در حال بارگزاری ...
بسته

آموزش دریافت اینماد برای سایت

آموزش دریافت اینماد برای سایت

مراحل دریافت اینماد:

در این بخش تصمیم داریم که نحوه دریافت نشان اینماد را به صورت تصویری و نیز به بیانی ساده و روان به شما بگوییم. باید توجه داشته باشید که روند را با دقت و به ترتیب پیش بروید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. مراحل دریافت اینماد به شرح زیر است:

در ابتدا وارد وبسایت اینماد شوید. می توانید عبارت وبسایت اینماد را در گوگل وارد کنید و از آنجا به صورت مستقیم وارد وبسایت اصلی شوید.

بعد از ورود به وبسایت با منویی مواجه خواهید شد که گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار داده است. در این مرحله باید روی گزینه ثبت نام و ورود به پنل کاربری کلیک کنید که یک زیر مرحله در آن تعبیه شده است به نام ایجاد حساب کاربری. شما در این مرحله باید گزینه ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید تا مراحل ساخت حساب کاربری شخصی تان را پیش بروید.

دریافت اینماد

یک گزینه در آن بخش مشاهده می کنید به نام نوع شخصیت. در آن بخش شخصیت حقیقی را انتخاب کنید. باقی اطلاعات نیز شخصی است و باید به صورت دقیق تمامی اطلاعات خواسته شده را در باکس های تدارک دیده شده وارد کنید.

بخش هایی نیز به صورت جملات خبری وجود دارد مبنی بر دریافت پول در جهت سفارش یا پرسش در خصوص آنلاین بودن سفارش گیری که باید آن ها را علامت دار کنید. به این معنی که تیک آن ها را حتما بزنید.

تکمیل اطلاعات برای دریافت اینماد

در انتها باید گزینه تایید را انتخاب کنید که باعث می شود یک ایمیل برایتان ارسال گردد. این ایمیل با هدف تایید حساب کاربری تان است که باید ایمیل را باز کنید و از آن کانال وارد وبسایت اصلی شوید.

پس از ورود به وبسایت اصلی اینماد باید در بخش تکمیل اطلاعات فرم، اطلاعاتی که از شما خواسته می شود را به شکل کامل پر کنید و هر کدام را در بخش مخصوص وارد  کنید. برای مثال اطلاعاتی شخصی از شما دریافت خواهد شد از جمله کد ملی و شماره و ... شماره تلفن ضرورتاً باید به نام شخصی باشد که متقاضی دریافت اینماد و صاحب وبسایت است.

تکمیل فرم اطلاعات برای دریافت اینماد

علاوه بر اطلاعات وارد شده نیاز است که بخشی از مدارک را برای وبسایت آپلود کنید تا آن ها مورد بررسی قرار گیرند.

بارگذاری مدارک برای دریافت اینماد

در مرحله بعد از ارسال مدارک به شکل عکس نیاز است که گزینه احراز اطلاعات را در بخش راست وبسایت پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. شماره موبایل تان را وارد خواهید کرد و در ادامه کدی جهت تاییدیه به گوشی شما ارسال می شود که در این بخش باید وارد کنید.

احراز اطلاعات برای دریافت اینماد

مرحله بعدی ورود به بخش کسب و کار و وارد کردن آدرس دامنه است. در این بخش نیز یکسری اطلاعات خواسته می شود. باید توجه کنید که شیوه فعالیت تان غیر صنفی است. بنابراین این گزینه را در آن بخش پیدا کرده و انتخاب کنید.

ارائه اطلاعات مربوط به کسب و کار که در بخش اطلاعات تماس کسب و کار انجام می شود نیز مرحله بعدی روند کار است. در بخش اعتبار سنجی باید اعتبار سنجی شهروند را انتخاب کنید.

تکمیل اطلاعات کسب و کار برای دریافت اینماد

زمانی که شما گزینه نارنجی رنگ را در آن بخش کلیک کنید وارد وبسایت شرکت پست خواهید شد. در این مرحله هزینه ای از شما دریافت خواهد شد تا اطلاعات مکانی شما در قالب دو کد و یک بسته ای که پست خواهد شد تایید گردد. این هزینه چندان قابل توجه نیست و نیازی به نگرانی در این زمینه ندارید.

بسته ای که از سوی نزدیک ترین مرکز پست به شما ارسال می شود باعث می شود که محل کسب و کارتان را به طور دقیق مشخص کند.

تکمیل اطلاعات برای دریافت اینماد

در انتها بخشی که به نام اطلاعات جهت بررسی فرایند خرید وجود دارد یک نام کاربری و نیز رمز عبور در اختیارتان قرار خواهد داد. با همین اطلاعات باید یک حساب در وبسایت خودتان درست کنید.

ارسال کد به ایمیل دامنه برای دریافت اینماد

یک گزینه به نام مدیریت کسب و کار وجود دارد که دارای زیر منوی تاییدیه فنی است. شما باید از این بخش تاییدیه فنی را نیز دریافت کنید. راه های مختلفی که در برابر شما وجود دارد برای دریافت تاییدیه است. تاییدیه مبنی بر این که شما مدیر وبسایت می باشید. یکی از راه ها انجام دهید.

از سوی دیگر باید فرم نظر سنجی اینماد نیز با اطلاعاتی که درخواست شده است تکمیل گردد.

دریافت نماد اعتماد الکترونیک

یک قدم دیگری که باید بردارید ورود به منو کسب و کار و گزینه فرعی مدیریت کسب و کار است. در این بخش باید وضعیت چک لیست کسب و کار را انتخاب کرده و اطلاعات را در آن بخش وارد کنید. در انتها گزینه ای را خواهید دید به نام ارسال جهت بررسی توسط کارشناس که نیاز است آن را انتخاب کنید.

بعد از گذشت چند روز در صورتی که اطلاعات شما نواقصی نداشته باشد می توانید به راحتی تعهد نامه تان را تایید کرده و هزینه دریافت اینماد را نیز پرداخت کنید. پرداخت هزینه باعث می شود که اینماد برای شما صادر شود و بتوانید باقی فعالیت هایتان را به شکل قانونی انجام دهید. 

پس از تایید تعهدنامه و پرداخت هزینه دریافت اینماد، کار به پایان میرسد و شما میتوانید لینک و عکس مربوط به نماد اعتماد الکترونیک را در سایت خود قرار دهید.

شرایط دریافت اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی

شرایط دریافت اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی:

برای دریافت اینماد ضروری است که یکسری شرایط را دارا باشید تا بتوانید برای وبسایت خود اینماد دریافت کنید. مهم ترین این موارد در ادامه خواهند آمد: 


1. ارائه محصولات یا خدمات در وبسایت: اساساً اینماد به وبسایت هایی تعلق خواهد گرفت که به عنوان وبسایت خرید و فروش فعالیت می کنند. در نتیجه در وبسایت آن ها باید محصولاتی وجود داشته باشد که براساس آن بررسی ها انجام شود و نماد اعتماد الکترونیکی صادر گردد. بنابراین در هنگامی که وبسایت آماده دریافت سفارش از سوی مشتریان برای محصولات عرضه شده شان می باشد امکان اقدام برای دریافت اینماد فراهم است. در غیر اینصورت اینماد برای وبسایت صادر نخواهد شد. 
2. ارائه تمامی اطلاعات در خصوص محصولاتی که ارائه شده اند یا شرایط خدمات: برای مثال باید قیمت کالاهایی که برای فروش در وبسایت قرار گرفته اند را در همان بخش قرار دهند تا افراد بتوانند از هزینه های آنها مطلع شوند. در صورت نیاز نیز خرید انجام خواهد شد. 
3. ثبت نام اینماد به نام صاحب امتیاز دامنه: امتیاز دامنه به نام شرکت یا هیئت مدیره باید ثبت گردد که در روند ثبت نام اینماد نیز مشکلی رخ ندهد. زیرا که ضرورتاً نام متقاضی اینماد با نام صاحبت امتیاز دامنه باید یکی باشد. 
4. شرایط سنی: کسانی که برای دریافت اینماد اقدام می کنند، حداقل باید 18 سال سن داشته باشند. در مواردی مشاهده می شود که افراد در سنین کمتر از 18 سال قرار دارند به همین دلیل ضروری است که به دادگاه مراجعه کرده و حکم رشد را دریافت کنند. با حکم رشد از سوی دادگاه مانعی برای دریافت اینماد وجود نخواهد داشت. 

5. این روزها یکی از اصلاحیه هایی که در شرایط اخذ اینماد ایجاد شده است حذف ضرورت ارائه کارت پایان خدمت است. در سالهای گذشته آقایانی که برای اینماد اقدام می کردند در کنار تمامی مدارک شان باید کارت پایان خدمت را نیز ارائه می کردند. اما این شرط این روزها حذف شده است و تمامی مردان بدون محدودیتی در این زمینه می توانند اقدامات لازم را در جهت اخذ نماد اعتماد الکترونیک انجام دهند. 

برای دریافت اینماد چه مدارکی نیاز است؟

مدارک مورد نیاز برای گرفتن اینماد:
1. تصویر اصل اساسنامه 
2. اطلاعیه اخیر تغییرات آدرس 
3. تصویر یا عکس اطلاعیه روزنامه ای که ضرورتاً رسمی باشد
4. عکس پروانه کسب یا مجوز فعالیت 
5. تعهدنامه از سوی شخص حقوقی
6. اطلاعیه تغییراتی که در فعالیت های شرکت رخ داده است
7. اطلاعیه تغییراتی که در نام برخی از اعضای هیئت مدیره رخ داده است

مدارک لازم برای دریافت اینماد

اعطای اینماد ( نماد اعتماد الکترونیکی) به کسب و کارهای آنلاین در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام

یکی از اقداماتی که این روزها انجام می شود دریافت اینماد از سوی صاحبان مشاغل آنلاین در صفحات مجازی است. خوش بختانه اعطای اینماد به این دسته از شاغلین آنلاین با محدودیتی همراه نیست و افراد می توانند جهت دریافت آن اقدام کنند. در صورت احزار هویت و صلاحیت به راحتی می توانند با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی وضعیت شغلی آنلاین خود را اعتبار بخشند. با اخذ این نماد احتمال گسترش کسب و کار و افزایش میزان مشتریان آنلاین نیز سرعت خواهد داشت. 

سخن آخر

فرایند دریافت نماد اعتماد الکترونیک، مرتبا در حال تغییر است اما روش اصلی و کلی آن، روش گفته شده در این مقاله است. اعتماد مشتری موضوع بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شویم و اگر به آن بی توجه باشیم مطمئنا شانس موفقیت را از خود گرفته ایم.

 

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها