است. این کار میتواند هم برای جلب مشتریان جدید و هم برای حفظ مشتریان قدیمی مفید و موثر باشد.

هدیه های تبلیغاتی خلاقانه موضوع داغی هستند که در سال های اخیر توجه مردم و کسب و کارها را به خود جلب کرده اند. در این حوزه، زمینه اصلی افزایش فروش اقلام تبلیغاتی، کاهش قیمت ها است که به یک عادت در این صنعت تبدیل شده است.

در این پست روش های مختلف برای عرضه این هدایای تبلغاتی را عنوان کرده ایم.

با ما همراه باشید...

هدیه های خلاقانه

کسب و کارهای مختلف در جستجوی راه هایی برای به دست آوردن بازار و جذب مشتریان بیشتر هستند و در این بین، اقدامات ارتقاء فروش توجه رسانه ها و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. کسب و کار برای به دست آوردن بازار، با استفاده از روش های تبلیغاتی اکنون بیش از پیش به سمت صنعت هدایای تبلیغاتی روی آورده اند.

در سال های اخیر، هدایای تبلیغاتی به تدریج به مرکز توجه تبدیل شده است. هدیه تبلیغاتی با علامت های تبلیغاتی شرکت یا عبارات تبلیغاتی یک راه موثر برای شرکت ها برای تبلیغات برندشان است. از آنجا که هدایای تبلیغاتی اغلب باید با محصول ارائه شوند، باید ویژگی های متمایز محصول یا شرکت را داشته باشند.

در ادامه چند تا از روش های مناسب و به صرفه را برای هدایای تبلغاتی و بازاریابی معرفی میکنیم:

هدیه های کوچک

هدیه‌ های کوچک یک راه عالی برای غافلگیر کردن و جذب مشتریان است. هدیه ها در بسته ‌بندی محصولات معمولا برای مشتریان غیر منتظره است و حس بسیار خوبی را در خریدار محصول شما ایجاد می کند و یک راه پر سود و بهینه برای ایجاد رابطه خوب با مشتریان است.

این هدیه ‌ها ابزاری هایی هستند که آگاهی مشتریان را از کمپین ‌ها و پروموشن ‌های برند شما افزایش داده و ارزش افزوده‌ ای برای کسب و کارتان ایجاد می کند.

این هدایای کوچک و معمولاً ارزان، به مشتری حس خاص بودن می ‌دهد و باعث می‌ شود تا برای خرید های بعدی نی شما را انتخاب کند و از شما خرید کند. در حقیقت این یک ترفند روانشناسی قوی است که مشتری دوست دارد به نحوی لطف شما را جبران کند و زمانی که این کار را بکند، با تشکر و حس خوب دوباره برند شما، این آمد و شد به پیشرفت کسب و کارتان کمک شایانی خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی Grilla Grills دقیقا می ‌داند که هدیه درون بسته چطور می ‌تواند بر روی تجربه مشتریان تأثیرگذار باشد. به همین خاطر آن ‌ها هدایای کوچک و ارزانی در بسته ‌های خود قرار می ‌دهند تا به مشتریان خود لبخند هدیه دهند و یا شرکت Galen Leather محصولات چرمی دست ‌ساز ترکیه‌ ای می ‌فروشد. این برند هدایایی از ترکیه به هر نقطه ای که سفارش مشتری را ارسال می‌ کند، می‌ فرستد و از این طریق هم برند خود را بهتر و بیشتر معرفی میکند و هم اشاره ‌ای به اصالت محصولات خود کرده است.

پیشنهاد تخفیف

یکی از محبوب ‌ترین و بهترین انواع بسته ‌بندی، قرار دادن کوپن تخفیف در بسته ارسالی به مشتری است. البته می ‌توانید این کار را با ایمیل انجام دهید ولی قرار دادن آن درون سفارشات محصولات به شما این اطمینان را می ‌دهد که قطعا مشتری پیشنهاد را دریافت کرده است و از آن آگاهی دارد، به علاوه، با این کار یک یادآور فیزیکی در دست آنها قرار داده اید.

پیشنهاد تخفیف

برگزاری مسابقه

گاهی شرکت ها در راستای افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر، مسابقه ترتیب می دهند تا به این بهانه ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کنند که این امر در فروش مستمر هم موثر است. معمولا روش اینگونه است که نام های تجاری برای شرکت دادن مشتریان در مسابقه حداقل خریدی را در نظر می گیرند. برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی این روزها یکی از راه های جذاب برای افزایش مشتری است که باعث می شود طیف وسیعی از مردم با محصول و خدمات شما آشنا شوند.

فروش رایگان

درج کلمه رایگان روی محصولات برای مشتری بار روانی مثبتی دارد. عبارت های تحویل رایگان، نصب رایگان، آموزش رایگان و...  روی بسته بندی ها برای مشتریان شما بسیار ترغیب کننده است و همچنین ایده استفاده از وسیله حمل و نقل و توزیع محصول به عنوان ابزاری برای تبلیغ هوشمندانه است.

سمپل محصول

سمپل‌ ها می ‌توانند ارزش فوق العاده‌ ای به محصول شما اضافه کنند. زیرا بسته به محصولی که می‌ فروشید، می ‌توانید گاهی از تامین کنندگان خود، سمپل‌ های رایگان دریافت کنید و همچنین، سمپل ‌های محصول، برای فروش سایر محصولات و معرفی محصولات دیگری که مشتریان شما آن ها را نمی ‌شناسند یا در تصمیم گیری برای خرید آن مردد هستند نیز بسیار عالی است برای مثال فروشگاه اینترنتی BrainZyme، یک فروشگاه انگلیسی که محصولات غذایی می ‌فروشد، این فروشگاه از روش فرستادن سمپل محصولات استفاده می ‌کند تا مشتریان بتوانند محصولات دیگرش را نیز امتحان کنند و این موضوع منجر به بازاریابی بسیار خوبی برای این مجموعه شده است.

سمپل محصول

پس گرفتن و تعویض

شرکت هایی که ضمانت بازگشت پول در زمان محدود را به مشتری می دهند، نسبت به سایر رقبای خود در فروش بسیار موفق تر هستند. برخی  مشتریان از بی کیفیتی خریدشان واهمه دارند و شرکت با این کار می تواند اعتماد را در قبال مصرف مدت دار محصول به مشتری القا کند.

نسخه رایگان یا دمو

روشی که در فروش محصولات سنتی استفاده می شد، با کمی تغییر قابلیت استفاده در محصولات و خدمات جدید را نیز دارد. اگر محصولات شرکتی به گونه ای است که امکان استفاده آزمایشی آن برای مشتریان به طور رایگان وجود دارد، پیاده کردن این طرح می تواند موثر باشد. این روش نیاز به کمی خلاقیت دارد، برای مثال شما می توانید کاتالوگ محصولات خود را به رایگان برای مشتریان تان ارسال کرده یا فایل آن را برای شان ایمیل کنید.

هدیه تبلیغاتی خلاقانه همیشه می تواند توجه مشتریان را جلب کند. هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی، باید خلاقیت محصولات را درک کنیم و تمایل مصرف کنندگان برای خرید را جلب کنیم.

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها