در حال بارگزاری ...
بسته

چرا هر فروشگاه آنلاین به وبلاگ نیاز دارد؟

چرا هر فروشگاه آنلاین به وبلاگ نیاز دارد؟

فروشگاه آنلاین به هر اندازه که باشد، ایجاد یک وبلاگ باید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بازاریابی تعیین شده توسط صاحب فروشگاه باشد، زیرا یکی از ارزشمندترین و تأثیرگذارترین روندهای بلند مدت و شکل هوشمندانه بازاریابی است که به افزایش حضور شما در اینترنت کمک می کند.

طبق گزارشی از پلتفرم وبلاگ نویسی وردپرس، بیش از 409 میلیون نفر ماهانه بیش از 22.2 میلیارد صفحه وبلاگ مشاهده می کنند، وبلاگ نویسی همچنان یکی از روندهای قوی در بازاریابی محتوا است که بازاریابان و صاحبان مشاغل به آن تمایل دارند، 53٪ از بازاریابان می گویند که وبلاگ نویسی مهمترین اولویت بازاریابی آنها است.

بازاریابانی که وبلاگ نویسی را در اولویت قرار می دهند، 13 برابر بیشتر احتمال دارد که برای تلاش های خود به ROI مثبت دست یابند.

رومن دامری، تحلیلگر بازاریابی دیجیتال می گوید: "من فکر می کنم یکی از دلایلی که امروزه بسیاری از مشاغل کوچک وبلاگ نویسی می کنند قطعاً به این دلیل است که این یک فرصت واقعی برای رشد است." چه در رتبه بندی موتور جستجو چه در رتبه بندی رقبا، چه در ایجاد ارتباط با مشتری و چه در آگاهی از برند. "

بسیاری از دارندگان فروشگاه های اینترنتی فکر می کنند ایجاد یک وبلاگ برای فروشگاه آنها امری ثانویه است که می توانند از آن چشم پوشی کنند، اگر شما نیز چنین فکر می کنید، در اینجا به مهمترین دلایلی اشاره می کنیم که می توانید برای فروشگاه آنلاین خود یک وبلاگ ایجاد کنید:

1. وبلاگ فروشگاه آنلاین می تواند رتبه سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد

یک وبلاگ برای ایجاد محتوای تازه و پویا برای جلب بازدید از فروشگاه آنلاین شما ضروری است. وبلاگ نویسی به معنای صفحات بیشتر برای فروشگاه شما صفحات بیشتر به معنای لینک های داخلی بیشتر است که به صفحه اصلی شما اشاره می کنند وبلاگ نویسی منظم همچنین نشان می دهد که سایت شما به روز می شود هر صفحه جدید نشانه این است که سایت شما فعال است، موتورهای جستجو این تغییرات را ردیابی می کنند، این امر به شما کمک می کند تا در رتبه های اول نتایج موتور جستجو قرار بگیرید.

هرچه بیشتر بتوانید در وبلاگ فروشگاه آنلاین خود به سوالات مصرف کنندگان پاسخ دهید و آنها را آموزش دهید، بیشتر به شما در تأثیرگذاری در رتبه بندی فروشگاه شما در موتورهای جستجو کمک می کند، شانس شما برای ورود بیشتر آنها به فروشگاه و تبدیل آنها به مشتری واقعی بیشتر است.

نیل پاتل، متخصص بازاریابی، برای برجسته کردن عواقب منفی نداشتن محتوای استاتیک، پژوهشی با عنوان: چه اتفاقی می افتد برای سئو وقتی وبلاگ نویسی را متوقف می کنید، یک مطالعه موردی را نشان می دهد که مربوط به طرحی برای نادیده گرفتن وبلاگ نویسی توسط رابرت رایان، توسعه دهنده وردپرس و متخصص سئو است، وقتی او از وبلاگ نویسی خودداری کرد. ارسال هرگونه محتوای جدید در وبلاگ خود به مدت 251 روز، یعنی بیش از هشت ماه، که طی آن نتایج اصلی بدست آمد:

بازدید وب سایت 32٪ کاهش یافت.

بازدیدهای عمومی 42٪ کاهش یافت.

بازدید از صفحه تماس با ما 15٪ کاهش یافت.

کل تبدیل سایت 28٪ کاهش یافت.

2. وبلاگ نویسی به آموزش مشتریان شما کمک می کند

وبلاگ ابزاری است که به صاحبان مشاغل در آموزش مصرف کنندگان و تأمین منافع آنها کمک می کند. با تعهد شما در زمینه آموزش مشتریان، پاسخگویی به سوالات آنها در زمینه محصولات خود و ارائه اطلاعات و محتوای ارزشمند به آنها، اطمینان حاصل می کنند که شما مشکلات آنها را می فهمید و نیازهای آنها را می دانید و وقت و تلاش خود را صرف تحقیق و یافتن راه حل برای مشکلات آنها می کنید از طریق محتوای مناسب و با کیفیت بالا، به آنها انگیزه می دهید که در صورت نیاز بارها و بارها برای کسب اطلاعات ارزشمند بازگردند اگر مشتری پاسخ های لازم را دریافت نکند، باید برای یافتن پاسخ سوالات خود به وبلاگ های رقبا مراجعه کند.

از طریق وبلاگ می توانید با ارائه تجاربی که مشتریان می خواهند، دانش صنعت خود را به نمایش بگذارید، از ویژگی نظر استفاده کنید و از آنها بپرسید که به دنبال چه اطلاعاتی هستند و به چه چیزی نیاز دارند، سپس پاسخ های معنی دار ارائه دهید

اگرچه ارسال مطالب در وبلاگ فروشگاه آنلاین به معنای همیشه صحبت کردن در مورد محصول شما نیست بلکه انتشار اطلاعاتی است که به مشتریان در یادگیری، رشد و بهبود زندگی و آموزش آنها کمک می کند، وبلاگ به طور غیرمستقیم در ارتقا آگاهی از نام تجاری شما و در نتیجه مشتریان بالقوه بیشتری پیدا می کنند و فرصت های بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری واقعی وجود دارد. مصرف کنندگان بیشتر از برندهایی خریداری می کنند که علاقه بیشتری به نیازهای آنها نشان می دهند، آنها را آموزش می دهند و علایق و مشکلات آنها را در نظر می گیرند.

برای کمک به مشتریان بالقوه و موجود از طریق فرآیند خرید محصولات گیاهی، فروشگاه Bulk Herb یک وبلاگ ایجاد کرده است، و مقالات آموزنده، مقاله های تبلیغاتی، اعلامیه های محصول و دستورالعمل های وبلاگ را در مورد گیاهان و زندگی طبیعی ارسال می کند.

3. وبلاگ نویسی به افزایش فروش کمک می کند

مخاطبان مشتری ترجیح می دهند بهترین خدمات و محصولات را از صاحب نظرترین و باتجربه ترین صاحبان مشاغل در این زمینه دریافت کنند، وبلاگ بستری است که از طریق آن می توانید بازدیدکنندگان خود را مخاطب قرار دهید، یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مشتری به فروشگاه شما و دیگری از مهمترین ابزارهایی که میزان تجربه شما را در زمینه شما نشان می دهد و اطمینان می دهد مشتری تمایل به خرید از طریق پست فروشگاه شما را دارد.

مشتریان به دنبال پاسخ به سوالات خود و راه حل مشکلات خود هستند.

هنگامی که به شما اطلاع داده می شود و می دانید مشتری چه می خواهد و با پاسخ دادن به سوال مشتری، رقابت خود را هدایت می کنید، نه تنها وفاداری مشتریان فعلی را کسب می کنید، بلکه مشتریان جدید بیشتری را به خود جذب می کنید و ایجاد می کنید. به آنها اعتماد کنید. این وبلاگ به ایجاد یک جامعه تعاملی پیرامون نام تجاری شما کمک می کند. از نظر تجاری، محتوایی که منتشر می کنید باید مفید باشد، نیازهای مشتری را برآورده کند، به بهبود زندگی مشتری کمک کند، متنوع، آموزشی و سرگرم کننده باشد، بیشترین ارزش پاسخگویی را داشته باشد، محتوایی ارائه دهید که کاربران را برای گذراندن وقت در سایت شما جذب کند، و این باعث می شود تا آنها به مشتریان شما تبدیل شوند.

در صورت استفاده صحیح از وبلاگ نویسی، یکی از بهترین ابزارهای افزایش فروش است، پس از اینکه با ارسال پست در وبلاگ بازدید بیشتری به فروشگاه آنلاین خود می کنید، باید از تماس های عملی که به تبدیل آنها به مشتریان بالقوه کمک می کند، استفاده کنید.

4. وبلاگ مکان مناسبی برای انتشار اخبار فروشگاه و محصولات جدید شماست

شما می توانید 70٪ از محتوای وبلاگ خود را در زمینه آموزش مشتریان و پاسخگویی به سوالات آنها سرمایه گذاری کنید، اما این امر مانع از این نمی شود که با تخمین 30٪ از مطالب منتشر شده، جایی برای صحبت در مورد نام تجاری، محصولات و آنچه در فروشگاه آنلاین خود ارائه می دهید، بگذارید. محتوا، وبلاگ ابزاری بسیار مفید برای ارتقاء بازاریابی آنلاین است اینترنت یک راه قدرتمند برای ایجاد نفوذ و ارائه بازاریابی رایگان برای فروشگاه شما است، مزایا و ویژگی های انواع محصولات شما را برجسته می کند، حتی نحوه استفاده از آنها و مزایای آنها گرفتن.

با استفاده از وبلاگ، می توانید با نوشتن نظرات محصولات یا ارسال برجسته از ویژگی های اصلی محصول جدید، به مشتریان هدف خود و یا مشتریان فعلی خود در مورد راه اندازی محصول جدید اطلاع دهید، می توانید این کار را با استفاده از عکس یا فیلم انجام دهید و مشتریان خود را به ارسال تصاویر برای آنها ترغیب کنید. از آنها با استفاده از محصولات خود آن را از فروشگاه خریداری کنید.

ارسال پیشنهادات یا مسابقه های انحصاری نیز امکان پذیر است، اما به یاد داشته باشید که بازاریابی بیش از حد فروشگاه آنلاین شما در وبلاگ مناسب نیست زیرا این امر باعث می شود وبلاگ ارزش خود را از دست بدهد زیرا مشتریان از صحبت های مداوم شما درباره نام تجاری شما خسته خواهند شد.

ایجاد یک وبلاگ برای فروشگاه آنلاین شما و انتشار محتوای ارزشمند، مرتبط و با کیفیت بالا که شما را به عنوان یک متخصص در زمینه تخصصی شما معرفی می کند، می تواند به آموزش، جذب و حفظ مشتریان بالقوه و ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان موجود کمک کند، اگرچه نتایج زمان می برد برای اینکه مشتریان به شما و محتوایی که از طریق وبلاگ ارائه می دهید اعتماد کنند و شما می‌بایست در این مدت صبور باشید، با این حال، به عنوان یک صاحب فروشگاه آنلاین، نباید در ایجاد یک وبلاگ که آگاهی از نام تجاری شما را افزایش می دهد، تاخیر کنید، وبلاگ نویسی همچنان رقابت بیشتری می کند و Google محتوای عمیق را ترجیح می دهد که ارزش زیادی را ارائه می دهد. (بالاترین امتیاز در Google بین 1،140 تا 1،285 کلمه است).

اگر وقت، یا تخصص لازم برای تهیه محتوای ارزشمند و جذاب برای وبلاگ فروشگاه الکترونیکی خود را ندارید، می توانید از تخصص فریلنسرها در تهیه محتوای متمایز در یک بستر فریلنس بهره مند شوید و بدون نیاز به استفاده از مزایای وبلاگ نویسی خودتان وقت خود را صرف ایجاد محتوای وبلاگ کنید.

نویسنده: امین اصلانپور
مطالب اخیر:
گوگل آنالیتیکس چیست؟ راهنمای کامل استفاده از Google Analytics 
چرا سایت شما باید موبایل پسند باشد؟
بازاریابی چریکی یا بازاریابی گوریلی چیست؟
5 نکته برای افزایش ارزش برند

ثبت نظرات

دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها