- نقد و بررسی
- نظرات کاربران
- پرسش و پاسخ
درخواست پشتیبانی (تیکت)
یکی از ارکان اساسی کسب و کارهای اینترنتی ارائه خدمات و پشتیبانی می باشد، با داشتن یک سیستم پشتیانی که به خوبی پاسخگوی کاربران شما باشد موجب جلب رضایت مشتریان شما شده و کسب و کار شما را رونق می بخشد.
پلاگین پشتیبانی ناپ شاپ امکان ارائه خدمات پشتیبانی آسان به مشتریان را می دهد، مشتری می تواند درخواست های پشتیبانی (تیکت) را ارسال ، رهگیری و خاتمه دهد.
پس از نصب این پلاگین مدیر می تواند چندین بخش را تعریف کند، مانند بخش پشتیبانی، مالی، مدیریت و غیره و به هر بخش یک کاربر برای پاسخگویی اختصاص دهد.
مشتری می تواند درخواست خود را به بخش مربوطه ارسال کند پس از به کاربر آن بخش به محض ورود به سایت پیام داده می شود که شما چندین پیام دارید و می تواند به درخواست ها پاسخ دهد.
پس از آن مشتری از طریق ایمیل از پاسخ خود مطلع می شود و می تواند مراحل درخواست خود را تا رسیدن به پاسخ پیگیری کند و تمام سوابق سوال و پاسخ ها قابل مشاهده است.
پس از حل درخواست، مشتری می تواند درخواست خود را ببندد یا بطور اتوماتیک بعد از گذشت 10 روز درخواست بسته خواهد شد. البته اگر مشتری مجدد همان درخواست را ادامه دهد ، درخواست (تیکت) مجدد فعال خواهد شد.
با این افزونه می توانید تماس های تلفنی خود را به حداقل برسانید و رضایت مشتریان خود را بالا ببرید.
امکانات پلاگین درخواست پشتیبانی
در سیستم تیکت سه صفحه اصلی وجود دارد:
1-صفحه "مدیریت تیکت" که فقط برای مدیران وب سایت قابل مشاهده است
2-صفحه "تیکت جدید" که مشتریان می توانند تیکت را تهیه کنند،
3-و صفحه "تیکت های من" که مشتریان می توانند تاریخچه تیکت را مشاهده کنند.
با این پلاگین شما می توانید چند دپارتمان مختلف پشتیبانی، فروش، بازاریابی و غیره تعریف کنید.
و همچنین می توانید پیش نمایش زنده از این دپارتمان های خود را ببینید.
شما می توانید برای هر بخش یک آدرس ایمیل اضافه کنید و
می توانید یکی از کارمندان خود را به یک بخش اختصاص دهید،
و اگر در حال نصب چند فروشگاهی nopCommerce هستید ، می توانید بخش های Help Desk خود را در هر فروشگاه محدود کنید.
شما می توانید برای help desk خود ویژگی ایجاد کنید، این ویژگی ها می تواند ویژگی های مورد نیاز باشد، فقط برای مدیران قابل مشاهده باشد، یا قابل فیلتر کردن باشد.
در این جا ما از help desk برای پشتیبانی محصول خود استفاده می کنیم و ویژگی هایی که استفاده می کنیم عبارتند از نسخه nopcommerce، آدرس فروشگاه، مرورگر و غیره. که شما می توانید پیش نمایش زنده آن را ببینید.
شما می توانید مقادیر مختلف را به یک ویژگی اضافه کنید و مشخص کنید که کدام مورد از پیش انتخاب شود.
به عنوان مثال، برای ویژگی نسخه مقادیر nopCommerce 4.20 ، 4.10 ، 4.00 و همه ی نسخه های پایین تر موجود است، که برای راحتی مشتریان ما همیشه جدیدترین نسخه nopCommerce از پیش انتخاب شده است.
که پیش نمایش زنده آن قابل مشاهده می باشد.
تیم پشتیبانی ما می توانند با موضوع، محصول، مشتری، یا اموال مشتری جستجو کنند.
تیکت ها دارای ویژگی های زیر می باشند: باز، بسته، بسته شدن به حالت خودکار، در انتظار پاسخ مشتری.
مدیران help desk می توانند مشخص کنند که کدام ویژگی به طور پیش فرض قابل مشاهده باشد.
که پیش نمایش زنده آن قابل مشاهده می باشد.
شما این قابلیت را دارید که بسته به نیاز خود، مهلت پاسخگویی به تیکت ها را تعیین کنید.
هم چنین می توانید زمان بسته شدن تیکت را به طور خودکار انتخاب کنید به عنوان مثال 1 روز یا 5 ساعت
شما می توانید انتخاب کنید که اعلان ها را پس از دریافت پاسخ برای مدیر بخش بفرستید یا
وقتی که تیکت به طور خودکار بسته می شود.
شما می توانید برای مقابله با حملات احتمالی ربات ها ، یک captcha را در "ارسال صفحه تیکت " فعال کنید.