در حال بارگزاری ...
بسته

نحوه افزایش آگاهی از برند در سال 2021

نحوه افزایش آگاهی از برند در سال 2021

آگاهی از برند چیست؟

 آگاهی از نام برند: یک اصطلاح بازاریابی متداول است که میزان شناخت مشتری از محصول با نام تجاری آن را توصیف می کند. آگاهی از برند به آشنایی مصرف کنندگان با یک محصول یا خدمات خاص اشاره دارد.

ایجاد آگاهی از برند یک گام اساسی در تبلیغ یک محصول جدید یا احیای یک نام تجاری قدیمی است. آگاهی از نام تجاری ممکن است شامل ویژگی هایی باشد که محصول را از رقبای خود متمایز می کند.

هرچه آگاهی از نام تجاری بیشتر باشد، مخاطبان با لوگو، پیام ها و محصولات شما بیشتر آشنا خواهند شد. در این مقاله، بیایید به درک آگاهی از نام تجاری و چگونگی ایجاد آگاهی از نام تجاری برای کسب و کار خود بپردازیم.

بیایید چند نمونه از نام تجاری را بررسی کنیم تا نشان دهیم آگاهی از برند به چه معناست. در طول سالها، بسیاری از شرکتهای بزرگ موفق به افزایش آگاهی از نام تجاری در ذهن مصرف کننده شده اند.

نمونه هایی از آگاهی از نام تجاری

نمونه هایی از آگاهی از نام تجاری عبارتند از:

-آمازون

- واتس اپ

- مایکروسافت

- فیس بوک

- اینستاگرام

- یوتیوب

مردم می توانند به سرعت این برندهای شناخته شده را تنها با تشخیص لوگوهای نام تجاری مانند یوتیوب شناسایی کنند. یا آمازون یا مایکروسافت.

هر شرکتی می تواند با استفاده از محتوای بصری و صوتی، آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهد. این امر در صورتی امکان پذیر خواهد بود که بتوانید با استفاده از بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی و کانال های رسانه ای به درستی روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید. کلید موفقیت این است که ثابت قدم باشید و سعی کنید تصویر برند خود را در ذهن مخاطبان هدف خود افزایش دهید.

ایجاد آگاهی از نام تجاری می تواند به شما کمک کند:

- ارزش، چشم انداز، ماموریت و اهداف تجاری شرکت خود را به خاطر بسپارید

- فاصله بین کسب و کار خود و عموم مردم را برطرف کنید

- کسب و کار خود را به صورت آنلاین و آفلاین محبوب کنید

- اعتماد عمومی را تقویت کرده و بین برند و مشتریان خود رابطه قوی برقرار کنید

مزایای کمپین آگاهی از برند چیست؟

مزایای کمپین آگاهی از برند

اجرای کمپین های آگاهی از برند همیشه به افزایش شناخت برند شما توسط مخاطبان جدید و ایجاد درآمد از طریق تبدیل های بیشتر کمک می کند. برخی از مزایای آگاهی از نام تجاری عبارتند از:

آگاهی از برند آگاهی مشتری را افزایش می دهد

معمولاً مردم به سمت افراد معمولی می روند. یک استراتژی آگاهی خوب از نام تجاری به شما کمک می کند تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. داشتن رنگها یا چاپهای جذاب که فوراً افراد را مجذوب برند شما می کند یک مزیت باورنکردنی است.

آگاهی از نام تجاری وفاداری مشتری را افزایش می دهد

هنگامی که یک مصرف کننده با برند شما آشنا می شود و محصولات یا خدمات شما را می شناسد، به زودی از او پیروی می کند. وقتی مردم به عنوان یک تجارت حرفه ای و معتبر به شما نگاه می کنند ، هزینه بیشتری خواهند کرد.

یک استراتژی آگاهی از برند خوب طراحی شده وفاداری مشتری را افزایش می دهد. به نام تجاری شما کمک می کند تا یک مشتری بزرگ و فعال ایجاد کند که در طولانی مدت شرکت شما را پایدارتر کند

افزایش صدای برند

شناختن مخاطبان Brand Voice شما زمان می برد زیرا شما باید چندین عنصر کلیدی داشته باشید، مانند:

- سایت اینترنتی

- فلسفه شرکت

- لوگو و رنگ

- چاپ

آگاهی از برند باعث جذب محصولات جدید می شود

هنگامی که شما یک استراتژی آگاهی از نام تجاری خوب دارید که بر نقاط قوت مارک های شما کار می کند ، می تواند راه خوبی برای برقراری ارتباط با افراد بیشتر و ایجاد راهنمایی قبل از عرضه محصول اصلی باشد.

آگاهی از برند استعدادهای جدیدی را جذب می کند

ایجاد آگاهی از برند فقط با مشتریان بالقوه موج نمی زند. آگاهی از نام تجاری به شما کمک می کند تا کارکنان جدید ارزشمندی را به دست آورید. افرادی که در نوع خود قرار دارند، به زودی متوجه مشاغلی می شوند که در حال بازاریابی نام تجاری خوب هستند. بسیاری از مردم تمایل دارند با یک برند در بالاترین سطح رقابت خود کار کنند و برای افزایش آگاهی از نام تجاری، موفقیت بیشتری در جذب نیروی خلاق به تیم خود خواهید داشت.

عوامل موثر بر آگاهی از نام تجاری چیست؟

عوامل موثر بر آگاهی از نام تجاری

برندهای مختلفی وجود دارد و بسته به حوزه مورد علاقه آنها، باید مخاطبان مختلفی را هدف قرار داده و در رویکرد ارتباطی خود مشخص باشند. روانشناسی مشتری درباره ذهن ئ احساسات انسان است.

برخی عوامل باعث ایجاد احساسات قوی می شوند. چنین احساساتی به احتمال زیاد بر مشتریان تأثیر می گذارد، تعامل ایجاد می کند و آنها را حامی نام تجاری می کند.

استراتژی آگاهی از برند چیست؟

استراتژی آگاهی از برند مجموعه ای از تاکتیک های بازاریابی است که با هدف کمک به یک کسب و کار برای گسترش و انتشار پیام برند خود، افزایش مخاطبان برند و در نهایت گسترش بهتر و بیشتر برند در بازار هدف خود انجام می شود. راه های زیادی برای افزایش آگاهی از برند وجود دارد. شما باید موثرترین استراتژی های آگاهی از نام تجاری را برای کسب و کار، مخاطبان هدف، نام تجاری، خدمات یا محصول خود طراحی کنید.

یک استراتژی قوی برای آگاهی از نام تجاری بهترین راه برای وارد کردن نام تجاری شما به زندگی افراد، تأثیرگذاری بر عادات خرید و تعاملات آنلاین آنها برای وفادار ماندن به نام تجاری شما و اعلام آن به خانواده و دوستان آنها است. یک استراتژی موفق آگاهی از نام تجاری بسیاری از عوامل کلیدی مانند علایق و نیازهای مصرف کنندگان، رقبای موجود شما و خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید را در نظر خواهد گرفت.

آگاهی از نام تجاری به شما کمک می کند تا پیام برند خود را تقویت کنید، به طوری که می توانید در معرض دید گسترده برند قرار بگیرید. استراتژی آگاهی از نام تجاری این است که بهترین تأثیر را برای مشتریان جدید بالقوه خود ایجاد کنید.

با آشنایی بیشتر مردم با کسب و کار شما، شناخت برند تثبیت می شود و شروع به ایجاد اعتماد می کند.

بدون اعتماد به نام تجاری، شما هرگز فروش نمی کنید، این بدان معناست که شرکت شما برای رشد یا حتی سودآوری تلاش می کند. درک مشتریان و درک روانشناسی فروش برای بازاریابی برند مهم است. با اعتماد و به رسمیت شناختن نام تجاری به عنوان یک هدف بلند مدت برای شرکت شما، نام تجاری شما در این راه سود زیادی خواهد برد. اجرای موفقیت آمیز کمپین آگاهی از برند مزایای بسیار خوبی دارد.

از تأثیر اجتماعی برندها استفاده کنید

اگر برای برند خود شخصیتی ایجاد کنید که از دیدگاه افراد تعریف شود، مفید خواهد بود. به یاد داشته باشید، شما نباید فقط محصولات را بفروشید و خدمات ارائه دهید، بلکه نام تجاری خود را نیز ارائه دهید. افراد تمایل دارند وقتی با برند شما ارتباط برقرار می کنند، تصویری خاص ایجاد کنند و ویژگی های انسانی را در مورد آن به شما نشان دهند. راه های زیادی وجود دارد که می توانید تعیین کنید چگونه نام تجاری شما می تواند تأثیر اجتماعی داشته باشد. رسانه های اجتماعی ابزار موثری برای این امر است.

شما می توانید از بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی بر اساس مخاطبان مورد نظر و ماهیت کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید فرم، مسابقه ایجاد کنید، سوال بپرسید و محتوا منتشر کنید.

نام تجاری شما باید آنها را مجبور کند پست های شما را به اشتراک بگذارند و طرفدار نام تجاری شما شوند. تأیید و وفاداری کلید گسترش آگاهی از نام تجاری شما است.

تجربه مشتری را برای نام تجاری خود بهبود بخشید

مشارکت زیاد و تجربیات مثبت در مورد خدمات و محصولات تبلیغاتی شما از مشتریان می تواند محبوبیت کلی برند و شرکت شما را افزایش دهد.

یک استراتژی ایجاد کنید که همه چیز در مورد خدمات به مشتریان را در بر بگیرد. با شخصی سازی تجربیات مشتریان خود، جذب عاطفی آنها با نام تجاری خود و اطلاع رسانی به آنها که متوجه نیازهای آنها شده اید، به همه آنها توجه کنید. کاملاً مشخص کنید که تجارت با نام تجاری شما قابل اعتماد است. یک سبک مشترک برای هر رسانه داشته باشید.

مهم است که به خاطر داشته باشید که این به عهده مشتری است که تصمیم بگیرد چگونه و به چه کسی وفادار باشد. برای افزایش تجربه مشتری، ارائه نام تجاری خود را با نیازهای مشتری هماهنگ کنید.

برندهای تجاری با داستان سرایی بصری

ترویج ارزش ها و تصاویر بصری که می تواند با ویژگی های افراد مرتبط باشد در وفادارسازی مشتریان موثرتر می شود. برای نام تجاری خود یک هویت بصری ایجاد کنید و با نمایش دادن، نه فقط گفتن، با مشتریان ارتباط برقرار کنید. با متقاعد کردن مشتریان برای به اشتراک گذاشتن داستانهای خود، بازاریابی خود را بر اساس ارزشها و اخلاق برند خود شکل دهید.

امروزه مردم می خواهند جنبه واقعی نحوه کار را ببینند. بنابراین سعی کنید تا آنجا که ممکن است انسانی باشید و با تمرکز بر موضوعات، موضوعات یا علایق مربوط به جامعه برند یا جامعه خود، در سطح احساسی عمیق تری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

نحوه افزایش آگاهی از برند در سال 2021

نحوه افزایش آگاهی از برند در سال 2021

شش مرحله آگاهی از نام تجاری عبارتند از: آگاهی، دانش، علاقه داشتن، ترجیح، متقاعدسازی و خرید. مدل سلسله مراتب تأثیرات به تبلیغ کنندگان نشان می دهد که چگونه تبلیغاتی را بر اساس آنچه مشتری تجربه می کند، ایجاد کنند. این مراحل به شرح زیر تعریف شده است:

مرحله آگاهی مهمترین مرحله و نقطه شروع در سفر مشتری و خرید است. برندها باید اطمینان حاصل کنند که مصرف کننده از نام تجاری شما در بخش خاصی از محصول مطلع است.

مرحله دانش جایی است که محصول شما در برابر برندهای دیگر توسط مصرف کننده مورد ارزیابی قرار می گیرد. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کافی در مورد محصول خود دارید - از طریق اینترنت، فروشگاه های خرده فروشی و خود بسته محصول.

مرحله علاقه داشتن جایی است که مصرف کننده تحسین خود را از محصول برند شما ایجاد می کند. در این مرحله محصول شما از نظر مزایای احساسی مورد توجه قرار می گیرد. این زمان آن است که مطمئن شوید در برابر آنها برجسته هستید.

مرحله ترجیح و اولویت زمانی است که مصرف کنندگان از آزمایش محصول شما راضی هستند اما ممکن است برندهای دیگر را دوست داشته باشند. باز هم، نکات برجسته یا نقاط فروش منحصر به فرد باید برجسته شوند تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان در این مرحله برند شما را بیشتر از دیگران دوست دارند.

مرحله متقاعدسازی جایی است که شک و تردید در مصرف کننده در خرید محصول باید به عمل تبدیل شود. بازاریابان در این مرحله می توانند با ارائه نسخه ی نمایشی، نمونه های رایگان، درایوهای آزمایشی و غیره پرداخت کنند.

مرحله خرید آخرین و مهمترین مرحله در چرخه خرید مصرف کننده یعنی خرید است. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که تجربه خرید برای مصرف کننده آسان و احتمالاً لذت بخش است.

بر اساس مراحل ذکر شده فوق، این شش مرحله را می توان به سه مرحله اصلی رفتار مصرف کننده تقسیم کرد:

1. شناختی

این مرحله "تفکر" برای مشتری است. اینجاست که مشتری اطلاعات مربوط به محصول را جمع آوری کرده و با آن آشنا می شود. می توان گفت که این یک مرحله منطقی است که در آن جوانب مثبت و منفی، مشخصات محصول، مزایای محصول و غیره برای محصول ارزیابی می شود.

2. احساسی

این مرحله "احساس" است. این اتفاق زمانی رخ می دهد که مصرف کننده شروع به علاقه به محصول می کند و ممکن است احساسات مثبت قوی نسبت به آن ایجاد کند.

3. فعل

این مرحله "رفتار" این فرآیند است. در این مرحله، مشتری پس از سنجش جوانب مثبت و منفی و ترجیح آنها، محصول را خریداری می کند.

چهار راه اصلی افزایش آگاهی نسبت به نام تجاری چیست؟

چهار راه اصلی افزایش آگاهی نسبت به نام تجاری

بیایید راه‌هایی را برای افزایش آگاهی از نام تجاری بررسی کنیم:

1. برای آگاهی از نام تجاری می توانید از بازاریابی و توزیع محتوا استفاده کنید

وبلاگ نویسی ساده ترین راه برای ایجاد محتوای سازگار و ساختارمند است. برای بهبود سئوی نام تجاری خود و افزایش رتبه وب سایت خود در نتایج جستجو، مرتباً محتوای جدید و غنی ایجاد کنید. هرچه محتوا بهتر باشد، به احتمال زیاد در فرآیند خرید برند خود خریداران بهتری خواهید یافت.

استفاده از اینفوگرافیک و ویدئوها تمایل افراد به خواندن یک محتوا را تا 80 درصد افزایش می دهد. مردم آمارها را سه برابر بیشتر از محتوای دیگر دوست دارند و به اشتراک می گذارند.

می توانید ایجاد ویدیو، بازاریابی ویدیویی و بازاریابی ویدیویی را در تاکتیک های بازاریابی خود ادغام کنید. محتوای ویدئویی شامل ارائه ها، فیلم‌ها، وبینارها و موارد دیگر است. ویدئوهای کوتاه یک راه عالی برای ایجاد سر و صدا در مورد نام تجاری شما هستند.

- از آزمایشات رایگان، نسخه های نمایشی و نمونه ها برای جذب مشتریان احتمالی استفاده کنید. افزودن ارزش اضافی به تجربه مشتری شما به احتمال زیاد به شما در تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان واقعی کمک می کند.

محتوای تعاملی را می توان به راحتی به اشتراک گذاشت زیرا به نرخ تبدیل بالایی دست می یابد. همه فرم ها، نمرات، آزمون ها و چک لیست ها می توانند به بازدیدکنندگان شما ارزش اضافه کنند.

بازاریابی مجدد بازدیدکنندگان قبلی را هدف قرار می دهد تا کسب و کار شما را در مقابل بازدیدکنندگانی که قبلاً سایت شما را دیده اند نگه دارند. هدف گیری مجدد (ریتارگتینگ) مخاطبانی را مورد هدف قرار می دهد که از قبل به کسب و کار شما علاقه مند هستند و دفعه بعد که از عبارتهای جستجوی مربوطه استفاده می کنند، مطالب شما را سریعتر به آنها می رسانند. که باعث می شود بازدیدکنندگان قبلی دوباره خرید کنند.

اطمینان حاصل کنید که در امضای ایمیل خود به وبلاگ و وب سایت خود پیوند دهید. این یک راه رایگان و بدون زحمت برای ارتقاء تجارت شما است.

- منابع خبری، مجلات ارتباطی، وبلاگ های صنعت یا سایر نشریات.

2. برای آگاهی از نام تجاری می توانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

بازاریابی ارجاعی یک راه آسان و موثر برای دستیابی به مشتریان جدید ، موثرتر و قابل خرید است. اگر دو دوست خود را به وب سایت خود ارجاع دهید و خرید انجام دهید، می توانید مقادیر خوبی از مراجعات را کسب کنید. مشوق های زیادی وجود دارد که می توانید برای ارتباط با محافل اجتماعی و حرفه ای مشتری خود ارائه دهید.

ارسال مقالات پست مهمان راهی آسان برای به دست آوردن نام شما برای مخاطبان جدید است. آنها می توانند در رسانه های اجتماعی پست کنند و ایمیل ارسال کنند و محتوای شما به کل دنبال کنندگان شما می رسد.

مشارکت و ایجاد روابط سودمند است و می تواند تأثیر بسزایی در نتیجه نهایی شما داشته باشد.

از رویدادهای محلی حمایت کنید و با مدارس محلی در ارتباط باشید. شما می توانید رویدادهای خود را میزبانی کنید تا کسب و کار شما نامی شناخته شود. ممکن است مخاطبان جدیدی در مورد شرکت شما بدانند، اما به دلیل خدمات شما، مفهوم مثبتی خواهد داشت.

اگر قصد دارید کسب و کار محلی را تقویت کرده و اقتصاد را تحریک کنید، مفید خواهد بود. شما می توانید با سایر مشاغل محلی ارتباط برقرار کرده و در ایجاد فرصت های بیشتر برای افزایش آگاهی از نام تجاری شرکت کنید.

منابع خبری و اکثر نشریات این روزها دارای کانال هایی در رسانه های اجتماعی هستند که در آن مقالاتی را به اشتراک می گذارند.

نقش رسانه های اجتماعی در افزایش آگاهی

3. از رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید

ارسال روزانه در رسانه های اجتماعی. بازدیدکنندگان شما باید بتوانند نگاهی به شبکه های اجتماعی شما بیندازند و کسب و کار شما را بشناسند. هرچه محتوای پست شما ارزشمندتر باشد، احتمال اشتراک گذاری مطالب توسط پیروان بیشتر است.

استفاده از بازاریابی پولی مانند LinkedIn ،Facebook ،Twitter و Instagram به تجارت شما کمک می کند.

استفاده از بستر وبلاگ نویسی اجتماعی که به کاربران امکان می دهد به تنهایی بنویسند و ارسال کنند. موفق ترین محتوا، محتوای مربوط به اطلاعات و محرک احساسی است.

در ازای دسترسی اجتماعی، جوایز کوچک، اقلام رایگان یا پاداش های بزرگ ارائه دهید.

می توانید از مخاطبان خود بخواهید که به نحوی با پست شما ارتباط برقرار کنند تا واجد شرایط شرکت در مسابقه شوند.

از نظرسنجی و پرسشنامه استفاده کنید. می توانید سوالات خود را در فیس بوک بپرسید یا نظرسنجی را مستقیماً در توییتر یا در استوری های اینستاگرام ایجاد کنید. این راهی آسان و سریع برای جلب نظر ارزشمند مخاطبان است

با هشتگ هایی در توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و غیره به طیف وسیعی از مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. با قرار دادن هشتگ در پست خود، کاربران می توانند برچسب ها را کلیک کرده و برای یافتن پست های مشابه جستجو کنند

با برچسب گذاری مستقیم شخص، او را مطلع می کند و توجه او را مستقیماً به پست شما جلب می کند. از سیگنال های برچسب برای فراخوانی سایر تأثیرگذارها یا برندها استفاده کنید

4. برای افزایش آگاهی از نام تجاری از پیشنهادات منحصر به فرد استفاده کنید

هدایای رایگان به مشتریان منحصر به فرد ارائه دهید. افرادی که بیشتر درگیر کار شما هستند جوایز بزرگتری دریافت می کنند.

محتوا یا محصولات منحصر به فرد ایجاد کنید. شما می توانید دسترسی محدود اولیه به محتوای خود را به تعداد کمی از افراد خوش شانس ارائه دهید. هر کس آنچه را که نمی تواند داشته باشد می خواهد، بنابراین منحصر به فردتر شدن مطالب شما تقاضا را افزایش می دهد.

احساس فوریتی را در مورد محصول یا محتوای خود ایجاد کنید تا در مورد فروش به موقع و پیشنهادات محدود صحبت کنید.

مزایای عضویت برای مشتریان وفادار بازگشت شما. برای آگاهی از نام تجاری، می توانید با ثبت نام برای عضویت، بر مزایای خدمات خود تأکید کنید

چگونه میزان آگاهی از برند را اندازه گیری کنیم؟

نحوه اندازه گیری آگاهی از برند

آگاهی از برند را نمی توان به معنای سنتی اندازه گیری کرد. شما همچنان می توانید فعالیتها و معیارهایی را که می توانند به شما در سنجش جایگاه برند خود از نظر محبوبیت و آگاهی مصرف کننده بسنجند، مرور کنید. در اینجا چند روش برای اندازه گیری آگاهی از نام تجاری شما وجود دارد:

این اعداد می توانند به شما کمک کنند تصویر کلی آگاهی از نام تجاری خود را ترسیم کنید. برای مقیاس بندی، این معیارها را بررسی کنید:

استفاده از ترافیک مستقیم در نتیجه افرادی است که عمدا آدرس اینترنتی شما را تایپ کرده و از وب سایت شما بازدید می کنند. شماره های ترافیک مستقیم Google شما می تواند به شما بگوید که چقدر بازاریابی شما باعث می شود افراد از آدرس وب سایت شما دیدن کنند. این یک اقدام مهم است. وقتی مصرف کنندگان مستقیماً به سایت شما مراجعه می کنند، به این معنی است که آنها قبلاً با نام تجاری شما آشنا بوده اند.

اشتراک گذاری اجتماعی به دنبال کنندگان، ارسال مجدد، لایک، نظرات و موارد دیگر اشاره دارد. این نشان می دهد که چگونه بسیاری از مردم از برند شما مطلع هستند و با آن ارتباط برقرار می کنند و محتوای شما چقدر تأثیرگذار است.

تعداد ترافیک سایت نشان دهنده ترافیک کلی سایت است، که می تواند به شما بگوید مخاطبان اینترنتی شما چقدر مطالب شما را می خوانند و با برند شما وقت می گذرانند.

معیارهای آگاهی از کیفیت

برای اندازه گیری کیفی، سعی کنید:

جستجوی Google و تنظیم هشدارهای google به شما کمک می کند تا نحوه بحث برند خود را بصورت آنلاین مشاهده کنید. هرگونه اخبار یا سیگنال های شخص ثالث را به شما هشدار می دهد.

گوش دادن اجتماعی در درجه اول ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی را برای ذکر و مشارکت ارگانیک نظارت می کند. هرچه افراد بیشتر در مورد نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی بحث کنند، بیشتر از آن مطلع خواهند شد.

انجام نظرسنجی های آگاهی از برند شامل دریافت بازخورد مستقیم از مشتریان است. درک اینکه چه کسی برند شما را می شناسد، اما همچنین نظرات آنها نیز می تواند مفید باشد.

این معیارهای کیفی و کمی به شما کمک می کند تا آگاهی از نام تجاری خود را در بین مخاطبان و عموم مردم درک کنید. نظارت بر این اقدام به شما کمک می کند تا بر کمپین ها تأثیر بگذارید و با مخاطبان خود در تماس باشید.

برای اینکه نام تجاری شرکت خود را در ذهن مشتریان خود قرار دهید ، باید از درون کسب و کار خود شروع کرده و آگاهی از فعالیت خود را افزایش دهید. وظیفه شما به عنوان صاحب یک کسب و کار این است که حضور برند خود را افزایش دهید، آگاهی را افزایش دهید و بیانیه موقعیت یابی نام تجاری خوبی داشته باشید.

 سخن پایانی

آگاهی از برند به آشنایی مصرف کنندگان با یک محصول یا خدمات خاص اشاره دارد.

آگاهی از برند یک مفهوم قدرتمند است که می تواند تأثیر زیادی بر تلاش های بازاریابی، درک مصرف کننده و درآمد شما داشته باشد.

استراتژی آگاهی از برند مجموعه ای از تاکتیک های بازاریابی است که با هدف کمک به یک کسب و کار برای گسترش و انتشار پیام برند شما، افزایش مخاطبان برند و در نهایت ایجاد شناخت بهتر و بیشتر از برند در بازار هدف خود انجام می شود.

آگاهی از نام تجاری به شما کمک می کند پیام برند خود را تقویت کنید.

کمپین آگاهی از برند به دنبال معرفی افراد به محصول جدید یا بازنگری شده و متمایز کردن آن از رقبا است.

رسانه های اجتماعی به یک ابزار مهم جدید در بازاریابی آگاهی از نام تجاری تبدیل شده است.

نویسنده: امین اصلانپور

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها