هیچ گاه شما و تیمتان نمی توانید نرخ مطلقی از فروشتان را بدست آورید و آن را برای آینده نیز تعمیم دهید، در واقع تمام معیارهای خرید و فروش شما نسبی خواهد بود. تحقیقات و مطالعات بسیاری برای پیدا کردن دلایل شکست در خرید از سایت شما و یا افت نرخ های فروشتان انجام شده است است که مهم ترین آن عدم توانایی در جذب و حفظ مشتریان است.
بارها در مطالب وبلاگ درباره اهمیت حفظ مشتریان فعلی سخن گفته ایم و این مهم بر کسی پوشیده نیست زیرا حفظ مشتریان قدیمی باعث بدست اوردن مشتری های جدید می شود.
در این پست وبلاگ دلایل ناراضی بودن مشتریان از شما و خرید نکردن از وبسایت و فروشگاه اینترنتی شما را بیان میکنیم.
برای مطالعه این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:
چرا مشتریان از فروشگاه اینترنتی ما خرید نمیکنند؟
.
بارها در مطالب وبلاگ درباره اهمیت حفظ مشتریان فعلی سخن گفته ایم و این مهم بر کسی پوشیده نیست زیرا حفظ مشتریان قدیمی باعث بدست اوردن مشتری های جدید می شود.
در این پست وبلاگ دلایل ناراضی بودن مشتریان از شما و خرید نکردن از وبسایت و فروشگاه اینترنتی شما را بیان میکنیم.
برای مطالعه این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:
چرا مشتریان از فروشگاه اینترنتی ما خرید نمیکنند؟
.