در حال بارگزاری ...
خبرخوان

وبلاگ

مهم ترین نکات در انتخاب نام فروشگاه
0 مهم ترین نکات در انتخاب نام فروشگاه
نام ‌گذاری برای شرکت تازه تاسیس شما ممکن است کاری جزئی به نظر برسد اما در واقع یکی از مهم ‌ترین و با ارزش‌ ترین جنبه ‌های کسب‌ و کار شما است. این نام در سال‌ های آینده تصویر برند شما را می ‌سازد و باید آن را در ابتدا درست انتخاب کنید. در این مطلب راه حل ها و نکاتی را برای انتخاب نام فروشگاه اینترنتی آورده ایم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید...
تعامل مشتری (Customer engagement) چیست؟
0 تعامل مشتری (Customer engagement) چیست؟
تعامل مشتری به رابطه بین مصرف کننده و شرکت گفته می شود. این کار را می توان از طریق کانال های مختلف انجام داد، از جمله ایمیل، میزان کلیک، واکنش های آنلاین، بازخورد ، خرید مجدد و موارد دیگر.
چرا باید فروشگاه اینترنتی ما وبلاگ داشته باشد؟
0 چرا باید فروشگاه اینترنتی ما وبلاگ داشته باشد؟
وبلاگ، یکی از مهم ‎‌ترین ابزارهای بازاریابی محتوایی برای کسب ‌و کارها به شمار می ‌آید و به ‌شما واسطه وبلاگ می‌ توانید با کاربرانتان در تعامل باشید و فروشتان به مراتب بیشتر از قبل رشد کند. با کمی تلاش بیشتر و کار سخت ‌تر، یک وبلاگ برای کسب و کار شما دست ‌آورد های بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.
15 راز رهبری فروش
0 15 راز رهبری فروش
مدیریت یک تیم فروش هرگز آسان نبوده و نیست، و همه گیری ویروس کرونا و گسترش آن در سال 2021 این امر را دشوارتر کرده است.
لید جنریشن (Lead Generation) چیست؟
0 لید جنریشن (Lead Generation) چیست؟
لید جنریشن فرآیند جذب و هدایت کاربران برای یک محصول یا خدمات با هدف تبدیل این علاقه به فروش است. در بازاریابی آنلاین، این امر معمولاً شامل جمع آوری اطلاعات تماس بازدید کننده (از طریق فرم وب) است. به طور خلاصه، Lead Generation یا همان مشتری یابی به فرآیند شناسایی مشتریان بالقوه برای محصولات یا خدمات کسب و کار شما اشاره دارد.
چک لیست سئو در سال 2021
0 چک لیست سئو در سال 2021
سئو هرگز به آسانی ارسال مقاله و سپس انتظار برای رتبه بندی آن آسان نیست. SEO باید جامع نگر باشد و برای رتبه بندی بهتر آن باید تلاش های گوناگونی صورت بگیرد. در سال 2021 و سال های آینده نیز چنین بوده و خواهد بود.
6 راهی که می توانید اعتماد و وفاداری مشتری را افزایش دهید
0 6 راهی که می توانید اعتماد و وفاداری مشتری را افزایش دهید
اعتماد و وفاداری مشتری برای ایجاد یک تجارت موفق ضروری است. و گرچه به نظر می رسد این واضح است، اما امری دشوار است چرا که ارزش ایجاد رابطه محکم با مشتریان زمان بر است.
10 نکته کلیدی برای بهبود تجربه کاربری وب سایت
0 10 نکته کلیدی برای بهبود تجربه کاربری وب سایت
در دهه 90 میلادی تجربه کاربر (یا UX برای کاربر eXperience) اصطلاحی است که برای توصیف احساس کاربر هنگام وبگردی توصیف می شود. این رویکرد با هدف بهبود مستمر محتوای سایت به منظور ارائه تجربه ای دلپذیر به کاربر که باعث تمایل وی به بازگشت به سایت می شود، می باشد.
7 راهکار برای کاهش نرخ ریزش مشتریان
0 7 راهکار برای کاهش نرخ ریزش مشتریان
حفظ و نگهداری مشتری امروزه از دغدغه‌ های مهم همه مشاغل و از موضوعات مهم دانش بازاریابی است. تحقیقاتی که در هاروارد بیزینس انجام شده نشان میدهد که حفظ حتی تعداد کمی از مشتریان می ‌تواند منجر به افزایش قابل‌ توجهی در میزان سود شود. در این پست به 7 مورد از این ابزارها و راه‌ حل ‌ها اشاره ‌شده که شما می ‌توانید از آن‌ ها برای حفظ مشتری و ترغیب آن ‌ها به خرید استفاده کنید. با ما همراه باشید...
15 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی در سال 2021
0 15 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی در سال 2021
برای همه کسانی که آرزو دارند کار خود را شروع کنند، اینترنت یک زمین بازی استثنایی است. اکنون این امکان برای هرکسی فراهم شده است که تجارت خود را فقط به لطف رایانه خود و با سرمایه گذاری اندک یا بدون سرمایه به صورت آنلاین راه اندازی کند!
10 قدم اصلی برای مشتری مداری
0 10 قدم اصلی برای مشتری مداری
یک سازمان مشتری مدار رضایت مشتری را در هسته اصلی هر یک از تصمیمات تجاری خود قرار داده است. مشتری مداری به عنوان رویکردی برای فروش و روابط مشتری تعریف می شود که در آن کارکنان متمرکز بر کمک به مشتریان برای تأمین نیازها و خواسته های بلند مدت خود هستند. در اینجا، مدیریت و کارمندان اهداف فردی و تیمی خود را با رضایت و حفظ مشتری هماهنگ می کنند.
راز و رمز های صفحه ''درباره ما''
0 راز و رمز های صفحه ''درباره ما''
صفحه درباره ما یکی از اولین صفحات پشتیبانی است که هرکسی بدون توجه به نوع فعالیت خود در وب سایت یا فروشگاه اینترنتی اش باید این صفحه را طراحی کند و داشته باشد. اگردرحال ایجاد وبسایت جدید برای شرکت هستید و یا وبسایت موجود را تغییر دهید، باید مقداری از زمان خود را بر روی صفحه درباره ما بگذارید. در ادامه این پست راه و روش و رمز و راز طراحی اصولی این صفحه را به شما آموزش میدهیم. با ما همراه باشید...
10 عامل موفقیت در فروشگاه اینترنتی
0 10 عامل موفقیت در فروشگاه اینترنتی
افزایش نرخ تبدیل، فروش و بازدید آنلاین برخی از موضوعات تکراری برای صاحبان فروشگاه های آنلاین است. با رونق کسب و کارهای آنلاین اکنون به نظر می رسد که تجارت الکترونیکی، دنیای تجارت سنتی را می بلعد. بیشتر فروشگاه های سنتی مجبور به حضور در دنیای آنلاین شده اند.
4 نکته حیاتی که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق نیاز دارید
0 4 نکته حیاتی که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین موفق نیاز دارید
وقتی شخصی شروع به راه اندازی فروشگاه آنلاین مورد نظر خود می کند، شکست را به عنوان بخشی از این راه اندازی تصور نمی کند. آنها وب سایت زیبایی را مشاهده می کنند که صدها یا حتی هزاران نفر همیشه برای خرید محصولات خود به آن مراجعه می کنند. متأسفانه، این به ندرت اتفاق می افتد. ایجاد یک فروشگاه آنلاین آسان است، اما ایجاد یک فروشگاه موفق یک چالش است.
7 استراتژی بازاریابی در فروشگاه اینترنتی
0 7 استراتژی بازاریابی در فروشگاه اینترنتی
تهیه لیستی از استراتژی های بازاریابی بسیار آسان است. منظورم این است که همه افراد اصول اولیه مانند رسانه های اجتماعی، سئو یا بازاریابی از طریق ایمیل را می دانند.
کامنت مارکتینگ چیست؟
0 کامنت مارکتینگ چیست؟
کامنت مارکتینگ به معنی افزایش بازدیدکننده سایت، افزایش فروش و یا بهبود جایگاه در نتایج گوگل از طریق نظرات کاربران است و چون قرار است فقط در بعضی سایت ها چند کامنت بگذارید آن را ساده بیانگارید بلکه لازم است که برای کامنت مارکتینگ برنامه ریزی کرده و استراتژی تدوین کنید.
بیشتر
بیشتر
0 سبد
جستجو
دسته ها
تماس
دسته بندی ها