در حال بارگزاری ...
بسته
11 راه برای بهبود تجربه مشتری در فروشگاه اینترنتی
1 11 راه برای بهبود تجربه مشتری در فروشگاه اینترنتی
هر زمان که به فروشگاه خرده فروشی مورد علاقه خود می روید، معمولاً یک فروشنده دوستانه از شما استقبال می کند که مایل است به شما کمک کند تا بهترین محصول را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. آنها بودجه شما را در نظر می گیرند و هر سوالی را که ممکن است در طول فرایند خرید داشته باشید پاسخ می دهند. در پایان، شما یک خرید انجام می دهید و با احساس خوشحالی از فروشگاه خارج می شوید.
چگونه مشتری پیدا کنیم؟
0 چگونه مشتری پیدا کنیم؟
سخت ترین کار در راه اندازی و توسعه یک کسب و کار چیست؟ برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، پاسخ این سوال یافتن مشتری یا جذب مشتری است. اگر بودجه بازاریابی شما محدود باشد، جذب مشتری امری بسیار مشکل خواهد بود. از این رو یافتن مشتری یکی از سخت ترین چالش ها برای مشاغل کوچک نوپا و تازه تاسیس شده است.
چگونه محصولاتم را بفروشم؟ روش های بی نظیر برای فروش آنلاین کالا
0 چگونه محصولاتم را بفروشم؟ روش های بی نظیر برای فروش آنلاین کالا
فروش محصولات آنلاین یک فرصت عالی برای کسانی است که تمایل به شروع کسب و کار خود بدون نیاز به خارج شدن از خانه دارند. این امر یک فرآیند آسان، اما نیاز به جستجو و برنامه ریزی و پیگیری مجموعه ای از استراتژی ها برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت و تداوم پروژه دارد.
10 فروشگاه ساز برتر جهان در سال 2021
0 10 فروشگاه ساز برتر جهان در سال 2021
امروزه، بسیاری از کارآفرینان برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود در حداقل زمان و حداکثر امکانات، به سمت فروشگاه سازهای آنلاین روی می آورند. همچنین، بسیاری از صاحبان فروشگاه ها از بازارها به ارائه دهندگان پلتفرم تجارت الکترونیک روی آورده اند تا فروش خود را افزایش دهند و از هر طریق ممکن سود بیشتری کسب کنند.
اینترنت اشیاء چیست و چه مزایایی دارد؟
0 اینترنت اشیاء چیست و چه مزایایی دارد؟
اصطلاح اینترنت اشیاء به شبکه دستگاه هایی اطلاق می شود که قادر به جمع آوری و به اشتراک گذاری داده ها با سایر دستگاه های موجود در یک شبکه هستند، زیرا این امر باعث می شود تا همه چیز از طریق زیرساخت شبکه موجود قابل کنترل از راه دور باشد و این امر فرصت های زیادی را برای یکپارچگی ایجاد می کند.
راه اندازی فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی(پت شاپ)
0 راه اندازی فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی(پت شاپ)
اگر در فکر راه اندازی یک پروژه فروشگاه آنلاین هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، به خصوص اگر تجربه کافی در تجارت الکترونیک ندارید، خوشبختانه ابزارهای موجود امروز؛ به لطف پیشرفت سریع فناوری، روند افتتاح فروشگاه آنلاین را آسان تر از گذشته می کند.
0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک
0 0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک
آیا به مد علاقه دارید؟ ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که اکنون زمان مناسبی برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی متناسب با کسب و کار شما است.
آموزش کامل راه اندازی فروشگاه اینترنتی جواهرات و اکسسوری
0 آموزش کامل راه اندازی فروشگاه اینترنتی جواهرات و اکسسوری
آیا به این فکر کرده اید که چگونه می توانید یک کسب و کار اینترنتی جواهرات را راه اندازی کنید؟ در حال حاضر، ممکن است به دنبال راه اندازی کسب و کار فروش جواهرات باشید و نمی دانید از کجا شروع کنید. شما تنها نیستید، زیرا بسیاری از مردم از مراحل لازم برای ایجاد شرکت خود مطمئن نیستند.
آموزش کامل راه اندازی فروشگاه اینترنتی کتاب
0 آموزش کامل راه اندازی فروشگاه اینترنتی کتاب
تعداد کتابفروشی های آنلاین هر روز در حال افزایش است هرچند تعداد افرادی که به مطالعه علاقه دارند و آن را به عنوان سرگرمی خود در نظر می گیرند به دلیل در دسترس بودن گزینه های جایگزین، رو به کاهش است. امروزه مردم به کتاب های الکترونیکی در وب سایت های مختلف دسترسی دارند و ترجیح می دهند به جای خواندن کتاب های کاغذی، آنها را در قالب pdf بخوانند.
راهنمای کامل راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی
0 راهنمای کامل راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی
آیا به دنبال راه اندازی کسب و کار لوازم آرایش آنلاین لوازم آرایشی در سال 2021 هستید؟ نمی دانید چگونه یک فروشگاه لوازم آرایشی راه اندازی کنید؟ راه اندازی کسب و کار آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی ماجراجویی هیجان انگیزی است. صنعت زیبایی جهان سریعتر از همیشه در حال رشد است و انتظار می رود که تا سال 2025 به 800 میلیارد دلار برسد یا حتی از آن فراتر رود.
فاوآیکون(Favicon) چیست؟
0 فاوآیکون(Favicon) چیست؟
ابتدا لازم است که برای شما توضیح دهیم که favicon چیست و نقش آن در یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی چیست. وقتی از طریق یک مرورگر وب مانند Google Chrome یا Mozilla Firefox ،Safari یا Opera به یک وب سایت مراجعه می کنید، ممکن است متوجه شوید که یک نماد کوچک را در برگه مربوطه مشاهده می کنید. این نماد کوچک همان فاوآیکون است.
چگونه از اینفوگرافیک در بازاریابی استفاده کنیم؟
0 چگونه از اینفوگرافیک در بازاریابی استفاده کنیم؟
بازاریابی محتوا یکی از جذاب ترین روند بازاریابی الکترونیکی برای بازاریابان است و برای مخاطبان نیز جذاب ترین است. بازاریابی محتوایی سه برابر بیشتر از روش های سنتی بازاریابی درآمد کسب می کند و بودجه ای کمتر نسبت به هزینه پرداخت شده دارد.
چگونه برای افزایش فروش خود از گیمیفیکیشن استفاده کنیم؟
0 چگونه برای افزایش فروش خود از گیمیفیکیشن استفاده کنیم؟
مفهوم گیمیفیکیشن به استفاده از عناصر بازی در زمینه هایی غیر از بازی اشاره دارد، با هدف بهره گیری از مزایایی که آنها برای ورزش به همراه دارند. بنابراین، استراتژی گیمیفیکیشن در بسیاری از زمینه ها، از زندگی شخصی گرفته تا جذب تولید تا تجارت و بازاریابی، رواج پیدا کرده است. اما چگونه می توان از یک استراتژی گیمیفیکیشن برای افزایش فروش استفاده کرد؟
KPI چگونه رشد تجارت شما را تسریع می کند؟
0 KPI چگونه رشد تجارت شما را تسریع می کند؟
مدیری را تصور کنید که کارمندان خود را گردآورده و می گوید، "من می خواهم شما به دو هدف برسید، اول افزایش چشمگیر فروش ما و دوم اینکه مشتریان، ما را بیشتر دوست داشته باشند." کارمندان گیج خواهند شد، و با خود می گویند که منظور وی از افزایش بسیار زیاد فروش و اینکه مشتریان ما را بیشتر دوست داشته باشند چیست؟!
چگونه یک طرح بازاریابی در شبکه های اجتماعی موفق می شود؟
0 چگونه یک طرح بازاریابی در شبکه های اجتماعی موفق می شود؟
اریک کوهلمن، نویسنده پنج کتاب پرفروش رهبری دیجیتال و بنیانگذار جنبش Socialnomics: اکنون ما چاره ای جز انجام بازاریابی در شبکه های اجتماعی نداریم، اما اکنون سوال این است که چگونه این کار را به زیبایی انجام دهیم؟
روانشناسی رنگ: چگونه رنگ مناسب را برای برند خود انتخاب می کنید؟
0 روانشناسی رنگ: چگونه رنگ مناسب را برای برند خود انتخاب می کنید؟
روانشناسی رنگ یکی از جنبه های جالب بازاریابی است. رنگ ها نقش مهمی در تأثیرگذاری بر احساسات و تصمیمات مخاطب نسبت به محصول یا برند تجاری، هر کسب و کار و مخاطبی که هدف قرار دهند، دارند. اگر رنگ های خاصی را دوست دارید و استفاده شما از آنها به طور مکرر در وسایل شخصی شما مانند کیف پول یا قاب گوشی ظاهر می شود. آیا می توانید یکی از آن رنگ ها را به عنوان رنگ برند خود انتخاب کنید؟ خوب، اینجاست که روانشناسی رنگ وارد می شود تا به شما بگوید استفاده از آن مناسب است یا خیر.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها