در حال بارگزاری ...
بسته
چرا در فروشگاه‌ اینترنتی خود به ارتباط تلفنی با مشتریان نیاز داریم؟
0 چرا در فروشگاه‌ اینترنتی خود به ارتباط تلفنی با مشتریان نیاز داریم؟
ارتباط با مشتریان و درک نیاز آنها مهم ترین بخش هر کسب و کار است، بخشی که می تواند باعث موفقیت روز افزون و یا شکست شما شود. درک نیاز و ارتباط بهتر با مشتریان می تواند این فرصت را به کسب و کار بدهد و بهتر از دیگر کسب وکارها خود را با شرایط روز وفق داده و نیازهای مشتریان را درک نماید! در این پست در مورد اهمیت سامانه ارتباط تلفنی در خرید مشتریان صحبت می کنیم.
ابرجستجوگر یا متاسرچ چیست؟
0 ابرجستجوگر یا متاسرچ چیست؟
بسیاری از افراد زمانی که واژه جستجو گر یا موتور جستجو را می شنوند تنها نامی که به ذهن شان می آید گوگل است. بلی گوگل بزرگ ترین و معروف ترین موتور جستجویی است که این روز ها اغلب موارد از این جستجو گر استفاده می کنیم. اما در این بین متاسرچ ها یا ابرجستجوگر هایی هستند که می توانند در زمینه هایی خاص به کاربران کمک کنند. به این معنا که نتایج آنها در بین دیتاهای تخصصی است و به نوعی فیلترینگ دیتا را انجام می دهند.
دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا
0 دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا
این روز ها با همه گیری بیماری کرونا در جهان، کیفیت و نوع زندگی مردم تغییر کرده و در این مدت تقریبا 1 سال و نیمه از گذشت شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کار ها دچار تغییرات اساسی شده اند و نوع خرید و فروش کالاها دیگر طبق روال قبل و به شکل سنتی نیست. در این مقاله راهکارهایی برای نجات کسب و کارها و گذر از این روزهای سخت ارائه می‌دهیم. اگر شما هم این دغدغه ها را در مورد کسب و کار و تجارت خود دارید پس حتما با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.
نحوه درک مشتری و دلایل اهمیت آن چیست؟
0 نحوه درک مشتری و دلایل اهمیت آن چیست؟
مفهوم بازاریابی شامل احساس، شناخت یا آگاهی مشتری در مورد یک شرکت یا پیشنهادات آن است. به طور معمول، درک مشتری تحت تأثیر تبلیغات، بررسی ها، روابط عمومی، رسانه های اجتماعی، تجربیات شخصی و کانال های دیگر قرار می گیرد.
10 راهکار عملی توسعه برندینگ(نام تجاری)
0 10 راهکار عملی توسعه برندینگ(نام تجاری)
نام تجاری فرایندی است که برای دستیابی به اهداف بازاریابی هر شرکت یا تجارت جدید یا شرکتهایی که به دنبال افزایش سهم بازار خود و بهبود تصویر عمومی (موقعیت) برند با مشتریان بالقوه و موجود از طریق تغییر نام تجاری و توسعه هستند، ضروری است.
بازاریابی سبز (Green Marketing) چیست؟
0 بازاریابی سبز (Green Marketing) چیست؟
بازاریابی سبز فرآیند تبلیغ محصولات یا خدمات براساس مزایای زیست محیطی آنها است. این محصولات یا خدمات ممکن است به خودی خود سازگار با محیط زیست باشند یا به روشی سازگار با محیط زیست تولید شوند.
بازاریابی همهمه ای (Buzz Marketing) چیست؟
0 بازاریابی همهمه ای (Buzz Marketing) چیست؟
اینترنت در سال های اخیر باعث شده است بازاریابی بسیار رقابتی تر شود. برندها به دنبال "ویروسی شدن" برای ایجاد هیجان در مورد محصولات خود و ایجاد کمپین های مبتنی بر تعامل اجتماعی آنلاین هستند. این کار بازاریابی همهمه ای (buzz marketing) نامیده می شود و هدف آن استفاده از مخاطبان اجتماعی برای ایجاد مکالمات زیادی پیرامون جدیدترین محصول یا خدمات است.
صفحات  Doorway Page چیست؟
0 صفحات  Doorway Page چیست؟
اگر از جمله افرادی هستید که در صفحات وب، مدام در حال گشت و گذار هستید، خرید می کنید، بازی می کنید یا مطالعه می کنید، مطمئنا به صفحات درگاه یا doorway page برخورد کرده اید. در این مقاله دربارهDoorway Pages صحبت می کنیم و دلایل مخرب بودن و هدف استفاده از آن ها را بیان می کنیم. با ما همراه باشید...
روش های طلایی برای جذب مشتریان محلی
0 روش های طلایی برای جذب مشتریان محلی
آیا می خواهید مشتریان محلی بیشتری را به تجارت خود جذب کنید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ جلب مشتری محلی برای هر شغلی ضروری است و انجام آن به اقدامات و مراحل خاصی نیاز دارد. بدون مشتریان دقیق، مهم نیست که محصولات یا خدمات شما بسیار عالی هستند، نمی توانید با رقبای خود رقابت کنید.
E-A-T گوگل چیست؟ بررسی اهمیت آن در سئو
0 E-A-T گوگل چیست؟ بررسی اهمیت آن در سئو
EAT یک موضوع بسیار مهم در سئو می باشد که در سال های اخیر به عنوان یکی از موضوعات داغ در بین سئوکاران به آن اشاره می شود. با این حال بسیاری هنوز نمی دانند که E.A.T به طور دقیق مخفف چیست و چه کاربردی دارد.
ساخت فروشگاه اینترنتی چه تاثیری در موفقیت در کسب و کار دارد؟
0 ساخت فروشگاه اینترنتی چه تاثیری در موفقیت در کسب و کار دارد؟
امروزه یکی از روش های مدرن در تجارت، فروش محصولات با استفاده از اینترنت و فروشگاه های اینترنتی است. با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری به بازار کار تقریبا تمام خرید و فروش ها و بازاریابی به شیوه ‌های آنلاین انجام می شود و دیگر کمتر کسی از شیوه های سنتی در کسب وکار خود استفاده می کند. در ادامه این پست در مورد اهمیت ساخت فروشگاه اینترنتی برای موفقیت در کسب و کار صحبت می کنیم.
بازاریابی محتوا (Content Marketing) چیست؟
0 بازاریابی محتوا (Content Marketing) چیست؟
بازاریابی محتوا فرآیند برنامه ریزی، ایجاد، توزیع، به اشتراک گذاری و انتشار مطالب برای جلب مخاطبان هدف شما است تا به جای تبلیغ محصولات به روش سنتی، اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار دهد.
بازاریابی معکوس (Reverse Marketing) چیست؟
0 بازاریابی معکوس (Reverse Marketing) چیست؟
بازاریابی معکوس، به هر گونه استراتژی بازاریابی گفته می شود که مصرف کنندگان را ترغیب می کند تا به جستجوی یک شرکت یا کالای آن بپردازند، نه اینکه شرکتی بخواهد محصولات خاصی را به مصرف کنندگان بفروشد.
0 نرخ تبدیل (Conversion Rate) چیست؟
در دنیای بازاریابی و تبلیغات، ممکن است اغلب بشنوید که مردم در مورد نرخ تبدیل صحبت می کنند. به خصوص در بازاریابی دیجیتال و موارد تبلیغاتی، این یک معیار مهم حیاتی است، بنابراین منطقی است که چرا برخی از افراد به دنبال بهبود آن هستند.
ریفرال مارکتینگ چیست؟
0 ریفرال مارکتینگ چیست؟
ریفرال مارکتینگ یکی از بهترین روش ‌های بازاریابی است و همان طور که از نام آن پیداست به معنای گسترش کسب ‌و کار به ‌واسطه‌ مشتریان شماست. تعداد قابل توجه‌ای از افرادی که درحوزه‌ی بازاریابی و فروش فعالیت می کنند با سامانه ریفرال مارکتینگ آشنا هستند و یا به آن نیاز دارند. در این پست ریفرال مارکتینگ را به شما معرفی می کنیم و در مورد روش ها و مزایای آن صحبت می کنیم.
چگونه دیجی کالا رشد کرد؟ داستان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران
0 چگونه دیجی کالا رشد کرد؟ داستان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران
دیجی کالا یک سایت آنلاین تجارت الکترونیکی ایرانی و مشابه آمازون است. این وب سایت بسیار موفق بوده است و توسط الکسا به عنوان ششمین وب سایت پربازدید در ایران رتبه بندی شده است و بزرگترین وب سایت در نوع خود در خاورمیانه است.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها