دسته بندی
    بسته

    راهنمای راه اندازی سئو (قسمت اول)

    راهنمای راه اندازی سئو (قسمت اول)

    راهنمای راه اندازی سئو nopCommerce SEO:  نحوه بهینه سازی وب سایت تجارت الکترونیک شما

     وب سایت تجارت الکترونیک شما دو نوع مخاطب دارد: مشتریان و موتورهای جستجو. اگر می خواهید ترافیک ارگانیک و تبدیل های خود را به حداکثر برسانید، باید حواستان به هر 2 باشد.

    اشغال املاک و مستغلات با ارزش در گوگل، بینگ، یاهو یا هر صفحه موتور جستجو(SERP)  به بهینه سازی موتور جستجو (یا سئو) نیاز دارد. بنابراین قبل از شروع فروش آنلاین، مطمئن شوید که وب سایت nopCommerce شما برای موفقیت SEO تنظیم شده است.

    در حالی که همه وب سایتها می توانند از SEO بهره مند شوند، سایتهای تجارت الکترونیک مجموعه ملاحظات خاص خود را دارند. اگر آماده صعود به رتبه های جستجو هستید، ما همه چیزهایی را که برای شروع بهینه سازی وب سایت nopCommerce خود لازم دارید، بیان کرده ایم، با ما همراه باشید... 

     آشنایی با SEO تجارت الکترونیک

     از طریق سئو تجارت الکترونیکی موفق، افرادی که می خواهند محصول شما را خریداری کنند، راه خود را مستقیماً به فروشگاه شما خواهند یافت.

    پیش از این، راز نمایش در موتورهای جستجوگر استفاده ساده از کلمات کلیدی پیش بینی شده در محتوای شما بود. سئو امروز فراتر از کلمات کلیدی است. این امر مستلزم دانستن این است که مشتریان شما کیستند و چگونه می توانند قصد خود را با محتوای ارزشمند و تجربه عالی کاربر برآورده سازند چگونه می توانید هدف مشتریان خود را مطابق با محتوای درون صفحه و طرح وب سایت خود تعیین کنید؟ این امر به تاکتیک های بهینه سازی نیاز دارد.

    8 تاکتیک بهینه سازی راه اندازی SEO برای وب سایت های nopCommerce:

     به جای تبلیغات یا به روزرسانی، SEO یک فرایند مداوم است. گفته می شود، مراقبت از اصول SEO در سایت nopCommerce باعث می شود که بتوانید کار خود را در این راه کاهش دهید.

    هر تاکتیک SEO نمی تواند وب سایت تجارت الکترونیک شما را ارتقا بخشد.این بدان معناست که به دست آوردن بهترین بازده از تاکتیک های SEO خود، شما را ملزم می کند که روی مهمترین موارد متمرکز شوید و از ویژگی های CMS ناپ کامرس خود بهترین استفاده را ببرید.

    در اینجا بهترین تاکتیک های بهینه سازی SEO ما برای وب سایت nopCommerce شما ارائه شده است.

     1. کلمات کلیدی

     قبل از انتخاب دسته بندی محصولات یا ایجاد صفحات محصول، باید در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. کلمات کلیدی، معروف به "جستجو های نمایش داده شده"، به شما می گویند مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند و چگونه انتظار دارند اطلاعات ارائه شده را ببینند.

    ابزار تحقیق کلمات کلیدی پولی زیادی وجود دارد، مانند SEMrush یا Ahrefs. اما اگر بودجه کافی ندارید، می توانید با استفاده از پیشنهادات جستجوی Google یا Bing کلمات کلیدی را پیدا کنید. با وارد کردن یک پرس و جو کوتاه و مرتبط در نوار جستجو شروع کنید و به تعدادی از پیشنهادات ارائه می دهید که از توضیحات دقیق محصول گرفته تا سوالات مشتری متغیر است.

    وقتی در حال استخراج کلمات کلیدی تجارت الکترونیکی هستید، یکی از موتورهای جستجوی عالی آمازون است. مطمئناً آنها رقیب شما هستند. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از پیشنهادات جستجوی آنها یا دسته بندی محصولات برای اطلاع از استراتژی SEO خود استفاده کنید.

    به چه تعداد کلمه کلیدی نیاز دارید؟ مقدار دقیقی وجود ندارد با این حال، هدف این است که هر صفحه منحصر به فرد باشد. اگر همان کلمه کلیدی تمرکز چندین صفحه باشد ، این می تواند باعث رقابت آنها با یکدیگر باشند - نتیجه ای که به عنوان cannibalization با کلمه کلیدی شناخته می شود.

    بهترین روش این است که حداقل به یک صفحه کلمه کلیدی منحصر به فرد اختصاص دهید. اگر یک کلمه کلیدی دارای مترادف یا اصطلاحات مشابه باشد ، در همان صفحه قرار می گیرند. و به یاد داشته باشید ، حدود 15٪ از جستجوها در Google جدید هستند. بنابراین اگر نمی توانید برای صفحات خاصی کلمات کلیدی پیدا کنید ، بهترین راه حل این است که آن صفحه را با استفاده از زبان خود تکمیل کنید.

    2. ایجاد ستون های موضعی

     لیست های خود را با مرتب سازی آنها بر اساس دسته بندی محصولات، مدیریت کنید.کلمات کلیدی گسترده تر را پیدا کنید و به دنبال الگو باشید. آیا افراد بر اساس نوع محصول، برنامه یا برخی ویژگی های دیگر مانند اندازه یا رنگ جستجو می کنند؟ کلمات کلیدی خود را در این دسته ها مرتب کنید.

    اگر سؤالات جذاب یا کلمات کلیدی بلندی در مورد نقاط خاص مشتری پیدا می کنید، آنها را برای راهنمایان یا پست های وبلاگ خریداران خود کنار بگذارید.

    3.معماری وب سایت

     در سئو، معماری به صورت سلسله مراتبی بین صفحات و ارسال ها اشاره دارد. معماری خوب وب سایت نه تنها به مشتریان کمک می کند تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند، بلکه به Google نیز کمک می کند تا صفحات را crawl کند و روابط بین آنها را بیاموزد.

    شما در حال حاضر تحقیق در مورد کلید واژه خود دارید تا بدانید از چه دسته هایی برای برچسب زدن محصولات خود استفاده کنید. اکنون فقط مسئله قرار دادن این دسته ها، محصولات و هر صفحه دیگر در مکان مناسب در نقشه سایت شما است.

    nopCommerce بطور پیش فرض دسته های شما را در منوی بالا اضافه می کند. اگر می خواهید یک دسته در منوی بالا اضافه یا حذف شود ، به این آدرس بروید:

    مدیریت> فروشگاه> دسته بندی ها> [نام دسته بندی]> ویرایش> در فهرست بالا وارد کنید (بررسی یا حذف را انتخاب کنید).

    وب سایت های nopCommerce همچنین خرده نان های موجود در صفحات را نشان می دهند تا کاربر در معماری سایت مشخص کند. خرده نان به طور پیش فرض در تنظیمات فهرست شما قرار می گیرد. برای ویرایش خرده نان در nopCommerce، به این آدرس بروید:

     مدیریت> منوی پیکربندی زبانها> مشاهده منابع رشته> نام منبع فیلتر را در "دسته بندی ها. Blreadcrumb.Top"  قرار دهید.

    4. URL های دوستانه برای SEO

    برنامه دیگر برای تحقیق در مورد کلید واژه شما ایجاد URL های دوستانه برای SEO است. در SEO تجارت الکترونیک، این بدان معنی است که URL ها باید حاوی موضوع صفحه باشند نه یک سری تصادفی از حروف یا اعداد. انتخاب / product1 بهتر از / 1105dl86 است.

    URL های قابل خواندن بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند و به مشتریان این امکان را می دهند تا قبل از مراجعه به یک پیوند، آنچه را در صفحه مشاهده می کنند را ایجاد کنند.

     برای تغییر URL ها در nopCommerce، از تب SEO در حالت پیشرفته بازدید کنید.

    در قسمت دوم راهنمای راه اندازی سئو به نکات مربوط به نحوه بهینه سازی وبسایت تجارت الکترونیک خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید... 

     نوشته شده توسط: فاطمه چراغعلی

     مطالب اخیر:

     

    ثبت نظرات

    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها