بسته
خبرخوان

بلاگ

چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
0 چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
این روزها دغدغه بسیاری از ادمین‌ها و صاحبان سایت، افزایش بازدید سایت است. خیلی از افراد برای اینکه بتوانند سایتشان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنند، تصور می‌کنند حتماً باید هزینه‌های سنگینی انجام دهند اما حقیقت چیزی جز این است.در این پست 7 روش کلیدی و اصلی برای افزایش بازدید سایت را به شما معرفی می‌کنیم.
بازاریابی درونگرا (inbound marketing) چیست؟
0 بازاریابی درونگرا (inbound marketing) چیست؟
بازاریابی درونگرا (inbound marketing) چیست؟
با پیشرفت فناوری در طی دهه گذشته، روشهای بازاریابی بسیاری ظاهر شده اند که نتایج چشمگیری را بدست آورده و روند فرآیند بازاریابی را کاملا تغییر داده اند. از بارزترین آنها بازاریابی درونگرا یا درونی بود که بازاریابی سنتی را به دو نیمه بازاریابی خارجی و بازاریابی داخلی تقسیم می کرد.
میکرومارکتینگ یا بازاریابی خرد چیست؟
0 میکرومارکتینگ یا بازاریابی خرد چیست؟
میکرومارکتینگ یا بازاریابی خرد چیست؟
بازاریابی خرد یک روش تبلیغاتی است که می‌خواهد گروه خاصی از افراد را در بازارهای ویژه هدف قرار دهد. با بازاریابی خرد، محصولات یا خدمات به طور مستقیم برای گروهی از مشتریان هدف قرار می‌گیرند.
SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
0 SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟
اگر به بازاریابی وب علاقه مند هستید، احتمالاً نام اختصاری SEM یا Search Engine Marketing را قبلاً دیده اید. SEM مخفف اختصاری است که معمولاً توسط متخصصان برای نشان دادن بازاریابی موتور جستجو استفاده می شود.
رفتار مصرف کننده یا consumer behavior به چه معناست؟
0 رفتار مصرف کننده یا consumer behavior به چه معناست؟
رفتار مصرف کننده یا consumer behavior به چه معناست؟
این روز ها در فضای بازاریابی یا مارکتینگ یکی از مهم ترین دانش هایی که می تواند به صاحبان سرمایه و مدیران شرکت ها کمک کند روانشناسی است. زیرا که با توجه به پیشرفت هایی که در این حوزه از علوم انسانی رخ داده است توانسته تا حد زیادی توان یا پتانسیل خود را در بخش های مختلف مارکتینگ نشان دهد. به همین دلیل روانشناسی مصرف کننده از مفاهیمی است که در بازاریابی مطرح می شود. کاربردی که این مفهوم دارد به جهت برنامه ریزی هایی است که صاحبان بازار ها می توانند با تکیه به دستاورد های این دانش داشته باشند. از این رو برای این که روند بازاریابی برای کاربران و مشتریان به درستی انجام شود نیاز است که رفتار مصرف کنندگان به درستی مورد شناسایی قرار گیرد.
ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی
0 ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی
ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی
کسب و کارهای موفق در فضای دیجیتال، علاوه بر استراتژی ها و برنامه های بازاریابی آنلاین، چندین ترفند فروش اینترنتی خاص برای افزایش فروش به کار می برند که منجر به ترغیب و اقدام کاربران برای خرید می شود. در ادامه این پست همراه ما باشید...
درباره Marketplace چه میدانید؟
0 درباره Marketplace چه میدانید؟
درباره Marketplace چه میدانید؟
Solostocksمنظور از مارکت پلیس (Market Palce) گونه ای از بازار اینترنتی می باشد که در عصر کنونی مورد توجه کثیری از کارآفرینان و متخصصان قرار گرفته است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح در ایران و جهان از سیستم مارکت پلیس استفاده می‌ کنند.
هاست ایمیل چیست؟
0 هاست ایمیل چیست؟
هاست ایمیل چیست؟
ایمیل ابزاری ضروری برای ارتباطات شخصی و شرکتی است. میزبانی پست الکترونیکی این روزها با انفجار تقاضای خدمات ایمیل و تعداد زیادی از افراد که روزانه پیام های ایمیل ارسال و دریافت می کنند، یک منبع بسیار ارزشمند به شمار می آید. این می تواند یک گزینه بسیار جذاب برای مشاغل خصوصاً در جذب مشتری جدید باشد.
آیا دامنه وبسایت حتما باید com. باشد؟
0 آیا دامنه وبسایت حتما باید com. باشد؟
آیا دامنه وبسایت حتما باید com. باشد؟
نام برند شما و URL وب سایتتان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند. دامنه یک وب سایت نام یکتایی است که وب‌ سایت شما از طریق آن شناخته می‌ شود. نام دامنه شما عنصر کلیدی وب سایت شماست. نام دامنه می تواند باعث موفقیت یا شکست شما شود، بنابراین انتخاب یک نام دامنه که با کسب و کار شما کار می¬کند، حیاتی است. دراین پست در مورد اهمیت های یک دامنه خوب و مناسب و پسوند های دامنه صحبت خواهیم کرد.
چگونه مشتریان خود را از دست ندهیم
0 چگونه مشتریان خود را از دست ندهیم
چگونه مشتریان خود را از دست ندهیم
به دست آوردن مشتری جدید یک چالش بزرگ برای هر کسب و کار نوپایی است. شما ناامیدانه تلاش می کنید تا نام خود را به بازار عرضه کنید و آنها را با بازاریابی، برند تجاری و تبلیغات گران جذب کنید.
FAQ چیست؟ | اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ
0 FAQ چیست؟ | اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ
FAQ چیست؟ | اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ
آیا می دانید که صفحه سوالات متداول FAQ چیست؟ آیا می دانید که این صحفه می تواند در سئو نقش داشته باشد؟ آیا می دانید که کاربرد صفحه سوالات متداول چیست؟ آیا می دانید که اهمیت صفحه سوالات متداول یا FAQ چقدر است؟ در صورتی که می خواهید در این زمینه یعنی صفحه سوالات متداول و پاسخ پرسش های فوق اطلاعاتی دقیق و مبسوط کسب کنید توصیه می کنیم که تا انتها این مقاله را مطالعه کنید.
اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟
0 اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟
اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟
در این مقاله قرار است که در خصوص اهمیت طراحی صفحه اول یک وبسایت مطالبی را مطالعه کنید و نیز اصول طراحی صفحه وبسایت را در اختیارتان قرار دهیم.در این جا مطالبی را مرور می کنیم که با آگاهی از آن ها و در نهایت لحاظ کردن آن ها در هنگام طراحی صفحه اول وبسایت می توانید که به موفقیت های بعدی خود بیفزایید.
5 اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی
0 5 اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی
5 اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی
از زمانی که سرویس ایمیل شروع به کار کرد توانست که کاربردهای مختلفی داشته باشد و افراد زیادی با استفاده از آن در حیطه‌های متفاوتی بخشی از روند کار خود را ساده‌تر کنند. این روزها نیز ایمیل‌ها یکی از کاربردهایی که دارند این است که در بخش بازاریابی به کار گرفته شوند تا مدیران برخی از پیام های تبلیغاتی را به کاربران ارسال کنند.
تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟
0 تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟
تفاوت UI و UX در طراحی سایت چیست؟
اگر شما هم جزء کسانی هستید که به تازگی وارد فضای اینترنت و فضای وبسایت ها شده اید و بسیاری از مفاهیمی که در این حوزه بکار گرفته می شود برایتان جدید و گاهی مبهم است توصیه می کنیم سلسله مقالات آموزشی مان را در این وبسایت دنبال کنید. زیرا که در بخش مقالات آموزشی بسیاری از مهم ترین مفاهیم تخصصی که در حوزه طراحی وبسایت و فضاهای آنلاین بکار گرفته می شود را در مقالات اختصاصی و مجزا مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله نیز می خواهیم به مهم ترین تفاوت هایی که بین  UI و UX وجود دارد اشاره کنیم. در بخش های مختلف سعی می کنیم که تمامی اطلاعات را در این زمینه به بیانی ساده و روان در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید تا تمامی ابهاماتی که در خصوص این دو مفهوم وجود دارد را برای شما برطرف سازیم.
4 اشتباه در کسب رضایت مشتری
0 4 اشتباه در کسب رضایت مشتری
4 اشتباه در کسب رضایت مشتری
همه ما اشتباهاتی را در خدمات مشتری داریم. خطاها بخشی مورد انتظار از هر کاری است. با این حال، چشم پوشی از خطاهای استراتژی خدمات مشتری شما می تواند به معنای واقعی ضربه به رضایت مشتری، حفظ مشتری و در نتیجه موفقیت کسب و کار شما باشد.
توضیحات متا چیست و چگونه در جذب ترافیک به ما کمک می‌کند؟
0 توضیحات متا چیست و چگونه در جذب ترافیک به ما کمک می‌کند؟
توضیحات متا چیست و چگونه در جذب ترافیک به ما کمک می‌کند؟
یکی از مهم ترین تگ هایی که باید در تولید محتوا در یک صفحه وبسایت و در بخش مخصوصی از اطلاعات یک مقاله بدان توجه کنیم توضیحات متا است. توضیحاتی که به عنوان توضیحات متا ارائه می شود تا حدودی برای کاربران قابل مشاهده بوده و باعث می شود که آنان قدری با محتویات یک صفحه آشنا شوند. اما مهم ترین و اصلی ترین نقشی که متا دیسکریپشن دارد این است که موتور های جستجو بتوانند به درستی محتوای یک صفحه را ارزیابی کنند. در نتیجه می توانند به درستی روند رتبه بندی و بررسی کیفیت یک محتوا را مورد بررسی قرار دهند.
پلاگین های ناپ کامرس
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها