در حال بارگزاری ...
خبرخوان

وبلاگ

روابط عمومی (Public Relations) چیست و چه کاربردی دارد؟
0 روابط عمومی (Public Relations) چیست و چه کاربردی دارد؟
"روابط عمومی یک فرایند ارتباطی استراتژیک است که روابط سودمند متقابل را بین سازمان ها و عموم مردم ایجاد می کند." بنابراین هدف آن مدیریت افکار عمومی سازمان است. روابط عمومی فعالیتهای گسترده ای را در بر می گیرد.
چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
0 چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
این روزها دغدغه بسیاری از ادمین ها و صاحبان سایت، افزایش بازدید سایت است. خیلی از افراد برای اینکه بتوانند سایتشان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنند، تصور می کنند حتماً باید هزینه های سنگینی انجام دهند اما حقیقت چیزی جز این است.در این پست 7 روش کلیدی و اصلی برای افزایش بازدید سایت را به شما معرفی می کنیم.
بازاریابی درونگرا (inbound marketing) چیست؟
0 بازاریابی درونگرا (inbound marketing) چیست؟
با پیشرفت فناوری در طی دهه گذشته، روشهای بازاریابی بسیاری ظاهر شده اند که نتایج چشمگیری را بدست آورده و روند فرآیند بازاریابی را کاملا تغییر داده اند. از بارزترین آنها بازاریابی درونگرا یا درونی بود که بازاریابی سنتی را به دو نیمه بازاریابی خارجی و بازاریابی داخلی تقسیم می کرد.
میکرومارکتینگ یا بازاریابی خرد چیست؟
0 میکرومارکتینگ یا بازاریابی خرد چیست؟
بازاریابی خرد یک روش تبلیغاتی است که می خواهد گروه خاصی از افراد را در بازارهای ویژه هدف قرار دهد. با بازاریابی خرد، محصولات یا خدمات مستقیماً برای گروهی از مشتریان هدف قرار می گیرند.
SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
0 SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
اگر به بازاریابی وب علاقه مند هستید، احتمالاً نام اختصاری SEM یا Search Engine Marketing را قبلاً دیده اید. SEM مخفف اختصاری است که معمولاً توسط متخصصان برای نشان دادن بازاریابی موتور جستجو استفاده می شود.
رفتار مصرف کننده یا consumer behavior به چه معناست؟
0 رفتار مصرف کننده یا consumer behavior به چه معناست؟
رفتار مصرف کننده مجموعه ای از رفتارها یا الگوهایی است که مصرف کنندگان قبل از خرید از آنها پیروی می کنند. این کار وقتی شروع می شود که مصرف کننده از نیاز یا تمایل به کالایی آگاه می شود، سپس با معامله خرید نتیجه می گیرد.
ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی
0 ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی
کسب و کارهای موفق در فضای دیجیتال، علاوه بر استراتژی ها و برنامه های بازاریابی آنلاین، چندین ترفند فروش اینترنتی خاص برای افزایش فروش به کار می برند که منجر به ترغیب و اقدام کاربران برای خرید می شود. در ادامه این پست همراه ما باشید...
درباره Marketplace چه میدانید؟
0 درباره Marketplace چه میدانید؟
منظور از مارکت پلیس (Market Palce) گونه ای از بازار اینترنتی می باشد که در عصر کنونی مورد توجه کثیری از کارآفرینان و متخصصان قرار گرفته است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح در ایران و جهان از سیستم مارکت پلیس استفاده می‌ کنند.
هاست ایمیل چیست؟
0 هاست ایمیل چیست؟
ایمیل ابزاری ضروری برای ارتباطات شخصی و شرکتی است. میزبانی پست الکترونیکی این روزها با انفجار تقاضای خدمات ایمیل و تعداد زیادی از افراد که روزانه پیام های ایمیل ارسال و دریافت می کنند، یک منبع بسیار ارزشمند به شمار می آید. این می تواند یک گزینه بسیار جذاب برای مشاغل خصوصاً در جذب مشتری جدید باشد.
آیا دامنه وبسایت حتما باید com. باشد؟
0 آیا دامنه وبسایت حتما باید com. باشد؟
نام برند شما و URL وب سایتتان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند. دامنه یک وب سایت نام یکتایی است که وب‌ سایت شما از طریق آن شناخته می‌ شود. نام دامنه شما عنصر کلیدی وب سایت شماست. نام دامنه می تواند باعث موفقیت یا شکست شما شود، بنابراین انتخاب یک نام دامنه که با کسب و کار شما کار می¬کند، حیاتی است. دراین پست در مورد اهمیت های یک دامنه خوب و مناسب و پسوند های دامنه صحبت خواهیم کرد.
چگونه مشتریان خود را از دست ندهیم
0 چگونه مشتریان خود را از دست ندهیم
به دست آوردن مشتری جدید یک چالش بزرگ برای هر کسب و کار نوپایی است. شما ناامیدانه تلاش می کنید تا نام خود را به بازار عرضه کنید و آنها را با بازاریابی، برند تجاری و تبلیغات گران جذب کنید.
FAQ چیست؟ | اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ
0 FAQ چیست؟ | اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ
یکی از مهمترین، با ارزش ترین و قدرتمندترین محتوای وب سایت شما، صفحه تماس شما نیست. بلکه در واقع چیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود. این صفحه سوالات متداول (FAQ) است، و یکی از مواردی است که مشاغل همیشه در وب سایت خود در مواقعی که واقعاً لازم است نمایش نمی دهند.
اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟
0 اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟
صفحه اصلی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما، مهم ترین بخش کار شماست و معرفی ای از کسب و کار و برند شما است. این صفحه راهنمایی است برای بازدیدکنندگان وب سایت شما و یا مشتریانتان تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند از شما خرید کنند یا صفحه را ترک می کنند و به سراغ فروشگاه دیگری می روند. در این پست راه حل ها و نکات لازم برای طراحی صفحه نخست یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی را عنوان می کنیم.
5 اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی
0 5 اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی
وقتی نوبت به توسعه کمپین های بازاریابی با کیفیت می رسد، بازاریابی از طریق ایمیل همچنان به عنوان گزینه ای ایده آل، خصوصاً برای صاحبان مشاغل کوچک باقی می ماند. این می تواند مخاطبان را درگیر خود کند، خوانندگان را توسعه دهد و منجر به فروش شود.
تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟
0 تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟
و UX یکی از مهم ترین اصطلاحاتی است که در روند شکل گیری سایت نقش مهم و ویژه ای را ایفا می کند. زمانی که یک سایت طراحی می شود و مطالبی در آن بارگذاری می شود، کاربر با تحلیل صفحه ی مورد نظر به این نتیجه می رسد که آیا صفحات برای او جذاب بوده است یا خیر و همین باعث می شود تا بعد ها نیز به سایت شما سر بزند و یا از شما خرید کند. در این پست در مورد UI و UX بیشتر صحبت می کنیم و تفاوت های آن ها را با هم بیان می کنیم.
4 اشتباه در کسب رضایت مشتری
0 4 اشتباه در کسب رضایت مشتری
همه ما اشتباهاتی را در خدمات مشتری داریم. خطاها بخشی مورد انتظار از هر کاری است. با این حال، چشم پوشی از خطاهای استراتژی خدمات مشتری شما می تواند به معنای واقعی ضربه به رضایت مشتری، حفظ مشتری و در نتیجه موفقیت کسب و کار شما باشد.
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها