>
این روزها با توجه به گسترش و افزایش میزان فعالیتهای مختلف گروههای حرفهای و غیرحرفهای در فضاهای آنلاین، یکی از مهمترین دغدغههایی که کارفرماها دارند این است که روند سفارش سئو سایتشان را به بهترین و متخصصترین گروهها بسپارند. در صورتی که در ابتدای مسیر راهاندازی یک وبسایت فروشگاهی هستید و هزینههای مربوط به این دست از اقدامات برای شما مهم است، بهتر است که این نکته را در خاطر داشته باشید که تیم حرفهای و متخصص ناپ شاپ برای تمامی کسب و کارها و میزان توان اقتصادی آنها میتواند بستهای را پیشنهاد دهد. در نتیجه این شمائید که بر حسب نیاز و ماهیت کسب و کارتان و در نهایت بر اساس میزان هزینه ای که در نظر گرفتهاید، میتوانید که یکی از پکیجها را انتخاب کنید و از نتایج مثبت آن بهره مند شوید.
گروه ناپ شاپ در طی سالها فعالیت حرفهای و تخصصی که در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و سئو وبسایت انجام داده است، این توان را دارد که به شکل کاملاً اصولی و تخصصی دست به اقدامات فنی در زمینه سئو و بهبود رتبههای وبسایتهای مختلف بزند. از مهمترین ویژگیهایی که متخصصین حرفهای ناپ شاپ دارند این است که کاملاً قانونی و با به کارگیری قوانین سئو کلاه سفید میتوانند روی بخشهای مختلف وبسایتها کار کنند، و در نهایت شما شاهد خواهید بود که تا حد زیادی میزان سود و فروش شما افزایش یافته است و توانستهاید که در بازار رقابتی به بهترین نتایجی که میخواهید دست یابید.
با افزایش رقابت در فضای مجازی، اهمیت داشتن یک وبسایت کاربرپسند و بهینهسازی شده به وضوح نمایان شده است. اما پیش از آنکه به تضمین موفقیت خود از طریق خدمات سئو اقدام کنید، ضروری است که نکات و جوانب مختلفی را در نظر بگیرید. در این بخش، به بررسی نکاتی خواهیم پرداخت که به شما کمک میکند تا با آگاهی و اطمینان بیشتری اقدام به سفارش خدمات سئو کرده و در مسیر رشد و ترقی کسب و کار خود گام بردارید.
1. شفافسازی نیازهای کسبوکار: گام اول، ارزیابی نیازهای خاص کسبوکار شماست. ما به شما کمک میکنیم تا اهدافی مانند افزایش ترافیک، بهبود رتبهبندی کلمات کلیدی خاص یا جذب مشتریان را مشخص کنید.
2. بررسی و شناخت ما: قبل از تصمیمگیری، از شما دعوت میکنیم نمونه کارها و تجربیات قبلیمان را بررسی کنید تا با ارزیابی موفقیتهای پروژههای مشابه، به کیفیت خدمات ما اطمینان بیشتری پیدا کنید.
3. شفافیت در روشها و تکنیکها: در ناپ شاپ، به شفافیت در روشها و تکنیکها اعتقاد داریم و آمادهایم به سوالات شما درباره استراتژیهای بهینهسازی سایت پاسخ دهیم.
4. تعیین انتظارات و زمانبندی: با ما مشورت کنید تا انتظارات و زمانبندی پروژهتان را بررسی کنیم. در طول فرآیند سئو، با شما در ارتباط خواهیم بود تا همه چیز در مسیر درست باشد.
5. مقایسه قیمت و خدمات: ما به شما توصیه میکنیم که با دقت درباره قیمتها و خدمات ما تحقیق کنید. در ناپ شاپ، ما سعی داریم با ارائه خدمات باکیفیت و قابل قبول، خیال شما را از بابت هزینهها راحت کنیم.
6. پشتیبانی و ارتباط مؤثر: ما در ناپ شاپ به اهمیت برقراری ارتباط مؤثر و ارائه پشتیبانی مناسب باور داریم. در هر مرحله از پروژه، ما در دسترس شما خواهیم بود تا سوالات و نگرانیهای شما را پاسخ دهیم.
براساس تعداد کلمه کلیدی، سختی کلمات، تولید محتوا، مدت زمان قرارداد و کلی فاکتور دیگر تعرفه و قیمت سفارش سئو محاسبه میشود.
به عبارت ساده، هر چه تمرکز بیشتری روی استراتژی سئوی خود داشته باشید، زودتر اثرات آن را مشاهده خواهید کرد و به صفحه اول گوگل خواهید رسید.
جواب خیر است، تمامی ادعاهای سئو تضمینی که از سوی شرکتهای ارائهدهنده سئو بیان میشود خلاف واقعیت است و حتی خود گوگل نیز در خصوص خدمات سئو تضمینی هشدارهای لازم را داده است. به عبارت دیگر الگوریتمهای گوگل به صورت مداوم در حال تغییر و به روزرسانی هستند که با هر یک از این بروزرسانیها امکان افت رتبه کلمات کلیدی وجود دارد و شرکتهای ارائهدهنده خدمات سئو توانایی کنترل کردن آن را ندارند و این امر خارج از حیطه توانایی آنها است.
هر کسب و کاری که محصول یا خدماتی برای ارائه دارد، میتواند از سئو بهره مند شود. بدون SEO، وبسایت شما برای مشتریان بالقوه شما حتی پس از وارد کردن عبارات مرتبط در موتورهای جستجو قابل مشاهده نخواهد بود. به طور خاص، چندین صنعت وجود دارند که واقعاً میتوانند از سئو سود ببرند، مانند: سایتهای پزشکی کسب و کارهای آنلاین خدمات حرفهای (حسابداری، حقوقی، فناوری اطلاعات، مالی و...) بازسازی یا تعمیرات خانه رستورانها مشاور املاک و ... اکثر مردم برای این خدمات و سایر خدمات به اینترنت مراجعه میکنند و 93 درصد از کاربران اینترنت اذعان کردهاند که بررسیهای آنلاین بر تصمیمات خرید آنها تأثیر گذاشته است.
گوگل و سایر موتورهای جستجو دارای خزندههایی (Crawlers) هستند که اطلاعات صفحات موجود در سایت شما را جمعآوری میکنند و با استفاده از آنها تعیین میکنند که وبسایت شما حاوی اطلاعاتی است که کاربر اینترنت به دنبال آن باشد یا خیر. گوگل از بیش از 200 فاکتور برای رتبهبندی صفحات وب سایتها استفاده میکند و این موارد به الگوریتمهای موتور جستجو میکند تا وبسایتها را بر اساس ارتباط و اعتبار صفحاتشان رتبهبندی کنند. گوگل و سایر موتورهای جستجو به دنبال اطلاعات خاصی هستند، مانند: کیفیت و کمیت مطالب شما سرعت صفحه برچسبهای عنوان و توضیحات متا سیگنال شبکههای اجتماعی بک لینکها و لینکهای داخلی و ... یک استراتژی سئوی باکیفیت تضمین میکند که سایت شما به طور کامل بهینه شده است تا در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مختلف مرتبط (عبارات جستجو) نمایش داده شود.