مرتضی wrote:
سلام وقت بخیر
متن خطا تون میگه که
از بابت خطای داخلی رخ داده متاسفیم
کارکنان پشتیبانی ما از این خطا مطلع شده اند و به زودی به این مسئله رسیدگی می کنند.
از اینکه به زحمت افتادید پوزش میخواهیم.
لطفاً روی دکمه "بازگشت" مرورگرهای خود کلیک کنید یا صفحه اصلی را بارگیری کنید.
اگر همچنان این پیام را دریافت میکنید، لطفاً مدتی دیگر دوباره امتحان کنید.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم
کیارش wrote:
من هم همین مشکلو داشتم.
ممنون از راهنماییتون
سلام روزتون بخیر
در حال حاضر مشتریان ما می توانند با وارد کردن کد امنیتی کارت، خرید انجام دهند. ما از Authorize.net استفاده می کنیم و یک جدول برای وارد کردن آن داریم. Autorizize.net به ما اطلاع داده است که الزام CSC باید در پایان اجباری شود ، اما من نمی توانم پیدا کنم که در آن چه کار کنم. ممنون از کمک کارشناسان
میشه بپرسم چرا محصولایی رو ایمپورت میکنین که توی سایت هستن؟
اگه جدول محصولا رو کامل پاک نکردین و همشون وجود دارن توی دیتابیس، چرا باید مجددا وارد جدول کنیدشون؟
میتونین از سایتتون بک آپ بگیرین، جدول محصولا رو خالی کنین، بعد امتحان کنین
ورود / عضویت
شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .