بسته
افزودن به لیست علاقه مندی ها

درگاه پرداخت اینترنتی بیت پی

سورس پلاگین:
همراه با سورس کد
فروشنده: ناپ شاپ
300٬000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ
ناپ کامرس 3.90
ادامه مطلب
نقد و بررسی تخصصی

درگاه پرداخت بیت پی با تسهیل فرآیند ثبت نام، مسیردهی هوشمند به تراکنش ها و سرعت در خدمات رسانی، امکان دسترسی سریع و با کیفیت به شبکه پرداخت را فراهم آورده است. امکان ارایه درگاه پرداخت اختصاصی، درگاه پراخت واسط و درج لوگو در صفحه پرداخت در بیت پی وجود دارد

مزایای استفاده از درگاه بیت پی

امکاناتی که بر اساس نیاز شما در این سامانه لحاظ شده اند. ما همواره در تلاش هستیم که این امکانات را بر اساس نظرات سازنده شما بهبود ببخشیم و فرایند دریافت درگاه را برای کسب و کار شما تسهیل نماییم.

تنوع امکانات مختلف

درگاه پرداخت هوشمند و اختصاصی، تسویه حساب خودکار، امکان تفکیک درآمد و پنل گزارش گیری تراکنش ها بخشی از امکاناتی است که در بیت پی ارائه می گردد.

سهولت در دریافت درگاه

مراحل ثبت نام را با چند کلیک ساده طی نمایید و درگاه پرداخت خود را داشته باشید.

درگاه پرداخت اینترنتی بانک سینا (فن آوا کارت)، امکان پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب بانکی

در راستای توسعه خدمات الکترونیک بانک سینا، امکان خرید اینترنتی از طریق درگاه پرداخت این بانک میسر شد.به گزارش روابط عمومی بانک سینا از این به بعد شرکتها، سازمانها و موسساتی که دریافت مستمر وجه از مشتریان دارند می توانند از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی بانک سینا استفاده کنند. آخرین امکان پرداخت اینترنتی که در سایت بانک سینا طراحی شده، شارژ سیم کارت اعتباری، خرید انواع سیم کارتها و پرداخت قبوض همراه اول است.

همچنین بخوانید: چگونه درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنیم؟

مدارك لازم براي عقد قرارداد درگاه پرداخت اينترنتی:

اشخاص حقوقي
  1.        فرم تكميل و امضا شده قرارداد مراكز فروش مجازي و شرایط عمومی قرارداد در دو نسخه مهمور به مهر شركت (بدون خط خوردگي)
  2.        كپي آگهي تاسيس
  3.        كپي آخرين آگهي تغييرات شركت
  4.        كپي كارت ملي صاحبان امضا
  5.        كپي شناسنامه صاحبان امضا
  6.        کپی دفترچه حساب و یا دسته چک و یا استعلام شبا
  7.        کپی سند مالکیت یا اجاره نامه شرکت یا یکی از اعضای هیئت مدیره.
  8.         دريافت و راه اندازي نماد اعتماد الکترونيکي از مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت بازرگانی و ارسال تصویر نماد

 

اشخاص حقيقي
  1.        فرم تكميل و امضا شده قرارداد مراكز فروش مجازي و شرایط عمومی قرارداد در دو نسخه (بدون خط خوردگي)
  2.        كپي سند ملك / اجاره نامه به نام شخص متقاضی
  3.        كپي كارت ملي متقاضي
  4.        كپي شناسنامه متقاضي
  5.        کپی دفترچه حساب و دسته چک
  6.        دريافت و راه اندازي نماد اعتماد الکترونيکي از مرکز توسعه تجارت الکترونيکي وزارت بازرگاني و ارسال تصویر نماد

افزودن پرسش جدید
با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در اعلام می‌کنم.
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها