بسته

تولید محتوای تعاملی

موردی که امروزه مردم نسبت به آن اشتیاق نشان می دهند، توجه است و تولیدکنندگان محتوا بیش از هر چیزی تلاش می کنند تا توجه مخاطبان را جلب کنند! ایجاد محتوای تعاملی ساده ترین ترفند برای مشارکت فعال مخاطب است. آیا ایده ای از ابزارهای ایجاد محتوای تعاملی دارید؟ اگر نه، پس در جای مناسب قرار دارید.

با قضاوت درباره رشد برنامه TikTok، به راحتی می توان گفت که همه آنچه ما می خواهیم توجه بینندگان نسبت به محتوای ما است. از آنجا که میزان توجه مخاطب در حال کوتاه شدن است، دستیابی به آن بدون محتوای با کیفیت و تعامل غیرممکن است. به عبارت دیگر، ارائه محتوای تعاملی آموزنده و هیجان انگیز، اکنون یک ضرورت است.

تولید محتوای تعاملی چیست؟

اقدامات فعال و متقابل مخاطبان در مورد یک محتوا به معنای "تعاملی" بودن محتوا و موفقیت در جذب افراد است. مخاطبان از روی عادت و منفعلانه به محتوای تعاملی نگاه نمی کنند یا گوش نمی دهند. در عوض، محتوای تعاملی باعث مشارکت مخاطب می شود و کاربر به آن پاسخ خواهند داد.

انواع محتوا، به عنوان مثال، آزمونها، نظرسنجی ها، اینفوگرافیک ها و AR / VR تعاملی هستند و با چیزهای جالب بینندگان را به خود جلب می کنند.

چهار نوع رایج محتوای تعاملی 

1.اینفوگرافیک ها

2.نظرسنجی و محاسبات آنلاین

3.مسابقات

4.بازی ها

مزایای تولید محتوای تعاملی

تاکنون، شما به خوبی می دانید که محتوای تعاملی آینده دنیای بازاریابی دیجیتال است. در ادامه لیستی از برخی مزایای تولید محتوای تعاملی را به شما تحویل خواهیم داد.

1.تعامل زیاد مخاطبان.

2.اگر شما فروشگاه اینترنتی دارید، تعامل با مشتری به شما کمک می کند وب سایت خود را شخصی سازی کنید.

3.پرسیدن سوال به شما کمک می کند تا اطلاعات مرتبط تری را جمع آوری کنید.

4.وفاداری و آگاهی از برند را افزایش می دهد.

5.مشتریان باهوش امروزی می دانند که چه زمانی در معرض خطر قرار می گیرند و اکثر آنها از این کار اجتناب می کنند. بنابراین ، محتوای تعاملی که به طرز سرگرم کننده ای زمینه فروش را ایجاد می کند، برنده است!

6.محتوای تعاملی مانند برنامه ها، ارزیابی ها و آزمونها، تبدیل مخاطب به مشتری بیشتری ایجاد می کند.

7.اگر مسابقه سرگرم کننده باشد، در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

8.ترافیک بیشتر و قرار گرفتن در معرض جذب و آموزش.

بهترین ابزارها برای تولید محتوای تعاملی - پیشنهادهای برتر برای سال 2021

شما قصد دارید مخاطبان را جذب کنید و آنها را شیفته وب سایت خود کنید.استفاده از محتوای تعاملی که همه را درگیر خود می کن ، کلید جلب توجه مخاطبان است. اما جذب مخاطبان کار راحتی نیست، زیرا دامنه توجه بینندگان مدرن فقط 8-10 ثانیه است!

بنابراین، شما قطعاً به ابزاری برای انجام صحیح آن نیاز دارید.

تمرکز ما در این مقاله این است که لیستی از بهترین ابزارها برای ایجاد محتوای تعاملی را به شما ارائه دهیم.

1- Qualtrics

در مرحله اول، ما با یک ابزار رایگان تحت وب که برای اهداف نظرسنجی طراحی شده است،شروع می کنیم. می توانید از این مورد برای تحقیق، بررسی، ارزیابی و جمع آوری اطلاعات استفاده کنید. استفاده از آن برای همه آسان است و ابزاری مطمئن برای تجزیه و تحلیل پاسخ به صورت آنلاین است.

 

2-Qzzr

این یک ابزار سریع و همچنین آسان برای ایجاد آزمونهای آنلاین است. مارک های مطرح از جمله ESPN ، Shopify ، LinkedIn ، Victoria’s Secret ، HBO و غیره برای تجارت خود به Qzzr اعتماد کرده اند و از آن استفاده می کنند.

 

3-Fluent Forms Pro Addon

اگر Fluent Forms Pro Addon (Freemium) را در سایت وردپرسی خود قرار دهید، برای ویژگی های اضافی نیازی به هیچ افزودنه دیگری نیست! این برنامه دارای 30+ ادغام شخص ثالث است که همه در یک مکان قرار دارند و در عین حال، با سایر صفحه سازها کار می کند.

 

4-Involve.me

با توجه به اسم این برنامه شما می توانید حدس بزنید که این پلت فرم بر روی تعامل تمرکز دارد. همچنین، این برنامه دارای بسیاری از الگوهای تعاملی قابل تنظیم است که می توانید متناسب با کسب و کار خود را بدون کدگذاری تنظیم کنید.

استفاده چند جانبه و ظرفیت جذاب، این ابزار را برای برخی از کاربران به یک ضرورت تبدیل کرده است.

 

5-MapMe

استوری های بهتری قرار دهید و مخاطبان خود را به یک تور 360 درجه ببرید! MapMe یک برنامه سازنده نقشه تعاملی است که به کاربر اجازه می دهد عکس، فیلم، PDF و ساختمانهای سه بعدی اضافه کند.

 

6-Thinglink

با طراحی های متنوع و سهولت استفاده، Thinglink در میان اکثزیت سیستم عامل های محتوای تعاملی برجسته است! در نتیجه، یکی از بهترین برنامه های تعامل رسانه های تصویری برای ایجاد یک داستان تصویری است.

 

7-Apester

Apester در میان بهترین تولیدکنندگان محتوای تعاملی برای تعامل با کاربران قرار دارد. این ابزاری است که با تجزیه و تحلیل استفاده بینندگان محتوایی، تعامل را حفظ می کند.

 

8-Outgrow

برای درگیر شدن با مخاطب ، محتوای لذتبخش تعاملی ایجاد کنید. Outgrow بر زیبایی و طراحی محتوای شما تمرکز دارد.

 

9-SnapApp

یک پلت فرم جالب بازاریابی محتوای تعاملی این نتیجه گیری را نتیجه می دهد. امکانات بسیاری از جمله فیلم ، اینفوگرافی ، مسابقه ، مسابقه و ماشین حساب دارد.

 

10-Playbuzz

سرانجام، این یک ابزار رایگان برای ایجاد محتوای تعاملی است. شما می توانید آزمونهای مهیجی ایجاد کنید و در عین حال، داده های کاربر را دریافت کنید. به همین ترتیب، این بستر به عنوان جامعه ای برای افراد خلاق کار می کند که در آن می توانند ایده ها و مطالب را به اشتراک بگذارند.

نوشته شده توسط: مهدیه حسینی ها

مطالب اخیر:

 

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها