بسته
خبرخوان

بلاگ

همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل
0 همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل
همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل مهمترین اشکال قوانین بازی در صفحات نتایج جستجو هستند. هر کس که به این قوانین پایبند باشد، احتمال قرار گرفتن در نتایج موتور جستجوی گوگل را افزایش می دهد و هرکسی آنها را دستکاری کند از مجازات گوگل در امان نخواهد بود. از آنجا که کلمه "الگوریتم های گوگل" برای بسیاری از کلمات پیچیده و مبهم است، و حتی برخی از کارمندان Google خود هر آنچه را که در غالب موتور جستجو در اینترنت در حال رخ دادن است درک نمی کنند، ما با تمرکز به این موضوع به طور مفصل در مورد سوالات زیر بحث خواهیم کرد
چرا هر فروشگاه آنلاین به وبلاگ نیاز دارد؟
0 چرا هر فروشگاه آنلاین به وبلاگ نیاز دارد؟
چرا هر فروشگاه آنلاین به وبلاگ نیاز دارد؟
فروشگاه آنلاین به هر اندازه که باشد، ایجاد یک وبلاگ باید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بازاریابی تعیین شده توسط صاحب فروشگاه باشد، زیرا یکی از ارزشمندترین و تأثیرگذارترین روندهای بلند مدت و شکل هوشمندانه بازاریابی است که به افزایش حضور شما در اینترنت کمک می کند.
گوگل آنالیتیکس چیست؟ راهنمای کامل استفاده از Google Analytics
0 گوگل آنالیتیکس چیست؟ راهنمای کامل استفاده از Google Analytics
گوگل آنالیتیکس چیست؟ راهنمای کامل استفاده از Google Analytics
فکر نمی کنم شما تا قبل از بروز علائم بیماری و تشخیص آن، به تنهایی دنبال دارو رفته باشید. این امر بسیار شبیه Google Analytics و عملکرد سایت است. شما تا قبل از تجزیه و تحلیل و شناسایی اقدامات تسریع در رشد تجارت خود و کاهش مشکلات پنهانی که با آن روبرو هستید، به تنهایی عملکرد بهینه برای بهبود مشاغل خود انجام نخواهید داد.
چرا سایت شما باید موبایل پسند باشد؟
0 چرا سایت شما باید موبایل پسند باشد؟
چرا سایت شما باید موبایل پسند باشد؟
وقتی صحبت از سازگاری با تلفن همراه برای وب سایت ها می شود، منظور ما این است که طراحی سایت به انواع و اندازه صفحه نمایش موبایل پاسخ می دهد.
بازاریابی چریکی یا بازاریابی گوریلی چیست؟
0 بازاریابی چریکی یا بازاریابی گوریلی چیست؟
بازاریابی چریکی یا بازاریابی گوریلی چیست؟
جستجوی موفق ترین و خلاقانه ترین استراتژی بازاریابی یک ضرورت مداوم است که شرکت ها همیشه برای تحقق آن تلاش می کنند. یکی از این استراتژی های خلاقانه "بازاریابی چریکی" یا همان بازاریابی گوریلی می باشد.
5 نکته برای افزایش ارزش برند
0 5 نکته برای افزایش ارزش برند
5 نکته برای افزایش ارزش برند
ممکن است گاهی باعث سردرگمی شما شود که برخی از دارندگان برندها علی رغم تلاش زیادی که برای ارائه بهترین محصولات و خدمات دارند، نمی توانند به موفقیت محسوسی برسند ، اما اگر متوجه شوید که تفاوت زیادی بین ارزش برند و ارزش ادراک برند وجود دارد، به زودی سردرگم خواهید شد.
تلفن اینترنتی با قابلیت اتصال به سی آر ام ابری
0 تلفن اینترنتی با قابلیت اتصال به سی آر ام ابری
تلفن اینترنتی با قابلیت اتصال به سی آر ام ابری
تلفن اینترنتی با قابلیت اتصال به سی آر ام ابری یکی از نیاز های کسب و کار ها می باشد شرکت جوان تل با ارائه سیستم کاملا ابری سی آر ام و تلفن اینترنتی را با هم به صورت یکپارچه ارائه میدهد
 KPI چیست؟ (شاخص عملکرد کلیدی)
0 KPI چیست؟ (شاخص عملکرد کلیدی)
 KPI چیست؟ (شاخص عملکرد کلیدی)
قطعاً برای این که یک شرکت یا کمپانی بخواهد روند فعالیت های خودش را مورد ارزیابی قرار دهد و بتواند به یک نتایجی در زمینه میزان پیشرفت هایش دست پیدا کند نیاز دارد که از یک سری شاخص ها کمک بگیرد.
چرا مشتریان در آخرین لحظه سبد خرید را رها می کنند؟
0 چرا مشتریان در آخرین لحظه سبد خرید را رها می کنند؟
چرا مشتریان در آخرین لحظه سبد خرید را رها می کنند؟
اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، بدون شک با پدیده ترک سبد خرید آشنا هستید. خریداران سبد خرید را پر کرده و محصولات مورد نظر خود را به آن اضافه می کنند ، اما دقیقاً قبل از اتمام خرید تصمیم خود را تغییر می دهند، سبد خرید را رها می کنند و بدون خرید چیزی از آنجا خارج می شوند. اما در واقع باید این حقیقت را در نظر گرفت که نزدیک به 70 درصد سبدهای خرید توسط خریداران کنار گذاشته می شوند و خرید را کامل نمی کنند. چرا؟
چگونه از داستان سرایی برای جذب مشتری استفاده کنیم؟
0 چگونه از داستان سرایی برای جذب مشتری استفاده کنیم؟
چگونه از داستان سرایی برای جذب مشتری استفاده کنیم؟
داستان سرایی یکی از موثرترین تکنیک هاست که در بازاریابی، تولید محتوا یا حتی به عنوان یک روش روابط عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.
چگونه ایده موفق برای استارتاپ خود پیدا کنیم؟
0 چگونه ایده موفق برای استارتاپ خود پیدا کنیم؟
چگونه ایده موفق برای استارتاپ خود پیدا کنیم؟
روش های یافتن ایده برای یک شرکت نوپا  از یک کارآفرین به کارآفرین دیگر متفاوت است، هر شخص با توجه به خواسته ها و توانایی های خویش آرزو دارد یک کارآفرین شود و صاحب یک استارتاپ موفق باشد ، از همان ابتدا یک هدف اصلی مشخص دارد که این ایده موفقیت استارتاپ وی و حتی پیشگامی در زمینه آن است.
0 درباره API و Rest API چه می دانید؟
آیا توجه کرده اید که برخی سایت ها به شما امکان می دهند در Google یا Facebook ثبت نام کنید و اطلاعات شخصی خود را از این سیستم عامل ها دریافت کنید؟ یا متوجه شده اید که می توان از طریق برنامه ریزی از راه دور به برخی از سرویس ها دسترسی پیدا کرد، مانند سرویس های هواشناسی! این به لطف API و Rest API، دو مفهوم نرم افزاری که امکان تعامل برنامه ای با یک برنامه یا سرویس خارجی را فراهم می کند، امکان پذیر است.
چگونه یک شرکت طراحی وب سایت راه اندازی کنیم؟
0 چگونه یک شرکت طراحی وب سایت راه اندازی کنیم؟
چگونه یک شرکت طراحی وب سایت راه اندازی کنیم؟
ایجاد یک شرکت طراحی وب آنلاین یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در حال حاضر است، چرا که نیاز فزاینده ای به خدمات این شرکت ها وجود دارد. شاید بهترین دلیل بر این امر تعداد نام های دامنه جدید باشد، جالب است بدانید که 4.5 میلیون دامنه جدید در سه ماهه اول سال 2020 ثبت شده است. بنابراین این زمان مناسب برای راه اندازی یک شرکت طراحی وب است.
 18 ایده پولساز کسب درآمد در خانه
0 18 ایده پولساز کسب درآمد در خانه
 18 ایده پولساز کسب درآمد در خانه
بسیاری بر این باورند که شروع هر پروژه ای باید بیرون از منازل ما باشد، در واقع این یک باور قدیمی می باشد که در حال حاضر صدق نمی کند. بنابراین، اگر می خواهید شغلی را در خانه خود ایجاد کنید که برای شما سودآوری داشته باشد و ممکن است پایه و اساس یک کار شغلی متمایز و کاملاً مستقل را ایجاد کند، در اینجا مجموعه ای از ایده های مشاغل مستقر در خانه ارائه شده است که قطعاً آنها را دوست خواهید داشت.
0 نیت کاربر از جستجو (Search Intent) چیست؟
امروزه همه چیز در دنیای بازاریابی حول مشتری می چرخد​​، زیرا هرکسی بدون استثنا به دنبال جلب رضایت او است، از این طریق نیازهای او را به خوبی درک می کند و سپس برای ارضای مناسب آنها تلاش می کند. این امر در مورد دنیای بازاریابی دیجیتال، به ویژه بهینه سازی موتور جستجو، با درک هدف کاربر (User Intent) و هدف جستجو (Search Search) که وی را به نتایج خاصی علاقه مند می کند، اعمال می شود، محتوای مناسب برای او.
0 بازاریابی عصبی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
از زمان تبلیغات کلاسیک (پوستر، بروشور، تبلیغات تلویزیونی) ، بازاریابی راهی طولانی را طی کرده است. امروزه دیگر نمی توان یک کمپین بازاریابی موثر بدون تجزیه و تحلیل کامل از شاخص های مختلف عملکرد برای سنجش رفتار چشم اندازها، انجام داد.
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها