در حال بارگزاری ...
خبرخوان

وبلاگ

راه های به دست آوردن مشتریان دائمی پس از خرید
0 راه های به دست آوردن مشتریان دائمی پس از خرید
اصلی ترین خروجی و بازده برای یک کسب و کار میزان فروش آن کسب و کار است. اگر مشتری کافی وجود داشته باشد، حتی شرکت های ضعیف نیزهمچنان می توانند سود کسب کنند.
نیازهای مشتری را بشناسید تا درآمدتان بیشتر شود!
0 نیازهای مشتری را بشناسید تا درآمدتان بیشتر شود!
شناخت مشتری امروزه سنگ بنای بازاریابی است. اگر اطلاعات درستی از مشتریان خود ندارید نمی‌توانید استراتژی و برنامه موفقی برای فروش داشته باشید. در این پست در مورد شناخت نیاز های مشتری و افزایش فروش و درآمدتان صحبت میکنیم. با ما همراه باشید...
با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در خواب هم کسب درآمد کنید!
0 با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در خواب هم کسب درآمد کنید!
شما نیز مانند هر انسان دیگری در این کره خاکی، به صورت پیوسته در فکر کسب درآمد و ارتقای منابع مالی خود هستید. دلیل اهمیت بسیار زیاد درآمد منفعل این است که زمان از پول اهمیت بیشتری دارد. چرا که پول را ممکن است دوباره بدست بیاورید ولی زمان نه.
چرا باید محتوای وب سایتمان را بروزرسانی کنیم؟
0 چرا باید محتوای وب سایتمان را بروزرسانی کنیم؟
در سئو سایت، بررسی آن دسته از مقالاتی که دارای محتوا قدیمی هستند، اهمیت بالایی دارد. برای بروزرسانی محتوا، هر آنچه که در صفحه وب‌سایت تحت عنوان محتوا وجود دارد را می‌توانید آپدیت کنید. امروز قصد داریم ترفندی را آموزش دهیم که گاهاً به اندازه تولید یک محتوای جذاب و تازه می‌تواند به سئو وب‌سایت شما کمک کند. در ادامه این پست همراه ما باشید...
چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم؟
0 چگونه درآمد آنلاین داشته باشیم؟
با تسخیر اینترنت و تحت تأثیر قرار دادن آن در بخش عمده ای از زندگی ما، به ویژه در زمان کنونی و با کار در خانه و موقعیت های فاصله اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا، افراد بیشتری به دنبال راه های کسب درآمد آنلاین برای افزایش درآمد مالی خود هستند.
دلایل نارضایتی مشتری در کسب و کار اینترنتی
0 دلایل نارضایتی مشتری در کسب و کار اینترنتی
زمانی که شما دارای یک کسب و کار هستید، رفع نیازهای مشتریان امری حیاتی برای کسب و کار شماست. به هر حال ، آنها کسانی هستند که شرکت شما را فعال نگه می دارند. مشتریان ناراضی بزرگترین عامل شکست یک کسب و کار هستند، طبق بررسی ها با هر تجربه ناراضی و نظر منفی نسبت به کسب و کارتان، شما باید 12 تجربه و نظر مثبت ایجاد کنید تا جبران شود.
الگوریتم کافئین و تاثیر آن بر نتایج ایندکس در وب‌سایت‌ها
0 الگوریتم کافئین و تاثیر آن بر نتایج ایندکس در وب‌سایت‌ها
کافئین یک سیستم جدیدی در ایندکس کردن در وب محسوب می‌شود. با ارائه الگوریتم کافئین تعداد ایندکس‌ها افزایش پیدا کرد و گوگل نتایج جدیدتری را در موتورهای جستجو ارائه داد. در این پست به بررسی این الگوریتم میپردازیم با ما همراه باشید...
10 علت کاهش خرید در فروشگاه اینترنتی
0 10 علت کاهش خرید در فروشگاه اینترنتی
اگر تعجب می کنید که چرا وب سایت فروشگاهی شما فروشی را که انتظار داشته اید را ندارد یا پاسخی را که پیش بینی کرده اید دریافت نمی کنید، ما در اینجا به عواملی اشاره خواهیم کرد که با بهره گیری از آنها می توانید نرخ تبدیل خود را بهبود دهید و میزان فروش خود را به رقم قابل توجهی برسانید.
تبلیغات همسان چیست؟
0 تبلیغات همسان چیست؟
تبلیغات همسان(Native ads) در واقع نوعی از تبلیغات به حساب می آید که از نظر ظاهر تبلیغ، فرم و قالب محتوایی به صورت کامل با پلتفرمی که در آن منتشر می‌شود تطابق دارد، از این رو کاربران در نگاه اول قادر به تشخیص تفاوت تبلیغ و مطالب سایت نباشد. تبلیغات همسان اغلب در فیدهای شبکه های اجتماعی یا به عنوان محتوای توصیه شده در یک صفحه وب یافت می شوند. برخلاف تبلیغات نمایشی یا بنر تبلیغاتی، تبلیغات نیتیو در واقع شبیه تبلیغات نیستند. به نظر می رسد بخشی از محتوای خود صفحه هستند.
تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟
0 تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟
PPC مخفف pay-per-click و به معنای پرداخت به ازای هر کلیک می باشد و مدلی از بازاریابی اینترنتی محسوب می شود که در آن تبلیغ کنندگان با هر بار کلیک روی یکی از تبلیغات خود هزینه ای را پرداخت می کنند. اساساً، این روش است برای خرید بازدید از سایت شما، به جای تلاش برای "بدست آوردن" بازدیدهای ارگانیک به کار می رود. در واقع روش PPC یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر روی یکی از تبلیغات آنلاین مدنظر کلیک می کند، تبلیغ کنندگان در ازای آن تبلیغ هزینه پرداخت می کنند.
0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی(قسمت دوم)
0 0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی(قسمت دوم)
در دنیای امروزی، مصرف‌کنندگان دیگر محدود به مکان‌های جغرافیایی نیستند و ترجیح میدهند به جای تلف کردن وقتشان در ترافیک و دیدن مغازه ها و فروشگاه ها، با یک جستجوی ساده و در حالی که در منزل و روی مبل نشسته اند خرید های خود را انجام دهند.اگر شما هم دوست دارید یک فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی کنید نگران نباشید! در ادامه این مقاله، قصد داریم 0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی را باهم بررسی کنیم.
UGC چیست؟
0 UGC چیست؟
در اصطلاح بازاریابی، UGC مخفف عبارت User-generated content بوده و به معنای محتوای تولید شده توسط کاربر می باشد. در واقع UGC به هر نوع محتوایی اعم از متن، فیلم، عکس، بررسی، و غیره گفته می شود که توسط کاربران یک وب سایت ایجاد شده است، درست مانند سایت یوتیوب و یا نمونه ایرانی آن آپارات که کاربران تمامی محتوای آن را تولید می کنند و یا شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و غیره می توانند نمونه ای از سایت های UGC به شمار بیایند.
پرسونای مشتری چیست؟
0 پرسونای مشتری چیست؟
پرسونای مشتری(شخصیت مشتری) یک مدل ذهنی از ویژگی های یک مشتری ایده آل است و به طور کلی شامل اطلاعات دموگرافیک (سن، جنس، محل زندگی و شغل) واطلاعات روانشناسی (انگیزه ها، علاقه ها، دوست نداشتن ها) است. به عبارت دیگر، پرسونای مشتری توصیف کننده این است که مشتری ایده آل شما کیست، زندگی روتین خود را به چه طریق سپری می کند، با چه مسائلی روبرو است و چگونه تصمیم می ‌گیرد.
0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی(قسمت اول)
0 0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی(قسمت اول)
در دنیای امروزی، مصرف‌کنندگان دیگر محدود به مکان‌های جغرافیایی نیستند و ترجیح میدهند به جای تلف کردن وقتشان در ترافیک و دیدن مغازه ها و فروشگاه ها، با یک جستجوی ساده و در حالی که در منزل و روی مبل نشسته اند خرید های خود را انجام دهند.اگر شما هم دوست دارید یک فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی کنید نگران نباشید! در ادامه این مقاله، قصد داریم 0 تا 100 راه اندازی فروشگاه اینترنتی را باهم بررسی کنیم.
قیف فروش چیست؟
0 قیف فروش چیست؟
هرکسی که فروشگاه اینترنتی داشته باشد، برای تبدیل بازدیدکننده وب سایت خود به مشتری واقعی، باید یک قیف فروش ایجاد کند. اگر موفق به انجام این کار نشوید، به سختی می توانید درآمد کسب کنید. هدف از ایجاد قیف فروش این است که کاربران را از یک مرحله به مرحله دیگر منتقل کنید تا زمانی که آماده خرید شوند.
ویدیو مارکتینگ چیست؟
0 ویدیو مارکتینگ چیست؟
ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی یعنی استفاده از ویدئوها برای تبلیغ و بازاریابی محصول یا خدمات شما به منظور افزایش تعامل در شبکه های دیجیتال و اجتماعی، ایجاد تعامل و هدایت فروش است، که در واقع بخشی از دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. قرار دادن ویدیو در لندینگ پیج ها میتواند نرخ تبدیل را بیش از 80٪ افزایش دهد. 90٪ مشتریان نیز می گویند که ویدئوها به آنها در تصمیم گیری خرید کمک می کنند.
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها