بسته

نمایه: نرگس ستوده

Avatar
آمار
  • 10
  • 1397 آذر 12, دوشنبه 9:40

خواهش میکنم

2 سال پیش

مرتضی wrote:

سلام من هم چند روز پیش این خطا رو دریافت کردم ولی بعد از چند ساعت برطرف شد
خطای داخلی به چه معناس؟
سلام
خطاهای داخلی خطاهای کوچکی هستند که آسیبی به سرور شما وارد نمیکنند و بعد از مدتی خود بخود برطرف میشود.
اگر دوباره با این نوع خطاها مواجه شدید نگران نباشید و در صورتی که بعد از چند دقیقه تا چند ساعت برطرف نشد به تیم پشتیبانی و مهندسان انجمن اطلاع دهید

2 سال پیش

سلام اینمطلب عالیه
ممنون
بینظیر

3 سال پیش

سلام وقت بخیر
متن خطا تون میگه که

 از بابت خطای داخلی رخ داده متاسفیم
کارکنان پشتیبانی ما از این خطا مطلع شده اند و به زودی به این مسئله رسیدگی می کنند.
از اینکه به زحمت افتادید پوزش میخواهیم.
لطفاً روی دکمه "بازگشت" مرورگرهای خود کلیک کنید یا صفحه اصلی را بارگیری کنید.
اگر همچنان این پیام را دریافت میکنید، لطفاً مدتی دیگر دوباره امتحان کنید.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم

خطاطتون چیز خاصی نیست و اگر مدتی بعد دوباره امتحان کنید مشکلتون برطرف شده

3 سال پیش

کیارش wrote:

منظور فیلد name هست.
و نه نام کاربری!
سلام
این امکان در ناپ کامرس وجود ندارد و باید از طریق برنامه نویسی و تغییر سورس کد ناپ کامرس و تغییر مدل ها و فرم ها انجام شود.

3 سال پیش

من هم همین مشکلو داشتم.
ممنون از راهنماییتون

4 سال پیش

سلام
nopCommerce 3.90.

4 سال پیش

سلام روزتون بخیر
در حال حاضر مشتریان ما می توانند با وارد کردن کد امنیتی کارت، خرید انجام دهند. ما از Authorize.net استفاده می کنیم و یک جدول برای وارد کردن آن داریم. Autorizize.net به ما اطلاع داده است که الزام CSC باید در پایان اجباری شود ، اما من نمی توانم پیدا کنم که در آن چه کار کنم. ممنون از کمک کارشناسان

4 سال پیش

منظورتون رو متوجه نشدم. میشه با مثال توضیح بدهید؟

5 سال پیش

میشه بپرسم چرا محصولایی رو ایمپورت میکنین که توی سایت هستن؟
اگه جدول محصولا رو کامل پاک نکردین و همشون وجود دارن توی دیتابیس، چرا باید مجددا وارد جدول کنیدشون؟
میتونین از سایتتون بک آپ بگیرین، جدول محصولا رو خالی کنین، بعد امتحان کنین

5 سال پیش
دسته بندی ها