باسلام خدمت تمامی همراهان عزیز ناپ شاپ
همگی کسانی که فروشگاه آنلاین دارند قطعا با مشتریانی رو برو شده اند که کالاهایی را در سبد خرید خود قرار میدهند و سپس بدون اینکه خرید کنند سبد خرید خود را رها میکنند و میروند؟
در این موارد باید چه کار کرد؟ چگونه باید سبد خرید مشتریان را به خرید نهایی برسانیم؟
ین مشکل در چند وقت اخیر بیشتر به یک مسئله تبدیل شده است، بسیاری از خرده فروشان در سراسر جهان با این مشکل رو برو هستند و مخصوصا در شرایط فعلی و در برابر Covid-19 مواجه با این مشکل بسیار افزایش یافته است.
اکنون بیش از هر زمان دیگری، مشاغل باید با مشتریان کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که روند فروش نیازهای آنها را برآورده می کند.
در پست این هفته روش ها و راه حل های جلوگیری از رهاشدن سبدخرید مشتریان را توضیح میدهیم.
برای مطالعه این پست روی لینک زیر کلیک کند. :)
چگونه "اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید " به رشد فروش تجارت الکترونیک کمک می کند؟
همگی کسانی که فروشگاه آنلاین دارند قطعا با مشتریانی رو برو شده اند که کالاهایی را در سبد خرید خود قرار میدهند و سپس بدون اینکه خرید کنند سبد خرید خود را رها میکنند و میروند؟
در این موارد باید چه کار کرد؟ چگونه باید سبد خرید مشتریان را به خرید نهایی برسانیم؟
ین مشکل در چند وقت اخیر بیشتر به یک مسئله تبدیل شده است، بسیاری از خرده فروشان در سراسر جهان با این مشکل رو برو هستند و مخصوصا در شرایط فعلی و در برابر Covid-19 مواجه با این مشکل بسیار افزایش یافته است.
اکنون بیش از هر زمان دیگری، مشاغل باید با مشتریان کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که روند فروش نیازهای آنها را برآورده می کند.
در پست این هفته روش ها و راه حل های جلوگیری از رهاشدن سبدخرید مشتریان را توضیح میدهیم.
برای مطالعه این پست روی لینک زیر کلیک کند. :)
چگونه "اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید " به رشد فروش تجارت الکترونیک کمک می کند؟