در حال بارگذاری ...
بسته

چگونه یک شرکت طراحی وب سایت راه اندازی کنیم؟

ایجاد یک شرکت طراحی وب آنلاین یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در حال حاضر است، چرا که نیاز فزاینده ای به خدمات این شرکت ها وجود دارد. شاید بهترین دلیل بر این امر تعداد نام های دامنه جدید باشد، جالب است بدانید که 4.5 میلیون دامنه جدید در سه ماهه اول سال 2020 ثبت شده است. بنابراین این زمان مناسب برای راه اندازی یک شرکت طراحی وب است.

هر وب سایت جدیدی نیاز به برنامه نویسان و توسعه دهندگانی دارد تا آن را تنظیم و راه اندازی کنند. در این مقاله تمامی مراحل ایجاد یک شرکت طراحی سایت را به صورت قدم به قدم توضیح خواهیم داد.

مراحل ایجاد یک شرکت طراحی وب سایت

ممکن است بگویید من بودجه کافی برای راه اندازی شرکت ندارم، یا تجربه ای در این زمینه ندارم، یا نمی دانم بهترین توسعه دهندگان وب را از چه طریقی استخدام کنم. از نظر تجربه، تصور اینکه ایجاد پروژه های دیجیتال صرفه جویی در برنامه نویسان یا کسانی است که تخصص فنی دارند، یک اشتباه رایج است. این درست نیست، همانطور که برای راه اندازی رستوران نیازی به آشپز بودن خودتان نیست و همچنین برای راه اندازی شرکت نساجی نیازی به تسلط شما در خیاطی ندارد، برای راه اندازی وب سایت نیز لازم نیست برنامه نویس باشید.

طراحی سایت فروشگاهی خود را به ناپ شاپ بسپاید.

در مورد کارمندان، ممکن  است این بزرگترین مشکلی باشد که  به نظر میرسد. این که توسعه دهندگان و برنامه نویسان را از کجا باید پیدا کنید تا در پروژه ها با شما کار کنند، به خصوص اگر در یک شهر کوچک زندگی می کنید، ممکن است نیروی ماهر و با تجربه ای را نتوانید پیدا نکنید. خب، راه حل این است که افراد فریلنسر یا همان آزادکار استخدام کنید تا پروژه های شما را پیش ببرند.

اما بهتر است وارد حاشیه نشویم و به صورت مستقیم بپردازیم به مراحل ایجاد شرکت طراحی وب سایت:

مراحل ایجاد یک شرکت طراحی وب سایت

1. ثبت شرکت

درست است که راه اندازی یک شرکت طراحی وب به هیچ روال قانونی احتیاج ندارد، زیرا کلیه فعالیت های این شرکت در فضای دیجیتال خواهد بود، اما برای حفظ حقوق خود ترجیحاً ثبت قانونی شرکت در کشور خود است و برای جلوگیری از هرگونه مشکل حقوقی در آینده، یا دادخواست های فرار مالیاتی.

همین حالا برای طراحی سایت فروشگاهی با ما تمس بگیرید تا از خدمات رایگان ما بهره مند شوید.

هر کشوری قوانین خاص خود را دارد، قوانین مربوط به تأسیس شرکت در کشور شما را مطالعه می کند، شرکت شما را در ثبت زمین ثبت می کند و بررسی می کند که آیا شرکت شما تمام شرایط را برآورده می کند. اکثر کشورها تا آنجا که ممکن است سعی می کنند روش های ادغام شرکت را ساده کنند، بنابراین به احتمال زیاد می توانید شرکت خود را در یک زمان مناسب و مقرون به صرفه ثبت کنید.

2. تأمین مالی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، ایجاد یک شرکت طراحی وب سایت، مانند تمام پروژه های دیجیتال، یک پروژه ارزان است. بیشتر هزینه هایی که شرکت های سنتی را تحت فشار قرار می دهد، در اقتصاد دیجیتال وجود ندارد، بنابراین شما مجبور نیستید یک شرکت بخرید. دفتر مرکزی، یا قبض های آب، برق، تلفن، پارکینگ ماشین و تجهیزات را پرداخت کنید. تمام کارها بصورت آنلاین انجام خواهد شد.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما می توانید یک شرکت طراحی وب با هزینه صفر تأسیس کنید. سرمایه گذاری اولیه برای تأمین هزینه مراحل قانونی ثبت شرکت، ساخت وب سایت شرکت یا پرداخت هزینه اولیه به فریلنسر مورد نیاز است. اما مبلغ مورد نیاز برای راه اندازی شرکت طراحی وب بسیار کمتر از مبلغ مورد نیاز برای راه اندازی یک شرکت سنتی است.

اولین سوالی که ممکن است هنگام تصمیم به راه اندازی یک شرکت طراحی وب به ذهن شما خطور کند این است: هزینه این پروژه برای من چقدر است؟ نمی توان عدد خاصی را متناسب با همه افراد ارائه داد، اما حداقل سه هزینه مالی وجود دارد که شما باید هنگام ایجاد پروژه متحمل شوید:

ثبت شرکت: هنگام ثبت تجاری شرکت مقداری پول از شما دریافت خواهد شد. هزینه از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و بهترین راه برای آگاهی از هزینه آن مراجعه به وب سایت آژانس مسئول ثبت شرکت ها در کشور خود و جستجوی مراحل و مقالات لازم برای برآورد هزینه است.

ایجاد یک وب سایت: شما نیاز به ایجاد یک وب سایت برای شرکت خود دارید. بودجه ایجاد سایت با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله اندازه سایت و سایر ویژگی ها مانند چت بات ها، قالب های پولی و سایر موارد متفاوت است. همچنین شما باید یک هاست و یک نام دامنه برای سایت خود خریداری کنید. هزینه نهایی به احتمال زیاد در محدوده 4 الی 10 میلیون تومان خواهد بود.

هزینه های دیگر: عاقلانه است که مبلغ اولیه را برای پرداخت هزینه های فریلنسر برای شروع یا بازاریابی، تبلیغات و سایر هزینه ها کنار بگذارید.

ثبت شرکت

3. هویت و اهداف شرکت را مشخص کنید

سهولت ایجاد یک پروژه دیجیتال درها را برای ورود همه به اقتصاد دیجیتال باز کرد که بدون شک مثبت است اما یک مشکل رقابت ایجاد می کند. هزینه های کم برای ایجاد یک پروژه دیجیتال، مانند ایجاد یک شرکت طراحی وب، به این معنی است که شما با رقبای زیادی روبرو خواهید شد، همه می خواهند جایگاهی در این بخش آینده دار داشته باشند و همه به دنبال جذب بیشترین مشتری هستند.

شما نباید نگران رقابت باشید، زیرا این یک امر طبیعی است. رقابت از عرف زندگی است و بخش گسترده ای برای همه مناسب است. پروژه خود را شروع کرده و بر آنچه انجام می دهید مسلط شوید و در این زمینه راه خود را پیدا کرده و در آن موفق خواهید شد.

یک چالش وجود دارد که رقابت ایجاد می کند و شما باید با آن کنار بیایید، این است که از رقابت جدا شوید. چگونه خود را از سایر رقبا متمایز می کنید؟ چه پیشنهادی دارید که دیگران انجام ندهند؟ مشتری چگونه شما را می شناسد و شما را از رقبا متمایز می کند؟ اینها چالشهایی است که باید با آنها کنار بیایید. شما باید خود را متمایز کنید و یک برند منحصر به فرد بسازید که بیانگر شما و دید شما باشد.

در ابتدا برای تعیین هویت و اهداف شرکت خود کمی وقت بگذارید، به دنبال چه هستید؟ آیا بازار خاصی وجود دارد که بخواهید روی آن تمرکز کنید؟ اهداف شما 3، 6 ماه یا یک سال دیگر چیست؟ پاسخ به چنین سوالاتی به شما کمک می کند بعداً پروژه خود را برنامه ریزی و ارزیابی کنید.

فضای دیجیتال، به ویژه در زمینه طراحی وب، یک فضای بصری است. ایجاد یک هویت بصری برای شرکت مهم است که آن را بیان می کند و باعث می شود مشتریان بتوانند شما را در تبلیغات و شبکه های اجتماعی راحت تر تشخیص دهند. شما می توانید یک طراح گرافیک مستقل و حرفه ای برای ساختن یک هویت بصری استخدام کنید که شرکت شما را از رقابت متمایز کرده و باعث ایجاد احساس حرفه ای بودن در شما شود.

هویت بصری به لوگوی شرکت محدود نمی شود، بلکه شامل تمام عناصر بصری مرتبط با شرکت شما مانند تصاویر، رنگ ها و فونت های مورد استفاده در سایت شما، بروشورها و اسناد چاپی، طراحی ایمیل هایی که برای مشتریان خود می فرستید، طراحی و قالب فاکتورها و همه موارد بصری مربوط به شرکت شما می باشد.

4- حوزه تخصصی را انتخاب کنید

وب سایت ها انواع مختلفی دارند، مانند وبلاگ ها، فروشگاه های آنلاین، وب سایت های آموزش مجازی، وب سایت های شرکتی و خدماتی، وب سایت های دولتی و غیره. هر یک از این نوع وب سایت ها به ابزارهای ویژه و مهارت های منحصر به فردی نیاز دارند.

به عنوان مثال، ایجاد یک فروشگاه آنلاین نیاز به برخی از ویژگی های لازم مانند یکپارچه سازی درگاه های پرداخت الکترونیکی، یک صفحه کنترل برای اضافه کردن محصولات، علاوه بر طرح ها و طبقه بندی محصولات، سبد خرید، صفحات پرداخت، سیستمی برای جستجوی محصولات و کالاهای مشابه، یک سیستم قیمت گذاری و سایر موارد در مورد ساخت یک سایت آموزشی، نیاز به نصب یک سیستم مدیریت یادگیری یا LMS برای ایجاد دروس، کلاس ها، امتحانات، نظارت و ارزیابی دانشجویان از راه دور و سایر ویژگی ها است.

در ابتدای تاسیس شرکت خود، ممکن است بخواهید در نوع خاصی از سایت تخصص داشته باشید تا هزینه ها را کاهش داده و سرعت کار را افزایش دهید، و اگر بهتر است در انواع سایت ها کار کنید، به خصوص از آنجا که هیچ مکانی وجود ندارد کمبود صلاحیت، این مزیت کار مستقل است که امکان دسترسی به بهترین تخصص و شایستگی را در هر کجا که باشد فراهم می کند.

برخی از شرکت ها ترجیح می دهند در یک بستر یا سیستم عامل خاص مانند WordPress یا NopCommerce تخصص داشته باشند. مزیت این کار این است که گردش کار را بسیار تسهیل می کند ، زیرا همه پروژه ها در یک بستر قرار دارند ، به این معنی که کد و کد قابل انتقال و استفاده در پروژه های دیگر است.

اگر می خواهید در یک پلتفرم خاص تخصص داشته باشید، ممکن است چیزی بهتر از وردپرس که بزرگترین سیستم مدیریت محتوا است، پیدا نکنید، زیرا به تنهایی نزدیک به 40٪ از اینترنت را اشغال می کند، و همچنین در جهان بسیار محبوب است و بیشتر احتمالاً درصد زیادی از مشتریان از شما می خواهند وب سایت های خود را در این بستر طراحی کنید.

هویت و اهداف شرکت را مشخص کنید

5. ساخت وب سایت شرکت

اولین کاری که شما باید هنگام راه اندازی یک شرکت طراحی وب انجام دهید ساخت وب سایت این شرکت است که دروازه شما برای ورود به اینترنت و باند فرود برای مشتریان باشد. این سایت باید حرفه ای باشد و با طراحی جذاب که حرفه ای بودن و جدی بودن شرکت شما را نشان دهد، آخرین چیزی که می خواهید یک بازدید کننده وارد آن شود دیدن یک سایت بد و غیرحرفه ای است.

آیا به مکانیکی که ماشینش به سختی کار می کند اعتماد خواهید کرد؟ احتمالاً نه، اگر او در کار خود تسلط داشت، اول عیب و نقص ماشین خود را درست می کرد. به همین دلیل، سایت شما باید از بالاترین سطح حرفه ای و با کیفیت برخوردار باشد، زیرا این رابط شما و اولین عنصر سازنده در استراتژی بازاریابی شما است. اگر بازدید کننده سایت شما را دوست داشته باشد و طراحی آن را دوست داشته باشد، این امر احتمال تبدیل وی به مشتری را افزایش می دهد.

6. ایجاد حضور دیجیتالی

ایجاد حضور دیجیتال محدود به ایجاد یک وب سایت برای شرکت شما نیست، بلکه به منظور تقویت حضور شما در شبکه های اجتماعی است. جایی است که بیشتر مردم بیشتر وقت خود را می گذرانند و منبعی تمام نشدنی از مشتریان بالقوه است. در تمام شبکه های بزرگ اجتماعی به ویژه فیس بوک، اینستاگرام و پلتفرم توییتر حساب ایجاد کنید.

تقویت حضور شما در شبکه های اجتماعی کار ساده ای نیست و به مدتی زمان نیاز دارد، اما در طولانی مدت نتیجه خواهد داد، زیرا شما را به مشتریانتان نزدیک می کند، مشتریانی که بدون شک درصد زیادی از آنها در آن شبکه ها فعال هستند و همچنین می توانند برای جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان استفاده شود. شبکه های اجتماعی برخلاف وب سایتی که به شما امکان برقراری ارتباط و تعامل مستقیم با مشتری و رساندن پیام ها و چشم اندازهای خود را به شما نمی دهد، مکانی ایده آل برای ایجاد هویت و برند شما هستند. پست های شما در شبکه های اجتماعی چه از نظر هویت بصری و چه از نظر دیدگاه و ارزش ها باید با هویت برند شما همسو باشد.

یکی دیگر از مزایای شبکه های اجتماعی این است که به شما امکان می دهد برند خود را انسانی کنید، هنگامی که عکس های خود را ارسال می کنید یا عکس های تیم خود را در اینستاگرام قرار می دهید، یا هنگامی که توییتی را با بیان نظر یا ایده های خود ارسال می کنید، به مشتریان یادآوری می کند که پشت نام تجاری شما افراد جاه طلبی هستند و چشم اندازها، و این همدردی آنها تجارت شما را افزایش می دهد و وفاداری آنها به شما را افزایش می دهد.

7. استخدام کارکنان

شاید بزرگترین چالش راه اندازی یک شرکت طراحی وب، یافتن نیروهای مناسب و واجد شرایط باشد.  یافتن توسعه دهندگان عالی و باتجربه به لطف وب سایت های فریلنسری از جمله پونیشا،  راحت تر شده است. وارد این سایت شوید تا هزاران فریلنسر را پیدا کنید که مایل به کار با شما برای دستمزدهای رقابتی هستند.

بستر سایت های فریلنسری نه تنها فرصت دسترسی به تعداد زیادی از فریلنسرهای واجد شرایط را فراهم می کند، بلکه روند استخدام را نیز بسیار آسان می کند. قبل از آن، تنها راه استخدام کردن، ارسال آگهی، صبر برای درخواست داوطلبان و سپس شروع یک روند طاقت فرسا و طولانی برای مصاحبه با نامزدها، بررسی CV آنها و بررسی تجربه، مهارت ها و مناسب بودن آنها برای شغل بود. همه اینها زمان و تلاش زیادی می برد و در پایان ممکن است مورد دلخواه خود را پیدا نکنید، یا بدتر اینکه ممکن است کارمندی نامناسب و فاقد صلاحیت استخدام کنید.

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانید به یک فریلنسر اعتماد کنید، چگونه تأیید می کنید که او مهارت لازم برای انجام کار را دارد؟ بستر سایت های فریلنسری معمولا از یک سیستم برای ارزیابی فریلنسرها استفاده می کنند، زیرا هر فریلنسر یک صفحه شخصی دارد که می توانید به آن دسترسی پیدا کرده و برخی از آمارهای مهم را در مورد وی مشاهده کنید که به شما ایده روشنی از صلاحیت ها و شایستگی های او می دهد.

حوزه تخصصی را انتخاب کنید

8. تعیین معیارهای انتخاب تیم کاری

وفور گاهی اوقات مشکلاتی را ایجاد می کند، زیرا تعداد زیادی فریلنسر در اینترنت انتخاب فریلنسر مناسب برای پروژه را دشوار می کند، زیرا هزاران فریلنسر وجود دارند. اما از طرف دیگر، اگر بدانید که چگونه فریلنسرها را انتخاب کنید، یک تیم کاری درجه یک خواهید ساخت که با تیم های کار در شرکت های بزرگ مطابقت داشته باشد و قادر به کار بر روی هر پروژه بزرگ یا کوچک باشد.

معیارهای متنوعی وجود دارد که در هنگام انتخاب فریلنسرها باید در نظر گرفته شود و ذکر همه آنها امکان پذیر نیست و همچنین با توجه به ماهیت پروژه هایی که در حال کار آنها هستید تفاوت دارند. اما اینها سه عامل مهم هستند:

کیفیت

اولین عاملی که یک فریلنسر باید داشته باشد کیفیت کار او است، شما نیازی به فریلنسری ندارید که بر کار خود تسلط نداشته باشد، چرا که این امر بر کیفیت کار نهایی تأثیر می گذارد. بستر سایت های فریلنسری ارزیابی کیفیت فریلنسرها را تسهیل می کنند. وارد صفحه شخصی فریلنسر شوید و رتبه وی را ببینید تا ایده اولیه کیفیت کار وی را بدست آورید. با ورود به برگه بررسی ها و دیدن نظرات مشتریان قبلی درباره کارهای وی، می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین فراموش نکنید که گالری فریلنسر را بررسی کنید، این ایده به شما شناخت شفاف تری از مهارت ها و تجربه او می دهد.

تجربه

علاوه بر کیفیت، ضروری است که فریلنسر در زمینه طراحی وب تجربه داشته باشد، زیرا این امر اطمینان حاصل می کند که کار در سریعترین زمان و با بهترین ابزار موجود انجام می شود. هرچه یک فریلنسر تجربه بیشتری داشته باشد، مهارت های شما گسترده تر و متنوع تر خواهد بود، که مفید است، همانطور که قبلاً نیز مشاهده کردیم، برخی از پروژه ها به مهارت ها و خدمات مکمل نیاز دارند.

بهترین راه برای ارزیابی تجربه یک فریلنسر مشاهده تعداد پروژه هایی است که آنها کار کرده اند و یک فریلنسر این آمار را در پروفایل های فریلنسر در دسترس قرار می دهد. اما به یاد داشته باشید که در نهایت درس کیفیت است، زیرا یک فریلنسر 5 پروژه خوب کار کرده است و بهترین کار یک فریلنسر 20 پروژه دارد. بنابراین کیفیت را در اولویت قرار دهید.

قیمت

البته قیمت بسیار مهم است اما مهمترین فاکتور نیست، معمولا اگر فریلنسری با حقوق کم کار کند فاقد مهارت و توانایی ارائه کار با کیفیت بالا را ندارد، هیچ فایده ای ندارد. کیفیت و تجربه را در اولویت قرار دهید، سپس به دنبال قیمت مناسب بگردید، و بدون شک تعداد زیادی از فریلنسرهای واجد شرایط و با صلاحیت را پیدا خواهید کرد که برای دستمزد مناسب با شما کار می کنند.

9. آماده سازی ساختار سازمانی

با گذشت زمان، شما افراد مستقل بیشتری استخدام خواهید کرد و ممکن است تیم کاملی از فریلنسرها تحت امر خود داشته باشید، برخی در توسعه و برنامه نویسی، برخی دیگر در مدیریت پروژه و برخی دیگر در بازاریابی و خدمات به مشتری.

برای اطمینان از کار روان و افزایش بهره وری تیم خود، باید یک ساختار سازمانی مشخص برای کار آماده کنید. شما باید اختیارات را عاقلانه توزیع کنید و بعضی از کارها را به فریلنسر های دیگر واگذار کنید، زیرا خودتان نمی توانید همه کارها را انجام دهید.

10. آماده سازی ابزار کار

ایجاد یک شرکت طراحی وب سایت مستلزم انجام بسیاری از وظایف و برقراری ارتباط مداوم با تیم کار است. شما می توانید از پلتفرم فریلنسر برای ارتباط مستقیم و فوری با فریلنسرها و تبادل فایل استفاده کنید.

پلتفرم تابلوهای کاریابی حاوی برنامه هایی به منظور مدیریت پروژه های شما ارائه می دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند تا افراد دیگر را برای به اشتراک گذاشتن وظایف، یادداشت ها، پرونده ها و هماهنگی کارها به صفحه کنترل اضافه کنید.

11. استفاده از خدمات تکمیلی

ایجاد یک شرکت طراحی وب اغلب شما را ملزم به کار در پروژه های بزرگی می کند که به مهارت های متعددی نیاز دارند. برخی از مشتریان ممکن است خدمتی یکپارچه داشته باشند که شامل طراحی لوگو وب سایت، مراقبت از SEO و جستجوی کلمات کلیدی مناسب برای پروژه و تجارت مشتری باشد.

علاوه بر ساخت سایت، مشتری همچنین ممکن است بخواهد سایت خود را به بازار عرضه کند و محتوای صفحه اصلی، صفحه فرود و سایر صفحات را تهیه کند. سعی کنید خدمات یکپارچه ارائه دهید، این باعث تقویت موقعیت رقابتی شما می شود، وفاداری مشتری به شما را افزایش می دهد، و به درآمد اضافی دست خواهید یافت، زیرا هزینه خدمات مکمل را دریافت خواهید کرد.

مطمئناً برای تکمیل خدمات تکمیلی باید افراد متخصص را برای کار در آنها استخدام کنید. همانطور که در بالا توضیح دادیم که آسان است. اگر یکی از مشتریان شما خدمات تکمیلی می خواهد، مثلاً نوشتن محتوای سایت، محتوای سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده، به یک فریلنسر مراجعه کنید، یک پروژه را منتشر کنید و یک فریلنسر را برای انجام این کارها پیدا کنید.

همچنین برای انجام برخی از کارهای مربوط به سایت ممکن است نیاز به استخدام برخی از افراد مستقل داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک متخصص برای آزمایش سایت ها استخدام کنید، به خصوص اگر در سایت های بزرگ کار می کنید، یا سایت های دولتی که نیاز به توجه ویژه دارند.

برخی از مشتریان شما ممکن است بخواهند یک برنامه در کنار سایت ایجاد کنند، و برخی ممکن است بخواهند API برای سایت های خود ایجاد کنند، شما می توانید تمام این کارها را انجام دهید حتی اگر هیچ تجربه ای با آنها ندارید، به یاد داشته باشید که می توانید به هزاران مترجم آزاد در کل دسترسی پیدا کنید.

ساخت وب سایت شرکت

12. بازاریابی و جذب مشتری بیشتر

در اینجا شما تاسیس یک شرکت طراحی وب را به اتمام رسانده اید و تیم را استخدام کرده اید، اکنون چالش این است که مشتری جذب کنید و استارت آپ خود را به بازار عرضه کنید و آن را به مردم نشان دهید اما قبل از آن، تهیه یک برنامه جامع بازاریابی ضروری است.

"عدم برنامه ریزی، برنامه ریزی برای شکست است." این عبارت رایجی است که ما اغلب می شنویم، اما درست است. ضروری است که یک طرح بازاریابی محکم برای شرکت خود طراحی کنید که استراتژی بازاریابی و راه دستیابی به اهداف شما را مشخص کند.

اولین چیزی که باید با آن شروع کنید تعریف اهداف خود است، می خواهید به چه چیزی برسید؟ جدول زمانی رشد پروژه شما چگونه است؟ در شش ماه اول می خواهید چند مشتری جذب کنید؟ به چنین سوالاتی پاسخ دهید و آنچه را می خواهید با دقت مشخص کنید، زیرا مرجعی است که می توانید پیشرفت و موفقیت پروژه خود را ارزیابی کنید. بازاریابی دنیای وسیعی است که شامل بسیاری از رشته ها است و ابزارهای بسیاری را مهار می کند، مانند:

بازاریابی شبکه های اجتماعی

این نوع بازاریابی پیشگامان شبکه های بزرگ اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توییتر را هدف قرار می دهد. این کار معمولاً در دو مرحله انجام می شود، مرحله اول جذب پیروان به حساب های شرکت با انتشار مطالب جذاب و تعاملی است و در مرحله دوم پیروان به مشتری تبدیل می شوند.

بازاریابی محتوا

این یک استراتژی بازاریابی است که با انتشار محتوای مفید و با کیفیت بالا به دنبال جذب مشتری است. بازاریابی محتوا به جای ارسال آگهی، دعوت صریح مردم به خرید خدمات شما، رویکرد ظریف تری را در پیش می گیرد.

در بازاریابی محتوا، شما مطالبی را منتشر می کنید که برای مشتریان بالقوه شما مفید خواهد بود. هنگام راه اندازی یک شرکت طراحی وب، بخش هدف شما صاحبان وب سایت خواهند بود. این بخش علایق خاصی دارد و با مشکلات رایجی روبرو است.

به عنوان مثال، کارآفرینان علاقه زیادی به مواردی مانند بهبود رتبه بندی سایت ها در Google یا بهبود تجربه کاربر، افزایش بازدید و موارد دیگر دارند. در بازاریابی محتوا، شما مقالات و مطالبی را ایجاد خواهید کرد که این مسائل را برطرف می کند و به آنها کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند و سایت های خود را توسعه دهند.

وقتی مشتری احتمالی وارد وبلاگ شما می شود تا مقاله ای را که درباره سئو نوشتید بخواند، این شانس شماست که او را جذب کرده و به مشتری تبدیل کنید. این کار را می توانید با مراجعه به محتوای سرویس های خود یا با قرار دادن پیوندهایی به صفحه خدمات انجام دهید.

مزیت بازاریابی محتوا این است که مشتری را در نیمه راه قرار می دهد، او را به سایت شما می آورد و علاوه بر این، او احساس خوبی از شما ایجاد می کند، زیرا آمارها نشان می دهد که 82٪ از مشتریان برداشت مثبتی از شرکت دارند پس از خواندن مطالب تخصصی در وبلاگ خود.

بازاریابی ایمیلی

شکی نیست که بازاریابی از طریق ایمیل یکی از بهترین روشهای بازاریابی تاکنون است، به ازای هر دلاری که هزینه می کنید، به طور متوسط ​​38 دلار درآمد کسب خواهید کرد. بنابراین مهم است که شما روی این نوع بازاریابی تمرکز کنید.

استراتژی های بازاریابی دیگری مانند بازاریابی موبایل، بازاریابی وبینار و موارد دیگر نیز وجود دارد. شناختن همه آنها دشوار است، بنابراین توصیه می شود که یک بازاریاب حرفه ای دیجیتال را برای به دست آوردن امور بازاریابی شرکت استخدام کنید تا از بهترین شانس موفقیت و تقویت موقعیت رقابتی خود اطمینان حاصل کنید.

با گذشت زمان مشتری جدید خواهید گرفت و در بسیاری از پروژه ها کار خواهید کرد. بهترین راه برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای تجارت با شما این است که با بررسی کارهای قبلی خود اثبات واقعی کیفیت کار شما است. یک گالری تجاری برجسته ایجاد کنید که در آن کارهای قبلی خود را به نمایش می گذارید و لیستی از مشتریان خود را در صفحه اصلی منتشر کنید، زیرا به شما اعتبار بیشتری می دهد و مشتری را ترغیب می کند از شما خرید کند.

13. ارزیابی فعالیت های رقبا در فضای وبسایت شان

یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام دهید این است، بدانید که در این بازار رقابتی با چه کسانی رقابت می کنید. باید برای پیشرفت و پیشروی به سمت اهداف تمامی رقبای تان آنالیز کند. به میزانی که اطلاعات تان در خصوص رقبایتان بیشتر باشد می توانید استراتژی های صحیح تر و دقیق تری را در زمینه فعالیت هایی که باید انجام دهید و مورد نیاز است داشته باشید.

سطح کیفیت فعالیت های رقبا و نوع فعالیت ها آن ها و نیز آن که آن ها با چه تکنیک هایی توانستند موفق باشند و یا حتی این که چه بخشی از عملکرد رقبا باعث شده است که سقوط کنند به شما سرنخ می دهد که چه اقدماتی باید انجام دهید و چه اقداماتی نباید انجام دهید.

در حقیقت رقبا به نوعی چراغ راه شما در مسیر کسب و کارتان هستند که از اهمیت بالایی برخوردار است. تا زمانی که اطلاعاتی در این زمینه ها نداشته باشید احتمالاً باید کورمال کورمال و بدون هدف پیش بروید که محکوم به شکست خواهید و بازی را به حریف های خودتان واگذار خواهید کرد. چه بسا که در همان ابتدای مسیر بدون این که رقابتی داشته باشید از صفحه رقابت حذف شوید. 

استخدام کارکنان

نکات کلی

1. برای مشتریان نمونه قرارداد تهیه کنید: شما باید برای مشتریان خود یک نمونه قرارداد تهیه کنید. برای هر پروژه ای که کار می کنید نیازی به نوشتن قرارداد جدید نیست. اگر سه سرویس ارائه می کنید، به عنوان مثال: ایجاد یک وبلاگ، یک فروشگاه آنلاین یا یک وب سایت شرکت، سه قرارداد آماده کنید، یعنی برای هر خدمتی که ارائه می دهید، یک قرارداد مجزا تهیه کنید.

2. یک تیم هماهنگ بسازید: هماهنگی تیمی برای افزایش بهره وری و اطمینان از همکاری معنی دار و مثمر ضروری است. اطمینان حاصل کنید که تیم یکدیگر را می شناسند و برای تقویت روابط بین خود کار می کنند، آنها باید احساس کنند که آنها بخشی از یک تیم هستند که برای دستیابی به نتایج واحد تلاش می کنند.

3. تعهد به موعد تحویل: اطمینان حاصل کنید که سایت ها در مهلت تعیین شده به صاحبان آنها تحویل داده می شوند. مردم دوست ندارند پروژه های آنها به تأخیر بیفتد، زیرا مشتری شما یک برنامه مشخص دارد و آنها روی شما حساب باز می کنند تا سایت خود را به موقع تحویل دهید.

4. در کار به کیفیت پایبند باشید: بر کار خود مسلط باشید و از نظر طراحی، تجربه کاربر، سرعت بارگذاری صفحه، از کلیه جزئیات سایت مراقبت کرده و سایت ها از خطاهای نرم افزاری و حفره های امنیتی عاری هستند. اگر سایت های بد تحویل دهید، مشتریان خود را از دست خواهید داد و در فضای دیجیتال شهرت بدی کسب خواهید کرد.

5. به پشتیبانی و ارتباط با مشتری توجه کنید: ممکن است برخی از مشتریان به کمک و یا توضیحات نیاز داشته باشند، بنابراین بهتر است از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی، چت زنده یا ربات های چت پشتیبانی پاسخ مشتریان را بدهید.

هزینه راه اندازی شرکت طراحی وبسایت

همانطور که احتمالا حدس زده باشید میزان هزینه هایی که باید برای ثبت و راه اندازی یک شرکت برای طراحی وبسایت خرج شود بسیار بالاست. شما تصور کنید که باید محلی را به عنوان دفتر کار اجاره کنید یا بخرید، در ادامه نیز تمامی روند کار نیازمند هزینه هایی است که روند به درستی پیش برود. از سوی دیگر نیز استخدام کارمندان ابداً بدون هزینه نخواهد بود.

اما توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر توانایی و انگیزه کافی دارید از گام های کوچک آغاز کنید. در ابتدا تلاش کنید که در چارچوب محدود و کوچکتری فعالیت هایتان را آغاز کنید. در ادامه مسیر می توانید به راحتی با درآمد های اندکی که کسب کرده اید و نیز اعتمادهایی که جلب کرده اید بسیاری از افراد را به سمت خود بکشانید. به همین ترتیب آهسته آهسته می توانید به همان رویایی که در سر دارید برسید.

سخن پایانی

تأسیس شرکت طراحی وب یکی از سرمایه های جذاب و امیدوار کننده است که با گسترش فضای دیجیتال، نیاز زیادی به خدمات طراحی وب وجود دارد. از این فرصت استفاده کرده و در یک بخش اقتصادی که به سرعت در حال رشد است مکانی را برای خود رزرو کنید.

پلاگین های ناپ کامرس
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها