>
سلام به همه دوستان عزیز ناپ شاپ
الگوریتم های گوگل چیزهایی هستند که نمیتوان از آنها غافل شد و سایت خوبی داشت. به کمک الگوریتم های گوگل است که میتوانید محتوای سئو شده خوبی داشته باشید و سئو سایتتان را بالا ببرید.
در این پست های وبلاگ به معرفی تعدادی از این الگوریتم ها میپردازیم.
برای مطالعه روی لینک های زیر کلیک کنید:
الگوریتم پنگوئن گوگل
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم پاندا
الگوریتم کبوتر
الگوریتم رنک برین(RankBrain)
الگوریتم برت(BERT)
الگوریتم رقص گوگل(Google Dance)
الگوریتم تازگی محتوا
سلام روزتون بخیر
در طول تاریخ، وقایع قابل توجهی در جهان رخ داده است که رفتار، نگرش و سبک زندگی یک جامعه را تغییر داده است و احتمالا تصور اینکه چگونه در سال ۲۰۲۰ یک بیماری، روش زندگی ما را تغییر میدهد دور از انتظار نیست.
با شروع بیماری کووید 19 و طی چندین ماه گذشته، ما مجبور شدهایم که در روند زندگیمان تغییرات زیادی به وجود بیاوریم، در این مدت با روش جدیدی از معاشرت آشنا شده ایم یاد گرفته ایم که چگونه با دوری از عزیزانمان هم شاد باشیم. در طول این دوران سبک غذایی و بهداشت فردی تغییر کرده و دیگر ماسک جزیی از پوشش افراد شده که بدون آن بیرون نمیروند. از زمان همه گیری کرونا خرید و کسب و کار مردم و بازاریان نیز تغییر کرده و بسیاری از مردم برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان، خریدهایشان را آنلاین انجام میدهند.
بنابراین اگر قصد راه اندازی فروشگاهی را دارید، فرصت را از دست ندهید.
دراین پست به شما آموزش میدهیم که چگونه بهترین فروشگاه اینترنتی را داشته باشید:
رونق فروشگاه اینترنتی و تغییر جهت در بحران ها
سلام وقت بخیر
ناپ کامرس 3.70 خیلی قدیمی است به نظر من reCaptcha که از آن استفاده می کند دیگر در دسترس نیست.
می توانید System> Log را بررسی کنید تا ببینید آیا پیامی برای آن منظور مشاهده می کنید.
من کد یک پرس و جو SQL را برایتان قرار میدهم در سیستم های قدیمی تر برای حذف مشتریان هرزنامه استفاده میشود.
با استفادهازاین میتوانید مشتریان مشکوک خود را مشاهده کنید، سپس می توانید نشانگر نظر "-" را از خط "-- " حذف کرده و به خط "select *" اضافه کنید و این باعث حذف مشتریان می شود.
with del as
(
select Id, Email, CreatedOnUtc, Active, Deleted, LastIpAddress
from customer c
where CreatedOnUtc > GETUTCDATE()-1
and CreatedOnUtc = LastActivityDateUtc
and Email is not null
and not exists (select 1 from [Order] o where o.CustomerId = c.Id)
and exists (select 1 from GenericAttribute ca where ca.EntityId = c.Id and ca.[Key] = 'LastVisitedPage' and (ca.value like '%/register%'))
)
--delete customer where Id in (select Id from del)
select * from del
سلام
بله این امکانات امکان پذیره و نیازی به کد نویسی نیست. از این پلاگین استفاده کنید.
پکیج کردن محصولات
سلام ظهرتون بخیر
باید مقادیر HOST را برای اجرای وظایف اصلی تنظیم کنید
چه مجموعه ای دارید؟
به عنوان مثال URL فروشگاه http://testsite.com.au/
مقادیر میزبان عبارتند از: testite.com.au، www.testsite.com.au
چه نسخه ای از nopCommerce است؟
نام دامنه چیست؟
بله، این امکان وجود دارد، در سایت ناپ کامرستان هنگام ورود به nop site هدایت شوید. در کنار آن، شما فقط یک صفحه جداگانه ایجاد می کنید که در آن منطق ورود به سیستم را بنویسید.
پس از ورود موفقیت در اعطای اعتبارنامه، با علامت گذاری مناسب به سایت دوم خود هدایت شوید. بر اساس آن رمز منطق مناسب را در سایت سوم انجام دهید.
سلام به همه دوستان عزیز ناپ شاپ
در پست های قبلی وبلاگ درباره سئو کلاه سیاه و سفید صحبت کردیم. حال نوبت به سئو کلاه خاکستری میرسد.
سئو کلاه خاکستری یکی از روشهای بهینهسازی برای موتورهای جستجو محسوب میشود که محبوبیت خاصی در بین سئو کارهای حرفهای دارد، این نوع سئو شامل تکنیک هایی است که خیلی شبیه به سئو کلاه سیاه است اما اگر به درستی استفاده شود، می تواند برای افزایش رتبه وب سایت موثر واقع شود.
در این پست سئو کلاه خاکستری را به تفصیل توضیح داده ایم و روش هایایجاد این سئو را بیان کرده ایم.
برای مطالعه این پست روی لینک زیر کلیک کنید:
سئو کلاه خاکستری
میدانید که هدف کلی هر نوع سئو، افزایش رتبه وبسایت در نتایج موتورهای جستجوست.
فرقی نمیکند تازه وارد حوزه سئو شده باشید و یا اینکه مدت زیادی را به عنوان متخصص در این حوزه فعالیت کرده باشید، در هر حال بعید است نام رنگ های سیاه، سفید و خاکستری سئو را نشنیده باشید.
منظور از سئو کلاه سفید استفاده از روش ها و تکنیک های مورد قبول گوگل است تا بهترین نتایج برای کاربران وبسایت شما حاصل شود.
در این پست قصد داریم سئو کلاه سفید را توضیح دهیم و مهم ترین روش های این نوع سئو را معرفی کنیم.
برای مطالعه این مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:
سئو کلاه سفید
سلام
در چند سال گذشته تغییرات زیادی در دنیای سئو رخ داده است. با پیشرفت تکنولوژی و ورود شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند، گوگل نکات جدیدی را برای سنجیدن وبسایت شما و کسب و کارتان در نظر گرفته است که بدون دانستن آنها وبسایت شما در میان سیل عظیم سایت ها و فروشگاه های اینترنتی، راه به جایی نخواهد برد.
با وجود تکنیکهای متنوع سئو، تشخیص اینکه به چه نوع تکنیکی باید پایبند بود و از چه روشی می توان چشم پوشی کرد تقریبا غیر ممکن است و این شمایید که متناسب با وبسایتتان تصمیم میگیرید آن را در چه جهتی حرکت دهید و به کدام سمت و سو بکشانید.
در این پست قصد داریم نکات طلایی که بر سئوی شما تاثیر گذار است را توضیح دهیم.
این پست را از دست ندهید:
نکات تاثیر گذار در سئو که باید بدانید