در حال بارگزاری ...
خبرخوان

وبلاگ

محتوای همیشه سبز چیست؟
0 محتوای همیشه سبز چیست؟
بازاریابی محتوا یکی از موثرترین استراتژی های موجود برای موفقیت هر کسب و کار آنلاین است. محتوای نوشتاری یا تصویری، حتی قبل از حضور اینترنت، همیشه یک روش عالی برای انجام بازاریابی به حساب می آمد. همه ما تبلیغات تجاری را که طی سالیان گذشته در تلویزیون دیده ایم به خاطر می آوریم، یا حتی برخی از بروشورهای آموزنده را که به عنوان درج رایگان در مجلات ارائه شده اند را نگه داشته ایم. اینترنت دسترسی ما به اطلاعات را تسهیل کرده و در اختیار میلیون ها کاربر قرار داده است.
10 روش افزایش ترافیک وب سایت
0 10 روش افزایش ترافیک وب سایت
ترافیک وب سایت به شما می گوید که چه تعداد کاربر در حال بازدید از وب سایت شما هستند. ابزارهای تجزیه و تحلیل اغلب تعداد بازدید از صفحه و تعداد بازدید صفحه منحصر به فرد را به شما نشان می دهند.
راه های افزایش فروش بدون تبلیغات
0 راه های افزایش فروش بدون تبلیغات
شاید با دیدن عنوان این مقاله با کمی نیشخند به خود بگویید مگر می شود بدون تبلیغات فروش خود را افزایش دهیم!؟ اما برخلاف تصور عموم این باور کاملا وجود دارد و شدنی است. همیشه که نباید برای فروش بیشتر دست به گریبان تبلیغات شویم.
nopCommerce یا Drupal Commerce: کدام یک برای تجارت شما مناسب است؟
0 nopCommerce یا Drupal Commerce: کدام یک برای تجارت شما مناسب است؟
ناپ کامرس و Drupal Commerce از نظر نوع عملکرد، نوع پروژه هایی که در آنها از این 2 پلتفرم استفاده میکنند و ... با هم تفاوت هایی دارند. در این پست به بررسی جزییات این تفاوت ها میپردازیم. با ما همراه باشید...
چگونه مشتری را متقاعد به خرید کنیم؟
0 چگونه مشتری را متقاعد به خرید کنیم؟
وقتی در مورد متقاعد کردن مشتریان سخن می گوییم، منظورمان این نیست که آنها را به خرید محصولاتی که هیچ ارزشی و سود برای آنها ندارد، جلب کنیم. بلکه در مورد تمام آن محصولات و خدماتی صحبت می کنیم که در واقع برای حل مشکلات آنها و تسهیل زندگی آنها وجود دارند.
10 اشتباه رایج کسب و کارهای کوچک
0 10 اشتباه رایج کسب و کارهای کوچک
شروع یک کسب و کار همیشه آسان نیست. طبق داده های ارائه شده توسط اداره آمار کار ایالات متحده، 20٪ از مشاغل جدید در طی دو سال اول فعالیت خود دچار شکست می شوند و تقریبا نیمی از مشاغل تا سال پنجم دوام نمی آورند.
چرا وب‌ سایتمان در نتایج گوگل قرار نمی‌گیرد؟
0 چرا وب‌ سایتمان در نتایج گوگل قرار نمی‌گیرد؟
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یکی از اصلی ترین و چالش برانگیزترین دغدغه های متخصصین سئو بوده است. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تنها در صورتی امکان پذیر است که تمام تکنیک های سئو را را رعایت کنید و مواردی را که گوکل روی آنها حساس است را به دقت در نظر داشته باشید. در ادامه این پست همراه ما باشید...
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
0 اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
اینفلوئنسر در لغت به افراد تاثیر گذاری گفته می شوند که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و بر روی دیگر افراد تاثیرگذار هستند. و بازاریابی اینفلوئنسر به بازاریابی گفته می شود که در آن افراد تاثیرگذار محصولات و خدمات دیگران را تبلیغ کرده و در ازای تبلیغات، هزینه ای را دریافت میکنند.
تبلیغات بنری چیست و چه مزایایی دارد؟
0 تبلیغات بنری چیست و چه مزایایی دارد؟
تبلیغات بنری به آن دسته از تبلیغاتی گفته می شوند که در یک قالب گرافیکی صورت می گیرند که در قسمت های بالای سایت، پایین یا طرفین وب سایت قرار می گیرند. این نوع از تبلیغات در چندین فرمت نظیر: متن،تصویر، ویدیو و ... انجام می شوند. اما غالبا تبلیغات بنری بیش از آنکه متنی باشند مبتنی بر تصویر هستند و شکلی محبوب از تبلیغات آنلاین به حساب می آیند.
چگونه بدون از دست دادن مشتری قیمت ها را بالا ببریم؟
0 چگونه بدون از دست دادن مشتری قیمت ها را بالا ببریم؟
بالا بردن قیمت ها می تواند تصمیمی دشوار باشد. شما احتمالاً بیشتر نگران تأثیراتی که بر روی تجارت شما و روابط شما با مشتری می گذارد هستید. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک برای حفظ مشتریان خود سخت تلاش می کنند.
آموزش دریافت اینماد برای سایت
0 آموزش دریافت اینماد برای سایت
یکی از راه کار های جلب اعتماد کاربران، اخذ اینماد برای سایت است. با داشتن اینماد کاربران حس بهتری نسبت به کسب و کار شما دارند و می دانند که در صورت وجود مشکل، راحت تر می توانند شکایت خود را پیگیری کنند. در این پست روش دریافت نماد اعتماد الکترونیک را آموزش میدهیم. با ما همراه باشید...
راه های افزایش اعتماد مشتریان
0 راه های افزایش اعتماد مشتریان
اعتماد مشتریان لازمه یک کسب و کار است. در حقیقت، مشتریان قبل از اینکه از شما خرید کنند، باید بتوانند به شما اعتماد کنند. آنها باید اطمینان داشته باشند که روش کار شما بر پایه صداقت است، و باید مطمئن شوند که آنچه می فروشید با آنچه می گویید مطابقت دارد و اگر مشکلی در معامله رخ دهد، شما از آنها پشتیبانی خواهید کرد.
بازاریابی دهان به دهان(WOMM) چیست؟
0 بازاریابی دهان به دهان(WOMM) چیست؟
بازاریابی دهان به دهان (Word-of-mouth marketing) زمانی است که مشتری به دلیل علاقه به محصول یا خدمات یک شرکت آن را تبلیغ می کند. به عبارت دیگر، بازاریابی دهان به دهان زمانی است که مصرف کنندگان در مورد محصول یا خدمات یک شرکت با دوستانشان صحبت می کنند.
چگونه یک استارتاپ را شروع کنیم
0 چگونه یک استارتاپ را شروع کنیم
در سال 2019، بیشتر شرکت هایی که توسط Forbes به عنوان غول های فناوری در نظر گرفته شده اند، در ابتدا کار خود را از یک استارتاپ کوچک راه اندازی کرده اند. فیس بوک که از شبکه مدارس خصوصی با بودجه صفر شروع به کار کرد یا گوگل که یک پروژه تحقیقاتی توسط دو دانش آموز استنفورد بود، فقط چند نمونه بارز از این استارتاپ ها است.
چگونه مشتریان ناراضی را مدیریت کنیم؟
0 چگونه مشتریان ناراضی را مدیریت کنیم؟
یکی از مسائل بسیار مهمی که ممکن است برای هر کسب و کاری پیش بیاید، ناراضی شدن مشتری از شما است. در این پست قصد داریم به بررسی موضوع مدیریت مشتری ناراضی بپردازیم و راه حل های ایجاد رضایت در مشتریان را معرفی میکنیم. با ما همراه باشید...
اهمیت بازاریابی اینستاگرام در سال 2021
0 اهمیت بازاریابی اینستاگرام در سال 2021
جهان امروزی مدام در حال تغییر است، و در راستای آن مشاغل نیز تغییر می کنند! رقابت روزافزون در دنیای تجارت باعث می شود که هر مشاغل به موثرترین شکل با مخاطبان خود در ارتباط باشند. این مهم نه تنها برای بقا در بازار بلکه برای اداره موفقیت آمیز کسب و کار شما نیز مهم است. در حال حاضر ، بیش از 60٪ از برندهای برتر جهان از Instagram برای بازاریابی استفاده می کنند
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها