بسته

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در خواب هم کسب درآمد کنید!

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در خواب هم کسب درآمد کنید!

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، در خواب هم کسب درآمد کنید!

شما نیز مانند هر انسان دیگری در این کره خاکی، به صورت پیوسته در فکر کسب درآمد و ارتقای منابع مالی خود هستید. دلیل اهمیت بسیار زیاد درآمد منفعل این است که زمان از پول اهمیت بیشتری دارد. چرا که پول را ممکن است دوباره بدست بیاورید ولی زمان نه. 

شاید کسب درآمد در خواب برایتان کمی کلیشه ای و شعارگونه به نظر برسد، اما این حقیقت نه تنها امکان پذیر است بلکه مطمئناً رسیدن به این مرحله عملی نیز هست. در واقع، بسیاری از مردم در سراسر جهان از این طریق کسب درآمد می کنند و روزانه به تعدادشان نیز افزوده می شود.

کسب درآمد در خواب

رویای اکثر مردم این است که در خانه کسب درآمد کنند، که راه اندازی فروشگاه اینترنتی این امر را برایتان ممکن می کند. وجود کسب و کارهای اینترنتی از سال 2015 تا سال 2021 به طور پیوسته در حال رشد است.

با این حال، برای اکثر کسانی که برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند، نباید انتظار این را نیز داشته باشند که کار کاملا ساده و پیش پا افتاده ای است. 

چرا که اینکارهمانطور که مزیت های فراوان و درآمد هنگفتی را برایتان به ارمغان می آورد، سختی های خودش را نیز دارد. بنابراین باید مصمم باشید و انتظار شکست را نیز داشته باشید. عاملی که فروشگاه اینترنتی را متمایز می کند، این است که تضمینی برای کسب درآمد وجود ندارد و از سوی دیگر هیچ محدودیتی هم برای میزان درآمد شما وجود ندارد!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

برای شروع می توانید بر اساس مراحل زیر پیش بروید:

1. سعی در حل یک مشکل داشته باشید

همانند هر ایده کسب و کار دیگر، یک محصول تجارت الکترونیک موفق می تواند شروع خود را زمانی آغاز کند که بخواهید یک مشکل واقعی و قابل توجه را حل کنید. می توانید از تجربیات خود، از گفتگو با دوستان یا همسایگان یا جستجو در فضای آنلاین ببینید دیگران با چه چالش هایی موجه هستند و شما چه راه حلی می توانید برای رفع این چالش ها و مشکلات مطرح کنید.

در واقع با این روش مشتری ها به سمت شما خواهند آمد چرا که به شما نیاز خواهند داشت نه این که شما به سمت آنها بروید و نیاز به بازاریابی زیادی داشته باشید.

2. کالایی را ارائه دهید که رقبای شما آن را ارئه نمی دهند.

علاوه بر فروشگاه اینترنتی شما، قطعا فروشگاه های دیگری نیز وجود دارند که مشابه همون محصولاتی را که شما برای فروش گذاشته اید، آنها نیز آن را می فروشند. اما ممکن است در جایی، محصولاتی را کاربران نیاز داشته باشند که رقیب شما آن را ندارد، و این دقیقا یک فضای خلا و یک فرصت مناسب برای شما ایجاد می کند که میتوانید از این طریق نیاز کاربران را رفع کنید و ان ها را به سوی خود بکشانید.
شما با تحقیق در مورد رقبا، می توانید نقاطی را پیدا کنید که پیشنهادات آنها کاملاً نیازهای مشتری را برآورده نکند و در اینجاست که می توانید وارد شوید و محصولات خود را به مشتریان ارائه دهید.

3. موارد پرطرفدار را بررسی کنید

اگر یک ایده تکراری را دوباره اجرا کنید، جذابیت زیادی را برای کاربران نخواهید داشت. اما هنگامی که به طیف گسترده ای از محصولات و ایده های جایگزین دیگر نگاه می کنید، ممکن است یک زاویه منحصر به فرد مورد نیاز برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق را پیدا کنید.

خبر خوب این است که منابع زیادی در دسترس است که به شما کمک می کند از دسته های پرطرفدار در تجارت الکترونیک ایده بگیرید. گوگل ترندز(Google Trends) مکانی عالی برای ارزیابی میزان جستجو برای کلمات کلیدی مختلف است.

فروشگاهی متناسب با علاقه خود ایجاد کنید

4. فروشگاهی متناسب با علاقه خود ایجاد کنید

مطالعه ای در مورد کارآفرینان تجارت الکترونیکی که در هافینگتون پست منتشر شد نشان داد که 45 درصد از کارآفرینان عشق به کاری را که انجام می دهند به عنوان دلیل اصلی شروع فروشگاه خود ذکر کردند.

مهم نیست که یک محصول احتمالی برای شما چقدر سودآور باشد. اگر علاقه زیادی به این ایده ندارید، انگیزه لازم برای کار با مشکلات غیرمنتظره یا نوآوری برای ارائه محصولات یا خدمات بهتر را نخواهید داشت. موردی را که خودتان به آن علاقه دارید پیدا کنید، چرا که در این صورت انگیزه لازم برای ادامه کسب و کار آنلاین خود را خواهید داشت.

5- در رسانه های اجتماعی فعالیت داشته باشید

 همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی به یکی از اعضای جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند، از همین رو بسیاری از کاربران در این شبکه ها حضور گسترده دارند و چقدر خوب می شود که اگر شما نیز فعالیت خود را به سمت شبکه های اجتماعی ببرید و از این طریق نیز کاربران زیادی را به سوی وب سایت خود روانه کنید و این کاربران را به مشتریان بالقوه خود مبدل کنید
شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، یکی از رسانه های کلیدی برای کسب درآمد در عصر حاضرهستند و عدم حضور شما در این شبکه ها می تواند فرصت های فروش زیادی را از شما بگیرد.

در واقع رسانه های اجتماعی می توانند یک کانال بازاریابی عالی برای ارتقا کسب و کار شما و ایجاد ترافیک برای وب سایت شما بدون نیاز به هزینه و ایجاد محتوای جدید باشند. به اشتراک گذاری مقالات، محصولات و خدمات وبلاگ، نقد و پیشنهادات، اخبار شرکت و فیلم ها از طریق شبکه های اجتماعی به روش غیر فروش می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و به آنها این امکان را دهد تا محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و از این طریق به شما در رشد تجارت خود کمک کنند.

مزایای استفاده از فروشگاه ساز

مزایای استفاده از فروشگاه ساز:

داشتن یک وب‌ سایت تجاری یک روش هوشمندانه برای کسب درآمد است. این امر فواید بسیاری دارد که در ذیل به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

- استفاده از فروشگاه ساز بسیار کاربرپسند(user-friendly) است

- کاربران از سراسر نقاط جهان می توانند به آن دسترسی داشته باشند

- استفاده از فروشگاه ساز هیچ نیازی به کد نویسی ندارد و کاملا آماده است

- بسیار ایمن و مطمئن است

- هم ازنظر مالی و هم از نظر زمانی اقتصادی و مقرون‌ به ‌صرفه است

- اکثر فروشگاه سازها برای دستگاه موبایل طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا دارند

- بیشتر فروشگاه سازها دارای کدنویسی سئو شده هستند

- استفاده از امکانات متعدد و متنوع برای انواع نیازها

- با استفاده از فروشگاه ساز وقت، پول و انرژی شما به هدر نخواهد رفت

 

نویسنده: امین اصلانپور

مطالب اخیر:

دلایل نارضایتی مشتری در کسب و کار اینترنتی

10 علت کاهش خرید در فروشگاه اینترنتی

تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغات کلیکی (PPC) چیست؟

UGC چیست؟

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها