جستجو
محصولات
    منو بسته

    راهنمای راه اندازی سئو (قسمت دوم)

    1399/2/20 11:14:36 بازدید: 22 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    راهنمای راه اندازی سئو (قسمت دوم)

    همانطور که میدانید یکی از لازمه های بسیار مهم برای هر سایت و فروشگاه اینترنتی، سئو سایت میباشد.

    راز نمایش در موتورهای جستجوگر استفاده ساده از کلمات کلیدی پیش بینی شده در محتوای شما بود. سئو امروز فراتر از کلمات کلیدی است. این امر مستلزم دانستن این است که مشتریان شما کیستند و چگونه می توانند قصد خود را با محتوای ارزشمند و تجربه عالی کاربر برآورده سازند چگونه می توانید هدف مشتریان خود را مطابق با محتوای درون صفحه و طرح وب سایت خود تعیین کنید؟ این امر به تاکتیک های بهینه سازی نیاز دارد.

    8 تاکتیک بهینه سازی راه اندازی SEO برای وب سایت های nopCommerce:

    در پست قبل 4 تاکتیک اول را بیان کردیم، در این پست به بررسی موارد دیگر میپردازیم، با ما همراه باشید...

    تکنیک های بهینه سازی سایت

    5. برچسب ها

    قبل از بازدید مشتری از صفحه وب، یک قطعه در نتایج جستجو مشاهده می کند. یک قطعه ارگانیک حاوی نشانه اینترنتی URL برچسب عنوان و توضیحات متا است.

    برچسب های عنوان با چند کلمه به مشتریان (و گوگل) می گویند که چه چیزی را می توان انتظار داشت در صفحه شما پیدا کنند. توضیحات متا در مورد محتوای برچسب عنوان توضیح می دهد.

    برچسب های عنوان با تعداد پیکسل ها محدود هستند، بنابراین مهمترین اطلاعات را در اولویت قرار دهید. شما می توانید از تحقیقات کلمات کلیدی خود برای یافتن نسخه محصول یا دسته ای که افراد بیشتر جستجو می کنند استفاده کنید و آن را در برچسب عنوان خود بگنجانید.

    برای تغییر برچسب عنوان خود در nopCommerce، از تب SEO در منطقه مدیریت بازدید کرده و قسمت "عنوان متا" را ویرایش کنید.

    6. توضیحات متا

     توضیحات متا توضیحات کوتاهی از محتوای صفحه شما هستند. آنها باید به خواننده بگویند انتظار دارد در حالی که آنها را مجذوب می کند تا روی محتوای خود کلیک کرده و مشاهده کند

    طول توصیه شده 160 کلمه یا کمتر است. توضیحات طولانی تر ممکن است نشان داده نشود یا ممکن است کوتاه شود. اگر متناسب با درخواست جستجوگر باشد، توضیحات متا را می توان با استفاده از محتوای صفحه توسط موتور جستجو جایگزین کرد.

    برخلاف برچسب های عنوان، توضیحات متا یک سیگنال رتبه بندی نیستند. با این حال، آنها نشان میدهند در صفحه چه چیزی است و به کاربر سود میرسانند.

    برای تغییر توضیحات متا در سایت خود، به برگه SEO در ناحیه مدیریت بروید و قسمت "توضیحات متا" را ویرایش کنید.

    7. محتوای درون صفحه 

     بیشتر صفحات محصول در nopCommerce دارای عنوانی با نام محصول است. آنها همچنین دارای برگه های محصول هستند که ممکن است نمای کلی محصول یا مشخصات را ارائه دهند.

    موتورهای جستجوگر مانند Google در درک زبان طبیعی باهوش هستند،  بنابراین لازم نیست کلمات کلیدی دقیقاً مطابق با آنچه جستجوگر وارد می شود مطابقت داشته باشند. برای انسانها بنویسید، اما در جایی که به طور طبیعی در مناطق کلیدی مانند عناوین و محتوای بدن وجود دارد، کلمات کلیدی را اضافه کنید تا آنها را راهنمایی کند تا به آنها در یافتن مطالب مورد نظرشان کمک کنند.

    از اصطلاحات کوتاه تر و رقابتی تر در صفحات دسته استفاده کنید و از محتواهای بلندتر را در صفحات محصول، سؤالات متداول، پست های وبلاگ یا راهنماهای خریدار استفاده کنید.

    8. پیوند داخلی

     پیوند داخلی به قدرت رتبه بندی در وب سایت شما کمک می کند. همچنین به مشتریان و موتورهای جستجو کمک می کند بیشتر صفحات وب سایت شما را کشف کنند.

    اگر صفحه ای از محصولات دارید که  مربوط به موضوعی است که در یک پست وبلاگ بحث شده است، آن صفحات را با هم پیوند دهید. حتماً اصطلاحات یا عبارات توصیفی را که در آن لینک به کاربر پیشنهاد می شود پیوند دهید. کلمات کلیدی را درج کنید، اما ابتدا روی تجربه کاربر متمرکز شوید.

    برای افزودن پیوند به محتوا در nopCommerce ، HTML را مشاهده کنید و متن را با <a href=“[link destination URL]”>Anchor Text</a>. محصور کنید.

     همچنین می توانید به منابع خارجی پیوند دهید، اما این لینک ها را در یک برگه جدید تنظیم کنید. این مانع از وقفه در جلسه کاربر با وب سایت شما می شود.

    پیوند داخلی

    چه موقع باید وب سایت خود را بهینه کنید؟

    اگر در ابتدا وب سایت nopCommerce خود را برای سئو راه اندازی کنید ، می توانید آن را به صورت کارآمدتری مدیریت کنید و فقط باید تغییرات جزئی را در پیش بگیرید. با این حال ، هیچگاه دیر نمی شود که پیشرفت های خود را انجام دهیم.

    هنگامی که URL ها، برچسب های عنوان یا محتوای صفحه را تغییر می دهید، این به روزرسانی ها در هنگام crawl بعدی توسط موتورهای جستجو برداشت می شوند. ممکن است شما نتایج را فوراً نبینید، اما تلاشها در این مسیر خنثی خواهند شد.

    به یاد داشته باشید که عملکرد صفحات خود را در ابزارهایی مانند Google Analytics، کنسول جستجوی Google یا Bing Webmaster Tools نظارت کنید و به دنبال گرایش در ترافیک ارگانیک باشید. اگر صفحاتی دارید که در حال از دست دادن هستند، آنها را دوباره بهینه کنید تا بهترین نتیجه را پیدا کنید.

    اگر با هر یک از این روشهای SEO اشتباه گرفته اید، به موقع خود را پیدا کنید تا وب سایت nopCommerce خود را بهینه کنید یا به سادگی از مزایای راهنمایی حرفه ای استفاده کنید ، ممکن است بخواهید با یک آژانس خدمات سئو همکاری کنید. مشارکت های آژانس می تواند ارزش زیادی را ارائه دهد و به تیم شما اجازه می دهد تا روی آنچه انجام می دهد ، تمرکز کند - فروش کالا به صورت آنلاین!

     نوشته شده توسط: فاطمه چراغعلی

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    09127857628