بسته

مدیریت موجودی آسان برای فروشگاه ناپ کامرس

مدیریت موجودی آسان برای فروشگاه ناپ کامرس

مدیریت موجودی آسان برای فروشگاه nopCommerce با MS Dynamics NAVConnector

فرض کنید شما فروشگاه آنلاین و فروشگاه های آفلاین دارید و موجودی خود را در Microsoft Dynamics NAV دارید. مدیریت موجودی در این شرایط می تواند یک مشکل جدی باشد. شما می توانید داده ها را از سیستم ERP با کمک NAVConnector به طور خودکار به فروشگاه nopCommerce منتقل کنید.

Ritwik Das از نرم افزار Citytech توضیح داد که NAVConnector چگونه کار می کند و اجرای آن در nopCommerce Days 2019 چقدر طول خواهد کشید. نکات مهم سخنرانی او را در زیر بخوانید:

{ریتویک داس مدیر توسعه تجارت در نرم افزار Citytech}

مدیریت موجودی ناپ کامرس

نقاط ضعف صاحبان فروشگاه 

 1- مدیریت موجودی

 شما باید اطلاعات موجودی، سفارش، پرداخت، اطلاعات حمل و نقل و موارد دیگر را به صورت دستی بروزرسانی و نگهداری کنید!

2- گردش های تکراری

 شما باید هر بار که اطلاعات جدید محصول را به سیستم ERP اضافه می کنید، اطلاعات مشابه محصول را در فروشگاه ناپ کامرس به روز کنید.

 3- مدیریت موجودی فروشگاه 2 تایی

 مدیریت موجودی در فروشگاه های آنلاین و آفلاین به طور همزمان کار بسیار دشواری است. شما نگران ورود تعداد زیادی از داده های مشتری از فروشگاه ناپ کامرس به NAV و به روزرسانی وضعیت حمل و نقل از سیستم ERP به فروشگاه ناپ کامرس هستید.

برای کاهش این نقاط ضعف، Citytech واسطه MS Dynamics NAVConnector را معرفی کرده است.

MS Dynamics NAVConnector چیست؟

MS Dynamics NAVConnector مانند یک پل اتصال است که یکپارچه سازی خودکار را بین پلتفرم ناپ کامرس و Microsoft Dynamics NAV انجام میدهد و به عنوان یک لایه سرویس وب بین این دو برنامه کار خواهد کرد.

با افزودن این ابزار به فروشگاه ناپ کامرس، صاحبان فروشگاه می توانند با اطمینان داده ها را در زمان واقعی بین این واسطه و فروشگاه تبادل کنند. به طور دقیق، انتقال داده ها از فروشگاه ناپ کامرس به سیستم ERP و بالعکس خودکار خواهد بود.

این ابزار MS Dynamics NAVConnector تمام داده های فروشگاه را در یک مکان واحد مدیریت می کند. با استفاده از این کانکتور، فروشگاه ها می توانند اختلافات اطلاعات مربوط به محصول را کاهش دهند، همگام سازی خودکار اطلاعات مشتری، مدیریت داده های موجودی و فروش را از طریق کانال های مختلف مدیریت کرده و از جزئیات سفارش تا آخرین لحظه مطلع شوند.

مدیریت انبار

نقاط قوت:

  •  سفارش اطلاعات مشتری را خودکار میکند. 
  • مدیریت اطلاعات مربوط به محصول 
  • سطح موجودی دقیق  
  • وضعیت سفارش و ثبت سفارش حداکثر به دقیقه    
  • اطلاعات پرداخت گردش کار فروشگاه ساده   

آیا دلایل بیشتری برای استفاده از MS Dynamics NAVConnector وجود دارد؟ 

 برای ورود به تجارت الکترونیکی، به ساده سازی مدیریت محصول و استراتژی بازاریابی، به ابزار (PIMمدیریت اطلاعات محصول) مانند NAVConnector نیاز خواهید داشت. در اینجا دو مزیت دیگر وجود دارد که می توان از NAVConnector استفاده کرد:

  1. مدیریت و اصلاح اطلاعات محصول به طور مؤثر
  2. پیکربندی اطلاعات مربوط به محصول از انبار داده به سیستم عامل وب سایت / موبایل 

 MS Dynamics NAVConnector صاحبان فروشگاه ها را قادر می سازد داده های محصول را از یک منبع مرکزی ایجاد کنند و به بهترین شکل سازماندهی و بهینه سازی کنند. این بدان معناست که می توانید اطلاعات محصول را بهتر مدیریت کنید.

با ادغام NAVConnector، مدیر فروشگاه ها می توانند از داده های محصول استفاده کنند. که این امر منجر به ترافیک بیشتر فروشگاه خواهد شد.

 زمان پیاده سازی

چقدر زمان برای پیاده سازی لازم است؟

 اجرای این اتصال NAV با فروشگاه شما 2 تا 3 ساعت زمان خواهد برد. کار با نصب پیش فرض NAV شما شروع می شود. با این حال، اگر NAV را سفارشی کرده باشید، نیاز به شخصی سازی اتصال NAV مطابق با آن وجود دارد و این به زمان نیاز دارد.

Citytech Software یک شرکت همکار و توسعه ناپ کامرس در هند و دبی است که دارای تخصص در اجرای ناپ کامرس، خدمات شخصی سازی و پیشرفت، تم و توسعه افزونه ها، ادغام API شخص ثالث، راه حل های B2B و B2C در پلتفرم ناپ کامرس است.

ترجمه شده توسط: فاطمه چراغعلی

مطالب مرتبط

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها