آرشیو وبلاگ
خبرخوان

وبلاگ

0 آموزش نصب XAMARIN برای Android در Visual Studio
همانطور که میدانید، از سال 2016 زامارین در محیط ویژوال استودیو (در تمامی نسخه ها) در دسترس است و از آن برای طراحی برنامه های کاربردی اندروید و IOS با کدنویسی به زبان C# استفاده می شود. با زامارین، "یک بار بار بنویس و در همه جا اجرا کن ” . این چیزیست که خود زامارین می گوید. بدین معنا که می توانید یک بار کد بنویسید و خروجی های متفاوتی برای پلتفرم های مختلف بگیرید. در ادامه به نحوه نصب زامارین برای اندروید خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
0 XAMARIN - ز کجا آمده است؟ آمدنش بهر چه بود؟
” یک بار بنویس و در همه جا اجرا کن ” !!! این شعار زامارین است. برای این که بدانید منظور از این شعار چیست، ابتدا باید با مفهوم برنامه نویسی چند سکویی یا cross-platform آشنا شویم. در ادامه به توضیح این مفهوم خواهیم پرداخت و همراه هم با زامارین آشنا می شویم.
0 ایده هایی برای کسب درآمد از اینترنت
اگر در فکر راه اندازی یک کسب و کار پولساز اینترنتی هستید، مخصوصا اگر ایده ای بکر دارید، در نقطه ای خوب برای شروع قرار دارید. در ادامه به ارائه و بررسی 31 ایده ی پردرآمد اینترنتی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید
0 مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل اختصاصی برای هر کسب و کار
امروزه موبایل ها و اسمارت فون ها نقش بسزایی در زندگی مردم ایفا می کنند. زمانی که پای تجارت الکترونیک وسط بیاید، این نقش حتی پررنگ تر نیز می شود. زیرا شاغلین می دانند که پیوند عمیق و دیرینه ای بین تجارت و تکنولوژی وجود دارد که نمی توان از تاثیر آن در رونق کسب و کارشان چشم پوشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با دلایل این نفوذ عمیق آشنا شوید
0 ۵ درس از کارآفرینان چینی که چطور بازار جهان را قبضه کردند
نزدیک به یک چهارم از جمعیت میلیاردرهای دنیا را افراد چینی‌تبار تشکیل می‌دهند. برطبق فهرست منتشر شده از سوی موسسه Hurun Global Rich List ، چینی‌ها حدود ۲۴٪ از جمعیت میلیاردرهای جهان هستند. مطمئنا، چین دومین اقتصاد بزرگ جهان است و شهروندان آن یک پنجم جمعیت دنیا را شامل می‌شوند و کارآفرینان چینی نقش مهمی در اقتصاد جهان بازی می کنند.
0 ۴ دلیل که مشاوره کسب و کار را به فهرست خدمات تان اضافه کنید
مشاوره کسب و کار می تواند یک صنعت پولساز میلیاردی باشد که کارآفرینان زیادی به آن ورود نکرده‌اند. سرتاسر دنیا شرکت‌هایی وجود دارند که مایل هستند در ازای به اشتراک گذاشتن دانش‌تان در زمینه‌ی راه‌اندازی کسب و کارتان با آن‌ها به شما پرداخت کنند. ولی چنین امکان آنلاینی وجود ندارد – به‌ویژه خدمات مشاوره کسب و کار بین‌المللی.
0 چگونگی شروع یک کسب و کار آنلاین: راه اندازی یک استارت آپ
بدون شک این مورد واقعیت دارد که کسب و کار آنلاین بهترین رویکرد در بازار امروز است. زیرا مصرف کنندگان و خریداران بیشتری (بیش از هر زمانی در گذشته)، خریدهایشان را آنلاین انجام میدهند. مطمئنا، هر کسی می تواند وب سایت (یا وبلاگ) برای ارائه محصولات یا خدماتش داشته باشد، اما در واقع چگونه شما مشتریان بالقوه را در وب سایت خود خواهید داشت؟ و چگونه آن ها را ترغیب به خرید محصولاتتان می کنید؟
0 فین‌ تک چیست؟
فین تک یا فناوری مالی، شرکت‌های متعددی را دربرمی‌گیرد که برای ارائه‌ی خدمات مالی از نرم‌افزار‌ استفاده می‌کنند. شرکت‌های فین تک معمولا از نوع استارتاپ هستند. این شرکت‌ها برای این به‌وجود آمده‌اند که مدل‌های معمول مالی را تغییر بدهند و نیز شرکت‌های بزرگ مالیای را که میانه‌ی خوبی با فناوری ندارند، دچار این تغییرات کنند. البته شرکت‌های بزرگ مالی هم اخیرا این نیاز را درک کرده‌اند و کم‌کم به فین تک روی می‌آورند تا ارائه‌ی خدمات مالی خود را بهبود ببخشند. سرمایه‌گذاری جهانی در فین تک در سال‌های اخیر به بیشترین سطح خود رسیده است. هم‌اکنون فین تک به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. البته هنوز هم این صنعت را استارتاپ‌هایی کنترل می‌کنند که با استفاده از فناوری، راه‌‌حل‌های جدیدی برای خدمات و محصولات مالی ارائه می‌دهند.
0 برخی اشتباهات رایج در راه اندازی تجارت الکترونیکی که باید از آن ها اجتناب کرد
امروزه وارد شدن به صنعت تجارت الکترونیک و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار آسان و سریع است. شما یک نام دامنه هوشمندانه، یک پلت فرم و یک تم زیبا انتخاب می کنید و تمام! - شما برای شروع به کار آماده هستید. در حقیقت، اگر شما از یک راه حل تجارت الکترونیک مانند nopCommerce استفاده می کنید، می توانید سایت فروشگاهی خود را در کمتر از پنج دقیقه راه اندازی کنید.
0 تکنیک های تبلیغات؛ ۱۳ تکنیکی که مخاطب را میخکوب می‌کند
گوساله‌ی کوچکی که بستنی میهن را به شیر مادرش ترجیح می‌دهد، فردی که با آواز از مهندس علت تمام شدن بنزین را جویا می‌شود و نمونه‌های بسیارِ دیگری از تبلیغات که شاید در ذهن‌تان مانده است… اما چه چیز باعث می‌شود که تبلیغات بعضی محصولات و خدمات در ذهن‌مان بماند و به آنها توجه کنیم؟ تکنیک های تبلیغات ابزار ارتباطی‌ای برای جلب توجه، درگیری ذهنی مشتری و تحریک احساسات و نهایتا تغییر عقیده‌ی مخاطب است. اگر تکنیک های تبلیغات را به‌درستی بشناسیم، تبلیغات قوی‌تر و پرمخاطب‌تری ساخته می‌شود. روش‌های مختلفی برای جلب توجه مخاطب وجود دارد. بحث جاذبه‌ها و تکنیک‌ها در تبلیغات دو مفهوم است. جاذبه‌ همان چگونگی جذب مخاطب و روش‌های اثرگذاری بر روح و روان و دست‌کاری در افکار و ترجیحات اوست و تکنیک های تبلیغات روش‌های انجام کار تبلیغات است. تکنیک‌های مختلفی برای تبلیغات مؤثر وجود دارد ازجمله خلق شخصیت‌های جالب، جان‌بخشی به اشیا، اغراق و… . با ما همراه باشید تا با تکنیک های تبلیغات بیشتر آشنا بشوید