در حال بارگزاری ...
خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2021' 'دی'

چگونه بدون از دست دادن مشتری قیمت ها را بالا ببریم؟
0 چگونه بدون از دست دادن مشتری قیمت ها را بالا ببریم؟
بالا بردن قیمت ها می تواند تصمیمی دشوار باشد. شما احتمالاً بیشتر نگران تأثیراتی که بر روی تجارت شما و روابط شما با مشتری می گذارد هستید. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک برای حفظ مشتریان خود سخت تلاش می کنند.
آموزش دریافت اینماد برای سایت
0 آموزش دریافت اینماد برای سایت
یکی از راه کار های جلب اعتماد کاربران، اخذ اینماد برای سایت است. با داشتن اینماد کاربران حس بهتری نسبت به کسب و کار شما دارند و می دانند که در صورت وجود مشکل، راحت تر می توانند شکایت خود را پیگیری کنند. در این پست روش دریافت نماد اعتماد الکترونیک را آموزش میدهیم. با ما همراه باشید...
راه های افزایش اعتماد مشتریان
0 راه های افزایش اعتماد مشتریان
اعتماد مشتریان لازمه یک کسب و کار است. در حقیقت، مشتریان قبل از اینکه از شما خرید کنند، باید بتوانند به شما اعتماد کنند. آنها باید اطمینان داشته باشند که روش کار شما بر پایه صداقت است، و باید مطمئن شوند که آنچه می فروشید با آنچه می گویید مطابقت دارد و اگر مشکلی در معامله رخ دهد، شما از آنها پشتیبانی خواهید کرد.
بازاریابی دهان به دهان(WOMM) چیست؟
0 بازاریابی دهان به دهان(WOMM) چیست؟
بازاریابی دهان به دهان (Word-of-mouth marketing) زمانی است که مشتری به دلیل علاقه به محصول یا خدمات یک شرکت آن را تبلیغ می کند. به عبارت دیگر، بازاریابی دهان به دهان زمانی است که مصرف کنندگان در مورد محصول یا خدمات یک شرکت با دوستانشان صحبت می کنند.
چگونه یک استارتاپ را شروع کنیم
0 چگونه یک استارتاپ را شروع کنیم
در سال 2019، بیشتر شرکت هایی که توسط Forbes به عنوان غول های فناوری در نظر گرفته شده اند، در ابتدا کار خود را از یک استارتاپ کوچک راه اندازی کرده اند. فیس بوک که از شبکه مدارس خصوصی با بودجه صفر شروع به کار کرد یا گوگل که یک پروژه تحقیقاتی توسط دو دانش آموز استنفورد بود، فقط چند نمونه بارز از این استارتاپ ها است.
چگونه مشتریان ناراضی را مدیریت کنیم؟
0 چگونه مشتریان ناراضی را مدیریت کنیم؟
یکی از مسائل بسیار مهمی که ممکن است برای هر کسب و کاری پیش بیاید، ناراضی شدن مشتری از شما است. در این پست قصد داریم به بررسی موضوع مدیریت مشتری ناراضی بپردازیم و راه حل های ایجاد رضایت در مشتریان را معرفی میکنیم. با ما همراه باشید...
اهمیت بازاریابی اینستاگرام در سال 2021
0 اهمیت بازاریابی اینستاگرام در سال 2021
جهان امروزی مدام در حال تغییر است، و در راستای آن مشاغل نیز تغییر می کنند! رقابت روزافزون در دنیای تجارت باعث می شود که هر مشاغل به موثرترین شکل با مخاطبان خود در ارتباط باشند. این مهم نه تنها برای بقا در بازار بلکه برای اداره موفقیت آمیز کسب و کار شما نیز مهم است. در حال حاضر ، بیش از 60٪ از برندهای برتر جهان از Instagram برای بازاریابی استفاده می کنند
راه های به دست آوردن مشتریان دائمی پس از خرید
0 راه های به دست آوردن مشتریان دائمی پس از خرید
اصلی ترین خروجی و بازده برای یک کسب و کار میزان فروش آن کسب و کار است. اگر مشتری کافی وجود داشته باشد، حتی شرکت های ضعیف نیزهمچنان می توانند سود کسب کنند.
نیازهای مشتری را بشناسید تا درآمدتان بیشتر شود!
0 نیازهای مشتری را بشناسید تا درآمدتان بیشتر شود!
شناخت مشتری امروزه سنگ بنای بازاریابی است. اگر اطلاعات درستی از مشتریان خود ندارید نمی‌توانید استراتژی و برنامه موفقی برای فروش داشته باشید. در این پست در مورد شناخت نیاز های مشتری و افزایش فروش و درآمدتان صحبت میکنیم. با ما همراه باشید...
با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در خواب هم کسب درآمد کنید!
0 با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در خواب هم کسب درآمد کنید!
شما نیز مانند هر انسان دیگری در این کره خاکی، به صورت پیوسته در فکر کسب درآمد و ارتقای منابع مالی خود هستید. دلیل اهمیت بسیار زیاد درآمد منفعل این است که زمان از پول اهمیت بیشتری دارد. چرا که پول را ممکن است دوباره بدست بیاورید ولی زمان نه.
چرا باید محتوای وب سایتمان را بروزرسانی کنیم؟
0 چرا باید محتوای وب سایتمان را بروزرسانی کنیم؟
در سئو سایت، بررسی آن دسته از مقالاتی که دارای محتوا قدیمی هستند، اهمیت بالایی دارد. برای بروزرسانی محتوا، هر آنچه که در صفحه وب‌سایت تحت عنوان محتوا وجود دارد را می‌توانید آپدیت کنید. امروز قصد داریم ترفندی را آموزش دهیم که گاهاً به اندازه تولید یک محتوای جذاب و تازه می‌تواند به سئو وب‌سایت شما کمک کند. در ادامه این پست همراه ما باشید...
چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم؟
0 چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم؟
با تسخیر اینترنت و تحت تأثیر قرار دادن آن در بخش عمده ای از زندگی ما، به ویژه در زمان کنونی و با کار در خانه و موقعیت های فاصله اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا، افراد بیشتری به دنبال راه های کسب درآمد آنلاین برای افزایش درآمد مالی خود هستند.
دلایل نارضایتی مشتری در کسب و کار اینترنتی
0 دلایل نارضایتی مشتری در کسب و کار اینترنتی
زمانی که شما دارای یک کسب و کار هستید، رفع نیازهای مشتریان امری حیاتی برای کسب و کار شماست. به هر حال ، آنها کسانی هستند که شرکت شما را فعال نگه می دارند. مشتریان ناراضی بزرگترین عامل شکست یک کسب و کار هستند، طبق بررسی ها با هر تجربه ناراضی و نظر منفی نسبت به کسب و کارتان، شما باید 12 تجربه و نظر مثبت ایجاد کنید تا جبران شود.
الگوریتم کافئین و تاثیر آن بر نتایج ایندکس در وب‌سایت‌ها
0 الگوریتم کافئین و تاثیر آن بر نتایج ایندکس در وب‌سایت‌ها
کافئین یک سیستم جدیدی در ایندکس کردن در وب محسوب می‌شود. با ارائه الگوریتم کافئین تعداد ایندکس‌ها افزایش پیدا کرد و گوگل نتایج جدیدتری را در موتورهای جستجو ارائه داد. در این پست به بررسی این الگوریتم میپردازیم با ما همراه باشید...
10 علت کاهش خرید در فروشگاه اینترنتی
0 10 علت کاهش خرید در فروشگاه اینترنتی
اگر تعجب می کنید که چرا وب سایت فروشگاهی شما فروشی را که انتظار داشته اید را ندارد یا پاسخی را که پیش بینی کرده اید دریافت نمی کنید، ما در اینجا به عواملی اشاره خواهیم کرد که با بهره گیری از آنها می توانید نرخ تبدیل خود را بهبود دهید و میزان فروش خود را به رقم قابل توجهی برسانید.
تبلیغات همسان چیست؟
0 تبلیغات همسان چیست؟
تبلیغات همسان(Native ads) در واقع نوعی از تبلیغات به حساب می آید که از نظر ظاهر تبلیغ، فرم و قالب محتوایی به صورت کامل با پلتفرمی که در آن منتشر می‌شود تطابق دارد، از این رو کاربران در نگاه اول قادر به تشخیص تفاوت تبلیغ و مطالب سایت نباشد. تبلیغات همسان اغلب در فیدهای شبکه های اجتماعی یا به عنوان محتوای توصیه شده در یک صفحه وب یافت می شوند. برخلاف تبلیغات نمایشی یا بنر تبلیغاتی، تبلیغات نیتیو در واقع شبیه تبلیغات نیستند. به نظر می رسد بخشی از محتوای خود صفحه هستند.
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها