بسته

nopCommerce یا Drupal Commerce: کدام یک برای تجارت شما مناسب است؟

nopCommerce یا Drupal Commerce: کدام یک برای تجارت شما مناسب است؟

nopCommerce یا Drupal Commerce

ناپ کامرس و Drupal Commerce از نظر نوع عملکرد، نوع پروژه هایی که در آنها از این 2 پلتفرم استفاده میکنند و ... با هم تفاوت هایی دارند. در این پست به بررسی جزییات این تفاوت ها میپردازیم.

مقایسه ناپ کامرس با دروپال

در مرحله اول، هر دو سیستم عامل، اپن سورس یا همان منبع باز و رایگان هستند و با بسیاری از ویژگی های مخصوص به خود می توانند براساس نیازهای تجاری سفارشی شوند. ثانیا، باید مشخص شود که تفاوت پلتفرم های Drupal و ناپ کامرس چقدر است؟

 دروپال به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) در نظر گرفته شده است، در حالی که ناپ کامرس یک موتور فروشگاه آنلاین است که برای انجام فعالیت های تجارت الکترونیکی طراحی شده است.

تکنولوژی

پلتفرم Drupal Commerce با PHP ساخته شده است که یک زبان برنامه نویسی بسیار محبوب در سمت سرور است. دروپال 8 از PHP 7.1 یا نسخه بالاتر پشتیبانی می کند، اگرچه دروپال 7 می تواند روی PHP کار کند. بیشترین استفاده از پایگاه داده برای دروپال MySQL است. این برنامه دارای ویژگی های پیشرفته و موثر مانند مدیریت نظرسنجی، گرافیک و غیره است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا وب سایتهای پیشرفته را به طور موثر طراحی کنند. با استفاده از دروپال می توانید از مزایای استفاده از انجمن ها، عکس ها، تقویم های رویدادها و فیلم ها در وب سایت خود بهره مند شوید.

nopCommerce بر اساس چارچوب Microsoft ASP.NET Core و پایگاه داده MS SQL Server 2012 ) یا بالاتر) است. این یک نمای کاتالوگ و یک ابزار کنترل عقب ارائه می دهد که امکان ایجاد یک سبد خرید را فراهم می کند. nopCommerce دارای معماری مدولار عالی است، که سفارشی سازی آن را برای انواع مختلف نیازها بسیار آسان می کند. این دارای ویژگی های مختلف خارج از جعبه است از جمله:

- چند فروشگاهی

) ACL -لیست کنترل دسترسی)

- طراحی وب پاسخگو (همچنین بخوانید: طراحی ریسپانسیو چیست؟ و چرا اهمیت دارد؟)

- پشتیبانی از چند زبان RTL

- سئو

- مدیریت محتوا

- محصولات اجاره ای، دوره ای و قابل بارگیری

- برنامه امتیازات پاداش

- پشتیبانی از تخفیف، کوپن و کارت هدیه و...

تکنولوژی

تفاوت های اساسی دو سیستم مدیریت محتوا ناپ کامرس با دروپال

دروپال (Drupal Commerce)

دروپال اساساً برای انتشار و مدیریت محتوا طراحی شده است: می توان وبلاگ ها و صفحات اطلاعاتی را بر اساس آن ساخت. اگر می خواهید انواع مختلفی از محتوا را در یک وب سایت ارائه دهید، به عنوان مثال، اخبار، کتاب های الکترونیکی، انجمن ها، رسانه های اجتماعی - دروپال فرصت های خوبی را برای شما فراهم می کند.

به منظور ارائه قابلیت های تجارت الکترونیکی، باید از تجارت دروپال استفاده کنید. با این حال، تمرکز بیشتر روی فروش محصولات غیر سنتی خواهد بود.

این بدان معناست که اگر می خواهید به عنوان مثال محتوای نوع اشتراک را ارائه دهید یا شاید سیستمی بسازید که کاربران بسته به سطح اشتراک یا بسته های مختلف بتوانند به مطالب مختلف دسترسی پیدا کنند، دروپال کاملاً نیازهای شما را برآورده می کند.

در عین حال، تجارت دروپال برای فروش انواع سنتی تر محصولات کمتر مناسب است زیرا احتمال زیادی وجود دارد که شما به یک سیستم دسته بندی پیچیده تر و چندین گروه محصول نیاز داشته باشید که بسیاری از ویژگی های مختلف را می توان با آنها مرتبط کرد.

 ناپ کامرس(nopCommerce)

از طرف دیگر، موتور nopCommerce به طور خاص برای بازاریابی آنلاین انواع سنتی تر محصولات تولید شده است: در نتیجه، شما یک فروشگاه آنلاین پیدا خواهید کرد که به اهداف بازاریابی و فروش دسترسی دارد که در صورت لزوم از محصولات بازاریابی دیجیتال نیز پشتیبانی می کند.

nopCommerce می تواند چندین هزار محصول را بدون مشکل اداره کند. می توانید ویژگی های مختلفی (حتی کاملاً منحصر به فرد) را به این ویژگی ها اختصاص دهید که به راحتی قابل جستجو هستند. بنابراین، اگر بلند پرواز هستید و می خواهید طیف وسیعی از محصولات یک شرکت بزرگ را بفروشید یا در حال ساخت چنین فروشگاه آنلاین هستید که به طور پیش فرض بسیاری از محصولات را می فروشید، ناپ کامرس بهترین گزینه است.

نتیجه گیری

اگر می خواهید وب سایتی ایجاد کنید که محصولات کم ارزش را به ویژه با ابزار بازاریابی محتوا تبلیغ کنید، کار در Drupal به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا می تواند بهترین راه حل باشد. با این حال، اگر محتوا نیز برای شما مهم است، به عنوان مثال شما می خواهید فقط در سایت وبلاگ نویسی کنید و در حال حاضر لیست مهمی از محصولات را ارائه می دهید و به پیچیده ترین عملکرد فروشگاه تجارت الکترونیک نیاز دارید، nopCommerce بهترین انتخاب یرای شماست.

مطالب اخیر

چگونه مشتری را متقاعد به خرید کنیم؟

10 اشتباه رایج کسب و کارهای کوچک

چرا وب‌ سایتمان در نتایج گوگل قرار نمی‌گیرد؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

آموزش دریافت اینماد برای سایت

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها