بسته

همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل

همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل

همه چیز در مورد الگوریتم های گوگل

الگوریتم ها زندگی روزمره ما را به گونه ای تحت تأثیر قرار می دهند که ما اغلب متوجه آن نیستیم. ما هر روز در مسیر کار خود با الگوریتم هایی ملاقات می کنیم و حتی هنگام پختن وعده غذایی مورد علاقه خود از آنها استفاده می کنیم.

نزدیک به سیزده قرن پیش، ریاضیدان و ستاره شناس ایرانی محمد بن موسی خوارزمی روشی را برای حل مسائل ریاضی ابداع کرد که متکی به مراحل متوالی با تعداد مشخص بود. کلمه الگوریتم در اصل محدود به الگوریتمی بود که فقط شامل سه ترکیب بود: توالی، انتخاب و تکرار. تا به امروز گوگل از الگوریتم برای کنترل نحوه نمایش نتایج جستجو استفاده کرده است.

طراحی فروشگاه اینترنتی به همراه مشاوره سئو رایگان را به تیم ما بسپارید. 

الگوریتم های گوگل مهمترین اشکال قوانین بازی در صفحات نتایج جستجو هستند. هر کس که به این قوانین پایبند باشد، احتمال قرار گرفتن در نتایج موتور جستجوی گوگل را افزایش می دهد و هرکسی آنها را دستکاری کند از مجازات گوگل در امان نخواهد بود. از آنجا که کلمه "الگوریتم های گوگل" برای بسیاری از کلمات پیچیده و مبهم است، و حتی برخی از کارمندان Google خود هر آنچه را که در غالب موتور جستجو در اینترنت در حال رخ دادن است درک نمی کنند، ما با تمرکز به این موضوع به طور مفصل در مورد سوالات زیر بحث خواهیم کرد:

الگوریتم های Google چه هستند

اول: الگوریتم های Google چه هستند؟

الگوریتم های Google مجموعه ای از الگوریتم ها هستند که سیستم هایی را تشکیل می دهند که صدها میلیارد صفحه وب را در فهرست جستجوی گوگل رتبه بندی می کنند تا در کسری از ثانیه نتایج مفید و مرتبط ارائه دهند.

این الگوریتم، همانطور که الخوارزمی اختراع کرده است، برای حل مسائل ریاضی است، اما برای حل مسائل دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد، و مسئله ای که موتور جستجو در دنیای اینترنت با آن روبرو است این است که چگونه مناسب ترین صفحات وب را برای کلمه جستجو پیدا کنید و در اینجا نقش الگوریتم های Google ظاهر می شود، زیرا آنها به موتور جستجو در یافتن، رتبه بندی و بازیابی نتایج مربوطه در هر زمان کمک می کنند.

الگوریتم ها به عنوان معیارها و قوانینی کار می کنند که گوگل برای نشان دادن سایت ها در نتایج جستجو از آنها استفاده می کند و می توان آنها را به سایت هایی که این موتور جستجو در چندین فیلتر عبور می کنند تشبیه کرد و بر این اساس سایت هایی را که در نتایج پیشرفته ظاهر می شوند و سپس نتایج بعدی را انتخاب می کند.

چرا الگوریتم های گوگل به طور مداوم تغییر می کنند

دوم: چرا الگوریتم های گوگل به طور مداوم تغییر می کنند؟

این سوال دارای دو پاسخ است. اولین پاسخ ساده این است که الگوریتم های گوگل تغییر می کنند زیرا ما به عنوان انسان و جامعه تغییر می کنیم و با تغییر رفتار ما، فناوری برای همگام شدن با نیازها و خواسته های ما تکامل می یابد و بنابراین وظیفه موتورهای جستجو نیز  به همان دلیل تغییر می کند. نزدیک به 15 سال پیش، سایت های شبکه های اجتماعی که به افزایش بازدید در وب سایت ها کمک می کند وجود نداشت و هیچ علاقه ای به وب سایت های سازگار با تلفن های هوشمند که هنوز محبوب نبودند وجود نداشت.

در حال حاظر، با ظهور هر روز رسانه ها و فناوری های جدید، برای موتورهای جستجو ضروری است که نحوه برخورد با رتبه بندی صفحه، پیوندها و محتوا را برای همگام سازی با این تغییرات سریع تنظیم کنند. دومین پاسخ پیچیده این است که گوگل، در رقابت با موتورهای جستجوی دیگر مانند: یاهو، بینگ و غیره، بر بهبود تجربه کاربری و ارائه بهترین نتایج جستجو مربوط به درخواست خود متمرکز شده است، و به همین دلیل به سایت هایی که تجربه کاربری مناسبی را ارائه می دهند با دادن رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج پاداش می دهد.

در گذشته ای نه چندان دور، زمانی که ما از گوگل برای جستجوی موضوعی استفاده می کردیم؛ حضور آزار دهنده سایتهای متقلب در نتایج جستجو بود که به لطف الگوریتم های گوگل دیگر این مشکل رخ نمی دهد.

به عنوان مثال، هنگامی که بر روی یک نتیجه جستجو کلیک می کنیم، شاهد تبلیغات و پنجره های بازشو (Pop-up) هستیم که محتوای صفحه را مسدود می کنند، و محتوای واقعی آنها بسیار ضعیف است، زیرا کلمات کلیدی در تلاش برای بدست آوردن رتبه بندی اشکال مختلف را در کنار یکدیگر قرار می دهند. اما با ظهور به روزرسانی الگوریتم "Google Panda" در سال 2011 و به روزرسانی های بعدی، موضوع متفاوتی رخ داد و این نتایج نگران کننده برگشت ناپذیر ناپدید شدند و نتایج مفیدی برای خواننده جایگزین شدند.

مزایای الگوریتم های گوگل برای وب سایت ها چیست

سوم: مزایای الگوریتم های گوگل برای وب سایت ها چیست؟

عمدتا وب سایت ها به دو روش از به روزرسانی الگوریتم گوگل بهره مند می شوند:

1. رتبه بندی بالا در محتوای عمیق

در گذشته، مقاله ای بسیار کوتاه و همراه با لینک های جعلی خارجی می توانست برای مدتی برای اولین نتیجه در موتور جستجو رقابت کند. اما با ظهور پی در پی به روزرسانی های الگوریتم گوگل، محتوای عمیق به شرایط اصلی تبدیل شده اند و مقصود از محتوای عمیق، محتوایی است که به دنبال آموزش خوانندگان است و نویسنده در آن نقش "حل کننده مسئله" برای خواننده، و مقاله ای که می خوانید تلاشی برای ایفای این نقش است. به طور خلاصه، اگر می خواهید در بالای نتایج جستجو باشید، تردید و ترس از الگوریتم های گوگل را کنار بگذارید و محتوایی ایجاد کنید که کاربرپسند باشد و افراد می خواهند بخوانند.

2. رتبه بندی بالای مطالب جدید

الگوریتم های گوگل با دادن رتبه بالاتر در نتایج جستجو به محتوای جدید پاداش می دهند و با گذشت مدتی این محتوای جدید به محتوای قدیمی تبدیل می شود و بنابراین سایت شما به محتوای جدید و بیشتری نیاز دارد، اما خبر خوش این است که پمپاژ محتوای مداوم تجدید شده باعث افزایش رتبه شما در یک صفحه می شود و تعداد بازدیدکنندگان از موتور جستجو افزایش می یابد.

سایت های معروف معمولاً حداقل هفته ای یک بار مطالب جدید منتشر می کنند، اما همچنین برخی از سایت ها هستند که به صورت روزانه منتشر می کنند، یا محتوای بزرگ را به چندین قطعه تقسیم می کنند که روی آنها به صورت روزانه مطلب اضافه می کنند.

3. جلوگیری از پیشتازی وبسایت های متخلف

وبسایت هایی که از طریق راهکار ها و تکنیک های غیر قانونی و غیر اخلاقی برای رتبه گیری در لیست نتایج گوگل تلاش می کنند دیگر نمی توانند با الگوریتم های مختلف گوگل مقابله کنند. در حقیقت در گذشته وبسایت های بسیاری وجود داشتند که براساس تکنیک های سئو کلاه سیاه یا کلاه خاکستری می خواستند که جایگاهی برای خود پیدا کنند.

خب طبیعی بود که الگوریتم های گوگل بسیار ابتدایی بودند و تشخیص این دسته از وبسایت ها بسیار دشوار بود. پس تکنیک های آنها جواب می داد و به رتبه های خوبی می رسیدند. اما به مرور زمان هنگامی که الگوریتم های جدید معرفی گردید روند کار برای وبسایت هایی به صورت قانونی و سالم فعالیت می کردند هموار شد. یعنی توانستند که رقابتی سالم داشته باشند و رتبه های خوبی بگیرند. اما در مقابل وبسایت های متخلف جریمه شدند و در لیست نتایج به عقب رفتند.

گوگل چگونه وب سایت های متخلف را مجازات می کند

چهارم: گوگل چگونه وب سایت های متخلف را مجازات می کند؟

برخی علائم وجود دارد که نشان می دهد سایت شما به دلیل نقض به روزرسانی های الگوریتم Google مورد مجازات قرار گرفته است و این موتور جستجو مجازات های خود را به صورت یکی از روش های زیر اعمال می کند:

1. کاهش رتبه صفحه و میزان بازدید از نتایج جستجو

افت ناگهانی و طولانی مدت رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو جریمه ای است که به دلیل به روزرسانی الگوریتم Google دریافت کرده اید. که منجر به مشکل بزرگی از تعداد کم بازدید کننده از نتایج جستجو می شود، با مشاهده عملکرد سایت خود با استفاده از ابزار Google Analytics می توانید این کاهش را مشاهده کنید.

2. پایین آوردن رتبه بندی صفحه به صورت دستی

الگوریتم های گوگل معمولاً سایت های متخلف را به طور خودکار مجازات می کنند، اما هر از گاهی اگر مشکوک به تقلب در این سایت ها شود، برای دستیابی به بالای نتایج جستجو مانند استفاده از تکنیک های کلاه سیاه، گوگل اقدام دستی علیه سایت های متخلف می کند. خوشبختانه گوگل این گونه تخلفات را در سرچ کنسول به شما گزارش می دهد، بنابراین اگر شک دارید این اتفاق می افتد و Google هنوز به شما چیزی نگفته است، می توانید با دریافت گزارش اقدام دستی Google، تأیید کنید که هرگونه اقدام دستی علیه سایت شما انجام شده است.

3. ممنوع کردن

هنگامی که گوگل حداکثر مجازات های خود را اعمال می کند و سایت شما را ممنوع می کند، به احتمال زیاد از اشتباه جدی مرتکب خواهید شد، مانند: خرید پیوندهای ناخواسته یا پر کردن بیش از حد کلمات کلیدی، یا انجام یک کار بزرگتر و قانونی از طریق انتشار ویروس یا بدافزار در اینترنت سایت، و هنگامی که سایتی که قانون را نقض می کند گوگل در استثنای کامل آن دریغ نمی کند.

گوگل قصد ندارد به وب سایت هایی که ارائه و خدمات مفیدی به کاربران می دهند آسیب برساند، بلکه هدف آن ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربر است. بنابراین می توان الگوریتم های گوگل را تشویق کننده یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو بهتر دانست که در طولانی مدت در بازدیدهای بالاتر نتیجه خوبی خواهد داشت.

مهمترین به روزرسانی الگوریتم گوگل چیست

پنجم: مهمترین به روزرسانی الگوریتم گوگل چیست و چگونه می توان با هرکدام از آنها همگام شد؟

الگوریتم های گوگل دو نوع به روزرسانی دارند، به روزرسانی های جزئی و عمده به روزرسانی های مهم و تعداد به روزرسانی های جزئی بیش از به روزرسانی های مهم را صادر می کنند. با این حال، بزرگترین به روزرسانی تغییرات مهمی است که همه دارندگان وب سایت، متخصصان جستجوگرها و سازندگان محتوا باید آنها را بدانند.

در زیر به هر به روزرسانی عمده (آزمایشی) که از سال 2011 تاکنون منتشر شده است خواهیم پرداخت.

به طور دقیق، ما به روز رسانی ها را بررسی خواهیم کرد:

 بروزرسانی پاندا

 بروزرسانی پنگوئن

به روزرسانی مرغ مگس خوار

به روزرسانی Google Dove The Pigeon

به روزرسانی موبایل یا Mobilegeddon

Google Update Medic Update

1. بروزرسانی پاندا

 بروزرسانی پاندا

تاریخ انتشار: 23 فوریه 2011

Panda Update انقلابی است که توسط گوگل برای مقابله با برخی از مشکلات کیفیت سایت ایجاد شده است. مانند: محتوای سطحی، تکراری و کپی شده، پر کردن کلمات کلیدی، مزارع تولید محتوا و وب سایت هایی پر از تبلیغات با تراکم کمتر مطالب. در مقابل، این به روزرسانی از الگوریتم های گوگل برای پاداش دادن به محتوای با کیفیت بالا و رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو منتشر شد.

چگونه با بروزرسانی Google Panda همراه شویم؟

1. با استفاده از یک Duplicate Page Finder مانند Siteliner صفحاتی را در سایت خود با محتوای تکراری پیدا کنید، سپس محتوا را تغییر دهید تا هر صفحه منحصر به فرد شود، یا موقتا برچسب "no index" اضافه کنید تا خزنده های گوگل آن صفحه را نادیده بگیرند.

2. با استفاده از ابزار DupliChecker محتوایی را که قصد انتشار آن را دارید بررسی کنید و از کپی نشدن آن مطمئن شوید و اگر می دانید انحصاری بودن محتوا 90٪ یا بیشتر است، از امنیت برخوردار هستید.

3. محتوا با عملکرد ضعیف یا کپی را بازنویسی کنید (این محتوا را با استفاده از شاخص هایی مانند: ترافیک و نرخ تبدیل کم پیدا کنید)

4. اشتباهات املایی یا دستوری را اصلاح کرده و محتوا را به صورت سازمان یافته قالب بندی کنید.

5. تمرکز خود را بر روی ایجاد محتوای منحصر به فرد بگذارید که ارزش بی نظیری را برای خوانندگان شما فراهم می کند مانند: مقالات آموزشی و راهنماهای گام به گام، به عنوان مثال، این راهنمای گام به گام نحوه نوشتن یک مقاله حرفه ای نمونه ای از این نوع جزئیات است محتوای آموزشی، و اگر شما علاقه مند به یادگیری 24 استاندارد گام به گام برای محتوای برتر هستید، می توانید آنها را از طریق بلاگ Google بخوانید. و اگر برای تولید محتوا به نویسندگان حرفه ای نیاز دارید، می توانید آنها را در یک سایت جداگانه جستجو کنید.

2. به روزرسانی Google Penguin

به روزرسانی Google Penguin

تاریخ انتشار: 24 آوریل 2012

Penguin Update به روزرسانی است که توسط Google برای مبارزه با راه های غیرقانونی دریافت بک لینک از جمله: پیوندهای هرزنامه، دایرکتوری پیوندها و پیوندهای پرشده از کلمات کلیدی منتشر شده است. این روش های دستکاری برای فریب الگوریتم های گوگل برای گرفتن رتبه ای بالاتر از آنچه در نتایج جستجو شایسته است، استفاده می شود. از طرف دیگر، به روزرسانی پنگوئن به سایتهایی که از سایتهای معتبر دارای پیوندهای با کیفیت و مرتبط هستند پاداش می دهد.

چگونه با بروزرسانی Google Penguin همراه شویم؟

1. از هرگونه روش جعلی برای دریافت بک لینک مانند: استفاده از نرم افزار، خرید لینک یا پر کردن لینک با کلمات کلیدی خودداری کنید.

2. از طریق روش های قانونی مانند پاسخ دادن به سوالات در سایت های پرسش و پاسخ و پیوست پیوند از سایت مربوطه خود، یا نوشتن مقالات مهمان در سایت های دیگر و اشاره به سایت خود، بک لینک با کیفیت بالا دریافت کنید.

3. به روزرسانی Google Hummingbird

به روزرسانی Google Hummingbird

تاریخ انتشار: 20 آگوست 2013

گوگل آپدیت مرغ مگس خوار را ارائه داد تا تجربه جستجوی محاوره ای بیشتری را برای کاربر فراهم کند و توانایی آنها را در درک آنچه افراد جستجو می کنند با بررسی هدف جستجوگر و نه تعهد واقعی به عبارت جستجو، افزایش دهد. بنابراین، مرغ مگس خوار فقط یک بروزرسانی در الگوریتم های گوگل نیست، بلکه یک تغییر جامع با هدف ارائه نتایج جستجوی بهتر به کاربران است.

به روزرسانی Hummingbird از مترادف ها برای یافتن محتوای مناسب استفاده می کند و به جای اینکه دقیقاً مانند گذشته به پرس و جو پیوسته باشند، سوالات مشابه را به گونه ای رفتار می کند که گویا آنها یک سوال واحد بوده اند. مثال: هنگام جستجوی موبایل های جدید، در صفحه نتایج، علاوه بر پیوندهای "تلفن همراه جدید" ، پیوندهایی به مترادف این عبارت نشان داده می شود: "جدیدترین تلفن های همراه" ، "تلفن های هوشمند".

چگونه با بروزرسانی Google Hummingbird همراه شویم؟

به جای تمرکز روی یک کلمه کلیدی واحد، از کلمات مترادف، اصطلاحات متداول و سوالات مرتبط در آن استفاده کنید.

برای یافتن کلمات محبوب جستجو در یک موضوع، از ابزار Google Keyword Tool استفاده کنید.

کلمات کلیدی طولانی را که بیش از دو یا سه کلمه هستند هدف قرار دهید، به عنوان مثال: به جای هدف قرار دادن کلمه کلیدی "رژیم" ، "بهترین رژیم غذایی سالم" را هدف قرار دهید.

به سوالات مخاطبان خود در مورد موضوع خود پاسخ دهید، مانند: چگونه ..؟ این چیست ..؟ و..

4. به روز رسانی کبوتر

 به روز رسانی کبوتر

تاریخ انتشار: 24 جولای 2014

Pigeon Update به روزرسانی است که بیشترین تمرکز آن بر جستجوی محلی است و به کسب و کارهایی که دارای حضور محلی اولویت ارائه صفحات نتایج جستجو را می دهد. به عنوان مثال، وقتی از داخل تهران برای "فروشگاه تجهیزات ورزشی" جستجو می کنید، نتایج جستجو منجر به فروشگاه های ورزشی در تهران می شود، حتی اگر کلمه جستجو شامل "در تهران" نباشد. اما الگوریتم های گوگل با داشتن اطلاعاتی درباره مکان کاربر، کسب و کارهای محلی نزدیک به او را در اولویت قرار می دهند.

نحوه همراهی با به روزرسانی Google Dove

1. تا جایی که ممکن است؛ مکان محلی خود را از قبیل: شهر، محله و کشور به تمام اشکال محتوای نوشتاری، عکاسی و ویدئویی خود مشخص کنید.

2. یک حساب Google برای کسب و کار خود ایجاد کنید و موقعیت مکانی خود را در حساب های اجتماعی خود مانند حساب تجاری Instagram خود وارد کنید.

3. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مکان شما در وب سایت و حساب های اجتماعی شما با یکدیگر مطابقت دارد.

5. Google Mobile Update یا Mobilegeddon

Google Mobile Update یا Mobilegeddon

تاریخ انتشار: 22 آوریل 2015

Google Mobile Update به روزرسانی است که سازگاری دستگاه همراه را به عنوان سیگنال رتبه بندی در الگوریتم های Google اضافه کرده است. این به روزرسانی در نتایج جستجوی موبایل به وب سایت های سازگار با تلفن همراه اولویت داده است. در مورد سایت های غیر موبایل، آنها جریمه شدند یا به طور کامل از نتایج جستجوی تلفن همراه حذف شدند و گوگل با هدف این به روزرسانی قصد داشت تجربه جستجوی آسان و سریع را برای کاربران تلفن همراه فراهم کند.

نحوه همراهی با Google Mobile Update

1. با انتخاب یک قالب واکنش گرا برای تلفن همراه، مطمئن شوید که سایت شما برای موبایل دوستانه است.

2. از ابزار Google Mobile Testing برای بررسی عملکرد سایت خود در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید. این ابزار وضعیت سایت شما را به شما نشان می دهد و شما را از هرگونه مشکل بارگیری یا عملکرد مطلع می کند.

6. Google Medic Update

 Google Medic Update

تاریخ انتشار: 1 آگوست 2018

Google Medic Update اصلی ترین به روزرسانی الگوریتم Google در سال 2018 است. این هدف مانند سایر به روزرسانی های قبلی مورد هدف قرار گرفت. مسائل مربوط به کیفیت وب سایت مانند: محتوای کوتاه و کپی شده، زمان بارگیری آهسته، سرصفحه های نادرست و تجربه نامناسب کاربر.

بر خلاف نتیجه گیری که این سایت عمدتا به سایت های سالم هدایت می شود، همانطور که توسط نام مشخص شده است، سایت های مربوط به حوزه های مختلف تحت تأثیر این به روزرسانی قرار گرفتند، و این یک کاربرد عملی بود که Google در مورد راه های بهبود سایت گفت: "هیچ مشکلی برای صفحات با عملکرد خوب وجود نخواهد  داشت" با گذشت زمان ممکن است محتوای شما در مقایسه با سایر صفحات افزایش یابد. "

نحوه همراهی با Google Medic Update

1. اطمینان حاصل کنید که سئو خارج از صفحه و پیکربندی SEO فنی سایت سالم است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

2. در ایجاد محتوای مفیدی که برای بازدیدکنندگان ارزشمند است سرمایه گذاری کنید.

3. از روش های مناسب برای ایجاد بک لینک استفاده کنید.

4. اطمینان حاصل کنید که سایت شما از نظر موبایل دوستانه است و اگر فعالیت شما محلی است، سایت خود را به سمت سیستم عامل های مختلف هدایت کنید.

ششم: مهمترین منابع دانش به روزرسانی های جدید الگوریتم گوگل

از آنجا که به روزرسانی های الگوریتم Google تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، مهم است که اخبار آن را به صورت دوره ای دنبال کنید تا در مورد به روزرسانی های عمده از آنها مطلع شوید و در صورت لزوم تغییرات لازم را اعمال کنید، و خوشبختانه منابع معتبر برای شناسایی این به روزرسانی ها به راحتی در دسترس هستند و در زیر ما سه منبع مهم برای آگاهی از به روزرسانی الگوریتم Google را به شما معرفی خواهیم کرد:

Google Algorithm Update History

Google Algorithm Update History

MOZ یک ابزار با جزئیات غنی و تقویمی به روزرسانی الگوریتم گوگل از سال 2000 تاکنون را گرد آوری می کند، اطلاعاتی از قبیل:

نام آپدیت

تاریخ انتشار

مروری کوتاه بر به روزرسانی.

اخبار مربوط به بروزرسانی

وبلاگ مرکزی وب مستر گوگل

وبلاگ مرکزی وب مستر گوگل

Google از وبلاگ خود برای اعلام به روزرسانی های عمده ای که حتی قبل از انتشار آنها منتشر می کند استفاده می کند، بنابراین این وبلاگ منبع معتبری برای کسب اطلاعات در مورد به روزرسانی های جدیدی است که انتظار می رود منتشر شود.

توییتر

در میان کارمندان Google، برخی از اسامی وجود دارد که قبلاً به روزرسانی الگوریتم Google را اعلام یا تأیید می کردند و جزئیات مهم مربوط به آنها را از طریق حساب های توییتری خود از جمله برجسته ترین این نام ها به اشتراک می گذارند:

  @ دنی سولیوان Danny Sullivan@

@ جان مولر John Mueller@

هفتم: وقتی نسخه جدید الگوریتم های Google منتشر می شود، چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

1. پیش از هر چیز آرام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید.

2. اطمینان حاصل کنید که واقعاً توسط به روزرسانی الگوریتم تحت تأثیر قرار گرفته اید و تحت تأثیر موارد دیگری مانند: تنظیمات نادرست برای موتورهای جستجو ، طراحی سایت یا هر چیز دیگری قرار ندارید.

3. صبور باشید و اطلاعات دقیق در مورد اثرات سایت را جمع آوری کنید و برای ایجاد تغییرات عجله نکنید.

4. بخوانید که متخصصان سئو در مورد به روزرسانی جدید چه پیشنهادی می دهند تا درک کنید که چه کاری انجام شود.

5.در صورت لزوم، تنظیمات مورد نیاز را در استراتژی بهینه سازی موتور جستجو انجام دهید.

6. دیگر نگران به روزرسانی های Google نباشید و همیشه محتوای منحصر به فرد را با تجربه کاربری عالی ارائه دهید.

نتیجه گیری

پس از ارائه جزئیات قبلی در مورد الگوریتم های گوگل، مشخص شد که الگوریتم ها با وجود تغییرات پی در پی و جزئیات فراوان آنها به نفع همه است: چه کاربر و چه صاحبان سایت. الگوریتم ها سعی در ایجاد قوانین بازی جوانمردانه بین سایت ها دارند با بهبود محتوا و ارائه بهترین تجربه کاربری، به طوری که زمینه برای رقابت عادلانه برای همه باز باشد. در آخر، ذینفع اصلی کاربر است.

همچنین بخوانید: آموزش گوگل انالیتیکس

موفقیت در آزمایش به روزرسانی الگوریتم گوگل به تجزیه و تحلیل ها و روش های زیادی نیاز دارد که برخی از آنها احساس خستگی می کنند و بدنبال یک خط نجات هستند، بنابراین توصیه می کنیم برای کمک به شما در انتقال موفقیت آمیز این به روزرسانی ها از طریق یک بستر مستقل برای متخصصان جستجوگرها جستجو کنید و فراموش نکنید که چه زمان بروزرسانی با خیال راحت و بدون تأثیر بر رتبه سایت شما منفی است، تا موفقیت خود را در آزمون جشن بگیرید!

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها