در حال بارگزاری ...
خبرخوان

وبلاگ

توضیحات متا چیست و چگونه در جذب ترافیک به ما کمک می کند؟
0 توضیحات متا چیست و چگونه در جذب ترافیک به ما کمک می کند؟
توضیحات متا یکی از عوامل موثر در جذب کاربر به سایت و افزایش کلیک است. به کاربر بردن کلمه کلیدی و همچنین متن جذاب می تواند بازدید بهتری برای سایت به وجود بیاورد. سعی کنید سلیقه و نیاز کاربران را در راستای محتوای خود شناسایی کنید و سپس از آن یک تگ توضیحات مناسب ایجاد کنید. در این پست در مورد توضیحات متا و اهمیت آن بیشتر صحبت می کنیم. با ما همراه باشید...
کپی رایتینگ چیست؟
0 کپی رایتینگ چیست؟
در طول سال های گذشته، محتوا برای هر برند مدرن به یکی از ضروریات تبدیل شده است. جمله معروف بیل گیتس "محتوا سلطان است" میزان اهمیت محتوا را به خوبی نشان می دهد، بنابراین متوجه می شویم که شرکت های سراسر جهان تلاش بیشتری می کنند و وقت و پول بیشتری را برای نوشتن تبلیغات و محتوا سرمایه گذاری می کنند.
0 اهمیت فوتر در طراحی سایت ( قسمت پایین سایت )
طراحی سایت یکی از مهم‌ ترین بخش های یک کسب و کار می باشد که برای طراحی آن باید عوامل مختلف را در نظر بگیریم تا در نهایت یک طراحی سایت ایده الی که مورد پسند کاربر باشد را در اختیار افراد قرار دهند. وب سایت دارای بخش های مختلفی می باشد از جمله هدر، بخش بدنه یا Content و فوتر که هرکدام در جایگاه خود نقش مهم و تاثیر گذاری دارند. در این پست در مورد فوتر و نقش آن بیشتر صحبت میکنیم
CTR چیست؟
0 CTR چیست؟
CTR یا "Click Through Rate" اصطلاحی است برای نسبت بین تعداد کلیک های دریافت شده به نسبت تعداد بازدیدها. CTR یک شاخص بسیار مهم در دنیای بازاریابی دیجیتال است. در واقع، CTR اثربخشی ارتباطات آنلاین را کمی می کند. این معیار برای اولین بار به نظر می رسد که اثربخشی کمپین های تبلیغاتی آنلاین را اندازه گیری می کند و سپس به همه موارد قابل کلیک گسترش می یابد.
چرا فروشگاه تجارت الکترونیکی شما باید به طور کامل در دسترس همه کاربران باشد؟
0 چرا فروشگاه تجارت الکترونیکی شما باید به طور کامل در دسترس همه کاربران باشد؟
دسترسی برابر به وب برای همه افراد بسیار مهم است زیرا همه مردم باید بتوانند به یک میزان از امکانات برخوردار شوند و به اطلاعات و خدمات عمومی دست پیدا کنند. اجرای یک سایت با قابلیت دسترسی کار بسیار صحیح، کاربردی و درستی است. قابلیت دسترسی به وب برای همه اقشار مردم با هر نوع شرایط و معلولیت ها، بر درآمد شما نیز تأثیر می گذارد. در ادامه این پست همراه ما باشید....
5 اشتباه بزرگ در ایمیل مارکتینگ که نباید انجام دهید
0 5 اشتباه بزرگ در ایمیل مارکتینگ که نباید انجام دهید
ایمیل مارکتینگ همچنان به عنوان یکی از امن ترین و در عین حال موثر ترین کانال های بازاریابی جهانی محسوب می شود که بسیاری از شرکت های معتبر دنیا از آن برای اجرای کمپین های تبلیغاتی سودآور استفاده می کنند. اما با این حال برخی از شرکت‌های معتبر و حرفه ای اشتباهات بازاریابی از طریق ایمیل را مکرراً تکرار می کنند، اشتباهاتی که می تواند در نهایت به حذف یک شرکت از چرخه رقابتی ایمیل مارکتینگ منجر شود.
اینستاگرام مارکتینگ
0 اینستاگرام مارکتینگ
امروزه اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌ های اصلی مورد استفاده در کمپین‌ های بازاریابی تبدیل شده است که البته بی دلیل نیست: این شبکه اجتماعی، طیف وسیعی از مخاطبان گوناگون دارد که از تعامل با برندهای مورد علاقه خود لذت می ‌برند و این به نوبه خود باعث افزایش اثربخشی اقدامات بازاریابی می‌شود. در این پست در مورد یکی دیگر از بخش های بازاریابی دیجیتال، بازاربابی شبکه‌های اجتماعی صحبت میکنیم. با ما همراه باشید...
تجربه مشتری (CX)چیست؟
0 تجربه مشتری (CX)چیست؟
همه کسب و کارها به دنبال افزایش میزان درامد و افزایش فروش خود هستند، یکی از کلیدی ترین راه حل ها برای افزایش فروش، ایجاد تجربه کاربری خوب برای مشتریان است. سرمایه گذاری برای بهبود تجربه مشتری باعث رشد درآمد و افزایش وفاداری مشتریان می ‌شود. در ادامه این پست در مورد تجربه کاربری مشتریان بیشتر صحبت میکنیم. با ما همراه باشید...
11 ابزار مهم برای تحلیل رقبا در سئو
0 11 ابزار مهم برای تحلیل رقبا در سئو
مانند هر استراتژی ارتباطی یا بازاریابی، تجزیه و تحلیل وب سایت رقبا توسط اکثر آژانس ها و سایر متخصصان سئو انجام می شود. تجزیه و تحلیل رقبا برای ادامه رقابت و جا افتادن در تحقیقات بازار ضروری است، چرا که مشخص می کند که کدام شرکت ها در زمینه فعالیت شما می توانند سهم بازار را از شما بگیرند.
CRM چگونه روابط مشتری را بهبود می بخشد؟
0 CRM چگونه روابط مشتری را بهبود می بخشد؟
قبل از اینکه به مزایای CRM بپردازیم، بهتر است که در ابتدا پیش زمینه ای نسبت به اصول CRM داشته باشیم. سیستم CRM به شما کمک می کند داده های مشتری خود را مدیریت کنید تا کمپین های بهتری را برای آنها ایجاد کنید.
جایگاه زنان در کسب ‌و کارهای آنلاین
0 جایگاه زنان در کسب ‌و کارهای آنلاین
یکی از نشانه‌ های توسعه در هر جامعه ‌ای، فضای کسب و کار زنان است. زنان به عنوان یکی از مهم ترین سرمایه ‌های انسانی، می ‌توانند نقش بالقوه ‌ای در فرآیند توسعه بخش های اقتصادی هر جامعه‌ ای ایفا کنند و کسب و کارهای آنلاین یکی از همان مواردی است که زنان می ‌توانند نقش تاثیرگذاری در آن داشته باشند.در ادامه این پست به نفش زنان در کسب وکار های آنلاین میپردازیم. با ما هراه باشید...
10 مزیت برتر چت زنده که باید در سال 2021 بدانید
0 10 مزیت برتر چت زنده که باید در سال 2021 بدانید
تجربه مشتری (CX) با تغییر تقاضا در ارتباطات دیجیتال تکامل یافته است. یکی از بهترین راه ها برای افزایش CX ارائه پشتیبانی به مشتریان در زمان واقعی است. و برای این منظور، شما باید در کانال هایی باشید که مشتریان شما در آن هستند. گفتگوی زنده یکی از بهترین کانال ها برای ارائه پشتیبانی همزمان و افزایش ارتباطات با مشتری است. با مزایای گپ مستقیم، نمی توانید مکالمه معناداری داشته باشید اما از طریق کانال دلخواه مشتری انجام می شود.
نام تجاری چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟
0 نام تجاری چیست و چرا برای تجارت شما مهم است؟
برند تجاری فراتر از یک لوگو یا یک عنصر گرافیکی است. وقتی به نام تجاری خود فکر می کنید، واقعاً می خواهید به کل تجربه مشتری خود فکر کنید ... از لوگو، وب سایت، تجربیات رسانه های اجتماعی، نحوه پاسخگویی به مشتریان، گرفته تا تجربه مشتریان از پرسنل شما.
هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین
0 هدیه تبلیغاتی راهی برای جلب توجه مخاطبین
هدیه های تبلیغاتی خلاقانه موضوع داغی هستند که در سال های اخیر توجه مردم و کسب و کارها را به خود جلب کرده اند. در این حوزه، زمینه اصلی افزایش فروش اقلام تبلیغاتی، کاهش قیمت ها است که به یک عادت در این صنعت تبدیل شده است. در این پست روش های مختلف برای عرضه این هدایای تبلغاتی را عنوان کرده ایم. با ما همراه باشید...
چرا شکایات مشتری برای کسب و کار شما خوب است!
0 چرا شکایات مشتری برای کسب و کار شما خوب است!
اگر مشتریان تجربه مشتری مثبتی داشته باشند ، این تجربه را با دوستان ، خانواده و ارتباطات به اشتراک می گذارند، که به نوبه خود می تواند منجر به تجارت جدید شود. اما اگر نتوانید تجربه مثبت مشتری را ارائه دهید چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ ساده است....
روابط، کلید موفقیت در کسب و کار
0 روابط، کلید موفقیت در کسب و کار
اگر بخواهم از شما بپرسم چه چیزی باعث موفقیت یک کسب و کار می شود، احتمالاً می گویید: یک محصول بی نظیر، فراموش نشدنی + توانایی ارائه خدمات شگفت انگیز به مشتری. و کاملاً درست می گویید با این حال، اگرچه مهم است، این دو عنصر تنها عناصر موفقیت نیستند.
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها