جستجو
محصولات
    منو بسته
    3 دی 1403

    لاگ ها و خطای 404 در ناپ کامرس

    5 سال پیش
    #1658
    با سلام
    در قسمت لاگ سیستم (/Admin/Log/List)

    1- پیام های K ، مشکلی برای سایت پیش میاره یا فقط جهت اینکه scheduletask کارشو انجام میده؟



    2- قبلا در سایت یک سری گروهبندی و محصول تعریف شده بود ، بنا به دلایلی بعد از یک مدت حذفشون کردیم ، حالا در قسمت لاگ از سمت گوگل بات و ایمیل builtin و همینطور کاربر ادمین خودم ، لاگ خطای پیدا نکردن 404 آدرس این صفحات رو میده. این خطا ها مشکل در سئو پیش میاره؟ چطور برطرف کنیم ؟ آیا ساختن صفحات خالی با این آدرس ها درست هست که خطا ثبت نشه؟

    ممنون از راهنمایی
    نقل قول
    0
    5 سال پیش
    #1662
    همانطور که در تصویر می بینید پیام های فوق از نوع اطلاعات (information) هستتند و از نوع خطا (Error) نیستند. بنابر این مشکلی برای سایت ندارند. ضمنا احتمالا پیامهای فوق برای تست موقتی پلاگین استفاده شده است. لطفا اسم پلاگین خود را از طریق بخش پشتیبانی آنلاین و یا تیکت اطلاع دهید تا آپدیت جدید پلاگین بصورت رایگان برای شما ارسال گردد.

    در رابطه با سوال دوم. بله برای سئوی سایت مشکل ایجاد میکنه.
    اگر بخواهید مجدد آدرس های فوق را ایجاد کنید، کافیه به بخش ویرایش محصول یا صفحه مورد نظر خود بروید و از طریق تب "بهسنه سازی برای موتورهای جستجو"، گزینه "عنوان صفحه مورد پسند موتور جستجو" آدرس گمشده را وارد نمایید. در آنصورت هم آدرس قبلی و هم آدرس جدید فعال و برای دیدن آن صفحه استفاده می شود.

    در بخش زیر می توانید آدرس صفحات سایت را ببینید:
    منوی سیستم/ نام صفحه مورد پسند موتور جستجو
    اگر پاسخ سوالی برای شما مفید بود، به آن رای مثبت دهید تا به دیگران در پیدا کردن پاسخ مناسب کمک کنید
    *******************************************************************************************
    Be Who You Always Wanted To Be
    نقل قول
    1
    5 سال پیش
    #1663
    1- توی اطلاعات پیام های K ، ننوشته مروبط به کدام پلاگین هست ، چطور میشه متوجه شد که مربوط به پلاگین هست و چه پلاگینی؟


    2- تب "بهینه سازی برای موتورهای جستجو" در ورژن 4.1 هست؟
    چون ما از ورژن 4 استفاده میکنیم ، این تب موجود نیست

    3- فعلا میشه محصولاتی رو با همین آدرس ها (به صورت منتشر نشده ولی آدرس بالا میاد) در سایت گذاشت که خطای 404 نگیرن و مشکلی برای سئو پیش نیاد ، درست هست؟
    نقل قول
    0
    5 سال پیش
    #1666
    احتمالا مربوط به پلاگین درگاه پرداخت باشد.

    برای مشاهده تب "بهینه سازی برای موتورهای جستجو" با کلیک بر روی دکمه "مقدماتی" وضعیت نمایش صفحه را به مد پیشرفته تغییر دهید.

    تست کنید وقتی وارد آدرس مورد نظر می شوید نباید خطا دهد که آدرس را یافت نشد.
    اگر پاسخ سوالی برای شما مفید بود، به آن رای مثبت دهید تا به دیگران در پیدا کردن پاسخ مناسب کمک کنید
    *******************************************************************************************
    Be Who You Always Wanted To Be
    نقل قول
    1
    5 سال پیش
    #1670
    تب "بهینه سازی برای موتورهای جستجو" در ورژن 4 که استفاده میکنیم ، در قسمت ویرایش محصول وجود نداره ، اگه قسمت دیگه ای هست راهنمایی کنین لطفا

    درگاه پرداخت ایران کیش از شما تهیه شده "نسخه: 1.0"
    نقل قول
    0
    5 سال پیش
    #1672
    تب دوم "سئو" معادل "بهینه سازی برای موتورهای جستجو". این بخاطر اختلاف در ترجمه های ناپ کامرس است.

    پلاگین درگاه پرداخت ایران کیش برای شما ارسال شد. لطفا آن را بر روی پلاگین قبلی Replace کنید و سپس از بخش مدیریت سایت گزینه "راه اندازی مجدد (Restart)" را بزنید.
    البته پیش از این در لیست فروش پلاگین ها برای شما چیزی ثبت نشده بود! با اینحال چه قبلا این پلاگین را خریده باشید و چه نخریده باشید پلاگین برای شما ارسال شد.
    اگر پاسخ سوالی برای شما مفید بود، به آن رای مثبت دهید تا به دیگران در پیدا کردن پاسخ مناسب کمک کنید
    *******************************************************************************************
    Be Who You Always Wanted To Be
    نقل قول
    1
    5 سال پیش
    #1678
    ممنوم برای ارسال پلاگین

    1- پیام های K1 و K7 همچنان هست.

    2- یک خطای دیگه هم داریم ، فکر میکنم مربوط به یکی از پلاگین های قالب پاویلیون باشه که نصب شده
    ----------
    System.Exception: Schedule task (Nop.Plugin.Misc.ExtendedRewardPointsProgram.Services.ExtendedRewardPointsProgramTask, Nop.Plugin.Misc.ExtendedRewardPointsProgram) cannot by instantiated
       at Nop.Services.Tasks.Task.ExecuteTask()
       at Nop.Services.Tasks.Task.Execute(Boolean throwException, Boolean ensureRunOncePerPeriod)
    ----------

    اگر آپدیت شده این پلاگین هم موجود هست لطفا ارسال کنین
    نقل قول
    0
    5 سال پیش
    #1681
    گاهی اوقات این مشکل به راحتی با تغییر آدرس وب فروشگاه در بخش مدیریت -> پیکربندی -> فروشگاه ها، حل میشه. بطور مثال ممکنه با اضافه کردن Https مشکل رفع بشه.
    حالت های مختلف رو امتحان بفرمایید.

    و لطفا با هر تغییر در این مورد، یک بار برنامه رو ری استارت کنید تا نتیجه رو ببینید.
    اگر پاسخ سوالی برای شما مفید بود، به آن رای مثبت دهید تا به دیگران در پیدا کردن پاسخ مناسب کمک کنید
    *******************************************************************************************
    Be Who You Always Wanted To Be
    نقل قول
    0
    09127857628