>
این روز ها با همه گیری بیماری کرونا در جهان، کیفیت و نوع زندگی مردم تغییر کرده و در این مدت تقریبا 1 سال و نیمه از گذشت شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کار ها دچار تغییرات اساسی شده اند و نوع خرید و فروش کالاها دیگر طبق روال قبل و به شکل سنتی نیست.
در این دوران بیشتر مردم خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و دیگر خرید به شکل سنتی رایج نیست بنابراین لزوم یادگیری و پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ بسیار بیشتر از قبل شده است.
به طور کلی هر فرآیندی که شما در آن از ابزارهای دیجیتال (مثل ایمیل، وبسایت، پیامک و...) در جهت تبلیغات، فروش، نظرسنجی یا معرفی محصولات یا خدماتتان به کار ببرید، نوعی از بازاریابی دیجیتال محسوب میشود
با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، کسب و کار شما، حضور پررنگ مردم در اینترنت را به یک فرصت طلایی برای کسب و کارتان خواهد کرد.
در این مقاله راهکارهایی برای نجات کسب و کارها و گذر از این روزهای سخت ارائه میدهیم. اگر شما هم این دغدغه ها را در مورد کسب و کار و تجارت خود دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید:
دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا
سلام دوست عزیز
سلام اکثر قالب های ما ریسپانسیو هستند
ما به شما قالب پسفیک را معرفی می کنیم
قالب پسیفیک pacific Responsive
شما میتوانید در قسمت قالب های ناپ شاپ جستجو کنید و دموهای قالب هارو ببینید و مناسب ترین را پیدا کنید
قالب های ناپ شاپ
سلام دوست عزیز
در پنل مدیریت محصول می تونید max تعداد محصولات رو قرار بدید ولی برای تنظیمات پیشرفته تر نیاز به پلاگین یا شخصی سازی دارید
احتمالا اطلاعات ftp که وارد میکنید اشتباه است و یوزر و پسورد ftp برای ftp کاربر محسوب میشود
برایامتحان درستی کد ftp ببینید مستقیم می توانید با همین اطلاعات به ftp وصل بشید یا نه
امروزه یکی از روش های مدرن در تجارت، فروش محصولات با استفاده از اینترنت و فروشگاه های اینترنتی است.
با پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری به بازار کار تقریبا تمام خرید و فروش ها و بازاریابی به شیوه های آنلاین انجام می شود و دیگر کمتر کسی از شیوه های سنتی در کسب وکار خود استفاده می کند.
صرفه جویی در وقت، آسان تر شدن راه های کسب درآمد، بهدست آوردن نتیجه دلخواه در کوتاه ترین مدت و هزاران دلیل قانعکننده دیگر، همگی باعث شده اند که افراد برای کسب درآمد و آغاز کسب و کار نوپای خود به ساخت فروشگاه اینترنتی و فروشگاه سازها روی بیاورند.
فروشگاه اینترنتی می تواند در کم ترین زمان شما را به بیشترین سود در کسب و کار خود برساند.
در ادامه این پست در مورد اهمیت ساخت فروشگاه اینترنتی برای موفقیت در کسب و کار صحبت می کنیم.
ساخت فروشگاه اینترنتی چه تاثیری در موفقیت در کسب و کار دارد؟
این روزها دغدغه بسیاری از ادمین ها و صاحبان سایت، افزایش بازدید سایت است.
اگر هدفتان کسب درآمد اینترنتی است و میخواهید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید به فکر افزایش بازدید وب سایت تان باشید. اگر نتوانید بازدید سایت تان را افزایش بدهید مسلما نمی توانید کاری کنید که مخاطبان و کاربران هدف تان شما را پیدا کنند و جذب سایتتان بشوند.
خیلی از افراد برای اینکه بتوانند سایتشان را به یک سایت پربازدید تبدیل کنند، تصور می کنند حتماً باید هزینه های سنگینی انجام دهند اما حقیقت چیزی جز این است.
در این پست روش های کلیدی و اصلی برای افزایش بازدید سایت را به شما معرفی می کنیم.
برای مطالعه روی لینک زیر کلیک کنید
چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟
همونطور که میدونید تا اونجایی که میشه نباید از دیلیت در دیتابیس استفاده کرد و به جاشی آن باید از فلگی مانند اکتیو و غیر اکتیو بودن دیتا استفاده کرد
به نظر من هم ممکنه همینطور باشه
اگه از ای دی اون محصول در جدول های دیگه استفاده شده باشه نمیشه اون محصول رو دلیت کرد
یکی از اون موارد محاسبه مالی هست که خودتون اشاره کردید
سلام به همه همراهان عزیز
صفحه اصلی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما، مهم ترین بخش کار شماست و معرفی ای از کسب و کار و برند شما است. این صفحه راهنمایی است برای بازدیدکنندگان وب سایت شماو یا مشتریانتان تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند از شما خرید کنند یا صفحه را ترک می کنند و به سراغ فروشگاه دیگری می روند؟
چه در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود هستید یا از قبل فروشگاه اینترنتی ساخته اید، باید برای موفقیت بیشتر و زیباتر شدن فروشگاهتان نکاتی را رعایت کنید و از این نکات ریز آگاه باشید.
در این پست راه حل ها و نکات لازم برای طراحی صفحه نخست یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی را عنوان می کنیم.
اصول طراحی صفحه اول یک سایت چیست؟