سلام، بله
میتونید برای اینکار دسترسی بفرستید انجام بدیم یا از پلاگین های معرفی شده استفاده کنید
یک ستون جدید "تایید شده" با گزینه های بله یا خیر در جدول Orders (سفارشات) ایجاد کنید. کلاس سرویس OrderProcessingService.cs" را تغییر دهید. هنگامی که مشتری یک تور را انتخاب می کنه و آن سفارش را ثبت می کند. سفارش با وضیعت "تایید نشده" ثبت می شود.
مدیر سایت سفارشات ثبت شده را می بینید و می تواند وضعیت سفارش را به تایید شده تغییر دهد. در هنگام تغییر وضعیت سفارش ایمیلی به مشتری ارسال می شود و به مشتری اطلاع داده می شود که سفارش درخواست تور شما تایید شده است و می تواند سفارش خود را پرداخت کند.
مشتری به بخش سفارشات (گزینه سفارشات در فوتر یا انتخاب گزینه حساب کاربری من و سپس انتخاب گزینه سفارشات) می رود . گزینه جزئیات سفارش را انتخاب می کند. در صورتی که سفارش تایید شده باشد دکمه "تلاش برای پرداخت" ظاهر خواهد شد و مشتری با کلیک بر روی آن می تواند سفارش خود را پرداخت کند.
تنظیمات خود را در تنظیمات کاتالوگ بررسی کنید
yourwebsite.com/Admin/Setting/Catalog
و اطمینان حاصل کنید که نادیده گرفتن قوانین ACL (sitewide) بررسی نشده است
سلام
روی ورژن اصلی ناپ کامرس چنین امکانی وجود مدارد ولی شما میتوانید از پلاگین های مربوطه استفاده کنید یا براتون شخصی سازی بشه
مانند پلاگین های jQuery Zoom یا EasyZoom می باشد. که با چند خط کد javascript قابل پیاده سازی است.
این برای ویژگی مهاجرت از FluentMigrator است.
از آن برای نسخه و سفارش مهاجرت DB استفاده می شود.
در این حالت، اگر شما برای یک نسخه بانک اطلاعاتی، افزونه ایجاد می کنید، مهم نیست که چه چیزی را در آنجا قرار می دهید، فقط یک تاریخ، f.e. قرار دهید.
با سلام
پیشنهاد من به شما، استفاده از لیست "علاقه مندی ها"ست.
ابتدا برای تورها دکمه ی "غیر فعال کردن دکمه خرید" در قسمت ویرایش محصولات را تیک بزنید تا کاربران فقط مجاز باشند تورها را به لیست علاقه مندی ها اضافه نمایند.
سپس شما می توانید لیست کاربران را بررسی کنید و سپس به آن ها اجازه ی پرداخت داده و با ایمیل به آن ها اطلاع بدهید.
البته این کار هم نیاز به شخصی سازی برای اصلاح دکمه ها و پروسه ی انجام کار دارد و هم باید در بخش توضیحات بطور کامل برای کاربرانتان توضیح دهید که باید چه کاری انجام دهند.
سلام
به این قسمت بروید:
بخش مدیریت / منوی nop-templates / مدیریت اسلایدرهای چرخشی
دکمه "افزودن اسلایدر چرخشی جدید"
نام: Home Page Below Slider Products
نوع منبع داده: هیچ
حداکثر تعداد آیتم ها: 10
تعداد آیتم های قابل مشاهده در اسلایدر چرخشی: 4
سرعت انیمیشن پیمایش: Slow
دکمه "ذخیره و ادامه ویرایش"
زبانه منطقه های ابزارک / دکمه "افزودن رکورد جدید" / انتخاب homepage_slider_after / دکمه Update
زبانه "اضافه کردن دسته بندی های اضافی" / دکمه افزودن گروه جدید/ انتخاب سه تا از دسته بندی های اصلی به دلخواه
دکمه "ذخیره و ادامه ویرایش"
سلام دوستان
میدانید که داشتن یک فروشگاه تجارت الکترونیک موفق بسیار مهم تر از ایجاد ترافیک وبسایت است.
براساس داده های جمع آوری شده توسط SmartInsights، میانگین نرخ تبدیل فروشگاه های تجارت الکترونیک در سراسر صنایع برای Q2 سال 2018 فقط 2.86 درصد بوده است. با این آمار، اگر 10،000 نفر از سایت شما بازدید کنند، کمتر از 300 نفر از آنها در نهایت خرید یک کالا را انجام می دهند.
این آمار برای تجارت الکترونیک شما بسیار نگران کننده خواهد بود، در این پست وبلاگ به بررسی تاکتیک هایی میپردازیم که به شما در افزایش نرخ تبدیل فروشگاه تجارت الکترونیک کمک می کند:
8 تاکتیک برای افزایش نرخ تبدیل فروشگاه تجارت الکترونیکی (قسمت اول)
8 تاکتیک برای افزایش نرخ تبدیل فروشگاه تجارت الکترونیکی (قسمت دوم)
میثم wrote:
ورود / عضویت
شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .