دسته بندی
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها

    درخواست پشتیبانی (تیکتینگ)

    فروشنده: ناپ شاپ
    2٬400٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    Help Desk (Ticket) ناپ کامرس 4.70 تا 3.70
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی
     

    امکانات پلاگین درخواست پشتیبانی

    در سیستم تیکت سه صفحه اصلی وجود دارد:
    1-صفحه "مدیریت تیکت" که فقط برای مدیران وب سایت قابل مشاهده است
    2-صفحه "تیکت جدید" که مشتریان می توانند تیکت را تهیه کنند،
    3-و صفحه "تیکت های من" که مشتریان می توانند تاریخچه تیکت را مشاهده کنند.

    صفحات تیکت

     

    با این پلاگین شما می توانید چند دپارتمان مختلف پشتیبانی، فروش، بازاریابی و غیره تعریف کنید.
    و همچنین می توانید پیش نمایش زنده از این دپارتمان های خود را ببینید.

       دپارتمان مختلف پشتیبانی، فروش، بازاریابی

     

    شما می توانید برای هر بخش یک آدرس ایمیل اضافه کنید و
    می توانید یکی از کارمندان خود را به یک بخش اختصاص دهید،
    و اگر در حال نصب چند فروشگاهی nopCommerce هستید ، می توانید بخش های Help Desk خود را در هر فروشگاه محدود کنید.

    اضافه کردن ایمیل

     

    شما می توانید برای help desk خود ویژگی ایجاد کنید، این ویژگی ها می تواند ویژگی های مورد نیاز باشد، فقط برای مدیران قابل مشاهده باشد، یا قابل فیلتر کردن باشد.
    در این جا ما از help desk برای پشتیبانی محصول خود استفاده می کنیم و ویژگی هایی که استفاده می کنیم عبارتند از نسخه nopcommerce، آدرس فروشگاه، مرورگر و غیره. که شما می توانید پیش نمایش زنده آن را ببینید.

    امکان ایجاد ویژگی های دلخواه

     

    شما می توانید مقادیر مختلف را به یک ویژگی اضافه کنید و مشخص کنید که کدام مورد از پیش انتخاب شود.
    به عنوان مثال، برای ویژگی نسخه مقادیر nopCommerce 4.20 ، 4.10 ، 4.00 و همه ی نسخه های پایین تر موجود است، که برای راحتی مشتریان ما همیشه جدیدترین نسخه nopCommerce از پیش انتخاب شده است.
    که پیش نمایش زنده آن قابل مشاهده می باشد.

       امکان اضافه کردن مقادیر مختلف به ویژگی ها

     

    تیم پشتیبانی ما می توانند با موضوع، محصول، مشتری، یا اموال مشتری جستجو کنند.

    جستجوی پشتیبانی

     

    تیکت ها دارای ویژگی های زیر می باشند: باز، بسته، بسته شدن به حالت خودکار، در انتظار پاسخ مشتری.
    مدیران help desk می توانند مشخص کنند که کدام ویژگی به طور پیش فرض قابل مشاهده باشد.
    که پیش نمایش زنده آن قابل مشاهده می باشد.

    ویژگی های تیکت

     

    شما این قابلیت را دارید که بسته به نیاز خود، مهلت پاسخگویی به تیکت ها را تعیین کنید.
    هم چنین می توانید زمان بسته شدن تیکت را به طور خودکار انتخاب کنید به عنوان مثال 1 روز یا 5 ساعت

     تعیین مهلت پاسخگویی

     

    شما می توانید انتخاب کنید که اعلان ها را پس از دریافت پاسخ برای مدیر بخش بفرستید یا
    وقتی که تیکت به طور خودکار بسته می شود.

    اعلان تیکت ها

     

    شما می توانید برای مقابله با حملات احتمالی ربات ها ، یک captcha را در "ارسال صفحه تیکت " فعال کنید.

    فعال کردن captcha

    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها