در حال بارگذاری ...
بسته
خبرخوان

بلاگ

0 بازاریابی عصبی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
از زمان تبلیغات کلاسیک (پوستر، بروشور، تبلیغات تلویزیونی) ، بازاریابی راهی طولانی را طی کرده است. امروزه دیگر نمی توان یک کمپین بازاریابی موثر بدون تجزیه و تحلیل کامل از شاخص های مختلف عملکرد برای سنجش رفتار چشم اندازها، انجام داد.
بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) چیست؟
0 بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) چیست؟
بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) چیست؟
اینترنت برای همیشه در نحوه مرور و خرید محصولات توسط مصرف کنندگان تغییر کرد. نیازی به گفتن نیست که این امر همچنین نحوه تبلیغات و فروش شرکت ها را کاملاً تغییر داده است. امروزه بازاریاب ها این توانایی را دارند که داده های مربوط به کمپین را 24/7 روز جمع آوری کرده و نتایج را در صورت بروز اندازه گیری کنند.
0 لندینگ پیج چیست و چرا مهم است؟
لندینگ پیج یا صفحه ورود وبسایت همانطور که از نامش برمی آید به صفحه ای اطلاق می گردد که با آن می توان بسیاری از هدف گذاری هایی که در مارکتینگ انجام شده است را به واقعیت تبدیل کرد.
بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) چیست؟
0 بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) چیست؟
بازاریابی بازگشتی (Retention Marketing) چیست؟
در بازاریابی یا مارکتینگی که این روز ها انجام می شود تکنیک های مختلف برای جذب مشتریان متفاوت بکار گرفته می شود. در مواردی برخی از افراد تصور می کنند که بازاریابی صرفاً به مجموعه تکنیک هایی گفته می شود که مشتریان جدیدی جذب محصولات و خدمات شوند و برای خرید اقدام کنند.
Keyword Stuffing چیست؟ (تکرار بیش از اندازه  کلمات کلیدی در متن)
0 Keyword Stuffing چیست؟ (تکرار بیش از اندازه کلمات کلیدی در متن)
Keyword Stuffing چیست؟ (تکرار بیش از اندازه  کلمات کلیدی در متن)
Keyword Stuffing  یا همان پر کردن کلمات کلیدی، به معنای استفاده بیش از حد و غیر طبیعی از کلمات کلیدی در یک صفحه وب برای اهداف بهینه سازی برای موتورهای جستجو مانند Google است. این یک روش قدیمی کلاه سیاه است.
بازاریابی بصری چیست و دلایل اهمیت آن
0 بازاریابی بصری چیست و دلایل اهمیت آن
بازاریابی بصری چیست و دلایل اهمیت آن
آیا تاکنون نام بازاریابی بصری را شنیده اید؟ چنین ابزاری قدرتمند می تواند در هنگام استفاده از بهترین نوع محتوا به روشهای نوآورانه ، نتایج بزرگی را از استراتژی شما استفاده کند.
بازاریابی محیطی (Ambient Marketing) چیست؟
0 بازاریابی محیطی (Ambient Marketing) چیست؟
بازاریابی محیطی (Ambient Marketing) چیست؟
بازاریابی محیطی راهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات با استفاده از مکانها یا موارد غیرمعمول و عناصر آنها به نفع شما به عنوان یک کانال ارتباطی است. این شامل پیام های تبلیغاتی خلاقانه ، تعامل با مخاطبان هدف است و باید از نظر عاطفی بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد.
نکات مهم برای موفقیت کسب و کار تجارت الکترونیک
0 نکات مهم برای موفقیت کسب و کار تجارت الکترونیک
نکات مهم برای موفقیت کسب و کار تجارت الکترونیک
همه ما تا حدودی با تجارت الکترونیک آشنا هستیم و از جایگاه آن در بین کسب و کارها با خبريم کسب و کارها و تجارت هایی را در سطح اینترنت می شناسیم که بسیار موفق و سودمند هستند و ما آن ها را به عنوان الگوی خود در نظر گرفته ایم. در این پست در مورد راه های موفقیت در کسب و کار اینترنتی صحبت می کنیم. با ما همراه باشید...
بازاریابی چابک (Agile marketing) چیست؟
0 بازاریابی چابک (Agile marketing) چیست؟
بازاریابی چابک (Agile marketing) چیست؟
قطعاً یکی از مهم ترین مسائلی که از سوی مدیران پروژه ها مطرح می شود و برایشان دغدغه بزرگی است تسریع روند بازدهی پروژه ها می باشد. «agile marketing» یا بازاریابی چابک به روشی مدیریتی اشاره دارد که در آن تمامی اقدامات مدیریتی در جهت این است که روند پیشرفت پروژه ها سرعت بیشتری داشته باشد و نیز به نوعی زمان بندی آغاز و انجام پروژه ها به شکل دقیق انجام شود.
عوامل موثر بر بهبود رتبه الکسا
0 عوامل موثر بر بهبود رتبه الکسا
عوامل موثر بر بهبود رتبه الکسا
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت وب بسیاری از صاحبان کسب و کار با راه ‌اندازی فروشگاه ‌ها و وب ‌سایت ‌های اینترنتی در حال درآمد زایی هستند. رتبه الکسا یکی از مهم ترین مولفه‌ ها در زمینه موفقیت هر سایت و مجموعه بزرگ اینترنتی است. بسیاری از صاحبان کسب و کار برای تبلیغات محصولات خود به دنبال سایت ‌هایی می ‌گردند که رنکینگ سایت آن‌ها بالا باشد و همچنین بسیاری از مشتریان برای خرید محصول به فروشگاه‌های آنلاینی مراجعه می‌کنند که از رنکینگ بالایی برخوردار باشند
بازاریابی طرفداری (Advocacy Marketing) چیست؟
0 بازاریابی طرفداری (Advocacy Marketing) چیست؟
بازاریابی طرفداری (Advocacy Marketing) چیست؟
در دنیای دیجیتال، گزینه های جدید زیادی برای دسترسی به مخاطب شما وجود دارد و روش های جدیدی وجود دارد که به طور مداوم ظهور می کنند. بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیکی تلاش می کنند تا از طریق تلاش های بازاریابی به مخاطبان خود برسند، اما اعتماد سازی از این طریق می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.
چرا در فروشگاه‌ اینترنتی خود به ارتباط تلفنی با مشتریان نیاز داریم؟
0 چرا در فروشگاه‌ اینترنتی خود به ارتباط تلفنی با مشتریان نیاز داریم؟
چرا در فروشگاه‌ اینترنتی خود به ارتباط تلفنی با مشتریان نیاز داریم؟
ارتباط با مشتریان و درک نیاز آنها مهم ترین بخش هر کسب و کار است، بخشی که می تواند باعث موفقیت روز افزون و یا شکست شما شود. درک نیاز و ارتباط بهتر با مشتریان می تواند این فرصت را به کسب و کار بدهد و بهتر از دیگر کسب وکارها خود را با شرایط روز وفق داده و نیازهای مشتریان را درک نماید! در این پست در مورد اهمیت سامانه ارتباط تلفنی در خرید مشتریان صحبت می کنیم.
ابرجستجوگر یا متاسرچ چیست؟
0 ابرجستجوگر یا متاسرچ چیست؟
ابرجستجوگر یا متاسرچ چیست؟
بسیاری از افراد زمانی که واژه جستجو گر یا موتور جستجو را می شنوند تنها نامی که به ذهن شان می آید گوگل است. بلی گوگل بزرگ ترین و معروف ترین موتور جستجویی است که این روز ها اغلب موارد از این جستجو گر استفاده می کنیم. اما در این بین متاسرچ ها یا ابرجستجوگر هایی هستند که می توانند در زمینه هایی خاص به کاربران کمک کنند. به این معنا که نتایج آنها در بین دیتاهای تخصصی است و به نوعی فیلترینگ دیتا را انجام می دهند.
0 دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا
این روز ها با همه گیری بیماری کرونا در جهان، کیفیت و نوع زندگی مردم تغییر کرده و در این مدت تقریبا 1 سال و نیمه از گذشت شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کار ها دچار تغییرات اساسی شده اند و نوع خرید و فروش کالاها دیگر طبق روال قبل و به شکل سنتی نیست. در این مقاله راهکارهایی برای نجات کسب و کارها و گذر از این روزهای سخت ارائه می‌دهیم. اگر شما هم این دغدغه ها را در مورد کسب و کار و تجارت خود دارید پس حتما با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.
نحوه درک مشتری و دلایل اهمیت آن چیست؟
0 نحوه درک مشتری و دلایل اهمیت آن چیست؟
نحوه درک مشتری و دلایل اهمیت آن چیست؟
مفهوم بازاریابی شامل احساس، شناخت یا آگاهی مشتری در مورد یک شرکت یا پیشنهادات آن است. به طور معمول، درک مشتری تحت تأثیر تبلیغات، بررسی ها، روابط عمومی، رسانه های اجتماعی، تجربیات شخصی و کانال های دیگر قرار می گیرد.
10 راهکار عملی توسعه برندینگ(نام تجاری)
0 10 راهکار عملی توسعه برندینگ(نام تجاری)
10 راهکار عملی توسعه برندینگ(نام تجاری)
نام تجاری فرایندی است که برای دستیابی به اهداف بازاریابی هر شرکت یا تجارت جدید یا شرکتهایی که به دنبال افزایش سهم بازار خود و بهبود تصویر عمومی (موقعیت) برند با مشتریان بالقوه و موجود از طریق تغییر نام تجاری و توسعه هستند، ضروری است.
پلاگین های ناپ کامرس
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها