>
خوب دقیقا نکته همینجاست، (بنا بر تجربه ی کسب شده از رفتار یک مشتری در حین خرید) خریدار باید به هر طریقی متوجه بشود فرایند خرید بدلیل لاگین نکردن یا رجیستر نشدن از روال طبیعی خارج شده و به این صفحه (لاگین) ارجاع داده شده تا دچار سردرگمی نشود.
سلام، در فرایند خرید اگر خرید را برای کاربری که ثبت نام نکرده غیر فعال کرده باشیم،
کاربر نمیتواند فرایند خرید را کامل نمیکند، ولی نه الارمی مشاهده میشود که متوجه بشود و نه به
صفحه ثبت نام ارجاع داده میشود، بنظرم این یک ضعفه و باید اصلاح بشه، راه کاری بنظرتون
میرسه؟؟