دسته بندی
    بسته

    10 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام

    Instagram یک ابزار بازاریابی منحصر به فرد است و شما می خواهید مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید. این پلتفرم به اشتراک گذاری عکس دارای میلیون ها کاربر در سراسر جهان است و فضای کاملی برای به اشتراک گذاشتن محصولاتتان با آن ها در اختیار شما قرار می دهد.

    در ادامه 10 نکته که به شما برای استفاده ی بیشتر از این فضا و در نتیجه فروش بیشتر کمک می کند را ذکر کرده ایم:

    فروش در اینستاگرام

    راه هایی که باعث افزایش فروش در اینستاگرام می شود!

    1- کیفیت از کمیت مهم تر است

    طبق روند سایر پلتفرم های شبکه های اجتماعی، بروز کردن متناوب صفحه، یکی از کارهایی است که باید همواره انجام دهید. چون باید همواره محصولاتتان بنظر طرفداران و مخاطبانتان تازه و نو باشد. اما این بدین معنا نیست که می توانید هر عکسی که گرفته اید را بصورت آنلاین پست کنید. تیموتی لین، مدیرمسئول شبکه اجتماعی نویسندگان برتر کانادا در این باره میگوید: "این کار ممکن است منجر به خسته شدن دنبال کننده های شما و یا حتی آنفالو کردنشان شود. بهتر است تمرکزتان را روی پست کردن عکس های با کیفیتی بگذارید که مخاطبانتان می پسندند."

    2- عکسی مناسب با برندتان استفاده کنید

    شما زمان و تلاش زیادی را صرف ساختن برند برای تجارتتان می‌کنید؛ پس اطمینان حاصل کنید که از آن ها برای عکس های اینستاگرامتان استفاده می کنید. به دقت انتخاب کنید. تنها عکس هایی را استفاده کنید که با تم کلی شما سازگار است. برای مثال، صفحه اینستاگرام تاکوبل از عکس هایی با رنگ های پررنگ و زنده استفاده می کند که مناسب با تصویر ذهنی مخاطبانشان از آن ها باشد.

    3- از توضیحات غافل نشوید

    مهمترین دلیلی که مردم در اینستاگرام هستند، چک کردن عکس هاست. با این حال شما نیاز دارید که به توضیحات پایین عکس نیز توجه داشته باشید. کپشن می تواند عکس را توضیح دهد و یا می توانید از آن برای ارجاع مخاطبانتان به سایتتان و یا جای دیگری که به آن علاقمند باشند، استفاده کنید. مختصر و مفید و مرتبط با عکس بنویسید.

    حتما بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی

    از کپشن نویسی غافل نشوید

    4- استفاده از مسابقات برای جلب توجه استفاده کنید

    خیلی از برندها موفقیت زیادی با رقابت اینستاگرامی کسب کرده اند که می تواند فالوئرهای زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از رقابت ها، این است که از فالوئرها بخواهید عکستان را لایک کنند، یک یا چند نفر را تگ کنند و عکس را به اشتراک بگذارند. این کار به شما کمک میکند مخاطبان آنلاین بیشتری پیدا کنید.

    5- پست خود را ویرایش کنید

    هم عکس و هم توضیحات نیاز دارند که به دقت قبل از پست شدن، ویرایش شوند. قرار است شما محصولتان را به بهترین شکل نشان دهید؛ پس مطمئن شوید که پست شما این نکته را به مخاطب منتقل میکند. یاد بگیرید با فتوشاپ یا هر سرویس ویرایش عکس دیگری کار کنید تا بتوانید عکس هایتان را به بهترین شکل ویرایش نمایید.

    6- روی تبلیغات سرمابه گذاری کنید

    مانند سایر پلتفرم های شبکه های اجتماعی، امکان خریدن تبلیغات در اینستاگرام نیز وجود دارد. اگر بررسی کنید، میتوانید موارد بسیاری را بیابید که موردعلاقتان باشد. نگاهی به مخاطبان هدفتان بیندازید. آنها که هستند و در دنیای آنلاین به دنبال چه میگردند؟ برای مثال، شما ممکن است یک خرده فروش باشید که لباس زنانه میفروشد. در این صورت، ممکن است بخواهید خانم های 25-35 ساله را در تبلیغات اینستاگرام هدف قرار دهید. وقتی مخاطبانتان را به درستی انتخاب میکنید، افزایش چشمگیری در فروشتان مشاهده خواهید کرد.

    روش های فروش اینستاگرام

    7- کیفیت تصاویر خود را بالا ببرید

    گرفتن یک عکس و سپس پست کردن آن برای شما جالب خواهد بود، اما بهتر است قبل از پست کردنش در اینستاگرام، کمی وقت صرف بهبود کیفیت آن کنید. می توانید اگر فکر میکنید که کپشن مفید است، با نرم افزارهای رایگانی مانند Canva به آن کپشن بیفزایید.  اگر از کارهای طراح های دیگر نیز استفاده کرده اید، شاید بخواهید آنها را روی عکس تگ کنید. قبل از ارسال آنلاین آن، وقتی را اختصاص دهید تا عکس را به بهترین صورت پست کنید.

    8- ویدئو را فراموش نکنید

    برخی از کاربران اینستاگرام فراموش میکنند که می توانند ویدئو هم ضبط کرده و پست کنند. ویدئو یک راه عالی برای نمایش محصولتان در تمام جهات به همراه کاربرد آن است. برای گرفتن فیلم های خوش ساخت و فکر شده، وقت بگذارید. کیتلین دوگان، بلاگری از Revieweal میگوید: "من موفقیت زیادی از طریق نشان دادن نحوه ی لباس پوشیدن در ویدئوها بدست آوردم. به فالوئرها کمک کردم ببینند چطور چیزی ممکن است فیت شود و یا روی بدن بنشیند".

     اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام

    9- از اینفلوئنسرها برای نمایش محصولتان استفاده کنید

    اینفلوئنسرها افرادی تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی با تعداد زیادی فالوئر هستند. میتوانید برای نمایش موردی محصولات و در نتیجه افزایش فروشتان با آنها همکاری کنید. تحقیق و بررسی کنید و اینفلوئنسرهایی را بیابید که برای مخاطبان هدف شما پست میگذارند. نمونه ای از محصولتان را به همراه یک کد تخفیف خاص به آن ها بدهید. حال میتوانید مشاهده کنید که چند نفر از طریق پست آن ها از شما خرید میکنند.

     (همچنین بخوانید: اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ )

    10- با فالوئرهایتان صحبت کنید

    در آخر، فالوئرهایتان بصورت آنلاین با شما صحبت خواهند کرد. با آنها حرف بزنید و بشناسیدشان. هرچه بیشتر به آن ها نزدیک شوید، پست های بهتری میتوانید برایشان ایجاد کنید. این نکات می توانند به شما کمک کنند تا بهترین پست های ممکن را خلق کنید. با کمی تلاش و ایده و دقت می توانید فروش خود را در کمترین زمان افزایش دهید.

     

    ثبت نظرات

    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها