در حال بارگزاری ...
خبرخوان

وبلاگ

تجربه مشتری (CX)چیست؟
0 تجربه مشتری (CX)چیست؟
همه کسب و کارها به دنبال افزایش میزان درامد و افزایش فروش خود هستند، یکی از کلیدی ترین راه حل ها برای افزایش فروش، ایجاد تجربه کاربری خوب برای مشتریان است. سرمایه گذاری برای بهبود تجربه مشتری باعث رشد درآمد و افزایش وفاداری مشتریان می ‌شود. در ادامه این پست در مورد تجربه کاربری مشتریان بیشتر صحبت میکنیم. با ما همراه باشید...
11 ابزار مهم برای تحلیل رقبا در سئو
0 11 ابزار مهم برای تحلیل رقبا در سئو
مانند هر استراتژی ارتباطی یا بازاریابی، تجزیه و تحلیل وب سایت رقبا توسط اکثر آژانس ها و سایر متخصصان سئو انجام می شود. تجزیه و تحلیل رقبا برای ادامه رقابت و جا افتادن در تحقیقات بازار ضروری است، چرا که مشخص می کند که کدام شرکت ها در زمینه فعالیت شما می توانند سهم بازار را از شما بگیرند.
افزونه (پلاگین) وردپرس چیست؟
0 افزونه (پلاگین) وردپرس چیست؟
برای کسانی که وردپرس را برای محیط کاری خود انتخاب کرده اند و طراحی سایت خود را با این روش پیش می برند، افزونه یا پلاگین های وردپرس می تواند مانند یک آچر همه کاره، در تمامی امور کمک کننده شما باشد. برای آنکه بدانید نسبت به عملکرد و نیازهای سایت خود، کدام یک از افزونه ها به کمک شما خواهند آمد، در قدم اول باید بدانید که افزونه وردپرس چیست و پس از آن راه و روش های استفاده از آنرا بیاموزید.
مزایای فروشگاه اینترنتی چیست ؟
1 مزایای فروشگاه اینترنتی چیست ؟
در سال های گذشته به دلیل توسعه اینترنت و استفاده از کامپیوترها، کسب‌ و‌ کارهای آنلاین بسیاری به وجود آمده اند و فعالیت‌ های تجاری شکلی نوین به خود گرفته اند. امروزه استفاده مردم از موبایل و گوشی های هوشمد بسیار زید شده و همین باغث شد تا بیشتر کسب‌ و ‌کارها به دنبال تبدیل کردن کسب‌ و ‌کار آفلاین خود به آنلاین باشند. در این مقاله قصد داریم مزایای فروشگاه اینترنتی را بررسی کنیم و ببینیم تبدیل شدنِ فروشگاه سنتی به فروشگاه اینترنتی چه فوایدی دارد. با ما همراه باشید...
CRM چگونه روابط مشتری را بهبود می بخشد
0 CRM چگونه روابط مشتری را بهبود می بخشد
قبل از اینکه به مزایای CRM بپردازیم، بهتر است که در ابتدا پیش زمینه ای نسبت به اصول CRM داشته باشیم. سیستم CRM به شما کمک می کند داده های مشتری خود را مدیریت کنید تا کمپین های بهتری را برای آنها ایجاد کنید.
جایگاه زنان در کسب ‌و کارهای آنلاین
0 جایگاه زنان در کسب ‌و کارهای آنلاین
یکی از نشانه‌ های توسعه در هر جامعه ‌ای، فضای کسب و کار زنان است. زنان به عنوان یکی از مهم ترین سرمایه ‌های انسانی، می ‌توانند نقش بالقوه ‌ای در فرآیند توسعه بخش های اقتصادی هر جامعه‌ ای ایفا کنند و کسب و کارهای آنلاین یکی از همان مواردی است که زنان می ‌توانند نقش تاثیرگذاری در آن داشته باشند. در ادامه این پست به نفش زنان در کسب وکار های آنلاین میپردازیم. با ما هراه باشید...
10 مزیت برتر چت زنده که باید در سال 2021 بدانید
0 10 مزیت برتر چت زنده که باید در سال 2021 بدانید
تجربه مشتری (CX) با تغییر تقاضا در ارتباطات دیجیتال تکامل یافته است. یکی از بهترین راه ها برای افزایش CX ارائه پشتیبانی به مشتریان در زمان واقعی است. و برای این منظور، شما باید در کانال هایی باشید که مشتریان شما در آن هستند. گفتگوی زنده یکی از بهترین کانال ها برای ارائه پشتیبانی همزمان و افزایش ارتباطات با مشتری است. با مزایای گپ مستقیم، نمی توانید مکالمه معناداری داشته باشید اما از طریق کانال دلخواه مشتری انجام می شود.
نام تجاری چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟
0 نام تجاری چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟
برند تجاری فراتر از یک لوگو یا یک عنصر گرافیکی است. وقتی به نام تجاری خود فکر می کنید، واقعاً می خواهید به کل تجربه مشتری خود فکر کنید ... از لوگو، وب سایت، تجربیات رسانه های اجتماعی، نحوه پاسخگویی به مشتریان، گرفته تا تجربه مشتریان از پرسنل شما.
هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین
0 هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین
هدیه های تبلیغاتی خلاقانه موضوع داغی هستند که در سال های اخیر توجه مردم و کسب و کارها را به خود جلب کرده اند. در این حوزه، زمینه اصلی افزایش فروش اقلام تبلیغاتی، کاهش قیمت ها است که به یک عادت در این صنعت تبدیل شده است. در این پست روش های مختلف برای عرضه این هدایای تبلغاتی را عنوان کرده ایم. با ما همراه باشید...
چرا شکایات مشتری برای کسب و کار شما خوب است!
0 چرا شکایات مشتری برای کسب و کار شما خوب است!
اگر مشتریان تجربه مشتری مثبتی داشته باشند ، این تجربه را با دوستان ، خانواده و ارتباطات به اشتراک می گذارند، که به نوبه خود می تواند منجر به تجارت جدید شود. اما اگر نتوانید تجربه مثبت مشتری را ارائه دهید چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ ساده است....
روابط، کلید موفقیت در کسب و کار
0 روابط، کلید موفقیت در کسب و کار
اگر بخواهم از شما بپرسم چه چیزی باعث موفقیت یک کسب و کار می شود، احتمالاً می گویید: یک محصول بی نظیر، فراموش نشدنی + توانایی ارائه خدمات شگفت انگیز به مشتری. و کاملاً درست می گویید با این حال، اگرچه مهم است، این دو عنصر تنها عناصر موفقیت نیستند.
مهم ترین نکات در انتخاب نام فروشگاه
0 مهم ترین نکات در انتخاب نام فروشگاه
نام ‌گذاری برای شرکت تازه تاسیس شما ممکن است کاری جزئی به نظر برسد اما در واقع یکی از مهم ‌ترین و با ارزش‌ ترین جنبه ‌های کسب‌ و کار شما است. این نام در سال‌ های آینده تصویر برند شما را می ‌سازد و باید آن را در ابتدا درست انتخاب کنید. در این مطلب راه حل ها و نکاتی را برای انتخاب نام فروشگاه اینترنتی آورده ایم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید...
تعامل مشتری (Customer engagement) چیست؟
0 تعامل مشتری (Customer engagement) چیست؟
تعامل مشتری به رابطه بین مصرف کننده و شرکت گفته می شود. این کار را می توان از طریق کانال های مختلف انجام داد، از جمله ایمیل، میزان کلیک، واکنش های آنلاین، بازخورد ، خرید مجدد و موارد دیگر.
چرا باید فروشگاه اینترنتی ما وبلاگ داشته باشد؟
0 چرا باید فروشگاه اینترنتی ما وبلاگ داشته باشد؟
وبلاگ، یکی از مهم ‎‌ترین ابزارهای بازاریابی محتوایی برای کسب ‌و کارها به شمار می ‌آید و به ‌شما واسطه وبلاگ می‌ توانید با کاربرانتان در تعامل باشید و فروشتان به مراتب بیشتر از قبل رشد کند. با کمی تلاش بیشتر و کار سخت ‌تر، یک وبلاگ برای کسب و کار شما دست ‌آورد های بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.
15 راز رهبری فروش
0 15 راز رهبری فروش
مدیریت یک تیم فروش هرگز آسان نبوده و نیست، و همه گیری ویروس کرونا و گسترش آن در سال 2021 این امر را دشوارتر کرده است.
لید جنریشن (Lead Generation) چیست؟
0 لید جنریشن (Lead Generation) چیست؟
لید جنریشن فرآیند جذب و هدایت کاربران برای یک محصول یا خدمات با هدف تبدیل این علاقه به فروش است. در بازاریابی آنلاین، این امر معمولاً شامل جمع آوری اطلاعات تماس بازدید کننده (از طریق فرم وب) است. به طور خلاصه، Lead Generation یا همان مشتری یابی به فرآیند شناسایی مشتریان بالقوه برای محصولات یا خدمات کسب و کار شما اشاره دارد.
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها