جستجو
محصولات
    منو بسته

    آیا باید پرداخت های جایگزین در فروشگاه آنلاین خود را بپذیرید؟

    1399/11/25 13:36:02 بازدید: 17 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    آیا باید پرداخت های جایگزین در فروشگاه آنلاین خود را بپذیرید؟

    دنیای ما در حال تکامل است و همواره به یکدیگر متصل می شود و تقاضا برای خرید، با سرعتی بی سابقه در حال رشد است. مشاغل باید سریعاً سازگار شوند تا با تقاضا مطابقت داشته و تجربه خرید دیجیتال خوبی را برای مشتریان رقم بزند.

    وقتی مشتری بتواند برای خرید خود از روش پرداختی که به آن اعتماد دارند و بیشتر با آن آشنا هستند، استفاده کند، احتمالاً مراحل پرداخت را تکمیل می کنند. طبق گزارش HubSpot، بیش از نیمی از خریداران آنلاین در صورت عدم دسترسی به روش پرداختی که خود مد نظر دارند، سبد خرید خود را رها می کنند. با این وجود در حال حاضر تنها کمتر از 1٪ از فروشندگان آمریکایی پرداخت های جایگزین را قبول می کنند و سهم قابل توجهی از تجارت الکترونیکی جهانی را از دست می دهند.

    پرداخت آنلاین

    کیف پول های دیجیتال اصلی ترین روش پرداخت در آسیا است

    خریدهای آنلاین و کیف پول های موبایلی، به دلیل بحران سلامت Covid-19 در ایالات متحده شتاب پذیرش خود را افزایش می دهند، آنها سالها پیش در آسیا انقلابی در تجارت الکترونیکی ایجاد کرده اند.

    در چین، استفاده از کیف پول های دیجیتال از میزان استفاده از پول نقد و کارت اعتباری پیشی گرفته است که با افزایش قابل توجه مالکیت گوشی های هوشمند و تسلط بر رسانه های اجتماعی کاتالیز شده است. این جنبش توسط مجامع فناوری چینی Alibaba و Tencent آغاز شد و تجارت اجتماعی را به عنوان کانالی قدرتمند برای جلب علاقه، وفاداری و هدایت هزینه های مصرف کننده معرفی کرد. سیستم عامل های پرداخت آنها Alipay و WeChat Pay با محبوبیت بیش از یک میلیارد کاربر و نفوذ 93٪ از کل پرداخت های تلفن همراه، به عنوان محبوب ترین کیف پول های الکترونیکی در چین افزایش یافتند. پس از موفقیت آنها، بسیاری از کیف پول های موبایل دیگر ظهور کرده و همچنان نفوذ جهانی، دیجیتالی و تغییر فضای پرداخت تجارت الکترونیکی را کسب می کنند. برخی از شناخته شده ترین سیستم عامل ها PayPal ، Venmo ، Union Pay ، KakaoPay ، Dana ، TouchNGo ، GCash ، TrueMoney و Alipay Hong Kong هستند.

     طبق مقاله Global News Wire، بازار جهانی فناوری پرداخت تلفن همراه در سال 2019 تقریبا 290 میلیارد دلار بود. پیش بینی می شود این بازار تا سال 2026 به 5،500 میلیارد دلار برسد.

    پرداخت آنلاین

    مزایای اصلی:

    اکنون که از وجود یک مشتری بزرگ جهانی و درآمد بالقوه آگاه هستیم، سایر عوامل جذاب پرداخت های جایگزین کدامند؟

    1. کاهش هزینه های عملیاتی

    طبق Digital Commerce 360، در Q1 و Q2 2020، مصرف کنندگان 347.26 میلیارد دلار آنلاین با خرده فروشان آمریکایی هزینه کرده اند که 30.1 درصد افزایش در مقایسه با Q1 و Q2 سال 2019 است. با این حال، افزایش فروش آنلاین همچنین به معنای افزایش هزینه های معاملات است.

    به طور معمول، سیستم عامل های پرداخت سنتی برای خریدهای آنلاین کارت اعتباری مبلغی هزینه بابت معامله میگیرند، در مقایسه، سیستم های پرداخت جایگزین هزینه معاملات کمتری را برای بازرگانان، به ویژه خریدهای بین المللی، در حدود 2.5٪ یا کمتر ارائه می دهند. بازرگانان همچنین می توانند انتظار زمان تسویه سریع تر، بهبود جریان وجوه نقد و محافظت در برابر تقلب و برگشت هزینه ها را داشته باشند.

    2. بهبود تجربه تسویه حساب

    در خرید های آنلاین مهم ترین چیز تجربه خوب مشتری است، بنابراین باید تا جایی که امکان دارد اطمینان مشتریان را جلب کرد تا خریدشان به تکمیل پرداخت هدایت شود.

    طبق مطالعات موسسه باینارد، تردید در مورد به اشتراک گذاشتن اطلاعات کارت اعتباری 17٪ از مهجوریت سبد خرید را تشکیل می دهد و روند طولانی یا بیش از حد پیچیده پرداخت 23٪ از ترک سبد را تشکیل می دهد. ارائه روش های پرداخت جایگزین می تواند این مشکل را برطرف کند. بهتر است به جای اینکه کارت اعتباری و اطلاعات صورتحساب را وارد کنند، مشتریان به سادگی باید گزینه پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سریعاً به ارسال پرداخت بپردازند. همچنین رمزگذاری، رمزگذاری و اعتبار سنجی معاملات بدون ذخیره سازی و انتقال اطلاعات حساس مشتریان، روش امن تری برای پرداخت است.

    3. اطمینان مشتریان را جذب کنید

    کیف پول های دیجیتال به بازرگانان این امکان را می دهد که با مشتریان خود در ارتباط باشند و با پیشنهادات شخصی تر، هدف آنها را افزایش دهند تا هزینه را افزایش دهند. یک رویکرد استراتژیک ایجاد باز خریدهای مبتنی بر وفاداری سفارشی برای تشویق مجدد تعامل است. همچنین فروشندگان برای کالاهای باقیمانده در فروشگاه خود، می توانند اعلان های تبلیغاتی شخصی را بر اساس علایق و یادآوری مشتریان به آنها ارسال کنند.

    پرداخت آنلاین

    سخن پایانی

    در انتها لازم به ذکر است با وجود راحت تر شدن پرداخت های اینترنتی، توجه به امنیت و رعایت آن می تواند این راحتی را برای ما بصورت معنی داری فراهم نماید. در انتها اگر سوال، ابهام و یا نظری در مورد پرداخت اینترنتی دارید لطفا آنرا در بخش نظرات با ما مطرح نمایید. تلاش ما بر این خواهد بود تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنیم.

     

     

    مطالب اخیر

    محتوای همیشه سبز چیست؟

    10 روش افزایش ترافیک وب سایت

     راه های افزایش فروش بدون تبلیغات

    nopCommerce یا Drupal Commerce: کدام یک برای تجارت شما مناسب است؟

    گونه مشتری را متقاعد به خرید کنیم؟

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    09127857628