بازاریابی محتوا یکی از موثرترین استراتژی های موجود برای موفقیت هر کسب و کار آنلاین است.
محتوای نوشتاری یا تصویری، حتی قبل از حضور اینترنت، همیشه یک روش عالی برای انجام بازاریابی به حساب می آمد. همه ما تبلیغات تجاری را که طی سالیان گذشته در تلویزیون دیده ایم به خاطر می آوریم، یا حتی برخی از بروشورهای آموزنده را که به عنوان درج رایگان در مجلات ارائه شده اند را نگه داشته ایم. اینترنت دسترسی ما به اطلاعات را تسهیل کرده و در اختیار میلیون ها کاربر قرار داده است.
اما محتوای همیشه سبز محتوای بهینه سازی شده ای است که همیشه توسط کاربران در حال جستجو است و قدیمی نمی شود.
برای مطالعه ادامه این پست روی لینک زیر کلیک کنید:
محتوای همیشه سبز چیست؟
محتوای نوشتاری یا تصویری، حتی قبل از حضور اینترنت، همیشه یک روش عالی برای انجام بازاریابی به حساب می آمد. همه ما تبلیغات تجاری را که طی سالیان گذشته در تلویزیون دیده ایم به خاطر می آوریم، یا حتی برخی از بروشورهای آموزنده را که به عنوان درج رایگان در مجلات ارائه شده اند را نگه داشته ایم. اینترنت دسترسی ما به اطلاعات را تسهیل کرده و در اختیار میلیون ها کاربر قرار داده است.
اما محتوای همیشه سبز محتوای بهینه سازی شده ای است که همیشه توسط کاربران در حال جستجو است و قدیمی نمی شود.
برای مطالعه ادامه این پست روی لینک زیر کلیک کنید:
محتوای همیشه سبز چیست؟
1