بسته
خبرخوان

بلاگ

چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم؟
0 چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم؟
چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم؟
با تسخیر اینترنت و تحت تأثیر قرار دادن آن در بخش عمده ای از زندگی ما، به ویژه در زمان کنونی و با کار در خانه و موقعیت های فاصله اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا، افراد بیشتری به دنبال راه های کسب درآمد آنلاین برای افزایش درآمد مالی خود هستند.
دلایل نارضایتی مشتری در کسب و کار اینترنتی
0 دلایل نارضایتی مشتری در کسب و کار اینترنتی
دلایل نارضایتی مشتری در کسب و کار اینترنتی
زمانی که شما دارای یک کسب و کار هستید، رفع نیازهای مشتریان امری حیاتی برای کسب و کار شماست. به هر حال ، آنها کسانی هستند که شرکت شما را فعال نگه می دارند. مشتریان ناراضی بزرگترین عامل شکست یک کسب و کار هستند، طبق بررسی ها با هر تجربه ناراضی و نظر منفی نسبت به کسب و کارتان، شما باید 12 تجربه و نظر مثبت ایجاد کنید تا جبران شود.
الگوریتم کافئین و تاثیر آن بر نتایج ایندکس در وب‌سایت‌ها
0 الگوریتم کافئین و تاثیر آن بر نتایج ایندکس در وب‌سایت‌ها
الگوریتم کافئین و تاثیر آن بر نتایج ایندکس در وب‌سایت‌ها
یکی از مهم ترین الگوریتم هایی که از سوی شرکت گوگل معرفی و راه اندازی شده است الگوریتم کافئین می باشد. در این الگوریتم که در جهت ایندکس کردن وبسایت های مختلف بکار گرفته می شود روند فعالیت ربات های گوگل با سرعت و دقت بیشتری انجام می گردد. از زمانی که این الگوریتم بکار گرفته شده است شاهد هستیم که میزان و تعداد وبسایت های جدیدی که در لیست گوگل مشاهده می شود زیاد تر شده است.
10 علت کاهش خرید در فروشگاه اینترنتی
0 10 علت کاهش خرید در فروشگاه اینترنتی
10 علت کاهش خرید در فروشگاه اینترنتی
اگر تعجب می کنید که چرا وب سایت فروشگاهی شما فروشی را که انتظار داشته اید را ندارد یا پاسخی را که پیش بینی کرده اید دریافت نمی کنید، ما در اینجا به عواملی اشاره خواهیم کرد که با بهره گیری از آنها می توانید نرخ تبدیل خود را بهبود دهید و میزان فروش خود را به رقم قابل توجهی برسانید.
تبلیغات همسان چیست؟
0 تبلیغات همسان چیست؟
تبلیغات همسان چیست؟
تبلیغات همسان(Native ads) در واقع نوعی از تبلیغات به حساب می آید که از نظر ظاهر تبلیغ، فرم و قالب محتوایی به صورت کامل با پلتفرمی که در آن منتشر می‌شود تطابق دارد، از این رو کاربران در نگاه اول قادر به تشخیص تفاوت تبلیغ و مطالب سایت نباشد. تبلیغات همسان اغلب در فیدهای شبکه های اجتماعی یا به عنوان محتوای توصیه شده در یک صفحه وب یافت می شوند. برخلاف تبلیغات نمایشی یا بنر تبلیغاتی، تبلیغات نیتیو در واقع شبیه تبلیغات نیستند. به نظر می رسد بخشی از محتوای خود صفحه هستند.
تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟
0 تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟
تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟
PPC مخفف pay-per-click و به معنای پرداخت به ازای هر کلیک می باشد و مدلی از بازاریابی اینترنتی محسوب می شود که در آن تبلیغ کنندگان با هر بار کلیک روی یکی از تبلیغات خود هزینه ای را پرداخت می کنند. اساساً، این روش است برای خرید بازدید از سایت شما، به جای تلاش برای "بدست آوردن" بازدیدهای ارگانیک به کار می رود.
UGC چیست؟
0 UGC چیست؟
UGC چیست؟
User-generated Content یا UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر به کامنت ها یا نظراتی گفته می شود که از سوی کاربران در زیر یک مقاله یا محتوای تصویری یا صوتی، نگارش شده است. حتماً می دانید که این دسته از کامنت ها چقدر اهمیت دارند . از یک جهت که رویکرد مثبت کاربران را در یک وبسایت و فعالیت های آنان را نشان می دهد. از سوی دیگر نیز در مواردی به قدری این دسته از محتواها ارزش مند هستند که تبدیل به محتوا اصلی یک صفحه می شوند.
پرسونای مشتری چیست؟
0 پرسونای مشتری چیست؟
پرسونای مشتری چیست؟
پرسونای مشتری(شخصیت مشتری) یک مدل ذهنی از ویژگی های یک مشتری ایده آل است و به طور کلی شامل اطلاعات دموگرافیک (سن، جنس، محل زندگی و شغل) واطلاعات روانشناسی (انگیزه ها، علاقه ها، دوست نداشتن ها) است.به عبارت دیگر، پرسونای مشتری توصیف کننده این است که مشتری ایده آل شما کیست، زندگی روتین خود را به چه طریق سپری می کند، با چه مسائلی روبرو است و چگونه تصمیم می ‌گیرد.
قیف فروش چیست؟
0 قیف فروش چیست؟
قیف فروش چیست؟
هرکسی که فروشگاه اینترنتی داشته باشد، برای تبدیل بازدیدکننده وب سایت خود به مشتری واقعی، باید یک قیف فروش ایجاد کند. اگر موفق به انجام این کار نشوید، به سختی می توانید درآمد کسب کنید. هدف از ایجاد قیف فروش این است که کاربران را از یک مرحله به مرحله دیگر منتقل کنید تا زمانی که آماده خرید شوند.
ویدیو مارکتینگ چیست؟
0 ویدیو مارکتینگ چیست؟
ویدیو مارکتینگ چیست؟
ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی یعنی استفاده از ویدئوها برای تبلیغ و بازاریابی محصول یا خدمات شما به منظور افزایش تعامل در شبکه های دیجیتال و اجتماعی، ایجاد تعامل و هدایت فروش است، که در واقع بخشی از دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. قرار دادن ویدیو در لندینگ پیج ها میتواند نرخ تبدیل را بیش از 80٪ افزایش دهد. 90٪ مشتریان نیز می گویند که ویدئوها به آنها در تصمیم گیری خرید کمک می کنند.
افیلیت مارکتینگ چیست؟
0 افیلیت مارکتینگ چیست؟
افیلیت مارکتینگ چیست؟
کارآفرینان باهوشی که یک کسب و کار پر رونق را اداره می کنند می دانند که برای رشد آن تجارت همیشه کارهای بیشتری می توانند انجام دهند. یکی از این راه ها استفاده از سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است.
CRM چیست؟
0 CRM چیست؟
CRM چیست؟
CRM مخفف "مدیریت ارتباط با مشتری" می باشد و به تمام استراتژی ها، تکنیک ها، ابزارها و فن آوری های استفاده شده توسط شرکت ها برای توسعه، حفظ و جذب مشتری گفته می شود. نرم افزار CRM به مشاغل اجازه می دهد تا بر روابط شرکت خود با مشتریان، همکاران، تأمین کنندگان و غیره تمرکز کنند. با وجود CRM حرفه ای، یافتن مشتری جدید، جلب اعتماد آنها، ارائه پشتیبانی واجد شرایط و ارائه خدمات اضافی در کل روابط بسیار آسان تر می شود.
اهمیت داشتن تبلیغات خلاقانه برای هر کسب و کار
0 اهمیت داشتن تبلیغات خلاقانه برای هر کسب و کار
اهمیت داشتن تبلیغات خلاقانه برای هر کسب و کار
عموماً تبلیغات توسط کسب‌وکارهایی انجام می‌شود که می‌خواهند برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود در بازارهای مختلف تلاش کنند. در این پست در مورد تبلیغات و تبلیغاتی که بیشتر میتواند در ذهن مخاطبانتان ماندگار باشد صحبت میکنیم. با ما همراه باشید...
سوشال مدیا مارکتینگ (SMM) چیست؟
0 سوشال مدیا مارکتینگ (SMM) چیست؟
سوشال مدیا مارکتینگ (SMM) چیست؟
(SMM) خلاصه شده یا مخفف سوشال مدیا مارکتینگ به معنای بازاریابی شبکه های اجتماعی است. در یک دهه اخیر با توجه به رشد و گسترش چشمگیری که در زمینه انواع شبکه های اجتماعی داشتیم روند توسعه فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز صعودی بوده است.
بازاریابی B2B چیست؟
0 بازاریابی B2B چیست؟
بازاریابی B2B چیست؟
بازاریابی تجارت به تجارت (Business-to-business:B2B)، نوعی معامله بین مشاغل است، مانند تجارت با مشاركت تولیدكننده و عمده فروش، یا عمده فروش و خرده فروش. این نوع بازاریابی به تجارتی گفته می شود که بین شرکت ها انجام می شود، نه بین یک شرکت و یک مصرف کننده فردی.
چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟
0 چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟
چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟
تراکم کلمات کلیدی مفهومی بنیادی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. درک چگونگی عملکرد کلمات کلیدی بسیار مهم است ، زیرا این امر می تواند تأثیر مستقیمی بر قابلیت مشاهده محتوای سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و همچنین هزینه های فعالیت های بازاریابی آنلاین شما داشته باشد.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها