خبرخوان

وبلاگ

ایمیل مارکتینگ
در حوزه بازاریابی اینترنتی استفاده از ایمیل مارکتینگ برای کسب‌ و کارهای کوچک بیش تر از یک دهه است که رونق گرفته و همین مساله ارزش ارسال ایمیل تبلیغاتی را تا حد زیادی بالا برده است... باید در مورد گذشته بدانیم تا بتوانیم زمان حال را درک کنیم و باید زمان حال را دریابیم تا بتوانیم آینده را پیش‌بینی کنیم.بازاریابی اینترنتی روز به روز در دنیا در حال توسعه می باشد. توسعه ای فراتر از حد انتظار...رویدادهای جالب و هیجان انگیزی در ایمیل وجود دارد مثل ایمیل های طراحی شده زیبا، تعاملات، ویدئوها.
چهار روش برای رقابت با فروشگاه های بزرگ در تعطیلات
آیا می توانید باور کنید که 15 درصد کسب و کارهای متوسط، هیچ هزینه اضافی برای بازاریابی در تعطیلات صرف نمی کنند؟ اگر مجموع تلاش های بازاریابی آن ها را در نظر بگیرید، خواهید فهمید که چرا آ ن ها ترجیح می دهند کسب و کارشان به صورت معمول پیش ببرند. برای مبارزه با فروشگاه های بزرگ، شما بودجه زیادی جهت تبلیغات ندارید یا تعدادی از این نکته ها را تست کرده اید، فقط برای اینکه در بازی بمانید.
ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات با چند روش موثر و کاربردی
هدف اصلی تبلیغات، افزایش فروش یک خدمت یا محصول است. بنابراین، میزان اثربخشی تبلیغات را می‌توان از طریق تأثیر آن بر حجم فروش، ارزیابی کرد. بیشتر مدیران معتقدند که تبلیغات، مستقیما بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد از این رو، اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی را با افزایش حجم فروش می‌سنجند. اما روش‌های مختلفی برای ارزیابی تأثیر تبلیغات وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها را مطرح خواهیم کرد
چند فروشندگی در ناپ کامرس
از این حالت هنگامی استفاده می شود که بخواهیم کالاهایی را بفروشیم که خودمان موجودی ای از آن در انبار نداریم و یا امکان ارسال آن را نداریم. به طور کلی کالاهایی که احتمالا برای خودمان نیست و فروشنده ی آن ها از سایت ما صرفا به عنوان محیطی آنلاین برای فروش استفاده می کند. در این حالت هر محصول به فروشنده ای مشخص اختصاص یافته که مشخصاتش ذخیره شده است. هر فروشنده می تواند پنل مدیریتی خودش را داشته باشد که البته می توان این پنل را از طریق ادمین محدود کرد. همچین فروشنده ها از فعالیت یکدیگر خبری نخواهند داشت.
۴ دلیل برای اینکه تجارت آنلاین سرمایه‌گذاری مطمئنی است
آیا قصد خرید یک کسب‌وکار آنلاین را دارید؟ همانطور که می‌دانید گزینه‌های زیادی پیش‌روی شماست. انتخابِ گزینه‌ی مناسبی که بتواند منعکس‌کننده‌ی اولویت‌های مورد نظر هر فرد باشد، از جمله چالش‌های جدی‌ای است که معمولاً در شروعِ یک کسب‌وکار آنلاین وجود دارد. برای شروع و دست به کار شدن، ابتدا لازم است شیوه‌ای را انتخاب کنید که برای شما ملموس‌تر باشد. در این مقاله راجع به ۴ دلیل برای اینکه تجارت آنلاین سرمایه‌گذاری مطمئنی است، بیشتر می‌خوانید.
چگونه برای شروع یک کسب و کار، مشاوره بگیریم - بخش دوم
ایده شما ممکن است یکی از بهترین ایده هایی باشد که تا کنون داشتید، اما باید برای ایده ی شما یک بازار کاری وجود داشته باشد. کسی که مشاوره تخصصی شما را بخواهد باید قادر و مایل به پرداخت وجه مورد نظر به شما باشد.
چگونه برای شروع یک کسب و کار، مشاوره بگیریم - بخش اول
آیا شما به عنوان یک متخصص در زمینه ی جمع آوری پول فعالیت می کنید؟ شاید شما برای آژانس هایی که سود آور نبوده در زمینه جمع آوری پول برای بازاریابی، روابط عمومی یا حراجی کار می کردید، در طول سال ها شما یاد گرفتید چگونه پول دار شوید. به عنوان کسی که در ده سال گذشته در بدست آوردن پول موفق بوده و به یک مشاوره کسب و کار تبدیل شده، میتوانم به شما بگویم که مشاوره در زمینه ی جمع آوری پول، در حال رشد است.
علل ناکامی در بازاریابی تلفنی
بازاريابي تلفني يكي از كانال هاي بازاريابي مستقيم است كه در صورت كسب مهارتهاي لازم جهت استفاده صحيح از تلفن ميزان توفيق فروشندگان در نيل به اهداف فروش بازاريابي را افزايش مي دهد.این سوال همیشه در ذهنمان ایجاد می شود که رمز یک بازاریابی موفق چیست و چرا اکثریت از ناکامی در بازار یابی تلفنی سخن میگویند.
نکات مهم در تولید محتوا برای سایت
این روز ها به علت مشغله های زیاد افراد کمتر می توانند به سراغ مطالعه می روند. و زمانی به سراغ مطالعه می روند که به سوالات در ذهنشان پاسخ بدهند. افراد برای یافتن پاسخ سوالاتشان به سراغ صفحه وب، مجلات ، کتاب ها ، روزنامه و... می روند تا به سرعت به پاسخ خود برسند. در این مقاله کوتاه نکات مهم برای تولید محتوا را آموزش خواهید دید.
چهار روش مهم برای افزایش فروش اینترنتی
راه های افزایش فروش