اصلی ترین خروجی و بازده برای یک کسب و کار میزان فروش آن کسب و کار است.
اگر مشتری کافی وجود داشته باشد، حتی شرکت های ضعیف نیزهمچنان می توانند سود کسب کنند.
تقریباً برای همه اکثر کسب و کارها، حفظ مشتری نسبت به جذب مشتری جدید بسیار آسان تر و کم هزینه تر است. تحقیقات نشان داده است که افزایش 5 درصدی مشتری می تواند سودآوری شرکت را تا 95 درصد بهبود بخشد!
به همین دلیل جلب اعتماد مشتری و حفظ آن پس از خرید بسیار اهمیت دارد.
اما با این وجود، بیشتر کسب و کارها از اهمیت مشتریان وفادار آگاه نیستند و در خدماتی که به آنها ارائه می دهند اصول مشتری مداری آن گونه که باید رعایت نمی کنند.
دراین پست روش های تبدیل مشتریان به مشتریان دائمی را معرفی کرده ایم.
برای مطالعه ادامه این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:
راه های به دست آوردن مشتریان دائمی پس از خرید
اگر مشتری کافی وجود داشته باشد، حتی شرکت های ضعیف نیزهمچنان می توانند سود کسب کنند.
تقریباً برای همه اکثر کسب و کارها، حفظ مشتری نسبت به جذب مشتری جدید بسیار آسان تر و کم هزینه تر است. تحقیقات نشان داده است که افزایش 5 درصدی مشتری می تواند سودآوری شرکت را تا 95 درصد بهبود بخشد!
به همین دلیل جلب اعتماد مشتری و حفظ آن پس از خرید بسیار اهمیت دارد.
اما با این وجود، بیشتر کسب و کارها از اهمیت مشتریان وفادار آگاه نیستند و در خدماتی که به آنها ارائه می دهند اصول مشتری مداری آن گونه که باید رعایت نمی کنند.
دراین پست روش های تبدیل مشتریان به مشتریان دائمی را معرفی کرده ایم.
برای مطالعه ادامه این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:
راه های به دست آوردن مشتریان دائمی پس از خرید