این روز ها با همه گیری بیماری کرونا در جهان، کیفیت و نوع زندگی مردم تغییر کرده و در این مدت تقریبا 1 سال و نیمه از گذشت شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کار ها دچار تغییرات اساسی شده اند و نوع خرید و فروش کالاها دیگر طبق روال قبل و به شکل سنتی نیست.
در این دوران بیشتر مردم خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و دیگر خرید به شکل سنتی رایج نیست بنابراین لزوم یادگیری و پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ بسیار بیشتر از قبل شده است.
به طور کلی هر فرآیندی که شما در آن از ابزارهای دیجیتال (مثل ایمیل، وبسایت، پیامک و...) در جهت تبلیغات، فروش، نظرسنجی یا معرفی محصولات یا خدماتتان به کار ببرید، نوعی از بازاریابی دیجیتال محسوب میشود
با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار شما، حضور پررنگ مردم در اینترنت را به یک فرصت طلایی برای کسب و کارتان خواهد کرد.
در این مقاله راهکارهایی برای نجات کسب و کارها و گذر از این روزهای سخت ارائه میدهیم. اگر شما هم این دغدغه ها را در مورد کسب و کار و تجارت خود دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید:
دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا
در این دوران بیشتر مردم خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و دیگر خرید به شکل سنتی رایج نیست بنابراین لزوم یادگیری و پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ بسیار بیشتر از قبل شده است.
به طور کلی هر فرآیندی که شما در آن از ابزارهای دیجیتال (مثل ایمیل، وبسایت، پیامک و...) در جهت تبلیغات، فروش، نظرسنجی یا معرفی محصولات یا خدماتتان به کار ببرید، نوعی از بازاریابی دیجیتال محسوب میشود
با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار شما، حضور پررنگ مردم در اینترنت را به یک فرصت طلایی برای کسب و کارتان خواهد کرد.
در این مقاله راهکارهایی برای نجات کسب و کارها و گذر از این روزهای سخت ارائه میدهیم. اگر شما هم این دغدغه ها را در مورد کسب و کار و تجارت خود دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید:
دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا
1