جستجو
محصولات
    منو بسته

    عواملی که بر خرید آنلاین در لتونی و لیتوانی تأثیر می گذارد.

    1399/3/27 12:07:21 بازدید: 9 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    عواملی که بر خرید آنلاین در لتونی و لیتوانی تأثیر می گذارد.

    فروشگاه اینترنتی

     

    در سال 2018 ، به سختی جای تعجب دارد که مردم در واقع خرید آنلاین را دوست دارند. سؤال واقعی که باید از خود بپرسیم این است که مصرف کنندگان قبل از کلیک بر روی دکمه نهایی "سفارش اکنون" چه مزایا و موانعی را در بر می گیرند. Gemius از کاربران اینترنت لتونی و لیتوانیایی بهترین PROS و CONS از خرید آنلاین را پرسید.

    در هر دو مصرف کننده ، لتونی (79.9 درصد) و لیتوانی (69.8 درصد) مصرف کنندگان هنگام خرید آنلاین و راحتی که به طور کلی در جدول قرار دارد ، بر سیاست های برتر قیمت گذاری تأکید کردند.(منبع: Gemius ، گزارش های تجارت الکترونیکی 2017: لتونی ، لیتوانی)

    در هر دو کشور کاربران به شدت احساس می کنند که هنگام خرید آنلاین ، محدود به ساعات کار فروشگاه ها (71.4 درصد از کاربران لتونی) نیستند و آنها به شدت امکان خرید از خانه های خود را (75 درصد ازکاربران لیتوانی ها) را می دانند.

    در لتونی ، 68.9 درصد از کاربران هنگام مقایسه محصولات پیشنهادی فروشگاه های مختلف ، توجه بیشتری به بی دردسر بودن نشان دادند ، که ثابت می کند هنگام خرید از فروشگاه فیزیکی بسیار سخت تر است. در لیتوانی ، تقریبا 69.8 درصد از کاربران ، تحویل خانه را یکی از دلایل عمده خرید آنلاین ذکر می کنند.

    هنگامی که صحبت از اشکالات عمده خرید آنلاین است ، به نظر می رسد شماره مصرف کنندگان در هر دو کشور زمان تحویل طولانی باشد ، که توسط 40 درصد از کاربران لتونی و حدود 36 درصد از کاربران لیتوانی ذکر شده است.

    در لتونی حدود 35 درصد از مصرف کنندگان احساس می کنند که نمی توانند اطلاعات لازم را در مورد کالایی که قصد خرید دارند پیدا کنند و حدود 33 درصد از آنها نمی توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.

    خرید آنلاین

    کاربران لیتوانی بیشتر بابت هزینه های بالای تحویل (33٪) ناامید می شوند ، و حدود 37٪ از آنها اعلام می کنند محصولی را دریافت کرده اند که انتظارات آنها را برآورده نمی کند.

    اگرچه در هر دو کشور ، به نظر می رسد فروشگاه های آنلاین منبع اصلی اطلاعات قبل از خرید هستند ، توجه به این نکته حائز اهمیت است که حدود 55 درصد لاتوی ها از سایت های مقایسه قیمت استفاده می کنند ، در حالی که لیتوانی ها (35 درصد) ترجیح می دهند از خود بپرسند. دوستان یا خانواده برای توصیه ها

    28 درصد از لتونی ها و 33 درصد از خریداران آنلاین لیتوانی پیش بینی می کنند که هزینه های آنلاین آنها در سال آینده افزایش یابد ، در حالی که تنها 3 درصد از لیتوانی ها و 26 درصد از لتونی ها فکر می کنند که هزینه ها کاهش می یابد.

    منبع: Gemius ، گزارشهای تجارت الکترونیکی 2017: لتونی ، لیتوانی

    لینک های مرتبط:

    مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی

     

    درج نظر


    شماره تلفن همراه و نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نام
    نام خانوادگی
    امتیاز بدهید (از 1 تا 5) :
    09127857628