دسته بندی
    بسته

    نمایه:

    Avatar
    آمار
    • 263
    • 1398 آبان 2, پنجشنبه 9:30

    سلام به همه همراهان عزیز ناپ شاپ

    همه میدانید که تبلیغات و تخفیف در فروش آنلاین بسیار مهم است و به شما کمک میکند کسب و کارتان را رونق ببخشید و ترافیک سایتتان را افزایش دهید.
    روش های دیگری نیز برای بهبود بخشیدن به کارتان وجود دارد، مانند تخفیف، کد تبلیغاتی، ارسال رایگان و ... که به میزان قابل توجهی در افزایش بازدید وب سایتتان کمک می کند.
    مدیریت این تخفیف ها کار بزرگی است که نیاز به یک استراتژی مناسب برای ایجاد تعادل مناسب بین انگیزه خریداران و سودآوری کسب و کار دارد.
    در این پست وبلاگ روش های بهبود و رونق کسب و کارتان را بازگو کرده ایم و استراتژی های آن را بیان میکنیم.

    توصیه میکنیم این مطلب را از دست ندهید.
    استراتژی ارائه تخفیف بدون تأثیر کلی سود در ناپ کامرس

    4 سال پیش

    سلام وقتتون بخیر
    تنظیمات موجود در محصول را بررسی کنید
    این عملیاتی است که باید در هنگام کاهش سهام به مقدار "حداقل تعداد سهام" انجام شود
    گزینه ها عبارتند از:
    Do Nothing - می توانید ببینید و بخرید
    Disable buy button - می توانید ببینید اما خرید نمی کنید
    Unpublish - دیدن یا خرید امکان پذیر نیست

    4 سال پیش

    سلام
    بسیار ممنونم، مرسی

    4 سال پیش

    برای افزودن عکس به بک گراند سایت، کدهای زیر به انتهای فایل styles.rtl.css اضافه کنید:

    body {

        background-image: url("../img/body-background.jpg"); background-position: top; background-attachment: fixed; background-repeat: repeat;
    }

    4 سال پیش

    سلام وقت بخیر

    بله پلاگین های زیادی در این مورد وجود داره
    از این پلاگین استفاده کنید:
    پلاگین ثبت نام و لاگین با شماره موبایل

    4 سال پیش

    سلام
    هیچ مشکلی امنیتی وجود ندارد زیرا ما تأیید می کنیم که آیا یک برنامه زمان بندی باید اجرا شود یا خیر
    این صفحه را مشاهده کنید:
    https://github.com/nopSolutions/nopCommerce/blob/develop/src/Libraries/Nop.Services/Tasks/Task.cs#L129

    4 سال پیش

    دنیای دیجیتال در حال رفتن به سمت بازاریابی محتوایی و تولید محتوا است. از این رو ادمین وبسایت ها باید زمان زیادی را برای تولید محتوا برای کسب و کارشان صرف کنند. در حال حاضر وب­سایت و اپلیکیشن­‌ها برای جذب مخاطب برحسب نیازشان از تولید محتوای ویدیویی، گرافیکی، متنی، تولید محتوای صوتی و … استفاده می‌کنند.
    زمانی که وب­سایتی را برای کسب و کارتان راه اندازی می‌کنید اگر هیچ گونه محتوایی در سایتتان وجود نداشته باشد نباید انتظار داشته باشید سایتتان سئوی خوبی داشته باشد و یا بازدید کنندگان زیادی داشته باشید. همچنین اگر محتوایی که تولید می‌کنید جذاب و گیرا نباشد به جای اینکه مخاطبان را به سمت کسب­وکارتان بکشانید آنها را دفع می‌کنید.

    دراین مقاله شما را با تولید محتوای متنی آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید...
    تولید محتوای متنی چیست؟

    4 سال پیش
    ارور Setup failed

    سلام
    این خطا دلایل مختلفی میتواند داشته باشد:

    یکی از دلایل این خطا تغییر URL  وب سایت از "non www" به "www"  میباشد که پس از برگرداندن آن به حالت اولیه ("non www") نصب با موفقیت انجام میشود.

    4 سال پیش

    سلام
    با استفاده از یک کوکی برای ذخیره موقعیت پیمایش Y کار می کند.
    DotnetCore با توجه به برخی ویژگی هایی که صفحات وب ASP.Net دارد ، هنوز کمبود دارد، بنابراین تنها راه برای حفظ موقعیت پیمایش از طریق جاوا اسکریپت است (و روش های مختلف زیادی برای پیشبرد آن وجود دارد).
    یک فایل جاوا اسکریپت (یا استفاده از برچسب ها) برای اسکریپت کوکی خود (بدون جی کوئری مورد نیاز) ایجاد کنید، یک مرجع برای آن در پرونده _Root.Head.cshtml قرار دهید و تغییری در برچسب بدنه ایجاد کنید.

    function readCookie(cname) {
        var re = new RegExp('[; ]' + cname + '=([^\\s;]*)');
        var sMatch = (' ' + document.cookie).match(re);
        if (cname && sMatch) return unescape(sMatch[1]);
        return '';
    }

    در پرونده _Root.Head.cshtml، یک متن اضافه کنید و برچسب بدنه را تغییر دهید:
    Html.AddScriptParts(ResourceLocation.Head, "~/js/scrollpos.js");

    تغییرات برچسب (چند روش برای انجام این کار وجود دارد، اما این روش خوب است):
    <body onScroll="document.cookie='ypos=' + window.pageYOffset" onLoad="window.scrollTo(0,readCookie('ypos'))">

    بازسازی و اجرا (پاک کردن حافظه پنهان مرورگر).

    4 سال پیش

    باسلام خدمت تمامی همراهان عزیز ناپ شاپ

    همگی کسانی که فروشگاه آنلاین دارند قطعا با مشتریانی رو برو شده اند که کالاهایی را در سبد خرید خود قرار میدهند و سپس بدون اینکه خرید کنند سبد خرید خود را رها میکنند و میروند؟
    در این موارد باید چه کار کرد؟ چگونه باید سبد خرید مشتریان را به خرید نهایی برسانیم؟

    ین مشکل در چند وقت اخیر بیشتر به یک مسئله تبدیل شده است، بسیاری از خرده فروشان در سراسر جهان با این مشکل رو برو هستند و مخصوصا در شرایط فعلی و در برابر Covid-19 مواجه با این مشکل بسیار افزایش یافته است.
    اکنون بیش از هر زمان دیگری، مشاغل باید با مشتریان کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که روند فروش نیازهای آنها را برآورده می کند.

    در پست این هفته روش ها و راه حل های جلوگیری از رهاشدن سبدخرید مشتریان را توضیح میدهیم.

    برای مطالعه این پست روی لینک زیر کلیک کند. :)
    چگونه "اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید " به رشد فروش تجارت الکترونیک کمک می کند؟

    4 سال پیش
    دسته بندی ها