آرشیو وبلاگ
خبرخوان

وبلاگ

0 رازهای بازاریابی اینترنتی که قبل از تبلیغات باید بدانید
بازاریابی اینترنتی شکل جدیدی از بازاریابی است. این روش رموز بسیار زیادی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کارهای کوچک هنوز فکر می کنند بازاریابی اینترنتی یک افسانه است. منظور از افسانه این است که بعضی مدیران به شدت درباره بازاریابی اینترنتی رویا پردازی های دور از واقعیت می کنند و بعضی دیگر آن را یک دروغ موهوم می پندارند. در اینجا با مساله مهمی رو برو هستیم : باید به صاحبان کسب و کارها حقایق بازاریابی اینترنتی را بفهمانیم و تفکرات اشتباه را از ذهن آن ها خارج کنیم. در اینجا نمونه ای از این تفکرات رایج اشتباه را برای شما ذکر خواهیم کرد
0 اجازه دهید کسب و کار شما رشد کند...
این روزها، همه افراد جامعه، در هر نقش و هر صنفی این موضوع را فهمیده اند که برای باقی ماندن در کورس رقابت، تبلیغات، بازاریابی و فروش باید با اینترنت و بسترهای موجودش خود را تطبیق دهند. در واقع بهتر است بگوییم بدون استفاده از بازاریابی اینترنتی، کسب و کار شما یک کسب و کار مرده به حساب میاید. امروزه دیگر کم تر کسی می تواند ارزش و اهمیت این فرآیند را منکر شود. حضور شبکه های اجتماعی و دسترسی آسان به سطح زیادی از خدمات و اطلاعات بسیاری از شرکت ها را به فکر ورود بهبازاریابی اینرنتی در بسترهای مختلف انداخته است.
0 مزایای تجارت الكترونیک
قدمت تجارت الكترونیكی یا ecommerce به قبل از پیدایش شكل كنونی اینترنت برمی‌گردد، اما به علت هزینه‌های سنگین این شیوه از تجارت، امكان استفاده از آن تا چند سال گذشته فقط در اختیار شركت‌های بزرگ تجاری و مؤسسات اقتصادی مانند بانك‌ها و دولت‌ها بوده است. با همه‌گیر شدن اینترنت و امكان استفاده همه اقشار جامعه در كشورهای مختلف جهان این فرصت پیدا شد كه ساختار تجارت الكترونیكی تغییر كند، از حالت اختصاصی بودن برای طبقه خاصی خارج شود و به پدیده‌ای برای همه تبدیل شود. در كشور ما نیز مدتی است كه بحث تجارت الكترونیكی و راهكارهای عملی پیاده سازی آن به طور جدی مطرح شده است. به لحاظ اهمیت این موضوع و كاربردهای گسترده‌ای كه در شبكه اینترنت دارد قصد داریم به ابعاد گوناگون فنی، اقتصادی و كاربردی تجارت الكترونیكی بپردازیم.در این نوشته، ابتدا به مزایای استفاده از این نوع تجارت می‌پردازیم و سپس مروری بر انواع مدل‌های تجارت الكترونیكی خواهیم داشت و پاره‌ای از مفاهیم مقدماتی در این زمینه را مرور خواهیم كرد.
0 کارت‌های هدیه در ناپ کامرس چگونه کار می‌کنند
در ناپ کامرس، شما علاوه بر امکان فروش هر نوع محصول دلخواه خود، امکان فروش کارت‌های هدیه را نیز دارید. کارت‌های هدیه، امروزه در فروشگاه‌های اینترنتی، یک ابزار بازاریابی عالی محسوب شده و امکان دستیابی به مشتریان بیشتر و افزایش فروش را برای شما به ارمغان می‌آورند. این ابزار بازاریابی جذاب، یفیناً به دارندگان آن‌ها انگیزه خرید بیشتر را می‌دهد
0 عوامل نارضایتی کاربران از سایت
مهمترین عامل یک وب سایت این است که در نگاه اول مخاطب را جذب کند و کاربر با وارد شدن در وب سایت از آن خارج نشودد در اینجا میخواهیم نکاتی را یادآور شویم که اگر آن را در وب سایت خود لحاظ کنیم حس مطلوبی در کاربر بوجود می آوریم همیشه در هر عمل و اتفاقی باید خودتان را به جای مخاطب قرار دهید تا متوجه شوید آیا این اتفاق درست است یا خیر؟ اینکه آیا این اتفاق شما را مجدد به این سایت بازمیگرداند یا مایل نیستید به هیچ عنوان وارد این وب سایت شوید. در ادامه به برخی از مواردی که باعث تنفر کاربران از سایت شما می شوند اشاره می کنیم
ایمیل مارکتینگ
در حوزه بازاریابی اینترنتی استفاده از ایمیل مارکتینگ برای کسب‌ و کارهای کوچک بیش تر از یک دهه است که رونق گرفته و همین مساله ارزش ارسال ایمیل تبلیغاتی را تا حد زیادی بالا برده است... باید در مورد گذشته بدانیم تا بتوانیم زمان حال را درک کنیم و باید زمان حال را دریابیم تا بتوانیم آینده را پیش‌بینی کنیم.بازاریابی اینترنتی روز به روز در دنیا در حال توسعه می باشد. توسعه ای فراتر از حد انتظار...رویدادهای جالب و هیجان انگیزی در ایمیل وجود دارد مثل ایمیل های طراحی شده زیبا، تعاملات، ویدئوها.
0 چهار روش برای رقابت با فروشگاه های بزرگ در تعطیلات
آیا می توانید باور کنید که 15 درصد کسب و کارهای متوسط، هیچ هزینه اضافی برای بازاریابی در تعطیلات صرف نمی کنند؟ اگر مجموع تلاش های بازاریابی آن ها را در نظر بگیرید، خواهید فهمید که چرا آ ن ها ترجیح می دهند کسب و کارشان به صورت معمول پیش ببرند. برای مبارزه با فروشگاه های بزرگ، شما بودجه زیادی جهت تبلیغات ندارید یا تعدادی از این نکته ها را تست کرده اید، فقط برای اینکه در بازی بمانید.
0 ارزیابی میزان اثربخشی تبلیغات با چند روش موثر و کاربردی
هدف اصلی تبلیغات، افزایش فروش یک خدمت یا محصول است. بنابراین، میزان اثربخشی تبلیغات را می‌توان از طریق تأثیر آن بر حجم فروش، ارزیابی کرد. بیشتر مدیران معتقدند که تبلیغات، مستقیما بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد از این رو، اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی را با افزایش حجم فروش می‌سنجند. اما روش‌های مختلفی برای ارزیابی تأثیر تبلیغات وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها را مطرح خواهیم کرد
0 چند فروشندگی در ناپ کامرس
از این حالت هنگامی استفاده می شود که بخواهیم کالاهایی را بفروشیم که خودمان موجودی ای از آن در انبار نداریم و یا امکان ارسال آن را نداریم. به طور کلی کالاهایی که احتمالا برای خودمان نیست و فروشنده ی آن ها از سایت ما صرفا به عنوان محیطی آنلاین برای فروش استفاده می کند. در این حالت هر محصول به فروشنده ای مشخص اختصاص یافته که مشخصاتش ذخیره شده است. هر فروشنده می تواند پنل مدیریتی خودش را داشته باشد که البته می توان این پنل را از طریق ادمین محدود کرد. همچین فروشنده ها از فعالیت یکدیگر خبری نخواهند داشت.
0 ۴ دلیل برای اینکه تجارت آنلاین سرمایه‌گذاری مطمئنی است
آیا قصد خرید یک کسب‌وکار آنلاین را دارید؟ همانطور که می‌دانید گزینه‌های زیادی پیش‌روی شماست. انتخابِ گزینه‌ی مناسبی که بتواند منعکس‌کننده‌ی اولویت‌های مورد نظر هر فرد باشد، از جمله چالش‌های جدی‌ای است که معمولاً در شروعِ یک کسب‌وکار آنلاین وجود دارد. برای شروع و دست به کار شدن، ابتدا لازم است شیوه‌ای را انتخاب کنید که برای شما ملموس‌تر باشد. در این مقاله راجع به ۴ دلیل برای اینکه تجارت آنلاین سرمایه‌گذاری مطمئنی است، بیشتر می‌خوانید.