دسته بندی
    بسته

    روش های تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل

    امروزه تکنولوژی چنان پیشرفتی داشته که مردم باور دارند که هر چیزی ممکن است. طوری که نمی توان از تاثیر آن در زندگی ها چشم پوشید.
    حال، در زمانی که این تکنولوژی بخصوص موبایل و اینترنت تا این حد وارد زندگی مردم شده، باید از آن نهایت استفاده را کنید تا درآمد کسب کنید. بهترین راه چیست؟

    اگر از من بپرسید، یکی از بهترین راه های کسب درآمد در دنیای امروز را استفاده از وب سایت و اپلیکیشن موبایل می دانم. یک سرمایه گذاری کم هزینه (برخلاف تصور برخی از صاحبان کسب و کار که آن را کاری بسیار پرهزینه میدانند!!) و پربازده و نسبتا راحت و بی دردسر!!
    اگر شما برای کسب و کارتان هنوز یک سایت یا  تهیه نکرده اید، ما کمکتان می کنیم. می توانید همین امروز برای پیشرفت اقدام کنید و روی ما برای کمک به بهتر شدن هرچه بیشتر کسب و کارتان حساب کنید. کافی است به صفحه طراحی سایت فروشگاهی یا صفحه اصلی ناپ شاپ مراجعه کنید.

    تبلیغ در اپ موبایل

    علاوه بر فروش محصولاتتان در اپ، مهم است که ابتدا اپلیکیشن خود را به دیگران معرفی کنید تا فروشتان افزایش یابد و درآمد بالاتری عایدتان شود. این امر با تبلیغ ممکن می شود. انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد. برخی از آن ها باعث هدایت مشتریان هدفمند به اپ و سایت شما می شوند و برخی دیگر را می توانید در اپ خود قرار دهید تا از آن طریق نیز درآمد داشته باشید. البته مورد دوم نیاز به کمی زمان و شناخته شدن اپ شما دارد.

    حتما بخوانید: طراحی فروشگاه اینترنتی با asp.net

    بررسی انواع روش های تبلیغات موبایلی

     

    1- خدمات رایگان

    چه کسی هست که خدمات رایگان را نپسندد؟؟؟ امروزه یکی از متداول ترین روش ها ارائه توأم خدمات رایگان و خدمات پولی است. به چه صورت؟ به این شکل که شما بخشی از خدماتتان را رایگان ارائه می دهید تا کاربران فرصت آن را داشته باشند که اپ شما را تست کنند و ببینند تا چه حد به آن علاقه داشته و به خدمات شما نیاز دارند. اگر اپلیکیشن شما خوب و کاربردی باشد، آن گاه کاربران که همانا مشتریان بالقوه ی شما هستند، حاضرند مبالغ حتی بالا را برای استفاده از خدمات غیر رایگان شما، بپردازند (البته برای یک مرتبه). پس می بینید که می توان از رایگان بودن برخی خدمات برای جلب رضایت و افزایش تعداد کاربران و در نتیجه افزایش جریان درآمد استفاده نمود.

    2- اپ های رایگان و تبلیغات آن ها

    اگر به دنبال رابطه ای دو سر سود هستید، از این روش استفاده کنید. بنرهای تبلیغاتی سایر اپ ها را در اپ خود قرار دهید و از آن ها نیز بخواهید این کار را برای شما انجام دهند. سپس به کاربران اجازه دهید برای خلاص شدن از دست این بنرها، نسخه پولی را خریداری کنند. البته این کار ریسک بالایی دارد. زیرا برخی از افراد با دیدن تبلیغات زیاد از اپ شما فاصله خواهند گرفت ولی اگر این ریسک را می پذیرید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

    3- برنامه های رایگان که پرداخت درون برنامه ای دارند

    این نوع از اپ ها شبیه به مورد اول هستند. با این تفاوت که پرداخت یک باره انجام نمی شود. مانند بازی های رایگان موجود در بازار که کم هم نیستند. در این نوع برنامه ها، شما پیشنهادهایی ترغیب کننده به کاربران می دهید و آن ها را به خرید آن پیشنهاد تشویق و ترغیب می کنید. کاربران گاهی اوقات حاضرند برای پیشرفت سریعتر در پروسه موجود در برنامه، بارها هزینه بپردازند. به عنوان مثال هایی از این قبیل برنامه ها می توان به Clash Royale و ... اشاره کرد.

    اپ های غیر رایگان

    4- اپ های غیر رایگان

    این نوع کسب درآمد یکی از روش های ساده و قدیمی است که تغییر زیادی هم در طی این سال ها نداشته است. اما برای استفاده از این روش شما به محصولاتی شناخته شده و همچنین یک گروه حرفه ای و کاربلد دارید که محصولات شما را به گروه هدفی از کاربران ارائه داده و بشناسانند. البته راه دیگری هم هست. این که اسپانسر اپ های پرطرفدار دیگر شوید و تبلیغات خود را در اپ آن ها قرار دهید.

    5- تبلیغات با استفاده از ویدئوهای کوتاه

    آیا می دانستید که تبلیغات ویدئویی بیشتر از انواع قدیمی تبلیغ کاربران را به خرید محصولات یا سر زدن به سایت و اپ شما یا استفاده از خدماتتان ترغیب می کند؟
    البته این اتفاق مشروط بر این است که این نوع تبلیغ به درستی به کار گرفته شود.

    6- تبلیغات

    برای تبلیغات رایگان می توانید از برخی واسطه ها استفاده کنید. مانند AdMob ،MoPub و یا AdtoApp. این نوع اپلیکیشن ها الگوریتم ساده ای دارند. با استفاده از 4-5 خط کد می توانید آن ها را به برنامه خود اضافه کنید. سپس با استفاده از تبلیغات کلیکی، بازگشت سرمایه ی خوبی را شاهد خواهید بود. منتها جامعه آماری هدف اپ شما در اینجا درنظر گرفته نخواهند شد. این اپ ها قابلیت استفاده در 280 کشور را دارند و با چندین گروه تبلیغاتی در بستری مشترک کار می کنند. Adad.ir برای اپلیکیشن های ایرانی کاری مشابه با سرویس های ذکر شده در بالا انجام می دهد.

     تبلیغات با استفاده از ویدئوهای کوتاه

    7- داشتن یک اسپانسر

    اگر بتوانید اسپانسر مالی بیابید، دیگر نیاز نیست مانند گذشته و تبلیغات سنتی، از هرجایی تبلیغ قبول کنید و تنها خدمات اسپانسر خود را تبلیغ خواهید نمود.

    8- بازاریابی برای اپ خودتان

    هرچقدر هم اپ خوبی داشته باشید، اگر دیده نشود، مفید فایده و سودآور نخواهد بود. یکی از راه ها برای دیده شدن، بازاریابی است. بدین صورت که چند نفر را استخدام می کنید تا برای شما بازاریابی کنند و از هر طریقی ( تبلیغات در سایت ها، شبکه های اجتماعی، از طریق خبرنگاران، اخبار و ...) آوازه اپ شما را به گوش مردم برسانند.

    در پایان
    همانطور که می بینید، اپلیکیشن ها منافع بسیاری برای شما دارند و علاوه بر اینکه فروش محصولاتتان برای شما جریان درآمد جدیدی ایجاد می کند، می توانید از انواع روش های تبلیغات برای شناخته شدن یا کسب درآمد استفاده کنید. هر اپ برای موفقیت به روش خاصی نیاز دارد که اگر بتوانید آن راه را پیدا کنید، درب جدیدی رو به موفقیت برای کسب و کار خود باز خواهید نمود. بطور مثال برای بازی های موبایل، بهترین روش، استفاده از روش پرداخت درون برنامه ای است و اگر نرم افزاری کاربردی در ویرایش عکس دارد، احتمالا بهترین روش برای آن، ارائه رایگان خدمات و درخواست هزینه برای خدمات بهتر و پیشرفته تر خواهد بود.

    روش مناسب خود را پیدا کنید کاربران هدف را بیابید، خدماتتان را ارائه دهید و پیشرفت کنید.

     

    مطالب مرتبط:

     

    ثبت نظرات

    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها